Egy újabb érdekes hiba, nem nagyon akar fűteni az autó. Eddig nem tünt fel de mínusz fokokban már észrevenni. Üzemi hőfokon is csak langyos levegőt fúj be, pedig a motortérben a radiátortól visszatérő ág is forró. A benti hőmérséklet állító könnyen tekerhető, váltásra érezhető a hőmérséklet különbség. A hűtőfolyadék tiszta, a termosztátház és amennyire ott belátni a hengerfej is tiszta. Szerintetek mit érdemes megnéznem?
Frontera B 2.2 dti
Még egy apróság épített már be valaki elektromos állófűtést? Ha esetleg igen milyen fajtát ( gravitációs vagy keringető szivattyúsat) , , milyen márkájút?
Üdv! Valaki meg tudná mondnai, hogy a 2002es 2.2es 3ajtós benzines opel fronterát hogy kell összkerékbe tenni? Mert akarhogy próbáltuk meg se mozdul. Van valami speciális dolog? Valami kibiztosító esetleg? Koszonom
Kikapcsolva nincs visszajelzés. (Elalszik a piktogram és kész)
Baj esetén (sikertelen bekapcsoláskor) villog majd elalszik a piktogram.
Menet közben 100 km/h-ig engedélyezi a bekapcsolást a rendszer, de kevésbé veszi igénybe a technikát, ha álló helyben vagy lassú menetben kapcsolod be.
Száraz aszfalton, ha egy mód van rá inkább ne kapcsolj összkereket. Nem egy agyonbonyolított mechanizmus.
Leírások ezeken a linkeken: (982-es hozzászólás imagepeace fórumtagtól)
2 napja használok egy Fronterát. Mivel nincs használati útmutató, olyan kérdésem lenne, hogy honnan tudom, hogy az összkerékmeghajtás be van kapcsolva vagy ki? A visszajelző kikapcsolt állapotban villog az autó indításakor? Vagy rövid ideig világít és elalszik? Menet közben kell világítania bekapcsolt állapotban? Hálás lennék, ha valaki segítene ebben a kérdésben! Illetve ha megosztanátok egy linket, ahol meg tudom nézni a használati utasítást, az nagy segítség lenne. (2.2 DTI Limited Fronteráól van szó, automata váltós, 2000-es dízel)
szia, tegyél a gázolajszűrő és az adagoló közé a nyomóágba egy visszacsapó szelepet, lehet kapni autós boltokban ca. 1500 ft rézből, 8-as átmérő talán megteszi két jó bilinccsel.
Sziasztok. Egy kérdéssel fordulnék hozzátok. A Fronterám olyat csinál, hogy ha kb 24 órát áll, nem akar csak nagyon sok tekertetés árán beindulni. Arra tippelek, hogy elejti a gázolajat. Ha valaki tudna valami jó megoldást a problémámra azt előre is köszönöm.
Arra figyelj, hogy már régóta nincs hozzájuk alkatrész. Bennfentesként mondom. Ha harmadik autónak akarod hobbiból, úgy még OK, de másképp szopás lesz a köbön.
Üdv mindenkinek. Venni szeretnék egy 5 ajtos Frontit, lehetöleg minél fiatalabbat. Az autot nem terepezésre vagy ütni vágni akarnám. Egy szép és megkimélt autot keresek lehetöleg dieselt. Azt még meg köszöném ha irnátok pár mondatot hogy mire figyeljek. Köszönöm.
Nekem (Sport 2.0i C20NE) a benzin pumpa relé okozott mindenféle problémákat. Mire megtaláltam a hiba okát már benzinpumpát is cserétek benne, ill. szűrőt is, de időnként csak-csak előjött, hogy rángatott az alapjárat, sőt egyszer-kétszer le is állt, aztán kis idő múlva elindult, stb.
Az enyémben eléggé rossz helyen van ez a relé, a motortéreben a bal első lámpatest mögött, így a csatlakozók is eléggé eloxidálódtak. Plusz szétszedve a relé dobozát, a benne lévő két db relé forrasztása is meg volt már repedve, így egy átforrasztás után a problémák megszűntek.
Munkahelyből kifolyólag mélygarázsba parkolok. Kb 3 hónappal ezelőtt, miután a kihajtóhoz értem és megemelkedett a kocsi eleje (20-30°) a motor elkezdet dadogni - le nem fulladt le - és ezt egészen addig csinálta míg újra vízszintbe ne került az autó. Ezt mindig indulás után csinálta, de útközbe sose. Ezek után 1-2 alkalommal már sima utcai indulás után is előjött ez a hibajelenség.
1 hónapja kicseréltem a lambdaszondát, motorhőmérséklet jeladót, gyertyákat, és a hibajelenség eltűnt. Szépen kihajtott a garázsból, és 1-2 lóerőt is visszakaptam. Viszont 2 napja megint jelentkezett a jelenség. Miután kihajtottam dadogva, mentem egy kört, majd visszaálltam a garázsba. Fél órát vártam és elindultam újra. A kocsi mintha semmi baja nem lenne, erőlködés nélkül hajtott fel a kihajtón.
Találkozott e valaki ilyen jelenséggel? Mit cseréljek ki, mit nézzek még meg? Ami még elég érdekes hogy a kipufogó gáz szaga igen csak benzin szagú.
Frontera Sport 2.0. benzines x20se motorkódú az autó.
Klíma, 2x ülésfűtés, elektromos és fűthető tükrök, 4x elektromos ablakok, CD rádió, 2 légzsák, állítható kormány, ABS, központi zár 2db távirányítós kulccsal, betörésvédő és sötétített fólia, levehető vonóhorog, ködlámpa, kerékőr.
Hankook Winter i cept evo2 suv téli garnitúra 245/70R16 (2016-os) alufelnin.
Hankook Dynapro Hp2 nyári garnitúra 245/70R16 (2016-os) szintén alufelnin.
Az autó napi használatban van. Hirdetés feladásakor a kilométer óra 125345-öt mutatott mérföldben. Törzskönyv, javítások, alkatrészek számlái is az autóval járnak.
BÉLA Gergö! Igen automata sajna már meg bántam.Máma ismét nem indúlt,hasonló tünet mint amikór adagolós vólt.De ez nem lehet,ezért kutakottam találtam az ajtó közelébe a müszerfal alatt egy kis piros gombot.Inditás közben megnyomva azonal indúlt.Három év alat egyszer sem kellet megnyomni mégis indult.Sőt nem is tudtam a létezéséröl.Ez csak nekem lehet be épitve?
Helló én ezen az oldalon találtam a legrészletesebb leírást. Sajnos meg kell eggyesével nézegezni, hogy melyik fejezett tartalmazza az adott egységre vonatkozó leírást. Mobil eszközökön használom és azon a google nekem autómatikusan fordítja.