Ez a klubtopic Debrecen környéki közösségi közlekedésről szól. Ide csak klubtagok írhatnak. Ha szeretnél klubtag lenni és ezáltal jogot szerezni az íráshoz, akkor kérvényezd a Megbeszélde - TK topicon.
Nem értem, hogy a 39-es buszról, és a 46-os csoportról miért nem lehet leszállni a troli megállójában? Oké, lesz ott forgalom, de ez így +1-2 perc a menetidőben.
A nyári szünettől áll le teljesen a villamosforgalom, ekkor ugyanis már olyan munkát fogunk végezni, ami nagyon megnehezítené a villamosok közlekedését mondta az ügyvezető.
Én ezt nem értettem a cikkben. Ha a Nagyállomás előtti teret alakítják át még egyelőre, akkor miért áll le a villamos közlekedés? Anno egyik évben is kitelepültek a Nagyerdőre a villamosok... Csak egy kúszóváltó kéne a Petőfi térre és a Vásáry I. utcáig lehetne járni. Vagy mit csinál még az építő most, ami zavarja a teljes forgalmat, ami miatt nem engedi közlekedteni a villamosokat?! - Bár lehet én értettem félre valamit.
Sajnos előfordult velem az, amire soha nem gondoltam volna, hiszen elhatároztam anno, hogy biztosan nem fizetek azért, hogy tömegközlekedjek. Viszont muszáj voltam bérletet venni, s így történhetett meg az, hogy van időm nézelődni a buszokon.
Mivel nem rémlik, hogy a kezdetekkor láttam volna, ezért tőletek érdeklődöm: mióta van a csuklós csodákban feltüntetve, hogy 41 ülőhely és 123 álló (ha jól emlékszem az adatokra...)? Nekem ez nem rémlik és csak csodálkoztam, amikor összeadtam.
Ez a szám mindig is 140 volt és annak idején ezzel is számoltunk. Akkor most már meg ezzel? Így már kijön a teljesítendő férőhelyszám?
De most komolyan... Mióta ez a hivatalos férőhely a csukikon?
Egyébként ez a matrica a busz gyár által kitöltött, hivatalos "tartozéka" vagy valami utángyártott "cetli"? Mert eddig tényleg nem tudtam, hogy ennyien felférnek rá.
Én sem értem... a terveken sokkal jobban nézett ki! Így egy elég bénán néz ki a valóságban. Ezek után már csak az a vicces dolog jutott eszembe, amikor valamelyik debreceni újság megkérdezte, hogy melyik villamos a szebb, a szegedi vagy a mienk? Hát a tietek, ezzel jó ronda lett! :-) (Amúgy az a narancssárga sárkány, az mi a büdös búbánat a villamos oldalán és miért pont narancssárga? Hát nagyon gáz az biztos...)
Én a te beharangozódhoz szólnék hozzá (ami meglehetősen negatív kritikát kap részedről):
1, 16 év után ismét új villamosok érkeznek!!! Ez nagyon jó! Csak az a fránya főnix madár nem kellett volna az elejére!
Nekem pedig pontosan hogy tetszik az a fránya főnixmadár!
2, "a Petőfi tér és a Hunyadi utca közötti próbajáraton." -> 10.000 km-t kell lefutnia problémamentesen, azaz ezen a 3 km-es szakaszon??? Érdekes lesz....!!
Na igen ez érdekes lesz még legjobb esetben sincs 3 és fél km egy "kör"!
3, A csukló előtt a belső monitorokat már lehet is leszerelni, mert biztosan lesz egy két vállalkozó utas aki simán hazaviszi!
Ebben kételkednék, bár ha jól tudom fedélzeti kamerák is lesznek telepítve.
4, Vésznyitó-karok túl alacsonyra kerültek, ezek mennek a levesbe!
Miért is? Van netán előírás hogy pontosan mekkora magasságban kell hogy elhelyezkedjen? A fényképekből nekem nem derül ki pontosan a magassága, de majd megnézem ha megérkeztt a villamos.
5, Egy-két kapaszkodó nagyon nincs jó helyen... Babakocsival nem lesz könnyű felszállni emiatt
Babakocsival és kerekeszszékkel pont hogy könnyebb lesz felszállni, a mostani KCSV-6-nál igencsak nehézkes a lépcső miatt, de itt ugyebár az nem lesz. Ha a 24-es és 26-os képeket megnézed akkor elég jól kivehető, hogy a babakocsi simán leprkolható lesz akadályok nélkül.
6, Első ajtó szélessége sem az igazi, főleg, ha első-ajtózás lesz...
Az biztos, hogy a vezetőfülke kialakítása sem elsőajtós felszálláshoz lett megtervezve, remélem ezt a hülyeséget nem is vette tervbe a DKV. Bár ki tudja mennyi utasa lesz a 2-es metrónknak :(
7, A képeken már most rozsdásnak tűnik egy két csavar, mi lesz ezzel később??
Az semmiféle képen sem rozsda, nézd meg jobban a képet (37-es)! Korruzíó védő anyag, festék.
8, flotta-szín helyett sima sárga jobb lett volna az egész villamostest-re!
Ízlések és pofonok!
Egyben én kérek elnézést, nem kötekedni akartam, csak ez az én véleményem. Azért lehene néha pozitív dolgokat is összeszedni néha! Ne azt nézd hogy DKV, hanem azt hogy új, korszerű villamosok érkeznek. Anno hol voltak kritizálva ennyire a KCSV-k? Mindenkinek tetszett, (talán a barbie színü kapaszkodók mindenkit megleptek :) ) de jó és megbízható villamosok. Bár nem alacsonypadlósak de remek konstrukciók.
Néhány megjegyzés fűznék a Dehir beharangozójához:
1, 16 év után ismét új villamosok érkeznek!!! Ez nagyon jó! Csak az a fránya főnix madár nem kellett volna az elejére!
2, "a Petőfi tér és a Hunyadi utca közötti próbajáraton." -> 10.000 km-t kell lefutnia problémamentesen, azaz ezen a 3 km-es szakaszon??? Érdekes lesz....!!
3, A csukló előtt a belső monitorokat már lehet is leszerelni, mert biztosan lesz egy két vállalkozó utas aki simán hazaviszi!
4, Vésznyitó-karok túl alacsonyra kerültek, ezek mennek a levesbe!
5, Egy-két kapaszkodó nagyon nincs jó helyen... Babakocsival nem lesz könnyű felszállni emiatt
6, Első ajtó szélessége sem az igazi, főleg, ha első-ajtózás lesz...
7, A képeken már most rozsdásnak tűnik egy két csavar, mi lesz ezzel később??
8, flotta-szín helyett sima sárga jobb lett volna az egész villamostest-re!
Egész szép lenne ez a villamos, de ezzel a fényezéssel sikerült teljesen elbaszni... Ráadásul nem értem: ha a buszokra és a trolikra is ráerőltették annakidején a flottaszínt, akkor ezeknek most miért kellett másik?
Úgy egy órája kiment a villany az egész vénkerti lakótelepen, még a lámpák se működek a Böszörményi úttól a Simonyi útig. Megint elvágtak valami kábelt?
Ma délelőtt a 15-ös járaton baleset történt. A zsibinél egy asszony kezét odacsukta az ajtó. (A nyitáskor történt, majd nyilván lesz erről pontosabb információ.) Szerencsétlennek elég mélyen felszántotta a kezét, minden véres volt. Az utasok egyből szóltak, hogy zárja vissza az ajtót. A sorfőr a zárást követően azonnal hátrament és hívta a mentőket. A járat tovább nem közlekedett.
Én is erre gondoltam. Még az áramátalakító sincs készen, mivel a kitápláló kábeleknek még nyoma sincsen. Szerintem még az Ispotály utcát is végig fogják túrni e miatt.