nem szerettem volna ezt a másolást kiengedni a kezemből.eddig minden kulcsot le tudtam nekik másolni.
az aranykulccsal meg van szerződésük számozott kulcsokat szoktak ott másoltatni. akkor ezt igy buktam :) egyébként pénteken szóltam,hogy nem tudom megcsinálni és mondták nem baj mert akkor szalontól rendelnek csak az húzós lesz de majd ajánlom nekik ,hogy hívják fel az aranykulcsot.
Gondolom az autó 2011 utáni gyártmány, ezért HiTag AES van benne.
Olyan kulcsmásolót kell keress, akinek van Zed-Full-ja vagy (kizárólag eredeti) Abrites AVDI-je, más eszköz labdába se rug ezekkel a kulcsokkal.
Tudom ajánlani aranykulcsékat, nekik van Zed-Full-juk: http://aranykulcs.hu/kapcsolat, ha ők se tudnak segíteni, akkor csak a Dacia szalon tudja megoldani a problémát, viszont náluk nem olcsók a kulcsok.
Átkódoltam a kormanyzarat hogy automsta váltós autóban van, meg adtam testet a gyújtáskapcsolo 6 polusu csati megfelelo labara, így már elengedi a kulcsot gyujtas levetelkor.
Az lenne a problémám,hogy a napokban jön ki egy új dacia a szalonból és megkértek ,hogy másoljak hozzá egy kulcsot. Csak sajnos még fényévekre vagyok tőle és olyat nem tudok de elveszteni se szeretném a munkát. Van itt valaki pest vagy pest vonzáskörzetében aki le tudná másolni?
Igen, ha nincsen extra vágás be sem lehet dugni teljesen.
Tegnap megkerdeztem pár 4F tulaj ismerőst milyen a gyújtaskapcsolójuk van-e kis nyomogomb a kukcsszár mellett. Akinek automata valtós van azokban van, a manualba nincs. Szóval nekem asztalon kötegen azért ragad be mert nem kap jelet P be van.
Új toll(chippel együtt), de ebből lehet utángyártottat venni, ha nincs rá pénz és lehet a trasnszp.-ot klónozni + kizárólag ÚJ távírányító bar code-al + J2534 kompatibilis eszköz (Autel MaxiFlash, de vannak olcsóbbak is) + 1 órás Volvo előfizetés + szoftver vásárlás az autóhoz. Lásd a videó végét: https://www.youtube.com/watch?v=-Hi0U_1Xtk8
A kártyaszerü (smart) kulcsot elvileg tudja a Lonsdor K518, de a Lonsdort karácsony előtt nem tervezem megvenni.
Ha a kulcson nincsen extra vágás, akkor be se lehet egésszen dugni (szerintem).
Van egy A6 4F kontaktfejem egy kulcsal együtt(olyan, mint a tied), amiben nem ragadt még sohase bele a hozzátartozó kulcs, holnap belepróbálok beledugni egy sima kulcsot és megnézem, hogy el lehet-e fordítani vele.
Az extra cut felel azért ha beragad kulcs a gyujtaskapcsolóba? Mert ez most nekem folyamatosan fennáll, ha elforditom gyujtasra utana csak a kis pöcök megnyomásával tudom kihuzni. Automata valtosbol vannak a cuccok, lehet ott valto vagy a kar kuld valami jelet amitol kiold es ki lehet huzni a kulcsot.
A Gatewayben, kormányzárban(EZS), MMI-ben, müszerfalban (és talán a motorvez.egységben) van komp. védelem.
A kontaktfej semmilyen adatot nem tartalmaz, akármilyen HU66 profilu kulcssal ellehet fordítani, amiben jelen van az 7-edik vágás (Extra cut, ha ez többet mond).
A Zed-full az összes FBS3 rendszerü autóhoz tud kulcsot tanítani, ha van legalább egy müködőképes kulcsa az autónak. Ha az összes kulcsa elveszik, akkor nem tud a Zed-Full kulcsot tanítani.
Sok fajta kulcs verzió létezik, szerintem aki feltalálta, az se tudja megmondani, hogy minek talált fel ennyi fajtát.
Csak a v51-ből, v57-ből és a Motorola kulcsokból lehet jelszót olvasni, ha szétszeded.
Ha minden igaz, a jövőhéten megkapom a BGA kulcshoz szükséges kiegészítőket (ZFH-UTE és ZFH-EMU).
A simon touch-al programoztál-e idáig BGA kulcsot? Kiváncsi leszek, hogy hogyan fog müködni, eléggé eltérő véleményeket olvastam róla.
A simon touch-ot hol láttad, hogy tud BMW FEM modulhoz kulcsot programozni?
FVDI van, amennyire tudtam feljavítottam az alapgépet meg a transzponder olvasot.
A kiolvasott eeprom tartalmát at tudom kuldeni, 512B, a kulcs cikkszámát ismerem fel benne meg még egy vag cikkszám és sok zagyvaság.
VAS5054em van diagra nem csak ODIS-Engineering 7.2.2 hasznalok. Van kb 20GB sgo fájlok is hozzá. Can gatewayeket szoktam frissiteni többnyire.
Összeállt a köteg is, diagon latok mi den eszközt, de a kulcs betolasra nem old a kormányzár, gyujtasra nemmeled az óra. Van 2 kormanyzáram egyik párban van a bicskakulccsal. Mérőcsoportokban írja is ismert a kulcs míg a masik kormányzárral ismeretlen.
Thelegend,egy par honapje vannekem meg a simontouch a mercedesfull,ezek is most jonek ki egy ujal,varom mikorjon meg,ebe honapba kel,mondgyak,zedzull mercedes packet olcsob let,mar a zed mercedes uj meg jot,it,meg varok egy kicsit,mert silca mvp,es simontouch,jonek valami ujal,kivancsi vagyok mejk fog tobet tudni,teszerinted a zed mar mindent tud mercedesel,mindenkulcs versiot csinalja ki szedesnekul a EIS,?nem ertem mert vana ezek a kulcsnak kulombozo versio?nezd meg a www.keyprogtools.com,es mond meg a velemenyed a mercedes full kit,es a bmw,mert bmw t valamejket ismeg szeretnem veni,simon szokot a abritustul softwaret veni,
A kulcsban valójában 8E transzponder van, ami a nyákra van integrálva. (Az antenna alatt van Temic gyártmányú IC, ami a 8E adatait tárolja.)
Amikor a szüz kulcsot tanítod, olyankor autómatikusan feltanulja a távirányítót is.
Kinyitani (szüzzé tenni) csak akkor tudod, ha az (EZS-ből) kormányzárból megvan a Component Security (CS).
AVDI-d vagy FVDI-d van?
Arról az eepromról, amit a tagkeytool olvasott tudol-e képet küldeni?
Akármelyik A6 4F/Q7-es verdához lehet tanítani, amelyiknek ilyen szép, értelmes 8E/868MHz-es rendszere van.
KM órát szerintem a VVDI VAG program (amit az FVDI interfészzel lehet használni) tudja kalibrálni.
A VAS-al a szoftvert frissítést szeretnéd kipróbálni? (Ha igen, akkor írd le a típusszámát annak, amit szeretnél frissíteni, küldök a frissítéshez leírást és .sgo filet. Ez a téma engemet is érdekelne, mert még sohase frissítetem, de az ODIS-ban otthon vagyok...)
szepie: Egy élet munkája lehet azokban a gépekben. Hány évbe telt összegyüjteni őket? Bevásárlóközpontban van a mühelyed?
A simon touch-ot már megvetted? Januárban jött olyan update a Zed-Full-hoz, amelyikkel szinte az összes 1997 és 2015 között gyártott FBS3 rendszerü Mercedeshez lehet kulcsot tanítani szétszedés nélkül. Jelenleg várom, hogy jőjjön meg az.
Beszereztem pár cuccot A6 4F/Q7 immot megismerni (plusz km órát is, flashelését VASal probálni, EZS javitani stb) lassan összeáll a köteg. Ami van bicskakulcs benne szétkaptam és nincs benne immochip, 8Ere számítottam. Helyette antenna meg eeprom van. Tagkeytool 8Enek azonosítja, de eepromot is olvas belőle. Kérdés tudom-e nyitni ugye ha kiolvasom EZS dumpot? Utána másik autóhoz lehet tanítani majd?