1 ha egy atlag ember ( nem a kerdezo ) vesz egy 100 e Ft alatti mobilt, vagy egy tv t azt alaposan megismeri, egy ennek x be kerulo kocsit miert nem, elete az elso ketton nem mulhat, utobbin ?
2 kiolvasashoz valszeg szerelo mukodott kozre (bar a kerdezo azota sem irt ) akkor meg nagyobb a gond.
Mentségére szolgáljon a kedves kérdezőnek WebNeo, hogy míg utána nem olvastam a dolgoknak, én is alaposan körbelámpáztam a motorteret! (kerestem a szervó olajtartályt!) :) :) ;)
Tudnátok e segíteni egy Renault kangoo gyújtáskulcs javításában. Az a hibája a gyújtáskulcsnak hogy ha önindítózok utána nem ugrik vissza a kapcsoló gondolom egy rugó törhetett el bene. A kérdésem az lenne hogy ez a zárszerkezet szétszedhető e? A másik kérdésem hogy találtam új kapcsolót a neten és ha arra kicserélem illetve a kulcs végén levő elektronikát áteszem az új kulcsra akkor az indításgátló működni fog e? Itt a képe a gyújtáskapcsolónak.
"Szereztünk műszert, rákapcsolva hibakódot nem ír..."
Orvosi, mechanikai vagy milyen műszer :D
Rendes kiolvasó ir hozzá hibakódot
Emlékeim szerint DF035
"Konkrétan nincs kormány."
Kerék, vagy oszlop tünt el? :D
"Felmerült, hogy kevés benne a szervó olaj. Amivel akkor baj nem is lenne, de a tartályt hol találjuk??"
Kiben merült fel, ha valami szerelő, vagy aféle, hagyd ott gyorsan a tartályt meg a gyárban keresse, ugyanis elektromos a kormányrásegítés, olajad nem kíván :D
Nos a megoldás több lehet,
Akksisarut leveszed egy órára, majd vissza, rádió kód, ablaktanítás kell majd, ha visszatetted s szerencséd lesz mindösszesen jobb és bal irányba ütközésig kell forgatnod a kormánykereket, ( ha már megtaláltad :D ).
Ha nincs szerencséd akkor érdemes lehúzni a rásegítő csatiját és kontaktolni.
Amugy lehet hogy a biztosíték ment ki, motortérben van, 70A.
Amennyiben ezek nem segítenek hozzártőhöz kellene vinned.
Minden elektromos birizgálásnál fontos, KÁRTYA ne legyen az olvasóban.
Nem zavarsz, mailom az adatlapon, bar sokkal tobbet nem fogok tudni mondani. DE ha szerelonel csinaltatod, vele vetesd meg, jobb a bekesseg. Kerj a cuccokrol szamlat.
Adnál egy e-mailt címet, vagy egy tel. számot ide: robidusin@gmail.com ?
Mindenképpen cseréltetnem kell az "okoskereket" és hát persze vele a vezérlést is, és nem szeretnék megint "mindenkire " hallgatni, meg össze - vissza, hülyeségeket vásárolni!
Nem zavarni akarlak, de eddig az jött be, amit te mondtál és azt köszönöm is!
Tenyleg mindegy...olajat nem mondtam hogy cserelj, sot lebeszeltelek 1 honapos kidobasarol, te ragaszkodtal hozza. Ha nem kapkodsz eljutottunk volna ugyanide olajcsere nelkul, amit megsporoltal volna mostanra.
Első sorban is: Mindenkinek Kellemes Ünnepeket Kívánok!
Hát,......WebNeo, ismét kezdte a csörgést az "okoskerék"!
Hasonlóképpen mint korábban, nem minden első indításkor, de elég gyakran!
Sajnos most anyagilag sem úgy állok, hogy ezzel tudjak foglalkozni, tehát próbálnám a dolgot halogatni, viszont az autó meg kell, napi rendszerességgel!
Lehet ennek következménye? Meddig ér rá, a komplett csere?
Egyébként amit nem értek!
Az előző csere óta, kb: 40000 Km - t futott az autó, igaz 4 év alatt! Ebből több mint egy évet, nem is használták!
A mainapi indítgatásoknál is negatív minden! Gondolná az ember, hogy ha vesz egy - egy típushoz egy "jobban hangzó" nevű szűrőt,..talán óvja a motort!?! Hát nem!
Köszönöm szépen a tanácsokat, nagyon hasznos volt!