A 350Z 280 LE, ami nekem elég is lenne, tata vagyok már! ;)
A barátnőmnek ezres esztergomi stitje van, nagyon komoly :DDDD Asszem veszünk neki majd egy kicsit komolyabbat nyárig, addig van műszakija. Amúgy meg 5 km-re jár vele munkába, arra elég is, csak máshová nem mer vele elindulni. :D
Euroringen van egy srác aki ilyen német rendszámos autóval megy .Egész jól mozog a gép .Nekem nem a kedvencem ,de tényleg ügyes és jól megy. Talán 270 le.
Lassan - hosszas keresgélés után - talán meglesz a megoldás. Valójában a műszerfal egyik csatlakozóján ott vannak a kivezetések, de sajnos az előre beépített OBD2 interfész esetében a belső csak akkor használható, ha a motortébeli OBD kupakja rajta van. Vagyis ha leveszed a kupakot, akkor nem használható a motortérbéli. Szóval, ha szép megoldást szeretnék, akkor nem tudom kikerülni, hogy vezetékeljek a motortérből, vagy a tűzfal X6000_ csatlakozóiból. :(
Megpróbálom itt is,(az E30 topik halott) sok az átfedés: elkészült az E30, de a kárpitosnál elvesztek az ülésről a biztonsági öv csatjai. Valakinél a garázsban nem kallódik két db?
A képen van csatt, de azt a vizsgára kaptam kölcsön...
:) hát igen, még talán ötödik fokozatban sem lehet lepadlózni. Emlékszem, amikor a turbóssal a nyílegyenes úton előztem egy Fiat Coupét és 140-nél elmászott oldalra az autóm hátulja...
pont ilyet használok. Nem tartom egy jó hosszútávú megoldásnak, ugyanakkor nem fér el a motorháztető alatt. Csak úgy lehet használni, ha ki van nyitva a motorháztető.