Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

DAMORON Creative Commons License 2019.04.23 0 3 842

Na úgy néz ki megoldódott a Check Engine lámpa villogás.Cserélve lett a vízhőfok jeladó "gomba" és láss csodát,megszűnt a hibajelzés.Hogy aztán annak a csatlakozója volt kontaktos,vagy maga a jeladó...?Minden esetre ha valakinek lesz ilyen probléma,ezután innen okulhat :)

Előzmény: DAMORON (830)
Vanett user1 Creative Commons License 2019.04.21 0 0 841

Okay!

Előzmény: Sanzistift (840)
Sanzistift Creative Commons License 2019.04.16 0 0 840

István!

 

A nevemre kattintva küldheted oda is az infót, már átírtam a gmail.com-ra. :)

Előzmény: Vanett user1 (829)
Sanzistift Creative Commons License 2019.04.16 0 0 839

Igen, pont erre gondolok.

Ha villog sűrűn a piros, akkor gyújtás le, és a gombot nyomva újra gyújtás, és minden rendben van.

Azt gondolom, hogy merül az elem, de mivel pár nap múlva úgyis hazakerül, így elemcsere után szerintem nem fog villogni. :)

Előzmény: DAMORON (838)
DAMORON Creative Commons License 2019.04.15 0 2 838

Köszönöm mindenkinek a hozzászólást!Végre valami mozgás van megint a topicban :)


Gábor,Köszönöm a felajánlást az teszt-csere óracsoportot illetően,ha a nyárig nem változik a helyzet,lehet kölcsön kérem.Nyáron gyakrabban járunk Gödöllő felé...

 

té.bé,-valami ilyesmire gondolok én is,délután az aksitól elindulva megnézem az elérhető csatlakozásokat...

 

steve1000000,-a fékfolyadék szint egyenlőre a max-jelzésen van,de ott is megnézem az elektromos csatlakozást.

 

Sanzistift,-a távirányítón a gomb amit ha megnyomsz villog a piros kis led,nekem a központi zárat nyitja-zárja.Azaz nyitotta-zárta,mert kb 2 hónapja az is bekakkantott,hiába cseréltem benne elemet.Ha erre a nyomógombra gondolsz:

Minden esetre beszámolok róla ha van fejlemény!

Sanzistift Creative Commons License 2019.04.15 0 0 837

Szia!

 

Igen, én vagyok, ezzel a nickkel én vagyok az egyetlen ezen a sárgolyón. :)

Él még a citromailos cím, de mostanában a gmail.com-os verziót használom jobban. :)

 

Köszönöm a felajánlást, szeretnék élni vele. :D

 

Ez a fajta kulcs van hozzá.

 

https://www.youtube.com/watch?v=nTlIc96E18E

 

Az oldala nem egyértelműen nyomógombnak van mintázva, pedig az.

Az előző írásomból kimaradt, hogy valszeg azért kell nyomni az oldalát, mert az elem kezd merülni, és már csak akkor küld jelet, ha noszogatom. :)

 

Köszi addig is, majd képekkel gyarapítom ezt a fórumot, ahogy haladok. :)

 

 

Előzmény: Vanett user1 (829)
steve1000000 Creative Commons License 2019.04.14 0 1 836

Igen, ez a hibajelenség nekem is a fékfolyadék szint problémára hajaz. Nézd csak meg a szintet!

Előzmény: DAMORON (832)
té.bé Creative Commons License 2019.04.14 0 2 835

Az akksinál kell kezdeni a kábel ellenőrzést, ott az elosztónál szoktak lazulni a csavarok.

Előzmény: té.bé (834)
té.bé Creative Commons License 2019.04.14 0 2 834

Stop a kijelzőn folyadék hiány, az én autó villamosságim szerint.

Műszerfal gondok és az hogy mi milyen erővel világít, az áram ellátás ,laza vagy oxidálódott kábel.

Műszerfalba idővel az összes műszer behal ha nem kap elég áramot.

Előzmény: DAMORON (830)
Mr.Gabson Creative Commons License 2019.04.14 0 0 833

Nekem van egy olyan műszeregységem, ami csak részben kompatibilis a z üzemanyag-mérő részlegesen, hol működik, hol nem, de a többi-része OK. Én odaadom tesztelésre, hátha alapon.

 

Én Gödöllő Budapest-en IV-XVII ker környékén mozgok. Email-em publikus, írj egy telefonszámot, ha érdekel.

 

Gábor

Előzmény: DAMORON (832)
DAMORON Creative Commons License 2019.04.14 0 0 832

A világítás/villogás mostmár teljesen random módon jelentkezik,például tegnap 300Km-en keresztül semmi,majd 10Km-en keresztül csak "parázslik"-alig észrevehetően világít a lámpa,2Km-en erősen világít,utána 100Km-en semmi.Minden esetre vízhőfok jeladót cseréltetek,mert esedékes lett a kormányműnél a gumiharang csere is.(A vízhőfok jeladó tavaly ősszel már csinálta hogy 2-3 mp-ig leesik,majd visszaugrik).De érdekes módon azóta sincs vele gond...

Előzmény: Mr.Gabson (831)
Mr.Gabson Creative Commons License 2019.04.14 0 1 831

.Így szinte biztos hogy az óracsoportban van valami kontakt hiba.Nekem ez kicsit fura.Szerintetek lehet valóság alapja?

 

Hát, most olyan jutott az eszembe, hogy be-állítható a vezérműszíj-csere esedékessége, kilométeróra állásnak megfelelően a műszer-egységben. 

 

Én lehetségesnek vélem ezt a hibát/figyelmeztetést. Régen olvastam róla valahol, hogyan kell programozni és vagy kikapcsolni.

 

Nekem is olyan autóm van mint Neked, amennyiben olajnyomás, vízhőmérséklet és azt már írtad, hogy van töltésjelződ és minden OK. hát Én is vakarnám a fejem.

 

Gábor

Előzmény: DAMORON (830)
DAMORON Creative Commons License 2019.04.14 0 1 830

Sziasztok!

Újabb fejlemények check engine lámpa villogás ügyében.Autószerelő tanácsára,akinek nem volt megfelelő diagnosztikai eszköze a villogó/világító lámpa okának megállapításához,egy profi autóvillamossági szakemberhez irányított.7.000Ft-ért 15 perc alatt megállapította,hogy ebben a Masterben (2001-es évjárat 2.8dti motoros S9W motorkódú) még nincs olyan számítógép,amiből ki lehetne olvasni a hiba okát.Sőt,olyan eszköz sincs ami ilyen hibajelzést tudna generálni.Mivel ebben a legegyszerűbb adagoló van és az egész konstrukció olyan egyszerű mint egy faék,nincs olyan egység ami tudna hibát generálni ehhez a jelzéshez.Így szinte biztos hogy az óracsoportban van valami kontakt hiba.Nekem ez kicsit fura.Szerintetek lehet valóság alapja?

Vanett user1 Creative Commons License 2019.04.13 0 0 829

Szia!

 

Üdv a Master fan-ok között!

Ha Te a CNC fórumos Sanzistift vagy, akkor megvan az arcod, de személyesen még nem beszélgettünk.

Dicséretes dolog, hogy átolvastad az egész eddigi fórum anyagot.

 

Ezen az immos dolgon megakadt a szemem. Ha a Te kulcsod házán oldalt van valami kapcsoló, akkor az valami hackelt verzió lehet.

Nálam ilyen nincs, nem is volt (sajnos), viszont szívtam vele eleget pár éve.

 

Rajzaim, meg  doksik vannak, ha gondolod holnap átküldöm. Kérdésem, hogy a régi citromail-es címed él-e még, mert az megvan nekem?

 

A hibák, amiket felsoroltál nagyjából típushibák. Második tulaja vagyok a járgányomnak, jelenleg a harmadik, vagy negyedik fék bowden garnitúra szolgál benne, de már ez is sz@rakodik.

 

Üdv: István

 

Előzmény: Sanzistift (828)
Sanzistift Creative Commons License 2019.04.13 0 0 828

Akkor egy kicsit bővebben:     :)

 

Az autót már használgatom egy éve.

 

Szerelni gyakorlatilag mindent, amit itthon meg tudok oldani.

Nálam az, hogy láttam már szétszedve autót, azt jelenti, hogy nagyjából 20 autóm volt már az elmúlt majd fél évszázad alatt, ezeknek a nagy részét én javítottam.

Mióta Suzukim van (kb 15 éve), ez a szerelési rutin érthető okokból kicsit megkopott. :)

 

A részletes hibalista, amiről tudomásom van:

 

Alsó kormánykardánkereszt lóg.

Jobb axiál cserés.

Összes gömbfej, alul-felül.

Felső lengőkarszilentek.

Nincs kézifék évek óta (szerelőke írt két új féknyerget cserére, de azért nem adom olyan olcsón), tehát pucolás, bowdencsere.

Hátsó laprugószilentek.

Kipufogó rezo cső.

Első kerékcsapágyak.

A hátsó ajtózsanérok már megvannak, csak fel kell rakni, a jobb oldali tolóajtó sínje cserélve, a felső görgő helyett újat kell esztergálnom.

Bal oldali tolóajtó műanyagkilincs csere.

Hátsó lámpabúrák csere.

A pótféklámpa megszűnt létezni, bontóból másik.

Az egyik ajtótáv csak a fülkét, a másik csak a rakteret működteti.

Nem tudom, hol van benne a pollenszűrő.

A légkondit újra kell éleszteni.

A vészvillogó kapcsolója csak kézzel nyomva működik.

A gyári rádió kijelzője mögötti világítás gyenge, meg kell törpölni.

A gyári digitális tachográfot ki kell belőle műteni.

 

És az immo...

Az immonál csodálkozom, hogy senki nem próbálta a kulcs oldalába rakott kapcsolót használni. :)

Ugyanis, ha gyújtásnál villog, akkor gyújtás le, a kulcs oldalát meg kell nyomni (mert nyomógombos), és azonnal feléled a cucc, lehet menni.

 

A motorkód G9UA (84kW) , nincs abnormális olajfogyása, köszöni szépen, jól van, de azért vezérműszíjat cserélnék rajta, most aktuális az összes olaj cseréje is.

A műszerfal adata nem számottevő, első percétől fogva van benne egy digi tacho (mint az előbb említettem), azt nemigen lehet babrálni.

 

A szerelési infóban olyasmi anyagra gondoltam, amiből Vanette kolléga belinkelt pár lapot még a futóműtéma elején.

Végigolvastam a fórumot, cserébe minden infót meg fogok itt osztani.

 

Egyébként esztergályos vagyok, hobby autószerelő, cnc marógépeket, lézereket, nyomtatókat tervezek-építek megrendelésre, tehát pár szakmára van egy pirinyó rálátásom. :)

 

A nagybetűs rámkiabálásokat kérem mellőzni. :)

 

További szép napot! :)

 

Előzmény: Managa (827)
Managa Creative Commons License 2019.04.13 0 0 827

Hello.
Mit szeretnél rajta szerelni?? 
Milyen leírás kellene? 

PONTOSAN milyen motor van benne?? Teljes motorkód vagy Kw kell. NEM EGYFORMÁK!! 
Ez azért nem Zsiguli.! :D
Minden kocsi más szétszedve! 

Amit meg a MŰSZERFAL ír km adat az nem mindig valós! ÁTÍRHATÓ!! 

Itt a fórumban találhatsz segítőkész embereket!! :) 

 

További szép napokat! :) 

Előzmény: Sanzistift (826)
Sanzistift Creative Commons License 2019.04.13 0 0 826

Sziasztok!

 

A héten költözik át hozzám a szomszédból egy Master II L2H2, 2.5dCi120, ötajtós dobozos.

A fórummal egyidős, sikerült jutányos verzióban hozzájutni.

Kicsit leharcolt, de annyira nem kaka, hogy ne legyen érdemes hozzányúlni.

Jelenleg 580E km van benne, májusban lesz műszakin.

 

A terv az, hogy helyi viszonylatban (Kistarcsa) fuvarozgatnék vele, mint EV.

 

Már beleolvastam a fórumba, szerelési leírást keresvén, azt nem találtam,

de úgy látom, hogy mindenképpen érdemes lesz végigolvasnom ezt az információdömpinget.

 

Láttam már autót szétszedve, ifjonckoromban csináltam eleget, itt most csak a picit nagyobb méretekkel kell megbarátkoznom. :)

 

Remélem, ez beköszönésnek megfelelt. :)

V.Gyé Creative Commons License 2019.04.07 0 0 825

"Attól még lehet váltó,de inkább a másik kettő!

Én azokkal kezdeném!"

 

Ezért írtam ezt!

 

Mivel Gyurcsók doktor meghalt és én nem vagyok távgyógyító ezért az általános tanácsaimban először az apróbb dolgokat említem meg!

 

Amit Imre leírt,abból én elsőre erre tippelnék!

 

A kinyomócsapágy pedig rendszerint üresjáratban szokott így zörögni,hogy araszolás közben,majd pedig elmúlik.(szerintem)

 

De mindíg van kivétel!

 

Előzmény: Mr.Gabson (824)
Mr.Gabson Creative Commons License 2019.04.07 0 0 824

Pedig az mindig akkor zörög ha felengedik a kuplungot!

 

Hát izé, nálam a kuplungcsapágy "vissza-dolgozott" ez abban nyilvánult meg, hogy kinyomáskor először visszanyomta a pedált(masszírozta a talpam). Én azt hittem hallucinálok, de nem. Később hosszabban volt kinyomva csikorgóhang támadt tudtam baj-van. Meg-vettem a kinyomó csapágyat és kuplungot, valamint főtengely szimeringet. cc. 95E Ft beépítés sürgős mivoltából 50E Ft.- Hát ilyen volt:

 

Ja, ez egy 2001-es Master 2.8 Dti PF1 öt sebességes váltó.

Ennek a váltónak egy felújított darabja cc. 180E Ft.- + beépítés. Hogy miért tudom, mivel Nekem üresben halkan morog a váltó és harmadikban kicsit negyedikben jobban morog(Cserés lesz a lelkem).

 

Gábor

 

Előzmény: V.Gyé (823)
V.Gyé Creative Commons License 2019.04.07 0 0 823

Pedig az mindíg akkor zörög ha felengedik a kuplungot!

Előzmény: Imre Zákány (822)
Imre Zákány Creative Commons License 2019.04.07 0 0 822

Van amikor semmi hangja legtöbbször nincs is.

Csak ha sokat araszolok például pesten dugóba utána kezdi, de el is hallgat ha megyek vele egy pár kilómétert.

Előzmény: V.Gyé (820)
Imre Zákány Creative Commons License 2019.04.07 0 0 821

Szia.

Köszi én is ezekre gondoltam először mivel a váltó szépen veszi a sebességeket és semmi visító hang most volt olaj is cserélve benne és semmi fémreszelék nem volt benne.

Csak a szerelő meg azt mondta hogy ha kinyomó csapágy lenne akkor pont fordítva lenne ha benyomom a kuplungot akkor zörögne.

 

Előzmény: V.Gyé (819)
V.Gyé Creative Commons License 2019.04.07 0 0 820

Ja,árak!

 

25-30 e Ft a hidraulikus kinyomócsapágy.

Sajnos le kell hozzá venni a váltót,szerelőtől függ kb 25-40 e ft a szerelés.

 

Egyébként a zörgés miatt ezt senki sem szokta cserélni,csak ha folyik!

El is szokott múlni(vagy esetleg erősödik)!

Előzmény: Imre Zákány (818)
V.Gyé Creative Commons License 2019.04.07 0 0 819

Szia!

 

Az inkább kinyomócsapágy vagy kuplung szerkezet szokott lenni!

A váltó hiba : fordulatra erősödő visító hang,vagy kidobálja a fokozatokat,recsegve veszi be a fokozatokat stb...

 

Attól még lehet váltó,de inkább a másik kettő!

Én azokkal kezdeném!

 

Üdv.Gyé

Előzmény: Imre Zákány (818)
Imre Zákány Creative Commons License 2019.04.06 0 0 818

Azt nem írtam ha kinyomom a kuplungot akkor elhallgat.

Valószínűleg mivel ilyenkor a váltón nincs terhelés.

Imre Zákány Creative Commons License 2019.04.06 0 0 817

Sziasztok.

Van egy kis váltó problémám.

Hosszas araszolások után a váltó elkezd csörögni.

Ha megyek utána pár kilómétert egyhuzamba akkor utána megszűnik.

Valkinek tapasztalat mivel lehet a gond felújítás ára és érdemes e.

Bontott váltót nem szeretnék ugyan úgy lutri lehet az is rossz.

(2009 2.5 6-os váltó)

Váltóban friss olaj van nem folyik szint jó.

Köszönöm a segítséget szép hétvégét mindenkinek.

 

 

 

V.Gyé Creative Commons License 2019.04.04 0 0 816

Szia Managa!

 

Ha csak az egyiknek a motorja lenne jó!

Sajnos engem csak a gyári hibátlan motor érdekel!

Tudom ez a tű+szénakazal esete,de hátha!😉

 

Üdv.Gyé

 

Előzmény: Managa (811)
Mr.Gabson Creative Commons License 2019.04.04 0 0 815

Üdv!

 

Hát , most a gumiszerelők szop@tnak. Nem tudom ez, hogy van, de amikor van idő akkor nincs hely vagy Én dolgozom. Írtam vettem ezért egy felni garnitúrát, ez tök jó, de nincs időm megcsinálni a régit. Ez egy hihetetlen állapot. Ti, hogy kezelitek ezt a dolgot (átszerelés téliről nyárira)? Nálam az is gond, hogy OK. kitalálom mit-csinálok kedden, de keddre gari munka muszáj-ból... stb...

 

Gábor

Mr.Gabson Creative Commons License 2019.04.04 0 0 814

Szia!

 

Robi-Robi Bp. X. ker. Kozma u. 7. +36 20 936 3303 Szilágyi Gábor ajánlott Zöld Tej-es Master.

 

Gábor

Előzmény: gyökerek (813)
gyökerek Creative Commons License 2019.04.04 0 0 813

Sziasztok , megbízható szerelőt keresek master III. - hoz. Budapest XVII. kerületi vagyok, így nem túl messze lenne jó. 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!