Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Poetry Creative Commons License 2005.10.20 0 0 11812
Honlap frissítve - 2005.10.20. :

- Találkozók: Ford Scorpio találkozó Campona - időpont és helyszín.
Nyirkos Creative Commons License 2005.10.20 0 0 11811

Na, köszi a tanácsokat.

Mérek, ütök, pörgetek, meg minden.

Az akksi fél éves, Bosch Silver, csak nincsen baj, egyébként olyan 3 hónapig húzta egy feltöltéssel. Nem tudom mi lett vele, mert nem hagytam semmit bekapcsolva.

Úgyhogy elkezdek méregetni.

 

Driver, nehéz mutatvány ez a műszerfal leszedés? Már akartam egyszer csinálni Attaba-nak köszöbhetően meg is van a részletes leírás, csak nem tudom, neki merjek-e fogni. Durva munka, vagy csak ilyen kis rutinmeló?

Azért érdekelne, mert akihez régen vittem autóvillamosságis, nem merte bevállalni. :)

Poetry Creative Commons License 2005.10.20 0 0 11810

A következőknek nem sikerült elküldeni:

Sodim, Cologne, GlobeTrotter, Yasec, ScorpioRejtejj, Gojka, BrekyBoy, Breky, Lakki.

Előzmény: Poetry (11809)
Poetry Creative Commons License 2005.10.20 0 0 11809
Szétkürtöltem a két nemsokára megrendeződő találkozó körlevelét!

Ha valaki esetleg nem kapott, vagy nincs a körleveles listámon, az küldjön egy mailt nekem ezügyben a poetry@index.hu -ra.
Hyperface21 Creative Commons License 2005.10.20 0 0 11808
YAN mi a helyzet a facelifttel?
Hyperface21 Creative Commons License 2005.10.20 0 0 11807
Rá kell bas*niegyet a műszerfal tetejére. A régimen bejött. A mostaninál a ford. mérő szokta csinálni. Ilyen esetben fel kell pörgetni a mocit úgy 4500-ig és akkor visszajön. Lehet a kihúzatod 220-ig akko megjavul :))
Előzmény: Nyirkos (11794)
Codename Creative Commons License 2005.10.20 0 0 11806

na itt egy jó példa. sima LX, mosóval:

 

Előzmény: Hyperface21 (11793)
Codename Creative Commons License 2005.10.20 0 0 11805

nem feszültségeket mérni, hanem áramerősséget.

fogsz egy multimétert, beállítod amper mérésre és az egyik madzag végét az akksi + pólusára teszed, a másikat pedig a kábelekre amik eredetileg az akksi + saruján voltak. így látni fogod, hogy hány amper vándorol a vezetéken nyugalmi állapotban. ezt beszorzod 12-vel és megkapod, hogy hány wattot 'fogyaszt az autó' alapban.

ha pár wattot, akkor lehet gyanakodni. ha nem, akkor szar az akksi.

a töltést pedig úgy tudod megnézni, hogy beindítod az autót, felkapcsolsz pár fogyasztót (lámpák pl) és rámérsz az akksira fesz-t. 14v körül kell lennie.

Előzmény: Nyirkos (11802)
wdriver Creative Commons License 2005.10.20 0 0 11804
Nagyjából lehet tudni mi az amin mindig van áram.
Belső világítás, központi zár, riasztó stb..
Viszont lehet egy rossz testelés ahol elcsordogál a fesz.
Meg szokták nézni az akksi karosszériára való testelését is, és ha van lehetőséged megpróbálni úgy, hogy nem zárod be az autót,
de az nem lehet, hogy az akku kikészült?
Egy éjszaka alatt lemerül?
Üdv "okos" W. ;-)
Előzmény: Nyirkos (11802)
wdriver Creative Commons License 2005.10.20 0 0 11803
gondolom a kilendülésnél felakadt valami miatt de elég erősen ottmaradhatott ha menet közbeni rázkódás és ütögetés nem térítette vissza..
Lehet, hogy a szétszedés marad.
Erről hamarosan cikk látható a honlapon és még más egyebekről jómagam szerény előadásában. :-P
W.
Előzmény: Nyirkos (11801)
Nyirkos Creative Commons License 2005.10.20 0 0 11802

Még azt szeretném kérdezni, hogy megint elkezdett szépen magától lemerülni az akksim.

Azért is kellett kivenni, feltölteni, majd vissza. Na, igazából, nem tudom, mi a franc lehet vele. Azt kérdezném, ha a generátorral van a baj, annak van valami visszajelzése?

illetve, úgy meg lehet nézni, hogy mi az ami szívja, hogy mikor bent van az akksi, fogom kiszedem egyesével a biztiket, és a helyükön elkezdek feszültséget mérni, ahol van valami az lehet problémás, vagy ennyire nem egyszerű?

Nyirkos Creative Commons License 2005.10.20 0 0 11801


winDirVariable="C:/WINDOWS" Hát, megpróbálom, de csak az a baj, hogy tudod, ott alul nagyon kevés helye van, és nem nagyon mutat hajlandóságot arra, hogy visszaugorjon a helyes állásba, na mindegy, ha nem oldódik meg, gondolom, csak azt lehet csinálni, hogy műszerfal le, és mutató vissza a helyére, akkor már kitakarítás, és vissza.

 

Azért megpróbálom még 1x 2x

Köszi!

Előzmény: wdriver (11795)
Yan_8387 Creative Commons License 2005.10.20 0 0 11800

nem vagy elég kreatív!:D mássalis meg lehet nyomni azt az ablakmosó spricnit:DDDD

 

 

Cn maj válaszolok, csak általában nem itthonrol netezek, mosmeg má' nagyon koki vagyok;)

 

Béke.Yan

Előzmény: wdriver (11799)
wdriver Creative Commons License 2005.10.19 0 0 11799

gyujtás, lámpa, nyomom az ablakmosót és a harmadik-negyedik kezemmel mérem a feszt a kocsi alatt.

:-DD

 

 

Előzmény: Codename (11798)
Codename Creative Commons License 2005.10.19 0 0 11798

jaja, tényleg ottvan.

csak bekapcsolt tompítottnál műxik, bár ezt gondolom tudod.

sima 12v-t kap a csati, mérj rá, hogy megvan-e.

Előzmény: wdriver (11797)
wdriver Creative Commons License 2005.10.19 0 0 11797
most néztem az enyémen, minden benne van ami kell az áldáshoz, de mégsem indul el a szivattyúja.
megcsekkolom a biztit hátha kikapták a galádok.


tartály és a két szivattyú.
W.
Előzmény: Codename (11792)
Codename Creative Commons License 2005.10.19 0 0 11796

hogy a viharba ne lenne ghia :). de a lámpamosónak semmi köze hozzá. általában az északibb országokban volt mosóval rendelhető, viszont az enyém belgiumi.

pl ha megnézed az angolokat, ott még a nem ghia-k közül is egy csomó lámpamosós.

egyébként én télen már nem használom az autót, úgyhogy végülis nem zavar. ilyenkor már lezsírozva-leponyvázva téli álmot alszik, egészen márciusig :).

Előzmény: Hyperface21 (11793)
wdriver Creative Commons License 2005.10.19 0 0 11795
ha jól értem a 0-nál áll a mutató csak éppen a bütyök másik (jobb) oldalán?

a műszerfal szétszedéskor amikor csináltam, nekem is a csatlakozók visszarakása után amikor a gyujtást ráadtam, kilendültek a mutatók és utána visszaálltak alaphelyzetbe.

tehát valami ilyesmi lehet akkor is amikor az akkut leveszed és visszarakod.

viszont úgy emlékszem csak 260ig ment ki a mutató nálam de ez nem biztos már mert egy pillanat az egész.

Próbáltad már megint levenni az akkusarut és kis idő múlva visszarakni, majd gyujtást ráadni?
Hátha észheztér.
W.
Előzmény: Nyirkos (11794)
Nyirkos Creative Commons License 2005.10.19 0 0 11794

Sziasztok!

 

Lenne egy olyan gondom, hátha van rá valami egyszerű megoldás...

Ma, mikor kivettem, majd visszaraktam az akksit, a km- órám kiakadt, vagyis teljesen átfordult, és most nem hajlandó ugye továbbmenni azon a kis bütykön, ami tartja nyugalmi állapotban.

Az lenne a kérdésem, hogy a műszerfal szétszedése nélkül vissza lehet-e fordítani jobbról-balra?

Köszi előre is. :(

Hyperface21 Creative Commons License 2005.10.19 0 0 11793

A tiéd alapból nem GHIA?

Vagy csak lecserélted a hűtőrácsot?

Codename Creative Commons License 2005.10.19 0 0 11792

így van. törlőm nincs, nagynyomásúm viszont lesz :)

Előzmény: wdriver (11790)
wdriver Creative Commons License 2005.10.19 0 0 11791
Ma elkezdett rángatni a béka.
Erősebb gyorsításkor kis rángásokat produkál.
*
Ez mi lehet?
*
maf tiszta, alapj. szel. cserélve, gyertya cserélve.
légszűrőt most cserélem de az nem hiszem hogy okozná.
-----------------------------------
Egyébként megvettem az ellenállást a fűtőmotorhoz és működik is!
A Kisfaludy 118-ban 6 ezerért.

A sky h-ban 18ért akarták ugyanezt eladni.

W.
wdriver Creative Commons License 2005.10.19 0 0 11790
nem is emlékeztem törlőkre Code autóján.
meg úgy tudom nagynyomású lámpamosót tervezett.. :-o
W.

Előzmény: Hyperface21 (11789)
Hyperface21 Creative Commons License 2005.10.19 0 0 11789
Igen létezik ilyen is csak azokat az extrásabbakra tették fel. Pl. Code, Jómagam
Előzmény: wdriver (11787)
wdriver Creative Commons License 2005.10.19 0 0 11788
" ......... a kislányom születése ........."

Flowa, hajrá hajrá.
:-)
W.
Előzmény: flowachild (11784)
wdriver Creative Commons License 2005.10.19 0 0 11787
Láttam faceliftet amin lámpatörlő volt.
érdekes.
W.
Előzmény: Codename (11786)
Codename Creative Commons License 2005.10.18 0 0 11786

"olyan mint a tied, csak van rajta 17-es felni :PP"

 

hát igen, ilyesmi láttán mindig újra elkezdek vacillálni :)

ha van kedved kiszámolhatnád majd, hogy ha mondjuk 225/45 R17-est tennék a vasra, milyen ET-s felni kellene 7,5" ill. 8" szélességhez. köszi.:)

ja és dobj majd egy választ a mélemre is, pls! :). elsősorban az említett srác elérhetősége kellene. nem árt, ha megvan. bár ez még sok idő, mire lesz belőle vmi.($)

 

üdv,

Code

Előzmény: Yan_8387 (11782)
flowachild Creative Commons License 2005.10.18 0 0 11785
Gyönyörű ez az autó (már anno is megcsodáltam a honlapon), nekem egyedül a morcosítása nem tetszik.
Előzmény: Yan_8387 (11780)
flowachild Creative Commons License 2005.10.18 0 0 11784

2005. október 30. - Campona találkozó:
1. Driver
2. Poetry
3. Yan(ék:)
4. Aszpirin
5. Aleox (szeretnék menni, de lehet hogy Debrecen lesz ebből a hosszú hétvégémből)
6. Globetrotter
7. Codename

8. Flowachild - ha nem szól közbe a kislányom születése vagy a költözés... :P

9.

Előzmény: Codename (11776)
flowachild Creative Commons License 2005.10.18 0 0 11783

Én Opelekről beszéltem. ;) Azok (főleg az EcoTec-ek) ilyen hiperérzékenyek a vezérműszíj kérdésre. Több Opeles ismerősöm is van, akinek összeakadt így a motorja, sőt volt olyan, akinek 15 ezer km-rel a(z állítólagos) komplett vezérlés-szett csere után.

 

Mindamellett anno volt egy '87-es Orionom (imádtam! ;), és annak is azt írta a gépkönyve, hogy 60 ezrenként cserélni kell a szíjat (pedig 8 szelepes volt), úgyhogy ott sem bíztam a véletlenre a dolgot.

 

Végeredményben akkor is lánc- és hengerenként két szelep-párti maradok. Tisztelettel. ;)

Előzmény: Zsoltx (11764)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!