van egy video ayou tubeon ahol mutatják amikor egy pontban elengedi a feszítést a feszító és ilyenkor nekicsapódik a lánc a két fogaskerék között a felső vezetőnek 5-6 láncszemenként.szerintem pont ezt hallom felül.
mindjárt átküldöm a címét.
egyébként ha az olaj patron része nem jó mit lehet vele csinálni?
vagy ha az olajnyomás kevés?
mer hog belül a műszeren is majdnem a pirosban van a mutató.
de ha hidegen indul akkor a skála közepén van,de akkor is kerreg.
esetleg nem kell valami kacat az ajtókból?
van egy garnitúra ajtóm fehér,mindennel együtt.motorok zárak tükör stb.
van egy kerregő hang a motorban,1 éve amikor megvettem csak egyszer-egyszer hallottam,most meg állandóan szól.ha picit megmozdítom a kormányt,elhallgat.
de nem a szervótól jön,hanem a vezérműlánc felőli oldalról vagy a lánc lehet vagy a szelepeknél valami.
szépen indul,jön-megy,nem füstöl nem tudom mi lehet.szerelőhöz elvittem,de kukább volt mint én.
szerinted?
ja és esetleg főtengely szimering számot fajtát nem tudsz?kicsit engedi az olajat,egy ilyet találtam hogy
J36010
boltban azt mondták,hogy ez gyári szám és ezzel nem tudnak mit kezdeni.
ha kiveszem és nincs hozzá akkor nem megy a kocsi, csak a vasba.
Üdv mindenkinek. Főleg azoknak írok akik nem szeretik a 2.3 lumina/transsport tipust.
Sőt azt állitják hogy szar. Na akkor nekik szól hogy a tavaly megvett 2.3-asom azóta elment 30000 km-t hiba nélkül. Sőt 2 napja jöttünk haza vele Görögországból, és hát 7,7l/100km átlagfogyasztás jött ki, hegyen völgyön autopályán összesen kb 3000 km távval számolva.
Egyrészt akinek inge, nem veszi magára. Másrészt a múltkor is Te cirkuszoltál itt napokig, holott más elsőre is elmondtam, én nem mondtam, nem írtam semmit, ami miatt aggódnod kellett volna. Ennek ellenére napokon keresztül túráztattad magad azon az egy mondaton. Most is hasonló a szitu, mindketten tudjuk, mennyire vagy képben az autószereléssel, emellett én még azt is tudom, egy gázszűrő koszossága mennyit befolyásol az autó benzinüzemén. Semennyit. Ha átnyomod a gombot, semim köze se lesz a gázüzemnek a benzinhez.
Ha meg akarsz rám haragudni, tedd, csak okot ne próbálj rá kreálni, vagy kreálj, de akkor legalább valami komolyabbat, ha kérhetlek.
Igaz, hogy 2002 óta vagyok tulajdonosa egy 2.3-as PONTIACnak, de eddig nem figyeltem fel az oldalra. Egyrészt azért sem mert megvolt és megvan az állandó szerelője az autómnak másrészről az alkatrész utánpótlásának is tudom a módját. Amiért mégis odáig merészkedtem, hogy a fórumhoz hozzászóljak annak oka az autóm ismeretlen hibája, amit már a szerelők összedugott fejükkel sem tudtak elhárítani. Benzin - Gázos a szerencsétlen és olyan hibajelenséget produkál ami azt eredményezi, hogy alapjáraton a motor járása egyenetlen, alacsony fordulaton minden henger szépen üzemel, majd erőteljesebb gázadásnál ismét olybá tűnik, mintha a motor gyújtása, vagy az üzemanyag adagolása kimaradna. Cserélve lett a gyújtásmodul, a trafók, a gyertyák, a lambdaszonda, különböző érzékelők ( ne soroljam fel, mert nem is tudom a nevüket) üzemanyag szivattyú stb. Ja és természetesen ugyanez a jelenség jelentkezik mind gáz, mind pedig benzin üzemben. Ha egyenletesen gyorsítunk és bizonyos fordulaton nem lépünk túl a gépkocsi dolgozik rendesen, bár gyanítom, hogy üzemanyagot is zabál. Mivel nincs más autó a seggem alatt, így mentem vele több ezer km.-t is. A problémám az, hogy májusban lejár a műszaki a kocsiról és nagyon meggondolandó, hogy erre költsek úgy 100 000 Ft-ot, hogy bizonytalan a javítás eredményessége, vagy vegyek egy 1.1-es Trabantot amivel közlekedni tudok a munkahelyem és otthonom között. Kíváncsian várom a gondolataitokat, mihez lehet kezdeni ezzel a működő csirkeóllal, vagy esetleg milyen hibára gyanakodhatunk még. Van egy másik bontott autóm, de a felsorolt alkatrészek cseréje újjal történt meg. Ja és a kocsi agyát is kicseréltük, de a hiba nem szűnt meg. Tudnám használni így is, csak a műszakin nem tudom átlökni ezzel a hibával.
Mélyen igaz:) én a rendszeres olajcserét "reklámoznám":) de ha "sáros" motort találnék biztosan "öblíteném" párszor! mert olcsó vagy szó szerint motoröblítő olajból is olcsóbb mint a felújítás. Csináltam már ilyet és utána még 200 ezret futott, persze rendszeres olajcserével, mire eladásra került:). Az csak további érdekességet vetett fel hogy a kereskedésben ahova került továbbitott eladásra "visszatekertek" 200 ezer km-t mert (talán) a motor jó volt:(, szemetek...
Ahogy azt már elénekelték:"... mindenki másképp csinálja..." :) Nekem az olajcsere meg a belekukkantás a motorba akár a beöntőn is alap"felszereltség". Néztem már úgy "tuti" autót, hogy olajsapka le és korom nyomok a sapka belsejében és már köszöntem is el a "neppertől".... kinek a pap, kinek a paplan:)) Amúgy egy alap olaj nem véletlen dobozban öt év de felbontva netán beleöntve a motorba, EGY év! szavatosság, mert oxidálódik! Éppen most olvastam egy cikket a hosszú csereperiódusú olajok motor rongáló hatásáról. Igazuk van és kész. Az olajsár meg különben se úgy keletkezik máról holnapra. Azért évekig "meg kell dolgozni":( nyilván való ha nem adod el akkor alattad sz@rik be az autó. Száz szónak is egy a vége, a rendszeres (év vagy km!!!) olajcserétől még nem döglött meg egy autó sem! legyen ez a tanulság mindezek után:)
Lehet,sőt biztos igazad van,de akinek a kocsija jó, az viszonylag ritkán kukkol az olajbeöntőbe.
ha feltételeztem volna lehet belenézek,de még csak olajnyomás probléma sem volt.egyszerűen csak eljött az olajcsere ideje. amikor én is megvettem én sem néztem bele. annyit meg nem mentem vele,hogy akár csak pótoljam az olajat.úgyhogy előttem is ilyen volt,én is így adtam el,ezért én felelősséget nem vállalok,főleg ha szóltam is.
egy biztos,ha kocsit veszünk folyadékokat és szíjakat cserélünk,ez a minimum.
az eladó bármit mondhat.Ismerősöm vett egy renault lagunát,hazafele elszakadt a vezérműszíj.
aztán elzavarták a halál fa....ára.250000 volt.a kocsi meg 300000.
na?na?na?
hogy Rick szavaival éljek :legközelebb vásárlás után cserélj olajat (meg mindent ahogy illik) új gazda.és én is üdvözlöm.
de vele már 1 éve megbeszéltük , nem is tudom miért kellett ezt felhozni?
Nem ismerem a sztorit így senkit nem kell magamra haragítanom. Az a fura számomra hogy senkinek nem tűnt fel hogy a motor belül olajsárban tocsog, mert a leírtakból az tűnt ki hogy ezért halt be a motor és ezt az olajbeöntőn keresztül lehet látni (3,8-as) no csak ennyit erről....
Eddig sem volt kérdés, én a jelen szituról írtam, hogy legközelebb figyelj, mert az előzővel is ilyesmi gond volt. Te kaptad fel a vizet, pedig nem mondtam, hogy átvertél volna bárkit is..