Az arokat már gyárilag így kellet volna szerelni,mint ahogy átalakították, soha nem lenne gond velük, ezeket a mercedes motorokat 200le-ig fel lehet húzni bírják gond nélkül, nem ritka belőle a 800e km-es, kiváncsi lennék hogy oldották meg a kormányzást meg a tárcsaféket elöl.
Ims első hidat szereltek rá TV rugokkal mivel az autó közel 3,5t. Szibériát megjarták evel a híddal gond nélkül. 5 hengeres Mercedes motor van benne ami épp hogy elég.
De gyári románnak néz ki aro M461 első átfordítva hogy jobb oldalt legyen a difi vagy inkább Tudor rugóval együtt ami eredetileg jobb oldalt difis és nem sima lemez tok hanem vastag öntény, Az áttételt meg kb 6 féle kúp-tányér fogszámból lehet variálni, és vajon melyik motor hajtja.
Üdv urak!! Aki érintett és érdekli. Aro 10 felújított kormánymű eladó új orsóval csapágyakkal szimeringekkel olajjal feltöltve a pitmantengelyhez illesztett nem lotyogós nem lecsúszós irányítókarral 25000 pénz, csak az orsó és csapágyak 15000 ft postával szegedről. Felújított váltó új csapágyakkal szinkronokkal rűkverckerékkell-tengellyel kihézagolva 50000 ft egyeztetés alapján beszerelését is vállalom cseredarabot kérek. Bontott jó állapotú elsődifi 15000 kompett keveset használt hátsó híd is van ,hibátlan alváz hiddal rugókkal jó kormányművel összekötőkkel valamikor saját célra rendbe rakva gurítható 100000ft. és egyéb alkatrészek 1 garnitúra műanyag körbe az autóra 2 horpadt de nem rohadt ajtó üzemanyag tank nincs.
2 ember kézzel kiveszi a motort de jobb valami emelővel főleg a visszarakásnál a helyretalálás miatt nem kell kinlódni az emelő nem fárad el amíg bemozgatod a helyére.
Heló!! Érdekes , miért kell motort cserélni ha állítólag kattog a szelepeknél. Aki nem tudja hogy mi és honnét kattog miért áll neki motort cserélni. Nincs nagy buktató ha mindent oda rak vissza ahonnét kiszerel. Tegnap miután már visszakerült a 10 be a motor a főtengelyszimering és olajteknő és egyéb tömítések cseréje után a szelepfedél tömítést is cseréltem ,olyan volt mint a beton csak kitördelni lehetett . A lényeg hogy a szelephézagot is beállítottam ,ezért nem szokás motort cserélni ott valami más kattogás is lehet habár fentről nem max a dugó veri a hengerfejet.Esetleges hozzá nemértésből bárhonnét jöhet hang, mint pl amit csinálok a tulaj a zakatolás miatt a hátsó difit bolygatta és a terepváltóban volt a fogtörés ami adta a hangot. Amennyiben a kaszni hibátlan vedd meg amennyiben szeretnéd, azt nehezebb és drágább jól és szépen javítani mint a motort visszatenni. Kérd hozzá az eredeti motort deridtsd ki mi a baja és ha gondolod javítsd meg és tedd vissza.
Pattindsd le az üveg keretét utána ki tudod venni a tokból és szétszedni megnézni miért szorul valamelyik része biztos összerohadt vagy illesztési problémás túl szoros.
A beállt sebességmérő órák gyógyítására nincs valami trükköd Iván? Lapul nálam a fiókban 2db. 0km-es vadi új óra, de alig-alig lehet megforgatni őket. Az egyik már műszerolajmérgezést kapott, annyit adtam neki, de ez sem vezetett eredményre. Ennyi gyárilag selejt óra lenne?
Beszéltem Kecskeméttel de nem lesz jó mert a bizonylati papír uazra szól és műszakin a mieink nem engedik a kecskeméti maszek meg reménytelen mert vinni kell a kocsit és jelenleg nem is vállal most bontókat próbálok mert van itt egy maszek aki letudja papírozni a bontottat csak nem akartam így.