7végén megyek termálfürdeni...
Dobj egy mailt, vagy hívj ha 7közben jó neked, mertáltalában 7végén vidéken vagyok.
Tényleg szivesen lefotózomés fel is rakom...
Nínó Karotta: Kisautóság, amikor minden összejön. Az Ypsilon egy játékmedve orrával kezdődik és a Thesis lámpacsíkjával végződik, a kettő között pedig a minivilág legszebb, legotthonosabb, legfelnőttesebb belsejét viseli.*gy tökéletes, ahogy van, el a kezekkel.
Winkler Róbert: Még egy kisautó, amiért érdemes élni. A típus ősrajongója vagyok, még mindig nem jutottam túl az Y10 mattfekete hátsó ajtaján, az ám a forradalom! Imádtam a kifutó Y-t is. A mostani talán még felül is múlta az elődök formatervi megoldásait, és kicsit váratlanul, de hihetetlenül jó a minőségérzet.
Rácz Tamás: Na. ha tehetném, EZT venném a feleségemnek, aztán soha nem hagynám vezetni. Folyamatosan kényeztet és elbűvöl, csodás kis gép.
Égő Ákos: Csak hosszujjú csajok válasszák, mert különben az indexkapcsolót csak a kormány elengedésével tudják kezelni. Télen a dízel, a lassú melegedése miatt felejthető. Mindezek ellenére, ha kisautóra vágynék, akkor számomra az elsők között szerepel. Kívül és belül is megnyerő.
Gruber Gergely:Még nem érintettem, így nem tudom milyen autó, de nálam most ez a mezőny legszebbje.
nekem itt a városban teljesen megfelel a futómű. az eddigi kettő darab autópályázás alatt éreztem, hogy nem olyan stabil mint az alfám volt, de nem is arra tervezték. szerintem egy baromság ezt az autót 16' kerekekkel kérni. sportosnak nem lesz sprotos tőle, viszont baromi kényelmetlen.
Ugy látszik, hogy csak ketten olvassuk ez a topicot.:)
Amúgy én is láttam a Totalcar tesztjét.
Jó volt, és végre egyszer nem szidták az autó futóművét.
Az Auto-Magazinban, és a Retek-Klubon nem voltak túlságosan megelégedve a futóművel.
Ehhez hozzá tartozik, hogy az általuk tesztelt auton 16-os kerekek voltak, amit nem a komfortos utazásra terveztek.:)
ma az ypsilon multijetet tesztelték a totalcarban. nagyon jó véleménnyel voltak róla, bár a tesztautó egy minden elképzelhető extrával felszerelt modell volt. a napfénytetőt nagyon sajnálom. minden autómnál elhatározom, hogy majd a következőnél, de valahogy soha nem sikerül.....
az ypsilon nem egy praktikum autó. a csomagtartója pld kb a negyede első blikkre a fiestáénak. de kit érdekel ez egy ypsilon vásárlásakor? én meg sem néztem. szerelem volt első látásra!
Nejemnek (na jó nekem is) nagyon tetszik ez a "kis"autó, és ezért végeztem egy kis összehasonlítást:
Konkrétan a Suzuki Ignissel hasonlítottam össze.
Hihetetlen de az Ypsilon 8mm-rel hosszabb, kerek 10 centivel szélesebb mint az Ignis. A tengelytáv 28mm ismét az Ypsi javára. Szóval tényleg nem kicsi ez a kocsi. A csomagterük kb ugyananyi, bár sehol nem találltam adatot az Ypsi csomagterére ledöntött ülésekkel.
A motor. az 1.5-ös Ignist nyilván az 1.4 16V-vel vetettem össze, gyorsulás, végseb. kb ugyanannyi, viszont az Ypsi a fogyasztás terén igencsak jobb, pedig csak 35mm-rel alacsonyabb.
Első üléseken utazók kényelmét inkább össze se hasonlítom, a nyertes egyértelmű. (ügyebár 10cm szélességtöblet az 10cm)
Ja az ár! majdnem elfelejtettem, 1.4 16V Argento alapár 3.19M, klima stb. Az 1.5 Gs Ignis klimával is ennyi azthiszem.
Az Ignis javára szól hogy van plussz két ajtó.
Az Ypsi javára meg minőség, csend, kényelem stb.
Azért pont egy Ignissel hasonlítottam mert ez volt egy artrnatíva a nejemnek. Volt...
Kis ékszerdoboz.
Ja az elefántcsontszin megakirály!
ath!
nem tudod tetőboxot lehet kapni hozzá, vagyis tetőrud vagy minek is hívják, létezik-e?
Ebben a típusban még nincs digit klíma, csak a Platino felszereltségben.
A Mica fény a metálnál egy picit csillógosabb, gyöngyház hatású fény.
Az elefántcsont szín nem Mica, hanem csak feláras.
Ha megjön a kocsi tavasszal tarthatunk egy topictalálkozót.:)))
nagyon szépséges! ha jól tudom, akkor az elefántcsontszín is mica fényezés. mit takar ez pontosa? amit már most látok, hogy szuper a fényezés, eddig kétszer csapták oda az anyósülés meletti ajtót és nyoma sincs. az alfáimon 2 hét után már voltak kisebb karcolások az ajtón.
ebben digit légkondi van?
a belső szín is szép lesz, majd kiváncsi leszek rá. esetleg tarthatunk egy mini találkozót!
mi az a glamour csomag? nekem nincs bőr kormányom, de ez annyira nem izgat. ha nem túl indiszkrét, megmondod, hogy ez így mennyi?
melyik kereket rendeltétek? én nem kértem alufelnit, de egyre inkább gondolkozom rajta.....
Már mi is megrendeltük az Y-t!:)(kb 3hete)
Remélehetőleg februárban meg is jön.Az értékesítő csaj azt mondta, hogy lehet rendelni 1.2 16V motorral is, de csak külön egyedi rendelésre hozzák.
A miénk 1.4.16V Argento felszereltségű lesz, 15 alu kerekekkel, bőr kormánnyal, CD rádióval, Mica színel és glamuor1 csomaggal.
Már nagyon várjuk, de legfőképp anyám.:))
Hát eladáskor lehet, hogy hátrány, de én sem tudnék csak azért megvenni egy adott típust, mert jól tartja az árát. Fene tudja lehet, hogy amikor majd eladod, akkorra változik a világ, innyencek pedig azért mindig lesznek, maximum egy kicsit macerásabb lesz a dolog.
eddig akárhány németautó mániás beült az olasz autóimba, elvarázsolva szállt ki belőle. egy haverom most vett a kedvesének egy polot. amikor mondtam neki, hogy uennyiért milyen ypsilont kapott volna, csak röhögött. aztán kipróbálta a kocsimat és már nem mosolygott, kifejezetten bánkódott a választása miatt. uígy volt előzőleg a 156-al és a 145-ösökkel.
vegyél ilyet, szerintem nem fogod megbánni és biztosra veheted, hogy nagyon jól fogod érezni magad benne!
az, hogy kevés van belőle tényleg előny, de amikor el akarod adni, kifejezetten hátrány. mondjuk én ezen soha nem gondolkozom autóvásárlásnál, az ugyanis nem befektetés, hanem pénzkidobás.....
Nézd azért ez soha nem volt egy jó ízlésű ország, és általában véve elmondható, hogy igénytelenek az emberek önmagukkal és a környezetükkel szemben. Az autóknál pedig elsősorban az ár illetve a presztizs dönt. Az olasz autókkal szemben pedig komoly ellenérzések vannak, így azok maximum az olcsóságukkal rughatnak labdába.
Mindenesetre megmondom őszintén, hogy én is gondolkodom rajta, hogy veszek egyet nekem és a csajomnak is nagyon tetszik. De én kifejezetten örülnék neki ha nem vennének sokat, akkor legalább nem találkoznék vele minden sarkon, úgy hogy kedves ath, ilyen szempontból kifejezetten előny.
minden új autó drága, ez igaz. mégis több mazda 2 fog fogyni mint ypsilon, pedig az még drágább.
egyébként nekem világ életemben olasz autóim voltak és akárkinek mondtam, hogy alfám van, elcsodálkozott, hogy honnan van annyi pénzem. ha golfot mondtam volna, senki nem képedt volna el, pedig a 145-öseim és a 156-om is a kategóriájában korrekt árral indult. és mégis......
Gratulálok az autódhoz, szerintem tényleg gyönyörű. Az ára persze nem alacsony, de aki tisztában van vele, az tudja, hogy hasonló felszereltséggel minden más típus legalább ennyibe kerül.