Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

toths1952 Creative Commons License 2018.01.02 0 0 3197

Hasonló gonddal küzdök én is. Gyanítom, a megoldás is közös lesz...

2010-es A4 B8-as TDI 2.0-s motor. A hűtővíz nagyon furcsán viselkedik. 90 fokra csak autópályán tudom felvinni a vizet, s ha csökken a fordulatszám, a vízhőfok is csökken még akár 70 fok alá is! Csak 140 km/ó-nál normális, 90 fok körüli. Feljebb nem megy. Fűtéssel nincs gond. Szervizben cseréltek termosztátot, de a jelenség maradt.

Keresek gyári szerelési útmutatót, de eddig nem találtam a neten. De még inkább keresek egy hozzáértőt! 

Az, hogy én tanácstalan vagyok, egy dolog. De a szerelők is?

 

Előzmény: Rekord1003 (3191)
Feri19950110 Creative Commons License 2017.12.31 0 0 3196

Igen én is így vagyok vele.

Viszont az A4 karosszériája korrózió védelme ég és föld a többihez képest.

Másfelől meg a 12.9 (a4 1.6b) vs 11.3 (1.9tdi toledo) gyorsulási érték között nem tudom mennyi különbség lehet.

Na meg persze fele annyi fogyasztás 5liter vs 10liter.

Mondjuk az első egy évben tuti nem hozza vissza az árát a kettös tömegű lendkerék miatt mert a dízelben tuti cserés lesz.

1.6sr azt mondják sok helyen megbízható.

Nekem még nem volt vele bajom.

Előzmény: Stetten (3195)
Stetten Creative Commons License 2017.12.30 0 0 3195

Én lecserélném. A benzines motorokat nem ismerem, de a 110 lovas TDI egy nagyon strapabíró motor.

Előzmény: Feri19950110 (3193)
Stetten Creative Commons License 2017.12.30 0 0 3194

Valami nincs rendben vele. Diagnosztizalni kellene, enélkül csak találgatni lehet. Lángkialvás hibával szokott ilyet csinálni hogy elindulni látszik, aztán kikapcsol.

Előzmény: kartel 2 (3192)
Feri19950110 Creative Commons License 2017.12.30 0 0 3193

Sziasztok!

Véleményeteket szeretném kikkérni.

Adott egy b6 a4 1.6 benzin SR motorral.

Szerintetek érdemes lecserélni egy 1.9 110le tdi seat toledora?

(toledoban kevesebb km fiatalabb).

 

 

kartel 2 Creative Commons License 2017.12.22 0 0 3192

Hello. Abban kérném a segítségeteket, hogy vettem egy 2004 es a4 b6 ot 1.9tdi. Van benne gyári állófüttés ami azt produkálja hogy gyújtásra kapcsolom, majd kipipállom hogy füttés, a kijelzőnn megjelenik a jel hogy indul. Ezután kb 5 másodpercmúlva kikapcsol és a pipát is eltünteti. Nem tudom hogy én csinállok valamit rosszul vagy nem müködik. Minden infó erdekel. Köszi.

Rekord1003 Creative Commons License 2017.12.19 0 0 3191

Sziasztok! Üdv Mindenkinek!

Tanácstalan vagyok, kérlek segítsetek.

Adott egy friss vétel2005ös A4 1.9 PD. Azt csinálja a szentem, hogy indításnál melegedés közben alapjáraton szépen nyomja a meleget az utastérben, majd mikor beáll 90fokra átvált hidegre. Ha emelem a  fordulatot és tartom 1100 és 1500 között, úgy 10 másodperc olyan forró levegőt fúj, hogy leég mindenem. Ha visszaáll az alapjáratra újra lehűl. Hűtőventillátor indul a kocsival a kocsival együtt, óra szerint nem melegszik 90fok fölé. Hibakód nincs benne :( Alapjáraton üzemmeleg motornál a fűtés alsó csöve forró a felső hideg. Nagy hűtőnél a felső cső meleg, ami a termosztátról jön az hideg.

Nem állt be az üzemi hőmérsékletre, termosztátot cseréltem, lehet hogy az új szivat? Vagy ti mire tippelnétek? 

Köszi a segítséget előre is

Audis Béla Creative Commons License 2017.12.17 0 0 3190

Sziasztok!Audi A4 b5 97-évj 1,8 benzines ADR 92KW 125L

Kérdésem az lenne rakatam bele egy univerzális központizár vezérlöt mert gyárilag csak kulcsrol zárt

és van egy vezeték a komfortablaknak azt hova kell kötni?Elöre is köszönöm válaszotok! :)

Gergő1470 Creative Commons License 2017.12.16 0 0 3189

Sziasztok!

Van egy 2002es 1.9pdtdi Audi A4esem, szeretnék bele rakni tempomatot és színes óracsoportot. Vettem egy donor autót amiben megtalálhatóak ezek. Az átszereléssel nem is lenne gond, de a felprogramozással annál inkább. Valaki tudna segíteni ebben?

Előre is köszi 

Dakova Creative Commons License 2017.12.09 0 1 3188

Sziasztok, kis segítségre volna szükségem. Van egy Audi A4 1.9 tdi 2003 évjárat. Több mint egy éve vagyok boldog tulajdonosa és kb 2 hete azt játsza velem, hogy reggel indítok -pöccre indul- majd elindulnék vele még 1-be belomhul és leáll a motor. Ha egy kicsit kövérebben indulunk a 2-est már nem tudja bevenni mert abban a pillanatban szinten belomhul és leáll a motor. Ezt többszöri indításkor is csinálja akkor abban a pillanatban. Volt kint ismerős autószerelő aki rádobta műszerre, de semmi hibát nem dob ki és nála estére ment gond nélkül. Mikor ő hazamegy utána kb. 3-4 napig gond nélkül megy aztán kezdődik minden elölről. Egyszóval a srác szerint semmi baja illetve a továbbiakban fogalma sincs. Egyébként kb. 1-2 hónapja volt kötelező szervizen amit szintén a srác csinált. Ötlet hogy mi lehet még ami esetleg nekünk nem jutott eszünkbe? Vagy hasonló probléma valakinek? Előre is köszönöm 

hebo30 Creative Commons License 2017.12.09 0 0 3187

Sziasztok

Audi 1.9 tdi AFN motorkod

 

A múszerfalon a kontrol  lámpa egy sem világít.... tekerni teker de nem indul tipp?

 

 

pajti123 Creative Commons License 2017.12.08 0 0 3186

Bocsi Csabagy-nak szól !

pajti123 Creative Commons License 2017.12.08 0 0 3185

centralverriegelungsschalter?nem nyomtad meg véletlenül?

Előzmény: Brinyó71 (3184)
Brinyó71 Creative Commons License 2017.12.07 0 0 3184

Bocsi a lényeg lemaradt. A4 avant B5 2001-es.

Brinyó71 Creative Commons License 2017.12.07 0 0 3183

Sziasztok! Olyan problémám lenne, hogy egy balesett után bejelez az ABS és a ESP. Rárakták gépre ahol az abs jeleadó hiba üzenet jelent meg. Elvittem a jeladó kockát specialistához aki azt mondta, hogy az elektronika ennél a tipusnál nem ebben van. Na és itt a gondom. A szerelő se tudja hol lehet. Probáltam rákeresni neten de nem találtam semmit. Valakinek valami ötlete lenne hol lehet?

Köszi a választ elöre is.

csabagy Creative Commons License 2017.12.03 0 0 3182

Sziasztok

 

Egy olyan dologba kérném a segítségeteket, hogy egyik pillanatról a másikra egyik kulcsomon sem működik a nyitó záró és csomagtartó nyitó gomb. Nem reagál rá semmit az autó. Tegnap reggel még minden teljesen normálisan ment majd napközbe megálltam egy helyen és kb 2 óra múlva mikor visszamentem a kocsihoz már nem működött a távirányító. Normál kulccsal kinyílik az ajtó az autó megy teljesen rendben. Próbáltam elemet cserélni a kulcsba de az sem oldotta meg. Gondoltam majd a második kulcs jó lesz de az sem. Próbáltam a neten keresni újra párosítást de bármelyiket próbáltam nem működik. A kocsi egy A4 B8 2008-as. Valakinek volt más ilyen problémája? Esetleg tudna valaki egy működőképes újra tanítás módszert?

 

Előre is köszönöm a válaszokat

justice89 Creative Commons License 2017.11.29 0 0 3181

Az előző hozzászólásom miatt gondoltam meglátogatok egy vw szervízt ès kikapcsoltatom. Hát nem jött össze. Bementem, hogy ez a problèmám, manuálisan nem lehet de ki kellene kapcsolni gèppel gyerkőc miatt. Az ottani úriember meg kb nekem esett hogy ja majd őt csukják le ha valami lesz mert ő kapcsolta ki... Duzzogva eljöttem, mert szerintem ez a dolog nem törvènyellenes.

 

Vagy mègis? Ha 4 gyermekkel utazom es van valami meg kell halnia az első ülèse levőnek mert a lègzsák esetleg eltori a gerincèt?Nem èrtem ezt a hozzáállást, vagy csak èn gondolom rosszul a dolgokat?

 

 

justice89 Creative Commons License 2017.11.28 0 0 3180

Üdv!

 

Audi A4 avant b7 8e 2.0 pdtdi 2006os èvjáraton nem lehet manuálisan kikapcsolni az utasoldali lègzsákot, vagy csak èn vagyok ennyire birka hogy nem találom a kikapcsolóját?

 

Gyerkőc miatt szeretnèm kikapcsolni.

 

Előre is köszönöm!

 

aldato Creative Commons License 2017.11.17 0 0 3179

Üdv.Elkellne egy kis szakmai segitsét!

Adottegy 2015-ös Audi a4 b8 190le.

A gyári felniadat:7x16 et39,illetve 7x16 et46!

A mostani felnim ami rajt van gyári(ezzel vettem)8x18 et 47!!!

Felrakhatok-e rá 7.5x17-es 35-ös et felnit,úgy hogy se az egyenesfutást,se a kormányfordulási sugár ne legyen messze a gyáritól?Minden választ előre is köszönöm.

szikiszi Creative Commons License 2017.11.16 0 0 3178

Valahol a gázolaj rendszeren van tömörtelenség, hosszabb állás után valahol kell lennie 1-2 csepp gázolajnak.

Előzmény: Csabiasdf (3177)
Csabiasdf Creative Commons License 2017.11.13 0 0 3177

Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni a szerelők sem tudnak segíteni!! Van egy audi a4 1.9 tdi 90 lovas 1997 es autóm és olyan probléma lenne vele, hogy ha beinditom kb 5 perc utan leall. Ezt követően le kell légteleníteni és csak utána indul újra szval belevegősödik. Nem gyakori a hiba mivel van amikor 500 km utan jon elő újra és van amikor 100 km megtétele után. Több szerelő is nézte már de elvileg minden működik.

pajti123 Creative Commons License 2017.11.11 0 0 3176

No.  Visszavittem az aksit a boltba (nem sok reményt fűztem hozzá) és mivel el volt repedve a boltos azzal kezdte, hogy én odaütöttem valamihez ,és ezzel leis zárta a vitát. Mivel nem tudom bizonyítani ,hogy én nem ütöttem oda sehova ,hisz az autóban volt és üzemelt 4 hónapot így lógó orral haza vittem . Megragasztottam a repedést egy másik aksiból fel lett töltve savval ,24 órát csepp töltéssel ,majd 24h pihentetés a feszültséget tartja ,holnap beteszem az autóba és majd kiderül bírja-e vagy nem .

Előzmény: Stetten (3174)
kop72 Creative Commons License 2017.11.07 0 0 3175

Sziasztok!

 

Kérdezni szeretném, A4 B5 klima vezérlő panel, bugó hangot ad, hogy mi baj lehet vele, lehet e javitani?Amugy müködik minden rajta.

 

Köszönöm előre is a választ!

Stetten Creative Commons License 2017.11.07 0 0 3174

Az a baj hogy miután felnyitottad a még garanciális akksit, nem valószinű hogy garanciát lehet érvényesíteni. Ezért kellett volna elmenni autóvillossági szerelőhöz, aki megállapította volna hogy az akksi a rossz. Adhatott volna egy pár soros írásbeli véleményt is, amivel visszaküldhetted volna a hibás akksit.

Ha egy jó tanácsot elfogadsz, garanciás esetekben nem bontod meg az alkatrészt, mert azzal kizárod magad a garanciából.

Előzmény: pajti123 (3172)
Stetten Creative Commons License 2017.11.07 0 0 3173

Én tennék bele egy vadi új, jó minőségű akksit. 

Előzmény: pajti123 (3172)
pajti123 Creative Commons License 2017.11.07 0 0 3172

 

Meg van a hiba !

mivel már semmire sem volt hajlandó az aksi , kénytelen voltam kivenni és egy régi 13 éves aksit amit csak pumpálásra tartottam beletenni (félig-meddig ) feltöltve ,na próba ,egy pöcre indult.

Nézem az új aksit ,a + oldalon fehér sav kicsapódás de nem is kicsit, megtörölgetem és akkor jött a meglepetés egy 3 cm hosszú függőleges repedés .

mivel az aksi új még a dugók le voltak ragasztva ; ragasztó le dugó ki és most jött a második meglepetés csak két cellában látszott a sav ,elkezdtem feltölteni deszt vízzel és most jött a harmadik meglepetés a negatív oldalon kezdtem tölteni már egy liter körül jártam,az utólsó cellában semmi folyadék sem volt de szintig töltöttem azt is és feltettem a töltőre ,egy perc után 5 cella meg indult pezsegni a 6-ik nem abból szerintem az összes sav kiforrt,most az a kérdés mit lehet ezzel kezdeni ?

  

Előzmény: Stetten (3167)
Stetten Creative Commons License 2017.11.03 0 0 3171

Ezt sajnos nem tudom

 

Előzmény: Funda94 (3169)
pajti123 Creative Commons License 2017.11.03 0 0 3170

Köszi a választ.

kénytelen leszek ,tudtommal semmi tákolás semmi plusz bekötés nem történt,egyszer csak jött mint derült égből ..... 

Előzmény: Stetten (3167)
Funda94 Creative Commons License 2017.11.03 0 0 3169

Köszönöm a választ, viszont azóta olvastam valahol hogy ez csak a 2012 előtti motoroknál áll fent. Amiről itt szó van az egy 2015/04 havi A4

Előzmény: Stetten (3168)
Stetten Creative Commons License 2017.11.03 0 0 3168

Baj van az olajlehúzógyűrűvel. A javítás amivel elkerülhető a motorkár, nagyon drága. Németországban komoly pereskedés folyik miatta, ha gondolod vedd meg.

Előzmény: Funda94 (3166)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!