Hopp,most hogy mondod igazad lehet,bár a céges kocsijukat még nem láttam.Viszont eszembe jutott a Kőolaj kutató,meg az Aloxid/Hungalu,ahol szintén voltak. :)
Szerintem nem titkos azért a gazdát megkérdezem. 1 jobb kormányos lakatolódik, egy balos hétfőn jön el a homokozóból (Ezen van a kevesebb munka ez lesz előbb kész a lakatosnál) egynek meg folyamatban van a beszerzése. ( ha egyszer valami beindul :-) ).
Sajnos T148-ban nem sokat utaztam. Valamikor én is sofőr/pilóta szerettem volna lenni. Nagyon szerettem,meg most is szeretem ezeket a nagy monstrumokat. Jó Atyám vezette őket,aztán hurcolt minket a tesómmal mindenhová. :-) Nyerges Ifa-val meg Zil-el is tettünk pár kanyart... :-)
Családi kép,nemrég kaptam az unokatesóm lányától./Sajna unokatestvérem már nem él./De ő is kapott egy gépet 1970-ben,egy T 138 S 3-ast.Ami akkoriban nagy szám volt.Akkor még Csepelek,és Skodák voltak a legtöbb Volánnál.Viszont az érdekes,a bányászati cégeknek volt saját Tatra gépkocsiparkjuk.Pár napja egy Barátomtól kaptam képeket erről.
Én meg a T148-as jobbosán ültem sokat.'84-ben bementem a tatai főnökhöz,leszerelés előtt,tudnál alkalmazni?Persze,mondta,akkor már jöttek a 815-ösök is.Elmeséltem Apámnak..nem volt lelkes..
Aztán kibökte:Fiam,egy hülye elég a családban,keress más céget.A Papa két éve elment,néha elgondolkodom,lehet látni a jövőt?...
Pár km-t lehúztam én is egy ilyen 815-ben,mit mitfárer. Piszok jó gépek! De az ülése rohadt kényelmetlen hosszabb távon. Mikor Ököritófülpösre vittünk Balatontól egy FIAT-Allis dózert,hát jó volt kiszállni akkor az út végén...... :-)))
Ezt a fával teli,vasúti szerelvény méretű vontatmányt már tárgyaltuk itt. Ez egy jól sikerült reklámfotó. Szuper gép a T111-es,de nincs NOHAB-nyi ereje. :-)