Az egység igy néz ki ebben van a szűrő a pumpával, gyakorlatilag köbefogja a pumpát és az egészet a egység. Jó ötlet a szerelő, teli van apró "O" tömítő gyűrűkkel azokra kell vigyázni. Én nem tudom hogy honnan szedik azokat a képeket amit te is beraktál de ebbe nem ojan kell.
Mondjuk én a benzinszürőt a KIA szervizben vettem. Nekem a karika alatt lévő tömitéssel gyült meg a bajom, be kellet volna kenni valami sikositoval igy nekem is nehezen ment vissza a hejére. De megoldottam.
Hát mit ne mondjak. Én elég elszántnak érzem magam. De ezt most feladtam. Elöször is ott kezdődött, hogy az a menetes karika nem jön le olyan könnyen. Nem pár ütés kell neki, hanem végig ütni kell, hogy lejöjjön. Végül lejött. Kiszedtem ezt az egész kócerájt, de a szétszedésnél feladtam. A visszarakás is nagy élmény volt. Mivel ez a "menet" nem tudom hogy van, de az istenért nem akart rákapni. Végig kocogtatni kellett.
Igen, a szíjat is cserélték. Maszek szervízben voltam. Azóta sz.r.kszik. A héten rakatom bele az új vízpumpát egy másik szervízben. Megnézetem a vezérlést is. Mert már nem bízom az előző szervizben. Lehet, hogy nem is azt rakták bele, amit vittem. Viszont mostanában kezd hülyésekedni. Melegen nehezen indul, és a P1693 hibakódot jelzi. Pörög, pörög, pörög, de nem "robban" be. Az akku egy éves... Félek, hogy rosszul rakták össze a vezérlést.
Ha nincs rendellenes gumikopás, és nem húz az autó valemerre akkor nincs gond. Lehet csak ugy látcik, szemmel nehéz észrevenni.
Amugy meg mijen szerviz volt? Valami maszek kisszerviz? Adig ne fizess nekik mig nem lessz neked is jó. És a bordásszíjat a vizpumpán azt cserélted? Avval én is belenyultam a sz.ba valami mocskot vettem rosszab volt mint amit lecseréltem.
Más megvan az új Picanto, igen jó, legalábbis nekem bejön...
De egy biztos! Oda nem viszem szervízbe többet, ahol elbaltázták. Megnézetem a másik helyen a vezérműszíjat is. Nem vagyok biztos benne, hogy azt tették bele, amit vittem.
Egy másik kérdés:
Az normális, hogy a jobb oldali futómű közelebb van a sárvédőhőz, mint a bal? Olyan mintha hátrébb lenne kb. fél centivel. Mert ha ez is gond, akkor a lengőkarszilent szerelést is elb.szták múltkor.
Hol található meg az egr szelep az első generációs (2004) picanto-ba? Még mindig nagyon gyenge a feleségem autója 2500-as fordulatig, gondoltam megtisztítom az egr-t hátha segít valamit rajta.
Az egyik szervízben kétszer elb.sszák a vízpumpacserét, a másik helyen túltölti az olajat. Az autóvillamosságis nem volt hajlandó szétszedni a gyújtást....
Szörnyű.. Már nem azon idegeskedek, hogy mennyi lesz a szervízköltség, hanem azon, hogy egyáltalán megtudják-e csinálni.
Érdekes egyébként. Mert amíg be nem melegszik a motor, addig szépen jár.
Viszont amint leesik a fordulat olyan 700rpm köré, akkor látni, hogy kicsit "hullámozva" pörög a tárcsa. Elöször azt hittem, hogy a motor rángatása miatt kalimpál
Az normális, hogy az új vízpumpának van egy kis "kilengése"? Ha jár a motor, és ránézek felülről, nem teljesen egyenletesen fut az ékszíj. Van egy kis jobbra-balra bozgása is a tárcsának, ami a vízpumát hajtja.