Mennyit adnál egy műszakival rendelkező 2,8-as papírért?---------------------------------Van 2,3-as motorom,váltóm,komplett futóművem, egy kicsit korrodált fülkém 5 ajtós eladó, ha valakit érdekel.
sper: megemeled a hátsóhidat úgy hogy mindkét kerék a levegőben legyen,majd elkezded kézzel forgatni az egyik kereket.Ha a másikkerék is ebbe az irányba mozdul akkor sper,ha ellenkező irányba akkor sima. persze váltót üresbe előtte.
sziasztok .eléggé le van lassulva a topik.hol vannak a trooperesek? lenne egy kérdésem,hogy tudom megállapitani van e hátul speer,1983 a kocsim. előre is köszi.kicsit pörgessük fel a topikot.
Szükségem lenne egy trooper papírjaira, rendszámára az enyémhez. Totálkáros, vagy törött kocsira gondoltam. Lehetőleg 2.8td, '88 körüli, 5 ajtós, pezsgő, vagy bézs színű donorra van szükségem. Szabályos adásvételivel venném meg a papírokat, a kocsi nekem nem kell. A lényeg, hogy érévnyes műszaki legyen rajta.
Hát az én trooperem ennél sokkal idősebb (88-as), és a topiclátogatók többségének is a 80-as években született a kicsinye, ezért én konkrétan erről sok okosat nem tudok mondani. De mivel az enyém a maga 18 évével teljesen hibátlanul működik, motorikusan hibátlan, ezért a márkát és a típust bátran ajánlhatom.
Azt nem tudom venni, akarod-e, vagy már a tiéd, ettől függetlenül jónak néz ki. De azért ajánlom figyelmedbe a hasonló évjáratú Opel Monterey-t. Például az alábbi:
1 hónapja lejárt, de még nincs kivonatva a forgalomból. Kaszni, futómű, ugyanaz,- motor, váltó, difik, kardán, féltengelyek, teljesen más. Ha van kardán felfüggesztő csapágyad, valószínű, hogy az zúg.
Na valaki mondja már meg mi baja lehet a gépemnek! Most rakott bele a szerelő új kuplungtárcsát. Előtte csak annyi baja volt, hogy csúszot a kuplung, de az legalább megjavult. De azóta mióta hazahoztam göröngyös úton nagyon kopog a hátulja, de az kevésbé idegesítő, mint az a hang ami a váltó környékéről jön, és olyan 30-tól kezd hallatszódni. Olyan görgős hang, mintha bazi nagy vashengert gurítanánk a betonon, csak mélyebb hangszínben. És a sebességgel arányosan hangosodik vagy halkul, nem a fordulatszámmal.
Trooper vásárláson vagyok, szimpatikus a járgány, örülök hogy van topikja. Egy életszerű kérdés gyakorlóknak, a szokásos kaszni, futómű, váltó, motor körbenézésen túl javasoltok-e valamit megnézni egy Trooperen? Speckó hiba, szokásos romlási hely, ilyesmikre gondolok. 15-20 év körüli járgányok jöhetnek szóba, ezt engedi a kassza, tehát a 80as évek végi verzióról van szó, és családi autónak kell, nem offroad-ra. Köszönettel, HG.