Sziasztok
Nem rég vásároltam egy 2012-es superb-t és a BT audioval van problémám a telefonom egyszerűen nem tud csatlakozni esetleg tipp hogy mi lehet a probléma?
Köszi a segítséget
sziasztok, most voltam téli kerékcserén és láttam, az első fétrácsákat cserélni kellene, vállas már. Viszont ha cserélni kell, akkor érdemesebb lenne a 288mm helyett a nagyobb 312mm-es tárcsákat beletenni. Ugyanaz a féknyereg és fékbetét csak a rögzítése más? Cserélt már valaki így nagyobbra?
Sziasztok.
Tegnap leszedtem a szívó csonkot volt benne 1cm korom ki lett takarítva. Összerakás után p2015os hibakodot írja. Utánanéztem a neten és pillangó szelep vezérlő hibát ír, de sok helyen feldob egy kis alumínium holdert ami ennek a jelenségnek a javítására szolgál. Valaki hasonló tapasztalat? Skoda Superb 2.0crtdi 170le Dsg.
Van egy SuperbIII.-am, olyan problémám van vele, hogy a középkonzolban nyikorog valami, nagy valószínűséggel a pohártartó. Valaki esetleg tudja hogy lehet a középkonzol hátsó részét a könyöklőt kibontani?
2013as Diesel SuperB 125kw os, German edititon. Most úgy 180.000km nél járok, és ez év elején cseréltem EGR szelepet, mert sokszor bejelzett, és aki ismeri a jelenséget. Nem túl kellemes. Gyári VW EGR szelepet szereltek be. Előzőekben érdekes módon legtöbbször akkor jelzett be, amikor hideg nyirkos idő volt, és ment a klíma. Nyáron talán 2x jelzett be a csere után. Most, hogy jött a lehűlés, míg hideg a motor, és megy a klíma naponta többször is bejelez. A szerelő azt mondja, hogy szerinte nem az EGR lesz a hibás. Azt olvastam 200e km nél szokták cserélni. Kedves fórum társak van, vagy volt valakinek ilyen jellegű problémája? Nem értek hozzá, lehet esetleg közös feszabályozója a klímának, és az EGR szelepnek? Kérdeztem más autószerelőket, és azt mondják a klímának nincs semmi köze az EGR-hez.
Előre is köszönöm a segítségeteket!
Sziasztok!
2013as Diesel SuperB 125kw os, German edititon. Most úgy 180.000km nél járok, és elején cseréltem EGR szelepet, mert sokszor bejelzett, és aki ismeri a jelenséget. Nem túl kellemes. Gyári VW EGR szelepet szereltek be. Előzőekben érdekes módon legtöbbször akkor jelzett be, amikor hideg nyirkos idő volt, és ment a klíma. Nyáron talán 2x jelzett be a csere után. Most, hogy jött a lehűlés, míg hideg a motor, és megy a klíma többször is bejelez naponta. A szerelő azt mondja, hogy szerinte nem az EGR lesz a hibás. Azt olvastam 200e km nél szokták cserélni. Kedves fórum társak van, vagy volt valakinek ilyen jellegű problémája? Nem értek hozzá, lehet esetleg közös beszabályozója a klímának, és az EGR szelepnek? Kérdeztem más autószerelőket, és azt mondják a klímának nincs semmi köze az EGR-hez. Előre is köszönöm a segítségeteket!
A Szuperb I-es? De szerintem mindegy mert a szervója már ennek is elektromos. Az elektromos csatlakozókat érdemes ellenőrizni. Mivel az olaj is fontos, de leginkább az akkumulátor, illetve a generátor, hogy normálisan tölt-e "13.4-6v." alapjárati fordulatnál ami kb. 800-850 fordulat. A kormány tekerési erő ha minden ok. Suberb.....
Ui: A generátorok nagy titka, hogy akár magasabb fordulatnál is elvesztheti töltési teljesítményét.
Mosd át slaggal a fűtő radiátort. Gyakorlatilag a motor térben meg tudod bontani a csöveket, melyek a tűzfalon keresztül jutnak el a radiátorhoz.
Sajnos ez VW, és Skoda betegség, hogy az iszap a fűtő egységbe rakodik le. Ha nem sikerül átmosni akkor szívás mert a műszerfalat kikell szedni a radiátor cseréjéhez.
Ja és különböző "vízkő oldó, hűtő tisztitó, stb." felejtő mert akkor tuti, hogy csere lesz a vége, saját tapasztalat.....
Sziasztok! Adott 1 2005 ös superb. Valami miatt nem akar fűteni. Hiaba kapcsolom ide oda. 10-15 ms langyosat fúj majd sima hideg levegőt! Valaki találkozott ilyen problémával?! 1.9 TDi mellesleg.
Olyan problémám van hogy csak a vezető oldalon van fűtés. Mikor beindítom még mindenhol normálisan fűt aztán az anyós oldalon csak hideg levegő jön de a vezetőnél normálisan megy a fűtés.
Sziasztok, az lenne a kérdésem, hogy a kormány szerintem elég "nehezen" forog jobbra-balra, másnak mi a véleménye a Superb kormányerőről?
Mivel már két éve új céges autóval járok, a 2008-as 1.9pdtdi Superbet (amit újonnan vettem anno) már csak hétvégente használjuk a családdal kirándulásokra.
Nos ha a másik autó után átülök a Superb-be, ahhoz képest elég izomból kell tekerni a kormányt. Szerintem ez nem ilyen volt újonnan. Vagy ez csak szubjektív?
Mi lehet a teendő? Szervó olajcsere segít vajon? Működik szépen minden, egy hibám nem volt a 11 év alatt, mondjuk 150ekm van csak benne :-)
Igazából a motor az a "nem megy, de cserébe sokat fogyaszt" tipikus esete.
Az egyszerűsége, megbízhatósága vitán felüli, ha az előző gazdák normálisan szervizelték.
Üdv Skodasok! Lecserélés ideje jött el a Fabia 1.4 16v Elegance sedanak. Superb 2.0 8v Comfort ,faceliftesre. Tapasztalatokra vagyok kíváncsi. Tudom nem egy gyakori motor😌
Sziasztok. Van egy skoda superbem 2.0tdi dsg 2011 4x4. Reggel hideg motorral nagyon kezd rángatni, időnként füstölni,nehezen vált felfelé ezt kB 500m majd abba haggya. Volt diagnosztika szakszervizben, EGR hibát írt. Ki cseréltettem, a rangatás nem szűnt meg, diagnosztikánál nem ír ki semmi hibát, tanácstalan a szerelő. közületek valaki járt már így? Köszönöm a választok.
Kicsit hajtsd meg " nagyon" remélhetően elfog tűnni a hiba, forgasd tartósan 3500 fölött ezt napi szinten 2-3 napig. A DSG tanul és átveszi a közlekedési szokásaidat. Ja, és utálja az araszolást!!!
Adott egy skoda superb 2.0 crtdi 170le dsg autó 2010es évjárat.
A probléma a következő: reggel elindulok vele és ha pl 53km/h val megyek és tartom a sebességet akár tempomattal akkor rángat az autó. Akkor már 5.be van, kb 1100at forog. Ha sbe rakom visszavált 4.be nagyobb a fordulat és akkor semmi baj. Gyorsításnál tökéletesen megy semmi rángatás. Ahogy eléri a vízhőfok a 90et minden ilyen probléma megszűnik. Nemrég volt üzemanyag szűrő csere, az sem okozhatja a problémát. Valaki tapasztalt már hasonlót?
Biztonsagi ovet cserélek hátul hoztam másikat és nem akar kiengedni patron nem durrant ki benne.mit csinaljak ha vissza rakom a helyere se csinal semmit