Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2015.03.07 0 0 34200

Kicsengeted, eladod, és veszel egy benzinest.

Előzmény: Törölt nick (34199)
Törölt nick Creative Commons License 2015.03.06 0 0 34199

Ma haza hoztam a szervizböl az autot.Sajna elèg rossz hireket kaptam.1-befecskendezö:15ml/2perc 2-befecskendező100ml/2perc 3-as befecskendezö 60ml/2perc4-befecskendezö  20ml/2perc. A magasnyomásu szivatyunak 40-50%-ingadozás nyomást mértek. Legolcsoban javitási költségek 2db injektor csere kodolásal :70000ft a kettö  meg a magasnyomásu szivatyufelujitásanak alkarész költségei alaphangon 70000ft +munka dij .Aminek a vége 160000ft.Tehát ha valamejik ötöknél 1.5 DCI -nél sok buborékos a üzemanyag rendszer alapjárat probléma van nehezen indul.Kb ezekel számoljatok.   SAJNA NEM TUDOM HOGYAN TOVÁB.

podani Creative Commons License 2015.03.05 0 0 34198

Ez kéne Sheme-nek, ezeknek aztán elgurult a gyógyszerük, következő hibridemnek jó lesz :D

Előzmény: _MrB_ (34196)
podani Creative Commons License 2015.03.03 0 0 34197

Azt mondod nem véletlen hívják nyomatékváltónak? :)

Előzmény: _MrB_ (34196)
_MrB_ Creative Commons License 2015.03.03 0 0 34196

Sheme, még mindig azt mondom, ha nem tudsz vezetni, nem az autó sz@r. Tudod, van váltó meg ez-az még... a pedálokon kívül is...

Előzmény: Sheme (34195)
Sheme Creative Commons License 2015.03.03 0 0 34195

Fogyni fog még egy alkatrész: a gázolajszűrő. Nem kockáztatok és csak a szakemberhez vagyok hajlandó menni.

 

Azért egy kicsit magnyugtatóbb, h egy kamion előzésénél van egy kevéske nyomaték a motorban, szemben azzal a szerencsétlenné tett 1149ccm-es, agyonfojtott benzinessel. 107Nm nem sok, de ahogy olvastam, kelletlenül pörög fel, 4200 körül van a nyomaték maximuma szegénynek.

Nem tehet róla, az Euro V szabvánnyal megfojtották.

 

Emlékszem, a Classic-ban az a 97Nm szinte "letaglózó" ahhoz képest, h milyen könnyedén pörög fel. Igaz, nincs rajta Euro-s fojtás és van benne kompresszió.

Előzmény: podani (34193)
Törölt nick Creative Commons License 2015.03.03 0 0 34194

Igen ???meyélj talán vásároltatok ott és inkáb rontot mint használt? Énekem megfordult a fejembe nem-e azért szivok én is  de aztán arra gondoltam hogy akkor már hányan feljelenteték volna öket.Na de most amit irtál attol megint elöbujt a kisördög. 

Előzmény: Sheme (34192)
podani Creative Commons License 2015.03.03 0 0 34193

Hát igen, van aki drágábban ad el minőségi(bb) autót, van aki meg az alkatrészeken kaszál. A különbség a kettő között az ügyfélelégedettség :) 

 

Legalább lesz valaemnnyi kilóméter a talicskában hogy legyen mivel indokolnod azt hogy miért vettél dízlet :D

Előzmény: Sheme (34191)
Sheme Creative Commons License 2015.03.02 0 0 34192

Nagyon kedves vagy, de egy újabb x adótól már kiütése van itt mindenkinek. Nem fizetünk eleget?

:)

Előzmény: Törölt nick (34190)
Sheme Creative Commons License 2015.03.02 0 0 34191

Valamiből élni kell az autógyáraknak is!

:-)

 

Megvolt az olajcsere, újabb 11-12000km mehet a talicskába. Úgy fest, lesz egy németországi utam is, kíváncsi vagyok, a dajcs gázolajból mennyit csipeget a DönCI.

Előzmény: podani (34189)
Törölt nick Creative Commons License 2015.03.01 0 0 34190

Mindenkinek ajánlanám hátha valakinek ez segitség esetleg pont jol jönne.    Xado.hu

podani Creative Commons License 2015.02.27 0 1 34189

Jól fogynak az alkatrészek ;)

Előzmény: Sheme (34188)
Sheme Creative Commons License 2015.02.27 0 0 34188

Azt nem értem, ha ennyire nem jó, mitől nem csődölt még be a Renault?

Előzmény: podani (34187)
podani Creative Commons License 2015.02.27 0 0 34187

Egy témába vágó cikk:

 

Teszt

 

Hát ennyi hibalehetőséghez nem egy nagy szám ez a fogyasztás :P Asszem maradok a hibridnél :)

 

 

Előzmény: _MrB_ (34179)
_MrB_ Creative Commons License 2015.02.26 0 0 34186

Merci, VW csoport, Toyota is meg talán Mazdát leszámítva szinte az összes tolja már. Mazda tudja nélküle, az biztos.

Előzmény: podani (34185)
podani Creative Commons License 2015.02.26 0 0 34185

De talán ő az egyetlen!? Kiváncsiságból megnéztem, bátyám most fog kapni egy 2.0 Ultra tádé Audit (190LE, Euro 6) és abban is ott figyel az AdBlue.

Előzmény: _MrB_ (34181)
_MrB_ Creative Commons License 2015.02.25 0 0 34184

Magyarázza aki használja. Olvastam róla. Nekem spec soha nem volt dieselem, s nem is esélyes.

Előzmény: nagya2 (34182)
nagya2 Creative Commons License 2015.02.25 0 0 34183

HAli!

Meg ja, és akkor a "száraz" magyar gázolajról meg ne is beszéljünk, ami nem megfelően keni a nagynyomásu szivattyút, és elkezd vedleni a szivattyú, a spén meg szabadon megy a porlasztócsúcsokba, és mingyá 400k a javítás..........

Tudom sógorom nem adalékolt, neki 105k-nál ennyibe került.

A mostani döncikbe már nem is Delphit raknak, hanem mást, hogy ez jobb lesz-e majd elválik.

Üdv Nagya

UI: Logan II-ön nem lehet aktiválni vhogy a hőmérő csíkot, vagy nincs is már benne??

Előzmény: Törölt nick (34177)
nagya2 Creative Commons License 2015.02.25 0 0 34182

HAli!!

Ezt a benzint magyarázd majd meg a porlasztónak, meg a nagynyomásu szivattyúnak, mert ők nem szeretik.

Üdv Nagya

Előzmény: _MrB_ (34162)
_MrB_ Creative Commons License 2015.02.25 0 0 34181

Mintha menne az a hat a mazdának pisi nélkül is.

Előzmény: podani (34180)
podani Creative Commons License 2015.02.25 0 0 34180

Az új autókról beszélek, már az Euro 6-ot is csak adalékkal tudják teljesíteni, az Euro 7 még durvább lesz.

 

Cikk 1 

Cikk 2

 

 

Előzmény: Törölt nick (34176)
_MrB_ Creative Commons License 2015.02.25 0 0 34179

Hát öcsém 1,5 dömncijében EGR pucolás volt párszor, majd csere, aztán már kellett csúcsokat is cserélni....  Tény nem 70e környékét, hanem bővel 170e felett ment... amég megvolt.

Előzmény: Törölt nick (34176)
_MrB_ Creative Commons License 2015.02.25 0 0 34178

Na most ennél ugye ez a nyélgáz csak a szokásos 150 körüli pályát jelenti. Meg a mostani vasakkal partiban lévő autózást, gyorsulást lámpánál pl. Ebből nem növök ki szerintem soha.

 

Mondjuk egy Jag Sportbrake (abból volt valami szerény 420 ló körüli 4x4 széria) már biztos nyugodtabbá tenne, s nem menne ennyit nyélgázon. De a tempó maradna. ~ :D

Előzmény: podani (34175)
Törölt nick Creative Commons License 2015.02.25 0 0 34177

1.5dci-nél magával az injektoral az az befecskendezönek egyetlen baja van a kapcsoloszelep ami a résolajért felelös.Egy ugynevezet golyos fészek van benne ami kikopik kiverödik és megnöl a résolaj .A magas résolaj miat egy ideig a nagynyomásu szivattyu utána dolgizik megprobálja korigálni a rail nyomást. A legrosszab esetben vagy elsem indul a motor hidegen vagy elindul de leál.

Törölt nick Creative Commons License 2015.02.25 0 0 34176

Kimondta neked ezt a baromságot??Azért  ezek a dci motorok nem rosszak csak az 1.5 dci-t érinti a probléma a többi dci-vel nincs baj amugy is  ha normális döben levan cserélve a szürö meg a többi szerviz elemet akkor nincs baj a dci motornak pedig a környezetvédelmi megfelelése a legjobbak közt van.Apámnak az 1.5 dci-be 130-ezer van abbol 75-ezer kilométer föld ut.

Előzmény: podani (34170)
podani Creative Commons License 2015.02.25 0 0 34175

Jó is a japó motor, de nem nőttél még ki a nyélgázból? Vagy csak én öregszem/nőttem ki ebből? :)

Előzmény: _MrB_ (34174)
_MrB_ Creative Commons License 2015.02.25 0 0 34174

170e felett jár kicsivel. Ebből szerintem több, mint 70e-et ment nyélgázon. És még megy nyélgázon ~ : D Japó motor. A kasztni már nem az igazi, igaz gyűrtem 2x...

Előzmény: podani (34173)
podani Creative Commons License 2015.02.25 0 0 34173

Csoda hogy még bírja a kis dög' :D

Előzmény: _MrB_ (34172)
_MrB_ Creative Commons License 2015.02.25 0 0 34172

Hagyjál már, én még mindig 98+-ost tankolok abba a kis fehér gyöszbe, s tépek vele ahogy régen. ~ : D

Előzmény: podani (34171)
podani Creative Commons License 2015.02.25 0 0 34171

Oda nem is kell common rail :))

Előzmény: _MrB_ (34169)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!