MIért van ez a nagy örömujongás a Logan miatt ? Nem is ötezer euró, nem is szép, mindenben elavult, 900 kilós mint egy szuzuki ...
Miért nem ír senki az igazságról ???
Ma haza hoztam a szervizböl az autot.Sajna elèg rossz hireket kaptam.1-befecskendezö:15ml/2perc 2-befecskendező100ml/2perc 3-as befecskendezö 60ml/2perc4-befecskendezö 20ml/2perc. A magasnyomásu szivatyunak 40-50%-ingadozás nyomást mértek. Legolcsoban javitási költségek 2db injektor csere kodolásal :70000ft a kettö meg a magasnyomásu szivatyufelujitásanak alkarész költségei alaphangon 70000ft +munka dij .Aminek a vége 160000ft.Tehát ha valamejik ötöknél 1.5 DCI -nél sok buborékos a üzemanyag rendszer alapjárat probléma van nehezen indul.Kb ezekel számoljatok. SAJNA NEM TUDOM HOGYAN TOVÁB.
Fogyni fog még egy alkatrész: a gázolajszűrő. Nem kockáztatok és csak a szakemberhez vagyok hajlandó menni.
Azért egy kicsit magnyugtatóbb, h egy kamion előzésénél van egy kevéske nyomaték a motorban, szemben azzal a szerencsétlenné tett 1149ccm-es, agyonfojtott benzinessel. 107Nm nem sok, de ahogy olvastam, kelletlenül pörög fel, 4200 körül van a nyomaték maximuma szegénynek.
Nem tehet róla, az Euro V szabvánnyal megfojtották.
Emlékszem, a Classic-ban az a 97Nm szinte "letaglózó" ahhoz képest, h milyen könnyedén pörög fel. Igaz, nincs rajta Euro-s fojtás és van benne kompresszió.
Igen ???meyélj talán vásároltatok ott és inkáb rontot mint használt? Énekem megfordult a fejembe nem-e azért szivok én is de aztán arra gondoltam hogy akkor már hányan feljelenteték volna öket.Na de most amit irtál attol megint elöbujt a kisördög.
Megvolt az olajcsere, újabb 11-12000km mehet a talicskába. Úgy fest, lesz egy németországi utam is, kíváncsi vagyok, a dajcs gázolajból mennyit csipeget a DönCI.
Meg ja, és akkor a "száraz" magyar gázolajról meg ne is beszéljünk, ami nem megfelően keni a nagynyomásu szivattyút, és elkezd vedleni a szivattyú, a spén meg szabadon megy a porlasztócsúcsokba, és mingyá 400k a javítás..........
Tudom sógorom nem adalékolt, neki 105k-nál ennyibe került.
A mostani döncikbe már nem is Delphit raknak, hanem mást, hogy ez jobb lesz-e majd elválik.
Üdv Nagya
UI: Logan II-ön nem lehet aktiválni vhogy a hőmérő csíkot, vagy nincs is már benne??
Hát öcsém 1,5 dömncijében EGR pucolás volt párszor, majd csere, aztán már kellett csúcsokat is cserélni.... Tény nem 70e környékét, hanem bővel 170e felett ment... amég megvolt.
Na most ennél ugye ez a nyélgáz csak a szokásos 150 körüli pályát jelenti. Meg a mostani vasakkal partiban lévő autózást, gyorsulást lámpánál pl. Ebből nem növök ki szerintem soha.
Mondjuk egy Jag Sportbrake (abból volt valami szerény 420 ló körüli 4x4 széria) már biztos nyugodtabbá tenne, s nem menne ennyit nyélgázon. De a tempó maradna. ~ :D
1.5dci-nél magával az injektoral az az befecskendezönek egyetlen baja van a kapcsoloszelep ami a résolajért felelös.Egy ugynevezet golyos fészek van benne ami kikopik kiverödik és megnöl a résolaj .A magas résolaj miat egy ideig a nagynyomásu szivattyu utána dolgizik megprobálja korigálni a rail nyomást. A legrosszab esetben vagy elsem indul a motor hidegen vagy elindul de leál.
Kimondta neked ezt a baromságot??Azért ezek a dci motorok nem rosszak csak az 1.5 dci-t érinti a probléma a többi dci-vel nincs baj amugy is ha normális döben levan cserélve a szürö meg a többi szerviz elemet akkor nincs baj a dci motornak pedig a környezetvédelmi megfelelése a legjobbak közt van.Apámnak az 1.5 dci-be 130-ezer van abbol 75-ezer kilométer föld ut.
170e felett jár kicsivel. Ebből szerintem több, mint 70e-et ment nyélgázon. És még megy nyélgázon ~ : D Japó motor. A kasztni már nem az igazi, igaz gyűrtem 2x...