a panasz felületen legalább 4 napon át próbálkoztam elküldeni ..nem volt aktiv az elküld pont..már megirtam ,még nem kaptam választ. magyar nyelvet választottam... de nem találtam olyan menüpontot ami a pénz visszafizetésére vonatkozna
te a nemzeti fogyasztóvédelemnek irtál melyik osztályra? amikor visszakaptad volt-e kezelési klts levonásod?
köszönöm a tanácsod, olvastam a történeted és igazad van jobb ha nem hagyjuk..igy megirtam már a wizz panasz oldalra és az eu platform-ra is .a telefonköltséget is megtéritették?
A panaszbejelentő felületen írhatsz panaszt, ha hivatalosan ilyet még nem nyújtottál be. Megkeresheted a fogyasztóvédelmet, illetve írhat az "EU vitarendezési platformon" is. Én mind a háromnak írtam, amikor az én ügyem folyt.
még április 12-én foglaltam a wizznél május 5.-i indulásra, sajnos a vissza igazoló kódot elrontottam,ugyanakkor a bankomon keresztül már a pénzt utaltam, már eltelt azóta 2,5 hónap...
kezdődött az emeltdijas telefonálgatás, és az email-ek , a call centre 2 , a megrendelés óta,kettö hét telt el,végül közölte törölték a foglalásom ! minden telefonálás alkalmával igéretett tettek hogy minden rendben , küldjem el a banki tranzakcióról a felvételt emailben megtörtént, majd már 6X-ra telefonáltam mikor egyeztettek velem számlaszámot , ennek ellenére a pénz visszafizetésnek nyoma sincs.. emailre sem válaszolnak ,
Erre elsőre azt akartam válaszolni, hogy "jó, de mi ma jöttünk és péntekre szól a visszaút", de előbb a biztonság kedvéért még egyszer, ezredjére is ránéztem a foglalásra, így most neked köszönhető, hogy nem a poggyászpultbál derül csak ki, hogy véletlenül május 26 helyett június 26-ra vettük a visszajegyet... még jó, hogy flex-jegy és így csak a különbözetet kell fizetni a cseréhez.
Nem tudom, más tapasztalt-e már ilyet: van egy retúrjegyünk, és csak az odaútra jelenik meg az utasfelvétel, visszaútra már nem - pedig bőven 30 napon belül van az út. Az is eszembe jutott, hogy talán csak nincs online check-in a célreptéren, de Keflavíkról van szó, és az pont nem szerepel a Wizzair-honlapon leírt kivételek között.
Nem hiszem, hogy ez rugalmasság kérdése, a feladott poggyász és a kézipoggyász két különböző szolgáltatás, más méret- és súlyelőírásokkal. Amúgy a honlapjukon is egyértelműen ott van, hogy nem lehetséges.
Egy megrendelt és kifizetett szolgáltatást csak drágábbra lehet módosítani, olcsóbbra nem. Ha mindenképp fel akarod vinni a gépre a csomagod, akkor fizess ki egy nagy kézit és ne adj fel semmit.
Sziasztok! Azt szeretném kérdezni lehet-e abból probléma, hogy nő létemre a nevem elé valahogy MR-t sikerült varázsolnom foglaláskor. :) Nyomtatáskor vettem észre, módosítani nem enged a Discount tagság miatt. Köszönöm a válaszokat!
Hát az nioncs. Csak egy megvásárolt drágább szolgáltatás áráért egy hasonló olcsóbbat szereték igénybe venni És nem fordítva. Ennyi rugalmasság még egy fapadostól is elvárható lenne, nem?:)
a következő a problémám: hivatalos útra megyek, a jegyhez vettek egy feladott poggyászt is. Viszont az tök fölösleges, mert csak egy nagyméretű kézipoggyászt viszek magammal. A kérdésem az, hogy ebben az esetben mindenképpen fel kell adnom? Mert ha lehet, nem szívnék ezzel, hanem inkább csak simán kézipoggyásszként felvinném magammal a fedélzetre.....
Budapesti vagyok, most foglaltam utazást a WizzAirnél júniusra - de még nem utaltam át a foglalás összegét. Megtetszett a City Express Budapest repülőtéri transzferszolgáltatás fejenként 1900 Ft-ért (csak a repülőtérre), és azt is megrendeltem. Utána viszont gyanú ébredt bennem, hogy ez talán valamilyen kisbusz lesz, ami nem biztos, hogy házhoz jön értünk. Próbáltam utánanézni, de sehol nem találok infot erről! A budapestcityexpress.hu nem működik! Tapasztalatot, véleményt, egyáltalán semmilyen infot sem találtam az interneten. Most már inkább lemondanám, de nem tudom, hogyan lehet. Jelenleg A foglalás fizetésre vár - státuszban van, úgy tűnik, hogy ezen nem tudok módosítani semmit, amíg ki nem fizetem. Ha viszont kifizetem, tartok tőle, hogy nem tudom lemondani, szerintem pénzt vissza nem fognak adni. Az ügyfélszolgálatukat meg nem fogom percenként 250 Ft-ért felhívni.