Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

kegabor27 Creative Commons License 2016.08.10 0 0 22900

Radio MK3

Előzmény: kegabor27 (22899)
kegabor27 Creative Commons License 2016.08.10 0 0 22899

Sziasztok, valaki meg tudná mondani, hogy Renault Clio III-nál a rádió kódot, hogyan lehet beütni?

Középen nincs óra és rádió kijelzőm. A kormánynál nincs rádió vezérlő. Az autó most múlt 4 éves, sajnos akkut kellett cserélni benne, nem tudom, hogy üssem be neki a kódot, mert nincs sehol kijelzőm. Csatoltam a rádió képét.

Bowril-TechRun Creative Commons License 2016.08.09 0 0 22898

Szep et a 15os :) sajna most kuplungozas es vezerles csere utan nincs hozza "kedvem" :(

Előzmény: Törölt nick (22897)
Törölt nick Creative Commons License 2016.08.07 0 0 22897
Precíziós Creative Commons License 2016.08.04 0 0 22896

Kerestem én is, ilyeneket találtam! Meg vanak a Renault-nál gyári kiegészítők de azok sem ólcsók, és semmivel sem különb mint amit linkeltem!

Előzmény: Precíziós (22895)
Precíziós Creative Commons License 2016.08.04 0 0 22895
Előzmény: .MitoGábor. (22894)
.MitoGábor. Creative Commons License 2016.08.03 0 0 22894

Üdv!

Nem tud valaki GYÁRI Clio III könyöklőt?

Bowril-TechRun Creative Commons License 2016.07.30 0 0 22893

A gyertyakat erdemes max 30000km utan ellenorizni...siman lehet ott is a gond, es lehetoleg eredeti Renault vagy azzal megegyezo gyertyat hasznalni. Tapasztalataim alapjan a Renault nagyon kenyes erre. Ha ott nincs hiba es a trafot ugye kizarhatjuk, erdemes lenne a befecskendezesi rendszert diagnosztizalni. Benzinnyomast merni, befecskendezo szelepeket kiszedni es probapadon megjaratni, megnezni a szallitasi mennyiseget es a befecskendezesi kepet, ha hiba van erdemes megprobalni ultrahanggal kitisztitani. Emellett erdemes lenne kompressziot es veszteseget is merni, mert ugyan a Renaultoknal nem gyakori, de elofordulhat mechanikai hiba is...

Előzmény: cliotce (22892)
cliotce Creative Commons License 2016.07.27 0 0 22892

Turbó környékén van egy vákumcső (nagyon merev) ami eltört a cső tövében. Márkaszervízben egyenlőre leszigszalagozták, így megyek hónapok óta, 40et modntak egy komplett új csőre. Nem lehet csak azt az egy kis szakaszt kicserélni valahogy? Lehet kapni ilyen merev vákumcsővet külön, amitvalahogy rátudnék operálni a régi helyére, de úgy hogy aztán ne szívjon falsot :) Valakinek ha van ilyesmiben tapasztalata, megoszthatná velem :) Köszi.

 

P0300as hibakódot kaptam tegnap reggel, nagyon rángat hidegen mostanában a kicsike (1.2 TCE) legalább dobott hibakódot és kiderült, hogy 1 v. több hengerben nincs ilyenkor égés emiatt rángat. Pontosabban kereszteződésbe begurulok, gázt adok és nem történik semmi. Max rángat aztán 1x csak meggondolja magát és meglódul. Istenigazából beindítva, amikor rendesen jár is mintha csattogna valami ha odahajolok a hengerek felé. Most kapott új NGK trafót, nem lett jobb semmi tőle. Ha esetleg ötlete van valakinek, azt is megköszönném :) Akkor lökte ki a hibakódot amikor nagyon nem akart menni de jol megpadlóztam, és már villogott is a lámpa. Amikor meleg akkor normálisan jár, kivéve azt, hogy néha amikor megy akkor alacsonyabb fordulatról egy erősebb padlózáskor amikor kellene nagyobb kompressziónak lenni mintha 1 pillanatra kihagyna 1 henger. De nem konstans csinálja utóbbit, de ha csinálja is csak akkor amikor hirtelen nagyobb terhelést kapna. Hűtővízben nincsen olaj. Fogyasztás megnőtt mostanában közel 1 literrel ugyanolyan használat mellett (0.7-0.8l-el kb.)

bananatree Creative Commons License 2016.07.21 0 0 22891

> és járassam meg autópályán

bárhol is csinálod, nem az út a lényeg, hanem hogy legalább 3-4000rpm-en tartsd.

Ha megszokásból túl lassan/magas fokozatban mész, akkor ez nem lesz meg.

 

Előzmény: williamde (22888)
williamde Creative Commons License 2016.07.21 0 0 22890

4 éve volt gyertya csere. A kocsi 2008-as.
Mondjuk reggelente néha csinál olyat hidegindításnál, hogy pillanatra leesik a fordulat, mintha le akarna fulladni, de aztán magára talál. De nem mindig, tízből 3-4x.

Előzmény: Bowril-TechRun (22889)
Bowril-TechRun Creative Commons License 2016.07.20 0 0 22889

A szivocso biztos nincs lekormolodva...azt takaritja a benzin.

Gyertya mikor volt cserelve?

Előzmény: williamde (22888)
williamde Creative Commons License 2016.07.20 0 0 22888

Azt javasolta a fickó, tankoljak bele 98-as prémium benzint, annak a keveréke jobb ilyen esetre és járassam meg autópályán. Meglátjuk. Ha nem muszáj, első körben nem költenék erre most 34-40 ezret. Köszönöm a tanácsokat. 

Előzmény: Bowril-TechRun (22887)
Bowril-TechRun Creative Commons License 2016.07.19 0 0 22887

Jo dolog a dioval szoras...de leginkabb a kozvetlen befecskendezeses motoroknal van ra szukseg, ahol a szivocsatornat nem eri benzin, ergo le tud rakodni korom. A tce szivocso befecskendezeses, igy ilyen hiba valoazinuleg nincs. 

Minden auto ellustul varosi hasznalatban. En javasolnek egy tartosan 3-4000 fordulat koruli hasznalatot, ki tudjon egni belole a lerakodott korom. A kesobbiekre nezve erdemes neha kicsit odalepni neki, tudjon tisztulni. Esetleg lehet hasznalni valamilyen uzemanyagba ontendo tisztito adalekot ezek mellett.

Előzmény: williamde (22885)
bananatree Creative Commons License 2016.07.19 0 0 22886

Motorbontás koksz miatt? Soha többé!

Pöfög a VW TSI-je? Rángat a turbós Coopere? Letilt a Peugeot THP motorja? Olvasson és gyermekének dió lesz a jele az óvodában! Tovább »

forrás: totalcar.hu

 

http://www.novothauto.hu/tisztitas-diohejjal/

 

Ha tutira akarsz menni, és van rá keret, akkor érdemes hozzá elmenni.

Mondjuk ő azt is elég jól meg tudja mondani, hogy tényleg kokszolódástól lomha-e az autód, vagy mondjuk valamilyen szenzor baja van csak...

 

Ha előtte tennél próbát a "kihuzatással", akkor tegyél meg annyit, hogy mész 20-30 percet autópályán, nem a legfelső fokozatban, hanem 1-2-vel alatta, tehát legalább 3-4000 RPM-en (vagy föntebb) tartod a motort.

Mondjuk erre az M0 is jó tud lenni, 3.-ban...

A hatás persze nem garantált, hisze lehet, hogy tök más a baja...

De a benzinen kívül nem veszítesz vele semmit.

 

Előzmény: williamde (22885)
williamde Creative Commons License 2016.07.19 0 0 22885

Sziasztok.
Van egy 1.2-es TCE Clio-m, szinte csak a városban közlekedek vele. A szerelőnél volt olaj, szűrőcserén és azt
mondta, nagyon lomha a kocsi, nagy turbólyukkal dolgozik, amit én is tapasztalok már vagy fél éve. Szerinte le
kellene égetni a kokszot, ki kéne huzatni autópályán. Mivel antitalentum vagyok a kocsikhoz, ezt hogy kell
értelmezni? Ki lehet pucolni hagyományos módon azt, ami el van kokszolódva? 
Minden tanácsot megköszönök.

Törölt nick Creative Commons License 2016.07.12 0 0 22884

Nem tud valaki gyári Renault alkatrészt a bolti ár alatt szerezni? Bármi is a neve, a képen levő 12-es jelű alkatrészre lenne szükségem. (tudja valaki, hogy pontosan mi ez az alkatrész? 1.2 TCE)

.ISU. Creative Commons License 2016.07.12 0 0 22883

na szóval...

 

Nem a rendszer rossz vagy alulméretezett, hanem az előző rönó szerelőm baszott át. Azt mondta h feltöltette a klímát, de nincs semmi baja, ez ilyen. Meg egy nagy f@@t! 

A mostani szerelőm elmondta, hogy 550 a töltési tömeg. Nekem csak 400 volt benne. Feltöltötték és azóta jéghideg a klímám! :)

Az újabb autók klímái már kevesebb gázzal vannak feltöltve, mint a 20 évvel ezelőttiek, így ha csak egy kicsi is hiányzik belőle, azt megérezni. [Clio II (690), Clio III (565)]

 

üdv.

Isu

 

 

Szia Viki!

 

A dolgozói társkártyámon, hogyan tudom módosítani a net csomagot? Be kell menni egy t-pontba? Egy Net Plusz L-re szeretném módosíttatni. (302421644)

 

köszi

üdv.

IStván

Előzmény: .ISU. (22873)
bananatree Creative Commons License 2016.06.28 0 0 22882

álló helyzetben, kis sebességű haladásnál gyenge, de normál sebességnél (ahol segít a menetszél), ott már jobb?

a szokásos mérés/feltöltés után megpróbálnám a hűtőket, hűtőközöket KÍVÜLRŐL tisztítani.

az a tapasztalatom, hogy kb. 4-5 év után iszonyatos mennyiségű por, bogár, fűszál, és egyéb (rettentően megdöbbentő) dolog képes összegyűlni a hűtők (víz+klíma) közt, és a hűtőlamellák közt is.

Ha ki tudod venni a vizeset, akkor könnyű mosni, ha nem, akkor óvatosan kell csinálni, hogy se a lamellák, se az elektromos dolgok ne sérüljenek.

Ha sikerül kimosni a dzsuvát közülük, akkor álló helyzetben is javulni fog a klíma hatása, egyrészt mert a szerencsétlen ventillátornak könnyebb dolga lesz, másrészt mert a hűtőlamellák is visszanyerik a munkavégzéshez szükséges szabad felületüket.

 

 

 

Előzmény: rönofan02 (22872)
bananatree Creative Commons License 2016.06.28 0 0 22881

vagy megnézni a zsu.hu -n, kauffer.hu -n vagy https://alkatreszek.hu/autotipus/renault_alkatreszek/clio/clio_iii_br0_1_cr0_1_2005_01

 

ahol a mezei egérnek is adnak full kedvezményt, kérés, ácsingózás nélkül is.

 

Előzmény: Extreme (22877)
rönofan02 Creative Commons License 2016.06.28 0 0 22880

Sziasztok,

Tegnap izgalmas dolog történt velem...

Reggel nyitom a csomagtartót, gondolattal később kattant, mint ahogy megnyomtam a gombot, szinte fel sem tűnt. Egész nap talán ha négyszer kellett nyitnom, egyre nehezebben ment, este otthon már nem tudtam kinyitni.

Hogyan lehet kinyitni, hogy hozzáférjek a zárhoz? Aztán meg mi lehet a baja? Maga a kapcsoló? Vagy valami korrózió? Erre azért gondolok, mert az ajtó legalsó pontján van a zár, simán lehet, hogy vizet kapott az elmúlt kilenc évben.

Van valakinek ötlete? Egyáltalán történt már ilyen valakivel?

A válaszokat előre is köszönöm.

Barátsággal

Tóni

Bowril-TechRun Creative Commons License 2016.06.26 0 0 22879

Gyertyat csereltel??

Előzmény: cliotce (22878)
cliotce Creative Commons License 2016.06.23 0 0 22878

Hidegen nagyon rángat néha indulni is ugy indul hogy nemtudja hogy lefulladjon vagy ne. Ha erobol kell menni foleg harmadikban alacsony fordulatrol padlozva mintha egy pillanatra kihagyna egy ütem mert bolint egyet. Egyszer harom hengerezett is par percig. Markaszervizbe azt mondtak tuti trafo. 30ert vettem ngk-t azt mondtak az a legjobb. Sagem volt benne. Sajnos az uj trafoval is ugyanolyan mint volt. Pillango/folytoszelep tisztitashoz valami kis abrás utmutatoja nincs valakinek? :)

Előzmény: Extreme (22876)
Extreme Creative Commons License 2016.06.14 0 0 22877

A bárdi webshop, berut hoz elsőként, én azt venném, ha cserélni kéne. 26.300 ft a kisker ár, ebből,  akár, 40% kedvezményt lehet kapni, ha van ismerős autószerelő, vagy bármilyen regisztrált cég, aki náluk vásárol. 

Előzmény: cliotce (22869)
Extreme Creative Commons License 2016.06.14 0 0 22876

A Tce-ben ,sztem központi trafó van, teljesen már, mint az 1,4-ben. Kíváncsi lennék, h mi a baja, h cserélni kell.

Előzmény: rönofan02 (22870)
Extreme Creative Commons License 2016.06.14 0 0 22875

Hát, nem tudom, nekem ilyen tapasztalatom nincs, sőt.... a klíma, néha túl hideget fúj, ezért, feljebb kell vennem a hőfokot, a szokásos 21-22 ről, akár 24-re. (digit klímás). Inkább akkor van a gond, ha sokat áll a napon, akkor nagyon át tud melegedni, a fekete műszerfal és ülés, ontja magából a forróságot, ilyenkor hiába klímázol, egy jó ideig meleg lesz. A fűtés, télen, szintén kiválló, ingben, pulcsiban, simán el lehet lenni, 22 fokos beállításnál. 

Előzmény: .ISU. (22871)
Bowril-TechRun Creative Commons License 2016.06.09 0 0 22874

Lehet ráférne egy töltés...idővel el tud illanni belőle némi hűtőközeg.

Előzmény: .ISU. (22873)
.ISU. Creative Commons License 2016.06.09 0 0 22873

aham, ettől féltem. :( Tehát egy kissé alulméretezett a rendszer, amivel nem tudok mit tenni. :( 

 

köszönöm!

üdv.

ISu

Előzmény: rönofan02 (22872)
rönofan02 Creative Commons License 2016.06.09 0 0 22872

Szia,

Pont ilyen Clio-m van (Clio III, 2007. 1,4 16V)...

Télen nincs különösebb gondom vele, tisztességgel felfűti az utasteret.

Viszont nyáron, a klíma használatnál ugyanaz a gondom, mint neked. Hármas-négyes fokozaton kell menni a ventillátornak, belső keringetésen, hogy valami hűtés érzékelhető legyen. Ugyanakkor, ha megmérem a középső rostélyon kijövő hőmérsékletet, jó hideg, 5-7 fokos, ami benne van a szabványban.

Az is igaz, hogy különösebben nem zavar, mert én nyáron alig használom a klímát, szerintem többet ér, ha lenyitom az ablakokat és "lötyögtetem" a levegőt. Kisebb hőterhelést kapok, ha kiszállok a kocsiból. Télen viszont kiválóan párátlanítja az üvegeket, és ez nekem sokkal fontosabb.

Egyébként a klímát többször, oda-vissza átnézték, hibátlan. Úgy látszik, ez ilyen...

Barátsággal

Tóni

Előzmény: .ISU. (22871)
.ISU. Creative Commons License 2016.06.09 0 0 22871

sziasztok!

 

Hűtés fűtésről érdeklődnék, hogy kinek hogyan működik. Egy 1.4-es III-as Cliom van. Télen a mínuszokban csak meleget fúj, nyáron a klímám pedig csak hideget. Van egy 1.6-os Megane-unk, ami télen forrót fúj, nyáron pedig jéghideget.

Télen a Cliom csak sokára tudja felfűteni az utasteret(kb. 25-30 perc után van "meleg") nyáron pedig csak sokára (kb. fél óra) tudja lehűteni , de akkor is csak épphogy elviselhető a hőmérséklet.

Nálatok hogyan működik?

 

köszi

ISu

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!