Keresés

Részletes keresés

zöld_I Creative Commons License 2024.02.27 -1 0 89367

Kekhold.hu

Előzmény: Vulcanus11 (89366)
Vulcanus11 Creative Commons License 2024.02.27 0 0 89366

Sziasztok!

 

Szakmai segítséget szeretnék kérni.

 

Budapesten vagy környékén tud valaki olyan gumist aki BMW F800 GT-re tud adni minőségi új gumikat, ill. azokat fel is szereli?

 

Válaszokat előre is köszönöm.

bacus Creative Commons License 2024.02.27 0 0 89365

Félreérthetően fogalmaztam:

 

A telefont menet közben nem akarom mindig tölteni, ezért van nálam kapcsoló.., olyankor a quadlock csak tartó.

 

2. A második szivargyújtót relézve az akkura kötöd, a relé vezérlése megy az eredeti szivargyújtóról.

5. tulajdonképpen nem különbözik a kettestől, csak nem a gyári szivargyújtóról veszed le a vezérlést. Ez így a második szivargyújtót mindenképp lekapcsolja, míg a 2.-es bekötésnél, ha a gyári szivargyújtóban van valami, akkor ezen is megmarad a delej.

 

 

 

Egy ilyen átalakító (főleg ha nem túl jó hatásfokú stb) simán lemeríti pár nap alatt a motorod akkuját !, nem kell, hogy még legyen rajta terhelés az USB kimeneten sem.

Előzmény: bacus (89364)
bacus Creative Commons License 2024.02.27 0 0 89364

A bekötésed villamos szempontból jó, de ezek a bajorok, pont így akarták, ha van terhelés a szivargyújtón (egy bizonyos terhelésnél nagyobb), akkor rajta hagyja a feszültséget, nem kapcsol le.

 

Én ezt szeretem, pl le van merülve a ..., megállok a mocival, az nem kapcsol le, hanem tölt tovább. (A quadlock vezeték nélküli töltő nekem pont így van bekötve, mondjuk ha nincs rajta a telefon, akkor nekem lekapcsol.., de ennek ellenére nekem van kapcsoló is, mert nem akarom, hogy állandóan töltődjön a telefon.)

 

Több megoldás is van, ami neked jó lehet.

1. mechanikus kapcsoló, azaz egyszerűen lekapcsolod a párhuzamosan kötött szivargyújtót (itt gond lehet elhelyezni a kapcsolót, hogy esztétikus is legyen, meg vízálló, stb), én ezt választottam, ahogy írtam fent.

2. relével kötöd rá a második szivargyújtót, azaz a relé vezérlőjelét veheted pl az eredeti szivargyújtóról is, az olyan kicsi terhelés, hogy le fogja kapcsolni leállítás után. A második szivargyújtót ilyenkor biztosítékkal közvetlen az akkura kötöd.

3. quadlock-ék (és még lehet mások is, pl aliexpressen is láttam ilyet) árulnak olyan 12V-5V átalakítót, ami érzékeli a motor rezgését, ez kapcsolja be és ki, azaz a motor leállítása után ez is leáll, ez eleve 5V USB aljzat. Vannak ilyen 12V power distributorok is, de nem olcsóak ezek sem.

4. hexez rendszer, ez drága, de ha lesz kieg lámpád, én ajánlom. Ebből a hexből több is sorba köthető, karácsonyfa építőknek feltétlen kell :), viszont nagyon egyedi megjelenése lesz a motornak. (https://www.youtube.com/@ABIKETHING denali hivatalos forgalmazója, nézz meg pár videót)

5. keresel egy kapcsolt pozitívot, ahonnan relézel, mivel nincs kapcsolási rajzod, akkor indulj visszafele, pl hátsó helyzetjelző lámpát szétszeded és onnan veszed le a pozitív jelet, ennek a pozitívnak a kábele bemegy az ülés alá, ott is megtalálod szín alapján, vagy biztosíték táblában keresel egyet, ehhez is árulnak pl késes beszúrható biztosíték elosztót, nem kell kábelre rákötni.

Előzmény: fgyozoo (89361)
HorváTH 69 István Creative Commons License 2024.02.27 -2 0 89363

Ha ilyen gondom lenne , hogy nem kapcsolja le a motor az áramot , én közvetlenül a gyújtáskapcsoló után kötnék rá . De ez csak tipp...Azt feltételezem , hogy ott van nagyobb áramot átvivő vezeték . 

Előzmény: fgyozoo (89361)
Stenmark1 Creative Commons License 2024.02.27 -1 0 89362

Bocs, ha ezen már túl vagy, de egy autóvillamossági szerelő, meg tudná mondani, hogyan lehet bekötni szabályosan, a Can-buszos rendszerbe egy új fogyasztót. Ha jól tudom, az aksira kell közvetlenül a terhelést kötni biztosítással, és egy relét vezérlő kábel mehet csak az aljzatra, ami a jelet adja. Az én Touratech aljzatom most így van bekötve, ha jól tudom. Vagy Hex ezCan, ami számtalan más lehetőséget is kínál, nekem az volt az 1250 Gs-ben.

Előzmény: fgyozoo (89361)
fgyozoo Creative Commons License 2024.02.27 0 1 89361

HorváTH 69 István!

 

Egy kapcsolt pozitívot akarok találni.

Erre a szivargyújtóra rákötöttem egy másik szivargyújtót és egy 5V -os USB -t.

AZ USB -t viszont terhelésnek érzékeli a rendszer így a gyújtás levétele után nem veszi le róla a pozitívot.  Így az állandóan fogyaszt.

Ezt szeretném egy másik, gyújtással együtt mozgó kapcsolt pozitívra átkötni. 

Előzmény: HorváTH 69 István (89358)
T1OK3 Creative Commons License 2024.02.26 0 0 89360

Ez univerzális, mert állítható a mérete :-) Ötletes!

Néha muszáj rögtönözni!

 

Barátom TDM-je egy évekkel ezelőtti túráról. 

 

 

 

Előzmény: R100 (89359)
R100 Creative Commons License 2024.02.26 0 1 89359

Amikor az elveszett olajbetöltő miatt veszélybe került túrát az iszákosok uti stampedlije menti meg:

HorváTH 69 István Creative Commons License 2024.02.26 0 0 89358

Én nem tudok segíteni a rajzzal kapcsolatban , kíváncsi lennék , mi a terved !? Persze csak ha nem titok... :) 

Előzmény: fgyozoo (89357)
fgyozoo Creative Commons License 2024.02.26 0 0 89357

Sziasztok!

 

R1200RT -(2015) keresek kapcsolási rajzot.

Tudna vki segíteni ebben? 

 

HorváTH 69 István Creative Commons License 2024.02.26 0 0 89356

Ne tedd ! Csak vicceltem...

Előzmény: Lbx (89355)
Lbx Creative Commons License 2024.02.25 0 0 89355

Megemlítem.

Előzmény: HorváTH 69 István (89352)
Lbx Creative Commons License 2024.02.25 0 0 89354

Passz. Miután a barátomhoz került, emlékeim szerint nem sokáig - 2021-ben vette nevére a gépet.

De ha közelebbről érdekel, összekötlek vele.

Előzmény: tcaoe (89350)
Lbx Creative Commons License 2024.02.25 0 0 89353

:-))))

Máshol is megfuttattam a "hírt", és ctrl c - ctrl v :-)

Mea culpa

Előzmény: kiss_atti (89349)
HorváTH 69 István Creative Commons License 2024.02.25 0 0 89352

Adok érte egy K16-ost ! 

Előzmény: Lbx (89348)
HorváTH 69 István Creative Commons License 2024.02.25 0 0 89351

https://www.youtube.com/watch?v=NW3WOL-FuRk

 

A málhás szamarak ! :) 

tcaoe Creative Commons License 2024.02.25 0 0 89350

Az a Bódis dob sokat volt rajta?

Előzmény: Lbx (89348)
kiss_atti Creative Commons License 2024.02.25 0 2 89349

Tisztelettel érdeklődöm,

 

hogy egy BMW motorok topicon mitől "OFF" motor egy R 1200 R ?

:-)

Előzmény: Lbx (89348)
Lbx Creative Commons License 2024.02.25 0 0 89348

Sziasztok!

Talán megengeditek, hogy barátom "OFF"motorját promótáljam, hátha valakinek megmozgatja a fantáziáját:
Barátom váltana, egy 2012 évjáratú BMW R1200R DOHC-ról ülne át - egyébként szintén DOHC Rt vágyainak tárgya.

Második tulajdonos, 56e km, a szín pontos nevét nem tudom, de olajzöldnek mondanám (szerintem stílusos, nagyon illik a bringa karakteréhez), két gyári oldaldoboz + GIVI B47 topcase (szürke prizmákkal), jelenleg a gyári kipufogó van a motoron, ami mellé van egy Bódis sportdob is, ESA, markolatfűtés, gyári LED indexek, gyári szelepfedél-védők, öntvény-felnik. Tökéletes gép, igényes gazdától, aki mindent megad a motornak, amit kell és amitől egy masina remek állapotban lehet.
Még nem hirdette meg, mert egy hétre elutazik (így van idő morfondírozni, ha kétségek gyötörnének  ).
3M forintra tartja a motort.
Ha valakinek felkeltette az érdeklődését, egyelőre engem keressen.

 

fgyozoo Creative Commons License 2024.02.24 0 0 89347

Sziasztok!

20215-ös R1200RT kép szerinti szivargyújtója kapcsán Segítséget kérek!

Ha leveszem a gyújtást akkor a motor egy kis idő elteltével a szivargyújtóról is leveszi a feszültséget. Ez OK.

Viszont ha a szivargyújtón van valami terhelés akkor a gyújtás levételét követően ott hagyja a feszültséget továbbra is a szivargyújtón.

Mit lehet tenni azért, hogy a gyújtás levételét követően, terheléstől függetlenül vegye le a feszültséget a szivargyújtóról?

Tudja valaki?

A segítséget előre is köszönöm!

Attila170 Creative Commons License 2024.02.24 0 0 89346

Egy újabb (magyar) gs 1300 értékelés: 

 

https://www.youtube.com/watch?v=hYE9m51rFDI

 

bacus Creative Commons License 2024.02.23 0 0 89345

A cseréhez mindenképpen érdemes beszerezni egy tartalék csavart (36318359961 cikkszám), mert ez egy alu csavar, amiben egy hosszanti furat is van a levegőnek. Na beszereléskor ez eltört, miközben még lötyögött a szenzor. (nyilván a menetben ragadt menetrögzítő darabokat jobban ki kellett volna pucolni egy menetvágóval..)

 

Volt egy "használt" tartalék darab Veres Pistinél (ezúton is köszönet érte, ha olvasná), így sikerült összerakni.

Előzmény: befaster (89344)
befaster Creative Commons License 2024.02.22 0 0 89344

Jól nézki,  ha behal az enyém kereslek. 😉😉😉😉  köszi 

Előzmény: bacus (89343)
bacus Creative Commons License 2024.02.21 0 5 89343

Elemek cserélve, vettem egy ponthegesztőt (nem csak emiatt), így nincs forrasztgatás az elemre.., motor betanítva.

 

Gumishoz várok időpontra.

 

 

 

Ha valakinek ilyen gondja van, akkor keressen nyugodtan. 2db CR2050-es elem 750 Ft. Remélem a probléma újabb 7-8 évre letudva.

 

 

Előzmény: bacus (89329)
HorváTH 69 István Creative Commons License 2024.02.21 0 1 89342

A bili !? :) 

Előzmény: tux (89341)
tux Creative Commons License 2024.02.20 0 0 89341

Az 1100-esé meg vécétartály formájú volt. A WC körüli részt kivesézték fentről lefelé.

Vajon mi következik?

Előzmény: Attila170 (89340)
Attila170 Creative Commons License 2024.02.20 0 2 89340

Ezt azért nem lehetett kihagyni... (az alsóra várva... :) )

 

 

 

T1OK3 Creative Commons License 2024.02.18 0 0 89339

Upsz, ezt laciipacii-nak szántam!

Előzmény: T1OK3 (89338)
T1OK3 Creative Commons License 2024.02.18 0 0 89338

Egyáltalán nem fontos, pusztán kíváncsiság!

Előzmény: T1OK3 (89337)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!