Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Wicked Belzebub Creative Commons License 2018.07.01 0 0 16419

De ezt az Accord topikban is leírtuk.

Előzmény: Wicked Belzebub (16418)
Wicked Belzebub Creative Commons License 2018.07.01 0 0 16418

Van...

Előzmény: mnk2 (16417)
mnk2 Creative Commons License 2018.07.01 0 0 16417

Üdv mindenkinek. Érdeklődnék 2,2 es dízel civic 2007 évjáratú kocsikban van e már kettőstömegű lendkerék?

András82 Creative Commons License 2018.06.23 0 0 16416

A 7 deci a helyes megfejtés... :)

András82 Creative Commons License 2018.06.18 0 1 16415

Mert 3 évente cserélni kell.

Idővel vizet vesz fel a levegő nedvességtartalmából.

A víz meg nem tesz jót a munkahengereknek...

 

Újabb infó:

 

Hondás szervizes szerint 7 deci a fék-kuplung kör egyben :D

Ennyi különböző infó között eligazodni... :)

Előzmény: frenki85 (16414)
frenki85 Creative Commons License 2018.06.18 0 0 16414

A kuplungba miért akarod cserélni? Az nem kap sem mechanikai, sem hőterhelést sem, véleményem szerint.

Előzmény: András82 (16413)
András82 Creative Commons License 2018.06.18 0 0 16413

Ahonnan a gyári fékfolyadékot vettem:

 

"A fekkorbe kb 500ml megy, igy erdemes 2x500at vinni h a kuplungba is jusson"

 

Szívem szerint vennék még egy fél litert, biztos ami biztos.

De feleslegesen nem vennék, mivel 6k lenne postával együtt...

András82 Creative Commons License 2018.06.18 0 0 16412

Senki többet?

 

Eddig csak ezt találtam:

 

"For a complete brake fluid overhaul around 1 to 1.5 litres tends to be sufficient to get all the air out of the lines and completely renew all fluid in the system. Typical clutch reservoir capacity is less than 500ml, even with heavy bleeding two bottles are rarely used."

 

Ezek alapján szarul állok a 1 literrel...

Előzmény: András82 (16411)
András82 Creative Commons License 2018.06.12 0 0 16411

2007-es sedan, 1.8 benzin.

Mennyi fékfolyadék kell bele kuplung körrel együtt??

 

1 litert vettem. Elég lesz feltötléshez?

 

A manualban nem találtam.

 

Hűtőfolyadék 5,7 liter (6 litert vettem)

Váltóolaj 1,7 liter (2 litert vettem)

 

András82 Creative Commons License 2018.06.10 0 0 16410

Ha leveszed az akksit egy fél órára, azzal lenullázod az ECU-t.

Utána menni kell vele X kilométert, hogy újratanulja a dolgokat.

Nekem is ez volt. Amíg nem tanulta meg, addig kissé ingadozott az alapjárat, amikor bekapcsolt a klíma.

Most olyan mint előtte. Érződik a motoron ha kapcsol a klíma, de a fordulatszám nem változik számottevően.

frenki85 Creative Commons License 2018.06.10 0 0 16409

Ezt megcsinálom, hátha megoldja a tempomatot. De melyik az a bizti? 8-as?

@András: Én a szervizkönyvben nem találtam meg ezt a procedúrát. Hol ír erről?

Előzmény: Wicked Belzebub (16401)
frenki85 Creative Commons License 2018.06.10 0 0 16408

Ez engem is érdekelne. A tempomat nem megy nálam a kuplung-beállítás óta és gyanús hogy szoftveres oldalról kell vele valamit csinálni. Rákérdeztem egy autószerelőnél, azt mondta nem vállalja el, mert a Hondákhoz specifikus műszer kell... Apámnak van egy mezei, ami nem talált semmi hibá, megnézték egy helyen egy Bosch műszerrel, az sem talált semmit. Tényleg jó lenne tudni, hogy mi a hozzá való típus.

Előzmény: András82 (16400)
frenki85 Creative Commons License 2018.06.10 0 0 16407

Nekem a motorhűtő-venti ki-be kapcsolást klíma nélkül is csinálja, télen-nyáron. Fsz. leesés is volt nálam, de érdekes módon éppen most mióta klímázok nem tapasztalom.

Előzmény: András82 (16388)
frenki85 Creative Commons License 2018.06.10 0 0 16406

Milyen csapágy ajánlott bele? Nekem nincs hangja, csak az első gátlók cseréje előtt állok és javasolták többen hogy cseréljem a tornycsapágyakat is vele együtt.

Előzmény: izsakig (16387)
Wicked Belzebub Creative Commons License 2018.06.05 0 0 16405

Itt most töltésről nem volt szó...

Előzmény: András82 (16402)
Wicked Belzebub Creative Commons License 2018.06.05 0 0 16404

A márkaszerviz nem ad?

Előzmény: szignum7 (16403)
szignum7 Creative Commons License 2018.06.05 0 0 16403

Sziasztok, veletlenul nem tudja valaki, hol tudok a 2003- as modell radiojahoz kodot szerezni vagy generalni? Mar tobb oldalon probaltam, de az europai modellekhez meg nem talaltam. Amerikai rengeteg van fent...Koszi elore is. 

András82 Creative Commons License 2018.06.05 0 0 16402

A manual azt írja, mindenképp ki kell kötni az akksit töltéskor.

Előzmény: Wicked Belzebub (16401)
Wicked Belzebub Creative Commons License 2018.06.05 0 0 16401

Akku kiszedes utan ajanlatos csinalni egy ECU resetet. Erre en is csak kesobb jottem ra, amikor meg regebben valamiert lekotottem az aksit es utana szinte nem volt alapjarat.

Be kell melegiteni az autot, ki kell venni az ECu biztit par percre, fogyasztokat lekapcsolni, autot beinditani es jaratni alapjaraton 5 percig. 

Előzmény: András82 (16398)
András82 Creative Commons License 2018.06.05 0 0 16400

Hibakód olvasót használ valaki?

Tudtok ajánlani vmi ELM327 jellegű dolgot, ami biztosan működik Hondával?

 

Ha jól tudom a protokoll CAN 29 bit 500kb (bármit is jelentsen).

 

Külföldi fórumon Konnwei KW902-t emlegettek, hogy az működik jól...

Vállalható ára van Ebayen...

András82 Creative Commons License 2018.06.05 0 0 16399

Az öreg akksit helyén kell kezelni.

Én öreg akksival vettem az autót. 

Bármiféle tünet nélkül (indult rendesen stb) hibakódokat dobált alacsony akkufeszültségre, ABS-re stb.

150A volt már az indítóárama a 400A-ból...

Cseréltem is azonnal...

Előzmény: MrZé (16397)
András82 Creative Commons License 2018.06.05 0 0 16398

Én tegnap azt néztem, hogy mintha azért csinálta volna most durvábban, mert az akksi ki volt véve a töltés miatt.

Lehet az ECU elfelejtette az értékeit, és most "tanulja" vissza. Legalábbis később már nem csinálta olyan markánsan (vagy csak bemelegedett).

Lehet ilyenkor a motorvezérlő rákompenzál kicsit a fordulatszámra, amikor kapcsol a klíma.

Majd ma kíváncsi leszek.

 

A hosszbordás szíj hajtja a generátort, és a klíma kompresszort.

Nem találtam rá csereperiódust. Szíjakat 6-8 évente szokták cserélni, mert öregednek.

Az enyém ránézésre még jó állapotú, de nem ismerem az előéletét.

 

Előző off autón viszont 2 évente cseréltem hosszbordást. Addigra elrepedezett a hosszbordája :)

Gates, Meyle... Később Dayco került bele, azzal adtam el, azt nem tudom mennyit bírt végül :)

Előzmény: MrZé (16397)
MrZé Creative Commons License 2018.06.05 0 0 16397

87e km. Szelephézag állitva. Gyertyák ellenőrizve. Aksi öreg, de  jó. Hosszbordást eszik vagy isszák? :D

Előzmény: András82 (16396)
András82 Creative Commons License 2018.06.04 0 0 16396

Az enyémben 93E km van.

Az akksim fél éves. Feltöltve is most volt a hétvégén. Töltés van.

A szelephézag állítást halogatom már egy ideje, de most meg fogom csináltatni.

Nem tudom az okozhat-e ilyet. Mindenesetre ebben a hónapban megcsináltatom.

A hosszbordás nem tudom volt-e cserélve, ránézésre még jónak tűnik. Nincs kirepedezve.

De lehet érdemes lenne lecserélni azt is.

Előzmény: MrZé (16395)
MrZé Creative Commons License 2018.06.04 0 0 16395

Nekem se esik le számottevően a fordulatszám a klímától alapjáraton, és nekem is ki be kapcsol a venti, de alapjáraton folyamatosan remeg kicsit az autó ha megy a klíma, főleg amikor bekapcsol. Családban volt korábban, így ismerem újkora óta, és ezt nem csinálta. Annyira, h korábban észre se lehetett venni, ha megy a klíma, csak a venti hangjából.

Előzmény: András82 (16388)
András82 Creative Commons License 2018.06.03 0 0 16394

Most már nekem is markánsabban csinálja, mint eddig...

700-ról leesik 500-ra...

Előzmény: MrZé (16385)
Kircsi32 Creative Commons License 2018.06.02 0 0 16393

Most 2 hete használom és jó, de hát az előző cseréknél is ez volt, aztán 3-4 hónap és 4-5000km után kezdődött minden.

 

Lehet most jobb minőségű lett belerakva, ezt nem tudom, de megcsinálták gariba nem kértek érte pénzt.

 

Bízom benne, hogy most jó lett.

Előzmény: R. Scherbotsky (16391)
András82 Creative Commons License 2018.06.01 0 0 16392

1.8 sedan (8gen) mennyi fékfolyadékot igényel kuplung körrel együtt?

(Feltöltés)

R. Scherbotsky Creative Commons License 2018.05.29 0 0 16391

Ne fesd az ördögöt a falra. A Hondáknál (mindegyiknél) jellemző a toronycsapágy gyors kopása, erre a magyar utak meg a 17-es kerék is rendesen rásegítenek. Nagyon sok gyenge minőségű futóműalkatrész van forgalomban, sanszos, hogy elsőre kifogtál egy ilyet (lehet, hogy másodikra is).

Előzmény: Kircsi32 (16389)
András82 Creative Commons License 2018.05.29 0 0 16390

A sérülést a relatíve könnyű megnézni. Körbe kell mérni a rétegvastagságot, a motortérben is és ha valami nem OK, látszani fog azonnal.

Előzmény: Kircsi32 (16389)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!