"teljes fékfelújjítás +új gumi garnítúra ,FRISSEN SZERVÍZELVE /90.000/KM-ES NAGYSZERVÍZ UTÁN /VEZÉRMŰ,OLAJAK,/VÁLTÓ IS/ SZŰRŐK,MOTOR TARTÓ BAKOK ,LENGÉSCSILLAPÍTÓK ,S T B,KB 400.000 HUF VOLT A NAGYSZERVÍZ"
Árérzékenység: inkább felkészülés a biztosra. A bizonytalan meg úgyis jön.
Nincs 6Mám egy sokkal újabbra de hát a vágy..... :-)
Igazából auto vásárlás előtt mindig összeszedtem, hogy milyen költség várható és utánna döntöttem (havi ktg-ek fogyasztás, értékvesztés....). pl ha itt kiderül, hogy 200ekm nél van egy nagyszervíz mondjuk 3 kiló akkor azt is kalkulálom. A kötelező szerintem a mostanihoz képest nem lehet egetrengető, de a szervízszámlák 180000km környékén már igen.
A mostani francia gépemben 150 000van eléggé rendben. Volt már életemben 200 000ig nemt gép és azokkal se volt különösebb baj. Ismerősöm az S60asát (2.4) 250 000 km után adta el (lásd 9. hozzászólást) Soha nem láttam csereautóval (a mostani lexusánál már igen) és mindig jókat mondott róla.
Mondjuk mindig jobb egy hihető/valóságos 180e mint egy bizonytalan 120e!
180e nagyon sok, pláne úgy, hogy nem igazán tudod, pontosan hogyan is telt el egy vadidegennél. Ennyire sokat futott kocsit max. ismerőstől vegyél, de inkább még úgy se, pláne ha a 2-4 kérdéseid alapján elég árérzékenynek tűnsz.
Most ezt néztem ki: http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=1149267&command=ugras&screenwidth=1024
Lenne néhány alap kérdésem: 1, 180 000km elég soknak tűnik. szerintetek is? 2, mikor vannak a nagyszervizek (tehát mikor várható) és az mennyibe fáj 3, normál szervíz az 15-20 vagy 30ekmenként van? és az mibe kerül 4, kötelező és casco milyen árban van
Éppen S80 vásár előtt állok. Sajnos beültem 1-be és azóta ilyet sztnék. viszont, ez egy T6-os 99-es és naggggyon rosssszakat halllok róla. Csak a 99-es csak T6-ról (tehát 200-től, v. diesel super). Állítólag automataváltó, LSonda, ABS a tipushibái ilyen sorrendbe. TBJ érdekelne a szakmai véleményed, pontosabban a tapasztalatod. Tudod én 1 V40-ből nagyon nehezen szállok ki az iszonyatosan alacsony üzemeltetési és fogyasztási költségek és maximális minőség miatt, csak egy picit már uncsi.
Ok szived joga hogy hova viszed az autódat és nem sértődtem meg.
Nemfogom elárulni hogy hol dolgoztam de nálunk is voltak kisebb nagyobb taknyolások előfordul tudod hogy az ember elüt 1 cikkszámot stb. szóval mi is személy szerit én is hibáztam de remélem benőtt a fejem lágya és egyre kevesebbet fogok hibázni.
Azért ajánlok Volvo szervizet mert ott biztos van frissités hibakód törlés stb. tehát fel vannak készülve (vagy legalább is szeretnénk azt hinni) és biztos hogy van mindem cucc az adott autóhoz, és aztán ha nincs akkor jönnek a taknyolás, gányolás, stb.
Ezzel arra szerenék utalni hogy ez bárhol megtörténhet.
Azzal szeretném kezdeni, hogy nem fikázni akarok és nem is sajnálom az automtól a pénzt, de az én autom az ivanics bácsi egyik barátjáé volt. Mikor megvettem én is elmentem az ivanicshoz állapotfelmérésre ahol rögtön megismerték az autot és mondtak róla mindent ahogy kell.
Másnap a saját szerelőmmel is megnéztük és azt nem kellet volna.
- Az olajbetöltő alatt ojan sár amit csak a tesco gazdaságos olaj müvel( 5 olajcsere rendes olajjal tüntette csak el)
-T6-osban sima s40-es gyertya nem a rendes turbós ( csere után érdekes 4000-es ford felett kétszer jobban megy)
Szóval arra akarok kijukadni, hogy a csoda Ivanics is alkalmazhat rossz , hanyag, mokolos szerelőt, és én ezek miat csak oda viszem az automat, ahol végig mellette lehetek mert akkor tudom, hogy mi van beszerelve.
2.5TDI audi motor elég jó motor bár vannak hibái de jó! az aut váltó csak motor chippelés után esik szét dieseleknél szérián men szokott vagy legalább is nem szokott.
Ár barátságos km barátságos (de a franc se tudja a mai világban) Röviden ennyi.
Üdv a 80-asoknak, l.ovlov vagyok a "sima" Volvo Fórumról.
Azért érdemes lenne kicsit követni a fórumot, egy nagy család, mindenben segítünk egymásnak, nem csak Volvós témában. Bárkinek van vmi gondja, ha beírja a fórumra minimum öten jelentkeznek segíteni, és megoldunk mindent (auto, bútor szállítás, költöztetés, szerelés, vagy akármi).
Igen nálunk sok mindenről szó van (családban vagy baráti körben is beszélünk mindenről), ez így van jól. Lasan már elérjük a 225000. hsz-et, én tavaly februárban kezdtem a fórumon, akkor volt kb 113000 hsz (kicsit pörgünk, de így a jó).
Vannak közös programok 2-3 napos tekergések, országon belül és kívül.
A 400-asoknak is van külön fórum, de ők is rendszeres látogatóink, nem csak a fórumon, de programokban is, Mert ez 1 Qrva jó csapat:))
Sok sikert nektek, legyen olyan csapatotok mint a mienk.
Természetesen szivesen látunk mindenkit nálunk, mert a Volvo az Volvo:))
"1: aki már kitudja olvasni az vagy fusizik a Volvo szervizben vagy elég komoly gépe van tehát meg fog vágni!"
ez baromság. akinek elég komoly gépe van, az megfizetteti, hogy nem kóklerkedik és nem kávézaccból jósol. a márkaszervíz is megfizetteti a profi eszközt. Ennek ára van, ez nem vartburg, hogy bárki belekotor és jó lesz.
Szia! Én Volvo szervizben dolgoztam de a leirt problémák legtöbbjével nem találkoztam. visszafelé 8: Kárpitost nemtudok 7: Nincs túl nagy jelentősége ELMÉLETILEG! Ha tekert akkor igen, de leginkább csekély teljesitmény csökkenéssel elmegy 95tel is. 6: Igen létezik ilyen, bár most T6ról van szó tehát TUBÓS így semmi féle értelme ilyennek nincs illetve Volvokba én még nem hallottam. 5: Nem T6ot ritkán lehet ez alá vinni ill nagyon finom vezetéssel. Hát itt leginkább rá lehet fogni az autváltóra és a turbókra ezt. 4: Nemtom majd utána nézek 3: Nemtom majd utána nézek 2: Nemtom majd utána nézek 1: aki már kitudja olvasni az vagy fusizik a Volvo szervizben vagy elég komoly gépe van tehát meg fog vágni!
Több kérdésem is lenne... Remélem valaki tud válaszolni... Hálám üldözné...
Az autó: '99-es S80 T6 (US)
A kérdések:
1) Tudtok egy jó szervízt/szerelőt ahol/aki kiolvassa a computerből a hibakódokat és mondjuk (pl.) nem akarja rögtön kicserélni a légzsákot hanem hajlandó visszadugni szenzorra a kábelt és mindezért nem akar tízen-x-ezer forintra megvágni?
2) Vajon átállítható a kijelző metrikusra? (pl. MPG - Miles Per Gallon - helyett xyl/100km)
3) Tapasztalt már valaki olyat, hogy a rádió (HU-801) csak a páratlan tizedes frekvenciákat ismeri? (úgy mint: nincs 95.8 csak 95.7 vagy 95.9, akárcsak nincs 96.4 csak 96.3 vagy 96.5. ) Páros tizedesre semmilyen módszerrel nem sikerült hangolnom.
4) Rá lehet kötni erre a hangrendszerre külső hangforrást valahogyan?
5) Nem sok egy kicsit a 19l-es fogyasztás városban? (csak saccolt adat, mert tegnap töltöttem teli elöször a tankot és majd a ténylages fogyás alapján tudok csak biztos adatot, de a a computer 13.1 MPG-t jelez átlagra, ami a fenti értékre számolható át)
6) Tud valaki valami érdemlegeset a levegő-beömlőtorokba helyezett örvénykeltőkről? Állítólag akár 30%-os fogyasztás csökkenést és 10-15 lóerő növekedést lehet vele elérni. Lehetséges ez? (mondjuk engem a lóerő növekedés nem igazán érdekel, mert, hogy most 270 vagy 280 szvsz tök mindegy)
7) Van jelentősége, hogy 95-ös vagy 98-as benzint használok?
Koszi az emailokat TLJ! Elmentem az Ivanicshoz, elvileg 2 szoftvert kellett frissiteni, mert nem erzekelte jol, h all az auto es allandoan be akart valtani, vagy mi. Kivancsi vagyok jo lesz e :) Koszonom a segitseged!!
Mas. A volvo forumon tesznek a beirasokra :) de nem baj, hatha valaki rajott arra, hogy a navigacio egyseghez hogyan lehetne hozzahekkelni egy tv tunert, vagy ravenni arra h lejatszon pl dvd filmet. A Moszag terkep ilyen hozzaferhetetlen?
Szia fiat500!
Gratulálok a vashoz, és boldog km kívánok a nyergében!
Igen én szerelek is de ha szervizkönyves nem érdemes fusival elveszteni a garit.Jójó ilyenkor rögtön azt mondják hogy már nincs is rajta gari de ha szervikönyves volt idáig akkor érdemes az Ivanicshoz fordulni az tuti Volvos alkatrészeket rak bele és biztos h jó lesz.
Hat megertem, asszem a kozepso ajanlasod boldog tulajdonosa lettem. Hihetetlen gep, pedig eddig japan manias voltam. Ha mar itt vagyok lenne par kerdesem, hatha tudsz(tok) segiteni: kellene egy jo szerelo (TJB Te nem szerelsz? :) aki megcsinalna par ilyenkor szokasos dolgot, szimering, rudazat, nem is tudom meg mit mondtak... nem tudom erdemes e az Ivanincsnal, vagy esetleg oinnan valaki fusiba vagy...
Illetve lattam, hogy megjelent Morszag terkep is ehhez a kocsihoz, nincs e Valakinek kolcson, vagy megirva vagy barhogyan. No meg kellene bele sok riaszto, gatlo, berrego visito. Ez ugyben...
Csa fiat500! Itt a géped http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=679664&command=ugras&screenwidth=1024
vagy http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=665003&command=ugras&screenwidth=1024
vagy http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=686619&command=ugras&screenwidth=1024
válassz aután ird meg az élményeidet!