Szevasztok,mi 2006 júliusában vettük át az autót eddig 160 ezer km van benne. Hibái eddig:150 ezer körűl emelkedőnél csörög a motor.Még nem jöttek rá a szerelők,és az ékszíj feszítőt kellett cserélni.Három hónaposan kaptam egy kavicsot, végig kúsztam a netet és találtam egy nagyon korrekt szélvédőst MINDENKINEK AJÁNLOM! Cím:Esztergom Terézia u 11( DUPLEX-AUTÓÜVEG KFT) Papp Attila mob.:+3620-269-3-269
Régebben volt 1 kis problémám, 2-3 ezres fordulaton rángatott a motor. Megvan a hiba oka kuplung tárcsa csere. Sajnos sokat járok városban. Alkatrésznél érdemes utána nézni ugyanis a gyári szett: 90.e az utángyártott (?): 60.e (Sachs).
Érdemes írni alkatrészügyben a Jazz fórumban található m165le fórumtársnak.
Nagyon korrekt boltos, a lentinél is kedvezőbb árakkal.(Fontos, hogy előtte írj neki!) Amikor odamentem a boltba össze volt készítve a cucc, egyben elhoztam, és kész. Azóta megvolt az olaj/olajszűrő/levegőszűrő/pollenszűrő csere :)
Üdv az URAKNAK!Sajnos nem tudom hova írjak, 2003 as Insightot szeretnék venni.Tudtok valakit aki ért hozzá és még az akku pakkot is be tudja vizsgálni?Köszönöm
Sziasztok! Segítségre lenne szükségem, nekem 3.5 éves a City-m 115e km felett vagyok. Kérdésem az, hogy valaki tapasztalt már rángatást az autóban 2-3ezres fordulatnál?
Egy két részletet szabad megtudni? (Hol, mikor, hogyan, szín?) Mivel kevés a City nyilván alacsony a lopási szám is, de érdekel, hogy ha vittek, akkor milyet vittek.
Nekem a régi city télen kb 4,9-5,3 körül fogyaszt, nyáron pedig 4,4-4.6 liter körül.
Naponta 112 km-t teszek meg (oda-vissza) és 70-80-as tempót diktálok jórészt országúton.
Persze fékezni sem nagyon szoktam, most 74ezer van benne és a fékbetétek 60ezernél még 50% fölött voltak.
Ezeket az értékeket az átlag fogyasztásmérő írja, de tapasztalatom szerint 1 max 2 tizeddel többet kell tankolni bele. (ezt 5 egymás utánni tankoláskor méregettem)
Az a helyzet, hogy nem lehet egy tankolásból a fogyasztásra következtetni, általában 4-5 tankolás adatait kell öszeirni, és abból átlagolni. Nekem nyáron, ha külföldön, Ausztiába, Németországba, tankolok mindig pontos az óra szerinti fogyasztás, ha itthon, akkor 2-3 deci eltérés van persze a kút javára. Az az érzésem, hogy megéri a kutasnak kicsit csalni, mert az esetleges büntetés ára is búsásan megtérül, ha lebuknak. Vagy az is lehet, hogy az eltérés mindig a hibahatár közelében van, persze a kút javára. Egy nagyforgalmú kútnál az is sokat jelent. Tavaly összel sikerült az alföldön, valahol a Tisza tó közelében kifognom egy nevenincs kutat, akkor nagyon megörültem, hogy milyen olcsó itt a benzin, csak hát a 42 literes tankba sikerült 38 litert tankolnom, úgy hogy még nem égett a tartalék visszajelző. És utána jött a ba...meg, mert a kocsi se ment tőle, úgy hogy 150 km után rá kellett tölteni a 98-ast, hogy valahogy haza tudjak jönni (Baranyába). Igy lett az olcsó benzinből nagyon drága, és még a kocsit is feleslegesen rongálltam.
Szóval kishazánkba most már vigyázzni kell a tankolással, mert pórul járhatunk. Ennyit az átlagfogyasztásról. Üdv.
Legutóbb Dunakeszi Shell kútnál tankoltam, 489km után fért bele valamivel több mint 35 liter (a kút számlálóját néztem, és már kifolyt a benzin). De volt már olyan is, hogy 465km után ment bele 35,5 liter. Nyilván akkor több volt a dugó, ami feltornázta a fogyasztást.
Kutassal szerintem semmiképpen nem szabad tankoltatni, én még ha öltönyben voltam is elzavartam az ajánlkozó urakat... Azt viszont nem hiszem, hogy a kút számlálója csalna, mert ezzel könnyen lebuknának ha valaki beállít egy hitelesített kannával, (fűnyírósok szoktak is).
Bár nem Honda, de érdekes cikk a hőtágulásról: http://totalcar.hu/magazin/technika/tultankolas/
Én azt tapasztaltam, hogy nagyon különböző telítettségnél zár le a psiztoly az egyes kutaknál. Ezt valamennyire érzékelni lehet abból is, hogy utána a kilométerek növekedésével mennyire gyorsan csökken a benzinszint.
Ha 80-90 km-nél már nem jelez tele tankot, akkor már sejtem, hogy túl hamar kattant a pisztoly. Ha pedig még 100 km-nél sem indul el lefele a mutató, akkor meg biztos, hogy jobban tele lett töltve az átlagosnál. Ezeket megpróbálom figyelembe venni a fogyasztás becslésénél, de nagyon nehéz.
Sajnos, az utóbbi 1-2 évben nagyon szélsőségesek ilyen szempontból a kutak. A kutasok a hőtágulásra fogják. Kicsi lehet ebben is, mert hőmérsékletváltozásnál a mutató is eltérő sebességgel megy lefele.
Nem lehet, hogy az etenoltartalom miatt nött meg a benzin hőtágulása?
Ugyanakkor szerintem előfordulnak még néha csalások. Volt már olyan is, hogy épp annyi jött ki fogyasztásnak, amennyit a számítógép mutatott, de kiderült, hogy alul lett töltve, a benzinszint mutatója rohamosan lelenkadtés a következő tankolásnál legalább másfél literes fogyasztáskülönbség jött ki a számítógéphez képest. Meg volt olyan is, hogy 40 liter felett tankoltam, mikor csak 60 km-en át jelzett üres tankot a műszer bőven 6 l alatti mutatott fogyasztás közben (Miskolc, Shell kút a Tesco-nál). A forrói Mol kútnál meg valahogy mindig ugyanannál a kutasnál voltak gyanús tankolásaim (Szerencsére mostanában nem láttam az illetőt a kútnál).
Egyébként úgy tűnik, kb. 0,3 l-rel mutat nálam kevesebbet a számítógép a valóságosnál.
Különösebb magyarázsatok nélkül, egy régi(nem is olyan régi, 2007-es :) ) City nekem 5.2-7 litert fogyaszt. Túl vagyok már jó néhány 10.000 kilométeren vele, és nem a műszer, hanem a tankolás alapján mondom:
A legkisebb fogyasztást akkor produkálja, ha főútvonalon ugyan lehet haladni folyamatosan, de a nagy forgalom miatt nem lehet 80-90-el menni csak. A fogyasztás 100-110 körüli tempónál, főleg ha nem egyedül megyek benne, akkor inkább olyan 5.8-6 körül alakul. A légkondi még dob rajta vagy 2-3 decit, erre nem nagyon figyeltem. Budapesten igaz nem a legdugósabb területen járok, de van benne egy Hungária körút végig, majd M5 kivezető, így olyan 6.2 körül alakul. 7-et nyáron, autópályán fogyaszt, ez úgy 140-150 igaz biztosan, afellett tuti nagyon megszaladhat, de ennyire nem hajtom. Ezekhez az adatokhoz hozzá tartozik, hogy nem sportosan, de dinamikusan vezetek.
Tehát városban olyan 6.2-6.5, akár tél, akár nyár van, főútvonalon 100-120-as tempónál szintén igazak ezek az értékek.