Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

kocka2010 Creative Commons License 2011.02.23 0 0 2978

 

Hello!

 

 

5 éves lesz a Citym.

100000 km van benne, és olyan árakat kapok szervízre hogy rosszul vagyok....

 

Van értelme egyáltalán márkaszervízbe járogatni?

 

Alkatrészek olajjal ha én veszem meg 18ezerből kijön.

 

Ti jártok szervízbe? Vagy otthon cseréltek olajat levegőszűrőt, pollenszűrőt?

 

 

Kivácsi vagyok a véleményetekre!:)

 

 

kösz.

okidlisz Creative Commons License 2011.02.15 0 0 2977

 

Vadi új  sebváltó gomb Honda city-re    EREDETI  gyári !  de már nem az a miről le kopik a festék !!!!!  magasfényű, mügyanta bevonatú !!

akit érdekel irjon emailt: ribrob@citromail.hu   

Honda csermáknál rendeltem Kecskeméten de mire meg jött ,úgy döntöttem eladom ,az autot és igy már nem tettemfel   fél árért odaadom 3500ft

lopez64 Creative Commons License 2010.12.28 0 0 2976

Szevasztok,mi 2006 júliusában vettük át az autót eddig 160 ezer km van benne. Hibái eddig:150 ezer körűl emelkedőnél csörög a motor.Még nem jöttek rá a szerelők,és az ékszíj feszítőt kellett cserélni.Három hónaposan kaptam egy kavicsot, végig kúsztam a netet és találtam egy nagyon korrekt szélvédőst MINDENKINEK AJÁNLOM! Cím:Esztergom Terézia u 11( DUPLEX-AUTÓÜVEG KFT)  Papp Attila mob.:+3620-269-3-269

Arpici Creative Commons License 2010.12.21 0 0 2975

Hány km után kellett cserélni a kuplungtárcsát? Köszi....

Előzmény: Pitypang25 (2969)
Arpici Creative Commons License 2010.12.21 0 0 2974

Minő meglepő, pontosan 2007.02.01 -én vettem át én is, 60000 km lefutott, de eddig még semmi, de semmi, de semmi...... :)))

Előzmény: hoho447 (2973)
hoho447 Creative Commons License 2010.11.27 0 0 2973

Emberek! Irjatok már valami hibát erről az autóról, én 2007.02 óta hajtom, de nem tudok róla semmi rosszat mondani! 

lopez64 Creative Commons License 2010.08.02 0 0 2972
Nagyon köszönöm!
Heló
Előzmény: Törölt nick (2971)
lopez64 Creative Commons License 2010.07.27 0 0 2970
Üdv Mindenkinek
2006-os city utángyártott szélvédőt keresek.Ha valaki tud ilyet kérem segítsen!.Előre is ködzönöm.
Pitypang25 Creative Commons License 2010.06.22 0 0 2969
Sziasztok!

Régebben volt 1 kis problémám, 2-3 ezres fordulaton rángatott a motor. Megvan a hiba oka kuplung tárcsa csere. Sajnos sokat járok városban. Alkatrésznél érdemes utána nézni ugyanis a gyári szett: 90.e az utángyártott (?): 60.e (Sachs).
Ptom71 Creative Commons License 2010.06.21 0 0 2967
mov Creative Commons License 2010.06.21 0 0 2966

Érdemes írni alkatrészügyben a Jazz fórumban található m165le fórumtársnak.

Nagyon korrekt boltos, a lentinél is kedvezőbb árakkal.(Fontos, hogy előtte írj neki!) Amikor odamentem a boltba össze volt készítve a cucc, egyben elhoztam, és kész. Azóta megvolt az olaj/olajszűrő/levegőszűrő/pollenszűrő csere :)

garai zoltán Creative Commons License 2010.06.04 0 0 2964

Érdeklődőknek

 

Honda City 2006 gyártmány

 

most cseréltem olajat, szűrőket.

 

A márkaszerviz árak helyet.

 

 

Imme

 

Olajszűrő  1.000 Ft

Olajszűrő

 

Légszűrő 3.000 Ft

LégszűrőLégszűrő kód

 

 

Pollenszűrő 2.000 Ft

PollenszűrőPollenszűrő kód

 

ja és itt vettem

 

Itt vettem

 

 

Űdv Garai

kék béka Creative Commons License 2010.06.02 0 0 2963
Honda Jazz tapasztalatok topikban Ptom71-et keresd.
Előzmény: garai zoltán (2962)
garai zoltán Creative Commons License 2010.05.29 0 0 2962

Sziasztok van egy "régi" 2007 City-m.

Valaki probálkozot már az E85 bioetanolos üzemmanyaggal ?

Esetlegesen mi a tapasztlata?

Wicked Belzebub Creative Commons License 2010.04.25 0 0 2961
Egy oldalon említik, mint leendő Airwave-et. De kituggya...
Előzmény: humberto (2960)
humberto Creative Commons License 2010.04.25 0 0 2960
Erről tud valaki valamit? Ügyes photoshop talán? (Facebook-on találtam, a City fanklub oldalán)
iox Creative Commons License 2010.04.07 0 0 2959
Üdv az URAKNAK!Sajnos nem tudom hova írjak, 2003 as Insightot szeretnék venni.Tudtok valakit aki ért hozzá és még az akku pakkot is be tudja vizsgálni?Köszönöm
passziva Creative Commons License 2010.04.06 0 0 2958


Hát nem tudom mi lesz 115 ekmnél.

Nekem elejétől kezdve megtorpan, ha véletlenül nem 2,8ezres fordulat felett váltogattam rendszeresen. valami eltömődik...
Erre gondolsz?

Pitypang25 Creative Commons License 2010.04.03 0 0 2957
Sziasztok!
Segítségre lenne szükségem, nekem 3.5 éves a City-m 115e km felett vagyok. Kérdésem az, hogy valaki tapasztalt már rángatást az autóban 2-3ezres fordulatnál?
humberto Creative Commons License 2010.04.03 0 0 2956
Kár volt kitakarni a rendszámot, most már úgyis mindegy... de hátha segít a megtalálásban.
Bár tudom, erre 0,001% az esély...
Előzmény: Törölt nick (2955)
mov Creative Commons License 2010.04.01 0 0 2954
Egy két részletet szabad megtudni? (Hol, mikor, hogyan, szín?) Mivel kevés a City nyilván alacsony a lopási szám is, de érdekel, hogy ha vittek, akkor milyet vittek.
Előzmény: Törölt nick (2951)
hoho447 Creative Commons License 2010.03.20 0 0 2950
Itt az ideje lassan lecserélni a téli "papucsokat" nyáriakra. Ezt azért is vártam annyira, mert mégiscsak szebben néz ki a könnyűfémen ez a vas.
spisti0 Creative Commons License 2010.03.01 0 0 2949

Hello!

 

Nekem a régi city télen kb 4,9-5,3 körül fogyaszt, nyáron pedig 4,4-4.6 liter körül.

Naponta 112 km-t teszek meg (oda-vissza) és 70-80-as tempót diktálok jórészt országúton.

Persze fékezni sem nagyon szoktam, most 74ezer van benne és a fékbetétek 60ezernél még 50% fölött voltak.

Ezeket az értékeket az átlag fogyasztásmérő írja, de tapasztalatom szerint 1 max 2 tizeddel többet kell tankolni bele. (ezt 5 egymás utánni tankoláskor méregettem)

 

Hello!

kék béka Creative Commons License 2010.02.24 0 0 2948
"régi" City és "régi" Jazz 1.4 esetében az olajszűrő mindenképpen.
Előzmény: mov (2947)
mov Creative Commons License 2010.02.23 0 0 2947

Azt lehet tudni, hogy az azonos évjáratú City és Jazz olajszűrő és levegőszűrő típusai ugyanúgy megegyeznek, mint a fékbetéteké?

Ugyanis lassan majd erre is szükségem lesz, és persze a katalógusból a fékbetétet is Jazz-hez kellett keresni.

Előzmény: garai zoltán (2904)
Yesolo Creative Commons License 2010.02.14 0 0 2946

Az a helyzet, hogy nem lehet egy tankolásból a fogyasztásra következtetni, általában 4-5 tankolás adatait kell öszeirni, és abból átlagolni. Nekem nyáron, ha külföldön, Ausztiába, Németországba,  tankolok mindig pontos az óra szerinti fogyasztás, ha itthon, akkor 2-3 deci eltérés van persze a kút javára. Az az érzésem, hogy megéri a kutasnak kicsit csalni, mert az esetleges büntetés ára is búsásan megtérül, ha lebuknak. Vagy az is lehet, hogy az eltérés mindig a hibahatár közelében van,  persze a kút javára. Egy nagyforgalmú kútnál az is sokat jelent. Tavaly összel sikerült az alföldön, valahol a Tisza tó közelében kifognom egy nevenincs kutat, akkor nagyon megörültem, hogy milyen olcsó itt a benzin, csak hát a 42 literes tankba sikerült 38 litert tankolnom, úgy hogy még nem égett a tartalék visszajelző. És utána jött a ba...meg, mert a kocsi se ment tőle, úgy hogy 150 km után rá kellett tölteni a 98-ast, hogy valahogy haza tudjak jönni (Baranyába).  Igy lett az olcsó benzinből nagyon drága, és még a kocsit is feleslegesen rongálltam.

Szóval kishazánkba most már vigyázzni kell a tankolással, mert pórul járhatunk. Ennyit az átlagfogyasztásról. Üdv.

humberto Creative Commons License 2010.02.13 0 0 2945
Legutóbb Dunakeszi Shell kútnál tankoltam, 489km után fért bele valamivel több mint 35 liter (a kút számlálóját néztem, és már kifolyt a benzin).
De volt már olyan is, hogy 465km után ment bele 35,5 liter. Nyilván akkor több volt a dugó, ami feltornázta a fogyasztást.

Kutassal szerintem semmiképpen nem szabad tankoltatni, én még ha öltönyben voltam is elzavartam az ajánlkozó urakat...
Azt viszont nem hiszem, hogy a kút számlálója csalna, mert ezzel könnyen lebuknának ha valaki beállít egy hitelesített kannával, (fűnyírósok szoktak is).

Bár nem Honda, de érdekes cikk a hőtágulásról:
http://totalcar.hu/magazin/technika/tultankolas/
Előzmény: Gábrusz (2944)
Gábrusz Creative Commons License 2010.02.12 0 0 2944

Én azt tapasztaltam, hogy nagyon különböző telítettségnél zár le a psiztoly az egyes kutaknál. Ezt valamennyire érzékelni lehet abból is, hogy utána a kilométerek növekedésével mennyire gyorsan csökken a benzinszint.

Ha 80-90 km-nél már nem jelez tele tankot, akkor már sejtem, hogy túl hamar kattant a pisztoly. Ha pedig még 100 km-nél sem indul el lefele a mutató, akkor meg biztos, hogy jobban tele lett töltve az átlagosnál. Ezeket megpróbálom figyelembe venni a fogyasztás becslésénél, de nagyon nehéz.

Sajnos, az utóbbi 1-2 évben nagyon szélsőségesek ilyen szempontból a kutak. A kutasok a hőtágulásra fogják. Kicsi lehet ebben is, mert hőmérsékletváltozásnál a mutató is eltérő sebességgel megy lefele.

Nem lehet, hogy az etenoltartalom miatt nött meg a benzin hőtágulása?

Ugyanakkor szerintem előfordulnak még néha csalások. Volt már olyan is, hogy épp annyi jött ki fogyasztásnak, amennyit a számítógép mutatott, de kiderült, hogy alul lett töltve, a benzinszint mutatója rohamosan lelenkadtés a következő tankolásnál legalább másfél literes fogyasztáskülönbség jött ki a számítógéphez képest. Meg volt olyan is, hogy 40 liter felett tankoltam, mikor csak 60 km-en át jelzett üres tankot a műszer bőven 6 l alatti mutatott fogyasztás közben (Miskolc, Shell kút a Tesco-nál). A forrói Mol kútnál meg valahogy mindig ugyanannál a kutasnál voltak gyanús tankolásaim (Szerencsére mostanában nem láttam az illetőt a kútnál).

Egyébként úgy tűnik, kb. 0,3 l-rel mutat nálam kevesebbet a számítógép a valóságosnál. 

 

Előzmény: hoho447 (2936)
Trinya Creative Commons License 2010.02.06 0 0 2943
Sziasztok!

A Citynk visszapillantójából kilopták a tükröt. Nem tudjátok a hol lehet hozzájutni, illetve mennyibe kerül? Nem ismertek valamilyen jó autóbontót?
T.
mov Creative Commons License 2010.02.05 0 0 2942

Különösebb magyarázsatok nélkül, egy régi(nem is olyan régi, 2007-es :) ) City nekem 5.2-7 litert fogyaszt. Túl vagyok már jó néhány 10.000 kilométeren vele, és nem a műszer, hanem a tankolás alapján mondom:

 

A legkisebb fogyasztást akkor produkálja, ha főútvonalon ugyan lehet haladni folyamatosan, de a nagy forgalom miatt nem lehet 80-90-el menni csak. A fogyasztás 100-110 körüli tempónál, főleg ha nem egyedül megyek benne, akkor inkább olyan 5.8-6 körül alakul. A légkondi még dob rajta vagy 2-3 decit, erre nem nagyon figyeltem. Budapesten igaz nem a legdugósabb területen járok, de van benne egy Hungária körút végig, majd M5 kivezető, így olyan 6.2 körül alakul. 7-et nyáron, autópályán fogyaszt, ez úgy 140-150 igaz biztosan, afellett tuti nagyon megszaladhat, de ennyire nem hajtom. Ezekhez az adatokhoz hozzá tartozik, hogy nem sportosan, de dinamikusan vezetek.

Tehát városban olyan 6.2-6.5, akár tél, akár nyár van, főútvonalon 100-120-as tempónál szintén igazak ezek az értékek.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!