Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

A6Q Creative Commons License 2017.04.22 0 0 2244

Gratula!

Szép ótó! :)

Előzmény: serenba (2243)
serenba Creative Commons License 2017.04.22 0 0 2243

Sziasztok,

 

Én vagyok, a nemrég újból eladott sárga Boxster S boldog új tulajdonosa.

Sajnos a használat jellege miatt, a 3 cm ültetéstől és a 19"-es felniktől meg kellett válnom, az élvezet kárára.

A mindenki által ismert Zsolt, ma visszaépítette gyárira az autót, ami sokat veszített a vezetési élményből, viszont a szeretett balkáni útjaimra ismét alkalmas lett. 

Lett egy eladó WF Tuning német piros rugókészletem (-3cm) és hozzá illő 19"-es kerék szett, téli gumikkal (Pirelli, kb 80%)

Ha valakit érdekel, akkor első körben itt felajánlom a fórumon.

 

U.i.

Ez az első saját Porsche-m, a fórumot a vásárlás előtt végig olvastam. Későbbiekben, ha lesz időm meghírdetem az erre alkalmas honlapokon, viszont ez a közösség, nekem sok támpontot adott, cserébe, ha valaki értelmes összeget ajánl az egészért, áron alul odaadom.

 

Üdvözlettel,

Szabó Lehel.

GYURMA 944 Creative Commons License 2017.04.21 0 0 2242

Én ezt úgy tudom, de csak hallomásból, hogy a kedves fogyasztók szóvá tették, hogy nehogy már ennek a középmotoros, olcsó öszvérnek is olyan kinézete legyen, mint a drága nagyoknak.

De lehet, hogy nem így volt.

Előzmény: Stunt62510 (2236)
Stunt62510 Creative Commons License 2017.04.21 0 0 2241

Ez a blokk tetején egy víz-olaj hőcserélő. Amíg az olaj hidegebb (mert a víz gyorsabban melegszik), addig melegítí, utána pedig hűti a motorolajat.

 

Ez az M24-es blokk, akármelyik alváltozat, tartalmaz pár meglepetést, de én most is azt mondom, hogy az egész kicsit el van túlozva.

Előzmény: A6Q (2239)
KawaBazsy Creative Commons License 2017.04.21 0 0 2240

A Sharan is ilyen, ott is "vízhűtéses" az olaj. A műszer szerint később melegszik, amikor a víz már elérte a 90-et, az olaj meg még csak 70 körül van..

Előzmény: A6Q (2239)
A6Q Creative Commons License 2017.04.21 0 0 2239

986-nál, de lehet máshol is, a vízkörnek van egy hőcserélője, ami hűti az olajat is.

Ezért fontos nagyon hogy a ventillátorok jól működjenek, mindkét fokozat, mert ha nem, így elég könnyű megfőzni a motort.

Előzmény: KawaBazsy (2238)
KawaBazsy Creative Commons License 2017.04.21 0 0 2238

Izé.. nem (csak) a vízüzemi hőfoka fontos, hanem az olajé (is)..

Előzmény: 1754 (2237)
1754 Creative Commons License 2017.04.21 0 0 2237

tegnap volt a TV-ben egy 20 perces technikai offene debatte-nyilt megbeszeles-vita, a 996-osok gyari Konstruktios hibairol .  A szerelö egy motorgeneral utan beszelt a hüvelyek repedeseiröl, a köztes gatrepedesekröl, a simmeringek, csapagyak, a 2 felben összeillesztett , allandoan nedvedzö blokkrol, a felette forgo közcsapagyrol, abban forgo szaraz ,zart csapagyarol , egyeb fölösleges elektronikai megoldasokrol, a belterröl, 

Viszont, erthetetlen aremelkedes varhato. ami 10 ezer volt 2010-ben az ma 25 ezer, es menni fog felfele, de az uj tulajnak szamolni kell egy ---Tickende Bombaval -- azaz,   egy  tik-takkolo Bombaval, ami 70-es 100 ezer  -körül robbanhat  . Meg azoknal a vezetöknel is, akik kivarjak a 80 C°-os hütövizet , mielött gast adnak . . . 

 

 

Stunt62510 Creative Commons License 2017.04.20 0 0 2236

A gyáriak azt mondták, hogy a 996-os és a 986-os esetében a kombinált első lámpa nem volt elfogadott az ügyfelek részéről, ezt érte a legtöbb kritika, valamint a belsőtér minőségét, elsősorban a kormánykapcsolók működését és a műanyag elemek anyagát.

A későbbi modelleknél ezt már orvosolták, a lámpa megint szimpla lett, a kormánykapcsolók más beszállítótól jöttek.

 

Pedig a 996/986 esetében a Litronic-os kombinált lámpatestre mennyire büszkék voltak! Benne index, ködfény, és jól illesztett lámpamosó...nem kellett a ködfényt és az indexet máshová tenni, volt nagyobb levegőbelépés a hűtőkhöz, nagyon kicsi volt a tömege ehhez képest, stb.

Előzmény: GYURMA 944 (2233)
bimut Creative Commons License 2017.04.20 0 0 2235

http://totalcar.hu/tesztek/911vsboxster/       nem mai ,de van benne igazsag..

A6Q Creative Commons License 2017.04.19 0 0 2234

Igen, ezt a nem esik le az ívről témát alá tudom támasztani. Ha nem is ennyire szofisztikáltan.

Budai alsó rakpart vége, ahol a szentendrei útra lehet rákanyarodni, jobbra, nagymama palacsintázójánál, 4sávos a szentendrei, van hely..

Na itt a haver 996 911-ese (3.6, 320Le) kb. semennyire, talán nagyon picit teszi ki a seggét, az én 986S-em viszont kb. ahogy akarom, nagyon durva az eltérés.

Igaz hogy nálam a hátsó gumik lassan csere érettek, a 911-en meg nemrég voltak cserélve.

 

Ja, 911, a legenda, meg minden, nekem is tetszik, de valahogy azért ~2x nem jobb autó mint egy Boxster, legalábbis az árcédula alapján.

Én személy szerint egy utolsó szériás 981S-el elég jól ellennék.. 

 

Előzmény: Stunt62510 (2232)
GYURMA 944 Creative Commons License 2017.04.19 0 0 2233

Kinek van baja a Boxster topic-ban a Boxster-el?! :-) :-) :-)

 

Szegények Porsche-ja............................ 

Valszeg' minden hajléktalan munkanélküli 3millás autóval rohangál. :-)

Vajh miért kellett a 986-os elejét megváltoztatni?

 

Stunt62510 Creative Commons License 2017.04.19 0 0 2232

Én a Cayman esetében (pláne amikor még 6 hengeres volt) nem érzem, hogy miért a nagy árkülönbség a 911-eshez képest.

 

A másik pedig a Boxster/Cayman kontra 911 dologban, hogy (nyilván bizonyítani nem tudom) van egy olyan érzésem, hogy a 911-es esetében (Nem a GT3 vagy GT3RS-nél) nem tudod a PSM-et fullra kikapcsolni.  Kicsit megcsúszik, kicsit ki is forog a hátsó kereke, de valahogy sokkal hamarabb megtapad, mint azt 400+ lóerőtől várnád és kanyarban meg sokkal jobban íven van, mint egy azért még mindig farnehéz autótól elvárható lenne, ha pedig valahogy megcsúszik, akkor jobban visszatalál az ívre, mint amikor valami menetstabilizáló fullra ki van nyomva.

Ehhez képest a Cayman/Boxster igazi középmotoros, simán féktávon keresztben van és ha nem vagy gyors és ügyes, akkor le is esel az ívről kinyomott PSM-mel. Valahogy az autó jobban azt csinálja, amit szeretnél és szélesebb a határ, ha pedig átléped, akkor lent vagy az ívről semmi perc alatt.

A 911-es meg valahogy mindig visszatalál kinyomott PSM-mel is, valahogy befordul, valahogy megtapad.

 

Nekem ez furcsa. Már az első 991-esnél furcsa volt, amikor meg a 718-as Caymannal követtem a 991.2-est látni véltem hogy az előttem nagy tempóban menő autó néha "befordul" ívre, pedig láttam, hogy a PSM ki volt nyomva amikor a felvezető elindult vele.

Na mindegy, csak egy gondolat volt.

 

 

Viszont nekem nagyon tetszik a 911-es, mégiscsak a nagy legenda, a presztizs, meg minden, de betesznek egy utolsó hathengeres Caymanbe, meg egy 911-esbe ugyanazon a versenypályán és nincs 3 km hosszú célegyenes, akkor a Cayman jobb időt megy és jobban érzed magad benne. És nincs minőségbeli különbség, ami indokolná a tetemes árkülönbözetet.

Utcán meg mindegy.

Előzmény: A6Q (2228)
bimut Creative Commons License 2017.04.19 0 0 2231

Bizony mar en is banom h eladtam..nem lefele mennek az arak hanem mar lassan felfele..

rf944 Creative Commons License 2017.04.18 0 0 2230

Egyébként a kötelezője is drágább a nagyobb kockázat miatt.

Előzmény: rf944 (2229)
rf944 Creative Commons License 2017.04.18 0 0 2229

Ha a szegények tizenegyese akkor hogy hogy aranyárban megy?

Előzmény: a6_quattro (2227)
A6Q Creative Commons License 2017.04.18 0 0 2228

Igen, mondják ezt azok, akiknek még nem volt, és hasonló, de tele a net idevágó frázisokkal.

Saját véleményem, de mindenki azt csinál amit akar, hogy eldurrant az ember nem kis summát élvezeti célra, és egyből bukik a használhatóságon, elég sokat.

Ennél már talán az is jobb hogy az Államokból behozatni egyet, esetleg picit sérültet, és megcsináltatni.

 

Keresni kell, kicsit talán várni, most kezdődik a szezon, lehet hogy lesz. Persze lehet hogy nem.

Előzmény: a6_quattro (2227)
a6_quattro Creative Commons License 2017.04.18 0 0 2227

A ciki-nem ciki nem hat meg, a boxster úgyis a szegények 911-ese, de nekem jobban tetszik. 987 3.4 es pedig nincs eladó magyarországon, nem is nagyon volt. a németeknél meg aranyárban megy.

 

 

Mr. Cool Creative Commons License 2017.04.18 0 0 2226

Mire kész lesz, és tökéletes, többe fog kerülni, mint ha eleve balost veszel. Nem ritkaság ez, hogy jobbosból kelljen balost faragni.

Előzmény: a6_quattro (2224)
A6Q Creative Commons License 2017.04.18 0 0 2225

+1, vér ciki, szerintem..

Előzmény: a6_quattro (2224)
a6_quattro Creative Commons License 2017.04.18 0 0 2224

Sziasztok

 

boxster 987-es kérdések

 

1: jobbkormányosból mennyire nehéz balkormányost csinálni? (A lámpa állítható az világos). Milyen praktikus hátrányai vannak a jobbkormányosnak? parkolóház, előzés.. mi még?

 

2: boxster S 3.4, ez a motor mennyire ritka? van e mondjuk barmilyen köze a carrera 3.4 es motorjához?

 

Köszi

kandor Creative Commons License 2017.04.15 0 0 2223

Sziasztok!

A lent hirdetett autót ismeritek, nézte már valaki élőben, a tulaj esetleg fórumos?
https://www.hasznaltauto.hu/auto/porsche/boxster/porsche_boxster_m.o-i._107e_km._s.mentes-11099856

A.

GYURMA 944 Creative Commons License 2017.04.13 0 0 2222

Há sóók locsolót Neked is, drága testvérem! :-D

Előzmény: rf944 (2221)
rf944 Creative Commons License 2017.04.13 0 0 2221

rf944 Creative Commons License 2017.04.13 0 0 2220

Urak! Kellemes nyulat mindenkinek!

Mr. Cool Creative Commons License 2017.04.04 0 0 2219

Szia,

Természetesen, mehet külön is! Az itt megadott email címemen elérsz, és megbeszéljük!

Előzmény: A6Q (2218)
A6Q Creative Commons License 2017.04.04 0 0 2218

Szia!

 

A váltókarom pont ilyen, a kézifék kar esetleg érdekelne külön, ha az úgy lehetséges.

Előzmény: Mr. Cool (2176)
bimut Creative Commons License 2017.04.04 0 0 2217

Macska szem...aaa a bringamon is van..rogzitsd oket,tudod a menetszel..😀👍

Előzmény: GYURMA 944 (2216)
GYURMA 944 Creative Commons License 2017.04.03 0 1 2216

Nagy a csönd. Itt egy kis megbotránkoztató.  Bio helyzetjelzők.

rf944 Creative Commons License 2017.03.30 0 0 2215

Valaki ment már közületek 996 Turboval? Kíváncsi vagyok milyet tolhat....

Előzmény: GYURMA 944 (2214)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!