Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

T.D.M. Creative Commons License 2021.02.21 0 0 3008

Kedves Gábor!

Köszönöm a választ. A gyertyákat cseréltük, a befecskendezők müködnek. A jelenség meleg motornál kezdődik.

Egyenletes haladásnál folyamatos gáztartásnál tapasztalom az enyhe rángatózást. Ilyenkor a motorkontrol visszajelző is bevillan.

Utána megint semmi és pár km. után ismétli. Ilyenkor már bármilyen sebességnél megteszi. Ha lehűlt a motor akkor pöccre indul és utána ismét kezdődik.

Sajnos nem tudom jobban leírni.

Üdv.B.István

Előzmény: PGSC (3007)
PGSC Creative Commons License 2021.02.20 0 0 3007

Üdv!

 

Nekem is 1.4 KFW-m van (2001). Mit jelent a háromhengerezés? Mi a jelenség pontosan? Köthető valamilyen tevékenységhez a megjelenése (pl. gázadás, gázelvétel, stb)?

Ha gyújtáskimaradás van, akkor hiába gyanakodsz üzemanyagra...

A gyertyákat néztétek már? Az égéstérbe nyúló részük felületéről, főleg egymáshoz képest, sok mindenre lehet következtetni. Pl. kifehéredés szegénykeverékes üzem. fekete/kormos felület gyújtáskimaradást vagy túl dús keveréket. stb...
Egyébként a motor mechanikusan (kompresszió, veszteség) rendben van?

 

Gábor

Előzmény: T.D.M. (3006)
T.D.M. Creative Commons License 2021.02.19 0 0 3006

Jó reggelt mindenkinek!

Örülök, hogy rátaláltam erre a topicra. Eddig csak motoros fórumokat látogattam, autóval kapcsolatos problémám pedig nem volt. A következőkben kérnék segítséget Tőletek...

Az alany egy 1.4-es 2002-es Berlingo. A motorkódja KFX.

Nemrég került hozzám és a problémám vele, hogy időnként elkezd háromhengerezni. Nem vagyok hozzáértő, ezért bocs, ha nem teljesen szakszerűen fogalmazok. Az a baj, hogy teljesen változó módon jelentkezik a hiba. Van úgy, hogy alapjáraton, van amikor alacsony sebességnél, van amikor hosszabb 80-90-es tempónál.

Utána abbahagyja és 15-20km-en keresztül ismét problémamentes.

Egy ismerős szerelővel túl vagyunk már egy két dolog ellenörzésén, de a hiba nem egyértelmű. Üzemanyag ellátási problémára gondolunk. Azért írtam ide, hogyha valaki tapasztalt már hasonlót és meglett a probléma aka akkor kérem segítsen.

Előre köszönettel:B.István

 

 

a.k. Creative Commons License 2021.02.16 0 0 3005

Nekünk is volt hasonló gond. A motortérben lent volt a csatlakozója az beázott. Széthúztuk tiszta oxid volt. Megtakarít némi kis rézpaszta azt jó. :) Már vagy 10+ éve hibátlan... 

Előzmény: Pilu010 (3004)
Pilu010 Creative Commons License 2021.02.05 0 0 3004

Sziasztok! 
2000 1.9 d berlingomba nem működött a fordulatszámmérőm és hőfokjelzőm! Vettem egy használtat, de ugyan azt produkálja! lehet valami más oka?

PGSC Creative Commons License 2021.02.02 0 0 3003

Üdv!

 

Szóval:

 

4 db sikertelen próbálkozás után gyári eredeti bowden lett a megoldás, meg is mondom miért:

2051R1 OEM kódú alaktrész utángyártott változatai közül egyik sem olyan hosszú, mint az eredeti. Az eredeti ugyanis 597mm. A legrövidebb utángyártott is 617 vagy 620, de inkább 635. Na ezek egyike sem jó.

Konkrétan a TRW, amit kérdeztem és kifejezetten ennek az OEM-nek a klónja, 620-as. Tehát nem jó.

Ma megkaptam a gyárit, és beépítve tökéletes lett.

Ennyi.

 

Gratulálok az összes utángyártónak...

 

Gábor

Előzmény: soryton (2996)
CitSanyi Creative Commons License 2021.02.01 0 0 3002

Koszi.

 

Megnézem.

Előzmény: FeZ_ (3001)
FeZ_ Creative Commons License 2021.02.01 0 0 3001

A Facebook-os csoportokban borzasztóan sokan bontanak nagylámpást, lehet, hogy ott is érdemes lenne keresni !

 

Előzmény: CitSanyi (3000)
CitSanyi Creative Commons License 2021.02.01 0 0 3000

CitSanyi Creative Commons License 2021.02.01 0 0 2999

Jogos.

 

Mindig kimegy a fejemből. Nekem egyértelmű, de senki másnak nem az.

 

Szóval ez egy 2002-es kocsi,  tehát a  Facelift-es I-es variáció.

 

Sanyi

Előzmény: FeZ_ (2998)
FeZ_ Creative Commons License 2021.02.01 0 0 2998

A Berlingo-ból 4 kiadás van/volt, telejesen más kinézettel. Volt az I-es, utána a - mondjuk úgy - II-es, amit Facelift-esnek vagy nagylámpásnak is szokták mondani, majd utána a hivatalosan is II-es Berlingo és aztán a legújabb.

Először ezt kellene behatárolni, hogy melyik a tiéd. Aztán az, hogy az elemek felszereltség függvényében még mennyire különbözhetnek, majd csak azután jön.

Amúgy meg egy kép többet mond 1000 szónál.  ;-)

 

Előzmény: CitSanyi (2997)
CitSanyi Creative Commons License 2021.02.01 0 0 2997

Kedves Urak!

 

 

Tegnap sikerült megtörnöm a kocsit egy picit.

 

Ezen okból keresem a következő alkatrészeket Budapest környékén:

 

-első lökös (lehet, hogy a tartó is sérült de ez csak bontás után derül ki)

-hűtőrács(peugeot, merthogy csak unokatesó ezen a fórumon)

-ventilátor keret

-bal fényszóró

-víz hűtő

 

Mind ezen alkatrészek egy 1,6 benzines peugeot partnerbe kellenének(nem tudom, hogy mi kompatibilis a többi motorral, illetve a berlingoval)

 

Ha lenne valakinek eladó a felsorolt alkatrészekből, akkor inkább Őt támogatnám, mint a bontót.

 

Előre is ezer hálám.

 

 

Sanyi

soryton Creative Commons License 2021.01.29 0 0 2996

...még valami ..a bowden emlékeim szerint kissé össze van húzva , csak beépítés után szabad a "biztosítást" eltávolítani amikor is eléri a valós hosszát ...

Előzmény: soryton (2995)
soryton Creative Commons License 2021.01.29 0 0 2995

Előzmény: soryton (2994)
soryton Creative Commons License 2021.01.29 0 0 2994
Előzmény: soryton (2993)
soryton Creative Commons License 2021.01.29 0 0 2993

https://www.bardiauto.hu/webshop/gyari-szam-kereso/2150R1/psa

 

a Bárdi oldala ezt hozza a cikkszámra , automata utánállítással...

 

Előzmény: PGSC (2992)
PGSC Creative Commons License 2021.01.28 0 0 2992

Kiegészítés:
Megtaláltam a gyári kódot: 2150R1
A baj az, hogy a katalógus azt írja long597, azaz 597mm hosszú

A neten rákeresve a 2150R1-re, a legrövidebb alternatíva is 620/380mm, de kézi állításúból sem találtam 617-nél rövidebbet. Márpedig, amiket a Unixból elhoztam, azok 635/340-eseke voltak (egyébként a gyári kódra ilyeneket is felhoz).
Most akkor jó lehet a TRW GCC1729, ami 620/380-as?

 

Segítség!!!

 

Gábor

Előzmény: PGSC (2991)
PGSC Creative Commons License 2021.01.28 0 0 2991

Üdv!

 

Segítséget kérek szépen!

 

Berlingo First egyterű. Kuplung bowden kéne, de már a 3. alkatrészt viszem vissza a Unixba mert egyik sem jó. Az összes lehetséges adat megadása után is kismillió lehetőséget ad fel, nekem meg már nagyon kéne az autó. Megrendeltem volna máshonnan is, de elveszek a méretek és a két végződés kavalkádjában.

Az alvázszám vége 65636526. 1.4 benzin, KFW, 2001. Valahol találtam OEM számot: 2150R1 de erre is többféle méretlehetőséget ad fel. Egyáltalán ez való bele?

Mi a gyári katalógus méret automata után állítósra? Az LPR C0339C (635/340mm) jó lehet? Szemre nagyon rövid

 

HELP ME!!!

 

Köszönöm!

 

Gábor

siletto Creative Commons License 2021.01.24 0 0 2990

Szerintem, ha nagyon rég nem használtad az autót/nagyon rövidekre mentél vele, akkor tud ilyen anomáliákat produkálni a rendszer. 

De ha magától helyre jön, akkor hol itt a hiba? 

 

Lehet kellett neki egy nagy-regenerálás.

 

Előzmény: Laudat (2989)
Laudat Creative Commons License 2021.01.24 0 0 2989

Sziasztok.

Két éve vettem 2015-ös   Berlingo  1.6Hdi 92 Le , 180000km -el , előtte, volt nagy szerviz, vezérelés, stb, Dpf csere.

Azóta nagyon keveset mentem vele , ( munkahely megszűnés, stb, stb ).

Tegnap elindultam vele, 0- láson, majd az 5-ösre, egyszer csak kigyulladt, Dpf jel, majd a Chek lámpa is, és ezek után bekapcsolt, hűtő ventilátorom, és és erőtlen lett a motorom, hívom a szerelőt, hogy mi ez ?   aszondja , hogy most regenerálja magát a DPF   ??

Haza értem,mentem 30 km de még mindig csinálta, erre ő  rácsatlakozott a laptopjával, és minden újra jó lett.

Azt olvastam, hogy sokan észre sem veszik ezt a folyamatot ?

kiki71 Creative Commons License 2021.01.24 0 0 2988

2005 Berlingo 1.6Hdi-ből fogy a víz. Most kb 3dl/600km :), motorikusan nem venni észre semmit jól működik. Vízben CO lett nézve, elvileg nem hengerfejes. UV festettem a vizet, de nem találtam meg így sem, igaz szemem nem a legjobb hozzá. Lenne itt egy vállalkozó autószerelő aki ért hozzá és bevállalná? Budaörs-Budapest és környéke jönne szóba.

a.k. Creative Commons License 2021.01.16 0 0 2987

Semmi gond természetesen mindenkitől jöhet. :)  Köszönöm a véleményt. Nem vagyok tisztában az újakkal azért érdeklődöm. Próbálok valami fiatalabb nézni ami még 10+ évig kiszolgálna minket. Nem egyszerű... :)

Előzmény: Veteran070 (2986)
Veteran070 Creative Commons License 2021.01.16 0 0 2986

Bocs, hogy közbeszólok...2011-es 1.6Hdi. - 92 Le - tavaly adtam el 360 000 km-rel, - mert nagyobb kellett - és szinte hibátlan volt! Kicsit bánom már :-(  Persze ez nagyrészt pályakm volt, első tulajtól vettem át. Ez egy jó motor és érdekes módon még a 6. fokozat sem hiányzott, nagyon jól eltalált kiosztása volt !

Előzmény: a.k. (2985)
a.k. Creative Commons License 2021.01.16 0 0 2985

Fez!

 

2010 utániak közül melyik lenne ami szóba jöhet. Amivel nincs annyira nagy szívás(inkább semmi nagyon :D)? Persze tudom szinte lehetetlen, de esetleg van ilyen? :) Akár már benzines is szóba jöhet nem csak HDI csoda. Nem baj ha nincs benne kettős tömegű meg egyéb sok baromság(sok baromság sok meghibásodás). Tehát valami igénytelenebb gép kellene(fapados)... :D 

Nézelődöm és kezdem feladni. Embertelen amennyi mocskot akarnak eladni a kereskedésekbe. Remélem azért majd sikerül valamit...

a.k. Creative Commons License 2021.01.09 0 0 2984

Kész visszatért kis próbakör megvolt eddig úgy néz ki teszi a dolgát, most jön egy hosszabb... 

Előzmény: a.k. (2983)
a.k. Creative Commons License 2021.01.07 0 0 2983

Igen tudjuk ez a olyan fog meg a söröm téma és kb. 1mp. :D Az évek és a rutin... :D 

Megjött a kaufferről a Total fluide ATX olaj. Új csomagolása van nem is tudtam remélem nem átvágás persze... :D Holnap délután ismét folytatás lesz hátha most nem szívat hülyére az a kurva feszítő csavar. :D Persze érdekes lesz befűzni is az új hosszbordást már érzem előre. Anno hogyan csináltuk nem tudom már el is felejtettem... :) Átmosatjuk a rendszer egy Mannol olajjal majd megy bele a Total azt reménykedés bírni fogja...

Előzmény: FeZ_ (2981)
Gáborka75 Creative Commons License 2021.01.07 0 0 2982

Sziasztok!

2000 évjáratú Berlingonak csak négyesen megy a fűtőventilátora. Gondolom az előtét ellenállása romlott el. Merre találom azt?Köszönöm.

FeZ_ Creative Commons License 2021.01.07 0 0 2981

Ha csak le kell venni, akkor nem feltétlenül kell fogót venni hozzá. (bár azzal nagyon könnyű le-fel rakni)

Sima kis csavarhúzóval vagy egy hegyes ár-szerűséggel le lehet szedni őket.

 

Előzmény: a.k. (2980)
a.k. Creative Commons License 2021.01.07 0 0 2980

Oké kösz. Eltávolításuk folyamatban ahol csak útban vannak... :D 

Előzmény: FeZ_ (2979)
FeZ_ Creative Commons License 2021.01.07 0 0 2979

Igen, ehhez a click-r fogó kell.

 

Előzmény: a.k. (2978)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!