Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

C5__ Creative Commons License 2018.01.10 0 0 2262

Ha eladó lenne, érdekelne pár kép és egy kis leírás (+ ár) -mailben (publikus a mail címem)

Köszi!

Előzmény: vi310 (2259)
C5__ Creative Commons License 2018.01.10 0 0 2261

Sziasztok!

 

Hozzáértőktöl érdekelne tapasztalat, szóval gondoltam ebbe a fórumba tudtok tájékoztatni a legjobban!

 

Nissan Vanette Cargo vásárlását tervezem. (7 személyes kellene)

 

Mik a tapasztalataitok az autóval?

Típushibák esetleg?

Mennyire rohad?

Igazából csak személyszállításra kellene (összesen 6 fő)

Mennyire jó erre a célra szerintetek?

Azt olvastam, hogy nem egy nagy erőművész, de nem is gyorsulni kellene. :-P

Kb mennyit fogyaszt vegyesben?

 

Köszi előre is az infókat!

Kontroll-R Creative Commons License 2018.01.09 0 0 2260

Szia,

 

A helyedben én inkább meggyőződnék  a rozsdásodásról, mert ezen a téren érhetnek meglepetések. Még ha száraz fűtött garázsban állt a a szekér, akkor is esélyes, hogy egy 19 év körüli autónál akad rozsda bőven, egy Vanettnál meg aztál pláne. A probléma már ott elkezdődött, hogy gyártó cég nem vitte túlzásba a fém részek konzerválását.

 

Sajnos a gumi alkatrészek sem a tartósságról híresek ennél a típusnál.

A mi Vanettánknál már az első vizsgánál szóvátette a vizsgabiztos, hogy a kormányrúd kardán csuklóját védő gumi le van rohadva, pedig, akkor még csak 4 éves volt a gép.

A forgalmazó olyan kamu mesével etette a felhasználókat, hogy mivel spanyol összeszerelésű az autó, tekintettel az ottani enyhe telekre nincs sózás az utakon és ezért a gyártó kevesebb teflont használ a gumi alkatrészek gyártásakor.

Csak azt nem értem, hogy akkor a forgalmazást miért nem korlátozták a déli országokra?

 

Előzmény: vi310 (2259)
vi310 Creative Commons License 2018.01.09 0 0 2259

Sziasztok!

 

tanácsotokat szeretném kérni. Apukámnak van egy 98-as Cargo-ja, melyet az utóbbi néhány év során majdnem semmit nem használt.

Előtte se sokat, mert 60 valahány ezek kilóméter van benne. Az akkumulátort kivéve minden alkatrész eredeti még benne.

Még nem döntöttük el, hogy eladjuk-e vagy átvegyem-e "hasznosításra".

Azt szeretném kérdezni, hogy azontúl, hogy az összes folyadékot, szűrőt és szíjat lecseréljük mit kell még cseréltetni/megnézetni rajta?

Mi az ami esélyes, hogy tönkrement vagy elöregedett benne? Nem hinném, hogy rozsdás lenne, ilyesmire nem számítok.

 

Köszönöm a segítséget előre is!

 

Üdv: Pisti.

TurbóCargo Creative Commons License 2018.01.03 0 0 2258

Sziasztok!

2 hónapja vettem egy csodaszekeret 2.3 megy meg jön meg van benne minden. Csak a karoszèria az is inkább hátúl kicsit kezd flinsztonos lenni. :) meg a küszöbök is oda vannak.

Na szóval karoszèriás wanted Budapesten.

 

Előre is köszönöm 

nissanpower Creative Commons License 2017.12.30 0 0 2257

üdv, 2.3 diesel 3 generátort is fel raktam és nincs töltésem se töltés vissza jelőm sem ,az meg kizárt hogy 3 generátor rossz legyen valaki segítsen. kösszi

peteeati Creative Commons License 2017.12.30 0 0 2256

Szevasztok!

Múlt héten vettem egy Vanette Cargo-t (2002 évjárat LD23) kissé elhanyagolt de működő állapotban.

Pécs környékén tud valaki  megbízható szakit aki átnézné. Köszönöm! 

Nissan cargo Creative Commons License 2017.11.24 0 0 2255

Erd: 0620 466 26 03

Előzmény: Nissan cargo (2254)
Nissan cargo Creative Commons License 2017.11.24 0 0 2254

Sziasztok.

Ha valakit esetleg erdekel lenne 1 nissan vanette valtóm eladó.

15 000 ft tökéletesen müködik.

István Nickerl Creative Commons License 2017.11.17 0 0 2253

A UNIX-nál vásárolt 2-es szinkron gyűrűt szeretném eladni !

Vanett user1 Creative Commons License 2017.11.04 0 0 2252

Hali !

 

Én nem vagyok autószerelő, de ehhez képest már kétszer is cseréltem vezérműszíjat a Vanettánkon és mindkét esemény sikerrel járt.

Őszintén szólva nem teljesen értem a magyarázatodat:

"utána a főtengely a kettő jelen  van" ez számomra elég zavaros.

 

Amennyire emlékszem a vezérműszíj három tengelyt köt össze:

főtengely, vezérmű tengely és az adagoló tengelye.

Továbbá ugyanehhez a körhöz járul még egy vezető- és egy feszítő görgő.

 

Az szíj felrakásakor érdemes figyelembe venni a forgásirányt, mert különben a jelek nem fognak stimmelni. Erre figyeltél?

 

Remélem nem mondtam nagy hülyeségeket, ha igen, majd csak kijavít valaki....

 

Van itt egy kép hátha ez segít valamit:

Legfelül van a vezérmű tengely, alatta balra az adagoló tengelye és legalul a főtengely.

A jobboldali kis görgő a vezető a bal oldali a feszítő görgő.

Előzmény: Oliver Skrabak (2251)
Oliver Skrabak Creative Commons License 2017.11.04 -1 0 2251

Szisztok!

Igen megvettem az új szíjat. Viszont ha a vezérmű tengelyt jelre teszem es utána a főtengely a kettő jelen  van akkor akad a motor...... próbáltam elfordítani a főtengelyt akkor is.. Tudnátok segíteni hogy akkor most mi is van vagy hogy tovább??

Nagyon szépen köszönöm!!!!

Vanett user1 Creative Commons License 2017.11.04 0 0 2250

Szia!

 

Igazad van, utólag már én is megbántam az ötletemet.

Ha lekopott a szíjról a jel, az már gyanus, hogy sokat futott és még gyanusabb, hogy nem is tudja a gazda, hogy mennyit futott.

Teljesen jogos, hogy ilyesmin nem érdemes spórolni, mert sokszoros költséget okozhat a melléfogás, mint amit esetleg spórolna rajta.

 

Üdv: István

 

Előzmény: kisgyuresz (2249)
kisgyuresz Creative Commons License 2017.11.04 0 0 2249

???Ez most komoly????

nincs 10E egy új vezérműszíj....
De át is jelölheted végülis amikor a dugattyú eléri a szelepet és szét b@ssza a hengerfejet mert egy foggal arréb van vagy akármi akkor szólj mert van teljes új hengerfejem 130E-ért. 

Előzmény: Oliver Skrabak (2247)
Vanett user1 Creative Commons License 2017.11.03 0 0 2248

Szia !

 

Bemész egy autoalkatrész kereskedésbe, ahol tartanak ilyet.

Viszed a régit odateszed az új mellé és átjelölöd a pontokat.

Aztán viszel az eladónak két sört.

:)

 

 

Előzmény: Oliver Skrabak (2247)
Oliver Skrabak Creative Commons License 2017.11.03 0 0 2247

Sziasztok!

Van egy kis problémám. 2.3 d vezérlés beállítással. Tudom h a vezérműszíjon vannak a jelek, csak sajna nekem lekopott. 

Hogy tudom így beállítani a vezérlésem? mert ügye a motor testen nincs jel csak a tárcsákon. Valakinek valami ötlet? 

Jóskabátsi Creative Commons License 2017.11.03 0 0 2246

Nézesd meg a kompressziót! Nekem amikor füstölt hidegen, egyik hengerben majdnem zéró volt a sűrítés.

Előzmény: daragolaci (2245)
daragolaci Creative Commons License 2017.11.02 0 0 2245

Sziasztok!

 

Egy olyan problémám van a Cargommal, hogy hidegen, főként napi első indításnál rettenetesen füstöl. Jár egy kicsit a motor, melegszik utána semmi füst. Későbbi indításnál általában megint nincs füst. Mit érdemes megnézni? Kb féléve nézettem a porlasztócsúcsokat, állítólag jók, műszerrel bemérve. Az izzító gyertyákra is azt mondta a szerelő, hogy ok.

 

Laci

Vanett user1 Creative Commons License 2017.11.01 0 0 2244

Kedves István !

 

Örülök, hogy sikerült megfelelő váltót találnod és kívánom, hogy használd egészséggel minél tovább !

A komplett új váltó beszerzéssel kapcsolatban nem ilyen kaliberű cégekre gondoltam, mint a Unix, Bárdi, vagy Autonet. Ezek sokszor még olyan hétköznapi dolgokat sem tartanak mint pl. a hátsó lámpa.

Komolyabb Nissan forgalmazóknál (Nissan Summit, Gablini) szerintem van az a pénz, amiért leszállítanák. Csak azt a pénzt mi nem tudnánk megfizetni.

 

Jó, hogy írtad ezt a kettesből indulást. Én sosem műveltem ezt a stílust, de tény, hogy sokan szoktak így indulni.

További kellemes és hiba mentes Vanettezést kívánok !

:)

 

Üdv: István

 

 

Előzmény: István Nickerl (2243)
István Nickerl Creative Commons License 2017.11.01 0 0 2243

Kedves Vanett User 1  !!!  A váltót megvettem egy rendes embertől .  Úgy látom jó állapotú, és lehet majd vele simán váltani. Új váltót nem lehet kapni. Nem én mondom, hanem a UNIX ! Még mielőtt megvettem a váltót a rendes embertől , a UNIX-nál meglepődtem !  A 2-es szinkrongyűrűért 27 ezret fizettem, de égnek állt a hajam, amikor mondták, hogy az egyes fogaskerék 70 ezer, a kettes fogaskerék 90 ezer !!!! Nagyon remélem, hogy a most vásárolt váltó életem végéig elég lesz a kocsival együtt. Ha esetleg idővel ( majd egyszer a távoli jövőben ) mégis megadná magát , a barátommal teljesen fel fogjuk újítani, a most még bent lévő eredeti váltót !  A Vanettesek közül jó páran ott rontják el a dolgot, hogy kettesből indulnak !!!  Ez hazavágja a kuplungot !!! Így csinálta az előző tulaj is !!! Kedvenc ( egy szem ) szerelőm mutatta, amikor beszerelte a vadonatúj komplett kuplungot, hogy a régiben 6-7 villa  meg volt repedve a kettesből való indulás miatt !!!  

Vanett user1 Creative Commons License 2017.10.31 0 0 2242

Azért azon érdemes lenne elgondolkodni, hogy egy váltó, amit legalább 14-15évig használtak (a Cargoból ha jól tudom 2002-ben jött ki az utolsó) mennyire lehet TÖKÉLETES. A legnagyobb jóindulattal is maximum jó állapotúnak lehetne csak nevezni.

Biztos lehet venni valahol vadonat új váltót, ami tényleg TÖKÉLETES, csak annak valószínűleg messze több lenne az ára mint amennyit a szeretett autód jelenleg ér.

 

Előzmény: István Nickerl (2241)
István Nickerl Creative Commons License 2017.10.27 0 0 2241

Kedves Kisgyuresz !  A teljes kuplungom új és tökéletes ! A váltómban a 2-es szinkrongyűrű van megkopva, már meg is vettem az új gyűrűt, de nem találok olyan becsületes, rendes szerelőt, aki hajlandó lenne arra, hogy reggel odamegyek, kikapja a váltómat, kicseréli a szinkrongyűrűt, visszateszi a váltómat, és este a Vanettémmel jönnék haza. Rokkant vagyok. A legtöbb helyre a Vanettémmel megyek, én nem tudom megtenni azt, hogy otthagyom nagyon féltett, aranyos gépemet a szerelőnél, és egy hét múlva érte megyek ! MENNYIBE KERÜL AZ ELADÓ TÖKÉLETES VÁLTÓ ?

kisgyuresz Creative Commons License 2017.10.25 0 0 2240

Nekem van váltom de mielőtt kicseréled a kuplungot meg kell nézni mert ha nem emel ki teljesen nehezen veszi a sebességeket és olyan mintha a váltó lenne szar. 

Előzmény: István Nickerl (2239)
István Nickerl Creative Commons License 2017.10.23 0 0 2239

TÖKÉLETES VÁLTÓT VENNÉK !

sztibi1979 Creative Commons License 2017.10.23 0 0 2238

Ok köszönöm a segitséget holnap át nézem a kábeleket kapcsolókat.

Vanett user1 Creative Commons License 2017.10.22 0 0 2237

Na, ha van műszered,  akkor már próbalámpa sem kell.

A reflektor biztos, hogy relézve van, a tompított az nem biztos.

Korábban linkeltek itt többször is Vanette dokumentációt.

Meg kéne nézni a rajzot.

Aztán feszültségeket kéne mérni a kapcsolónál a bejövő és a kimenő ágakon.

Végig kell nézni a teljes világítási hálózatot arra az ágra vonatkozóan, ami nem megy.

Sajnos táv hibakeresés formájában ettől többet nem nagyon lehet mondani.

A hiba bárhol lehet, kapcsoló, vezeték szakadás, elkorrodált csatlakozó saru stb.

Előzmény: sztibi1979 (2236)
sztibi1979 Creative Commons License 2017.10.22 0 0 2236

Müszerrel rá mértem de a foglalatba nincs 12 volt. Lehetséges hogy a kapcsoló miatt nem világit az egyik oldal?

Vanett user1 Creative Commons License 2017.10.22 0 0 2235

Szia!

 

Nekem volt olyan, hogy az izzóra rátolható csúszó érintkezős foglalt szét volt égve.

Csinálj egy kis 12V-os izzóból egy próbalámpát, az egyik végét csatlakoztasd  a testhez a másikkal pedig próbáld meg végig detektálni, hogy meddig jut el a villany, illetve, hogy hol az a pont ahova már nem jut el.

Esélyes lehet még a kapcsoló hibája is.

Előzmény: sztibi1979 (2234)
sztibi1979 Creative Commons License 2017.10.22 0 0 2234

Üdv van egy 2002-es cargom és a problémám az hogy az egyik fényszorm nem kap áramot se reflektor se tompitott.

 

Ha valaikinek van ötlete irjon. A biztositékok jók égőt kicseréltem.

Baskon Creative Commons License 2017.10.18 0 1 2233

Üdv!!!

 

 

Mivel van sok használható alkatrésze  150000Ft környékére gondoltam

 

 

 

 

Balázs

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!