A helyedben én inkább meggyőződnék a rozsdásodásról, mert ezen a téren érhetnek meglepetések. Még ha száraz fűtött garázsban állt a a szekér, akkor is esélyes, hogy egy 19 év körüli autónál akad rozsda bőven, egy Vanettnál meg aztál pláne. A probléma már ott elkezdődött, hogy gyártó cég nem vitte túlzásba a fém részek konzerválását.
Sajnos a gumi alkatrészek sem a tartósságról híresek ennél a típusnál.
A mi Vanettánknál már az első vizsgánál szóvátette a vizsgabiztos, hogy a kormányrúd kardán csuklóját védő gumi le van rohadva, pedig, akkor még csak 4 éves volt a gép.
A forgalmazó olyan kamu mesével etette a felhasználókat, hogy mivel spanyol összeszerelésű az autó, tekintettel az ottani enyhe telekre nincs sózás az utakon és ezért a gyártó kevesebb teflont használ a gumi alkatrészek gyártásakor.
Csak azt nem értem, hogy akkor a forgalmazást miért nem korlátozták a déli országokra?
2 hónapja vettem egy csodaszekeret 2.3 megy meg jön meg van benne minden. Csak a karoszèria az is inkább hátúl kicsit kezd flinsztonos lenni. :) meg a küszöbök is oda vannak.
üdv, 2.3 diesel 3 generátort is fel raktam és nincs töltésem se töltés vissza jelőm sem ,az meg kizárt hogy 3 generátor rossz legyen valaki segítsen. kösszi
Igen megvettem az új szíjat. Viszont ha a vezérmű tengelyt jelre teszem es utána a főtengely a kettő jelen van akkor akad a motor...... próbáltam elfordítani a főtengelyt akkor is.. Tudnátok segíteni hogy akkor most mi is van vagy hogy tovább??
nincs 10E egy új vezérműszíj.... De át is jelölheted végülis amikor a dugattyú eléri a szelepet és szét b@ssza a hengerfejet mert egy foggal arréb van vagy akármi akkor szólj mert van teljes új hengerfejem 130E-ért.
Egy olyan problémám van a Cargommal, hogy hidegen, főként napi első indításnál rettenetesen füstöl. Jár egy kicsit a motor, melegszik utána semmi füst. Későbbi indításnál általában megint nincs füst. Mit érdemes megnézni? Kb féléve nézettem a porlasztócsúcsokat, állítólag jók, műszerrel bemérve. Az izzító gyertyákra is azt mondta a szerelő, hogy ok.
Örülök, hogy sikerült megfelelő váltót találnod és kívánom, hogy használd egészséggel minél tovább !
A komplett új váltó beszerzéssel kapcsolatban nem ilyen kaliberű cégekre gondoltam, mint a Unix, Bárdi, vagy Autonet. Ezek sokszor még olyan hétköznapi dolgokat sem tartanak mint pl. a hátsó lámpa.
Komolyabb Nissan forgalmazóknál (Nissan Summit, Gablini) szerintem van az a pénz, amiért leszállítanák. Csak azt a pénzt mi nem tudnánk megfizetni.
Jó, hogy írtad ezt a kettesből indulást. Én sosem műveltem ezt a stílust, de tény, hogy sokan szoktak így indulni.
További kellemes és hiba mentes Vanettezést kívánok !
Kedves Vanett User 1 !!! A váltót megvettem egy rendes embertől . Úgy látom jó állapotú, és lehet majd vele simán váltani. Új váltót nem lehet kapni. Nem én mondom, hanem a UNIX ! Még mielőtt megvettem a váltót a rendes embertől , a UNIX-nál meglepődtem ! A 2-es szinkrongyűrűért 27 ezret fizettem, de égnek állt a hajam, amikor mondták, hogy az egyes fogaskerék 70 ezer, a kettes fogaskerék 90 ezer !!!! Nagyon remélem, hogy a most vásárolt váltó életem végéig elég lesz a kocsival együtt. Ha esetleg idővel ( majd egyszer a távoli jövőben ) mégis megadná magát , a barátommal teljesen fel fogjuk újítani, a most még bent lévő eredeti váltót ! A Vanettesek közül jó páran ott rontják el a dolgot, hogy kettesből indulnak !!! Ez hazavágja a kuplungot !!! Így csinálta az előző tulaj is !!! Kedvenc ( egy szem ) szerelőm mutatta, amikor beszerelte a vadonatúj komplett kuplungot, hogy a régiben 6-7 villa meg volt repedve a kettesből való indulás miatt !!!
Azért azon érdemes lenne elgondolkodni, hogy egy váltó, amit legalább 14-15évig használtak (a Cargoból ha jól tudom 2002-ben jött ki az utolsó) mennyire lehet TÖKÉLETES. A legnagyobb jóindulattal is maximum jó állapotúnak lehetne csak nevezni.
Biztos lehet venni valahol vadonat új váltót, ami tényleg TÖKÉLETES, csak annak valószínűleg messze több lenne az ára mint amennyit a szeretett autód jelenleg ér.
Kedves Kisgyuresz ! A teljes kuplungom új és tökéletes ! A váltómban a 2-es szinkrongyűrű van megkopva, már meg is vettem az új gyűrűt, de nem találok olyan becsületes, rendes szerelőt, aki hajlandó lenne arra, hogy reggel odamegyek, kikapja a váltómat, kicseréli a szinkrongyűrűt, visszateszi a váltómat, és este a Vanettémmel jönnék haza. Rokkant vagyok. A legtöbb helyre a Vanettémmel megyek, én nem tudom megtenni azt, hogy otthagyom nagyon féltett, aranyos gépemet a szerelőnél, és egy hét múlva érte megyek ! MENNYIBE KERÜL AZ ELADÓ TÖKÉLETES VÁLTÓ ?
Nekem van váltom de mielőtt kicseréled a kuplungot meg kell nézni mert ha nem emel ki teljesen nehezen veszi a sebességeket és olyan mintha a váltó lenne szar.
Nekem volt olyan, hogy az izzóra rátolható csúszó érintkezős foglalt szét volt égve.
Csinálj egy kis 12V-os izzóból egy próbalámpát, az egyik végét csatlakoztasd a testhez a másikkal pedig próbáld meg végig detektálni, hogy meddig jut el a villany, illetve, hogy hol az a pont ahova már nem jut el.