Az Ifákat éltetni kell, és mivel már sokan szükségszerűnek érezték ezt a topikot, gondoltam egyet és nyitottam. A topik szól mindenfajta Ifáról, a személyautó F8 és F9-esről, az első IFA tgk-ról, az S4000-től az L60-ig. Nekem a W50 tetszik a legjobban. Előre is kösz a sok-sok hozzászólást!
Az 50-es ifám féklámpája sokszor ha kell,ha nem akkor is világít.Ha leveszem a sarukat kialszik,cseréltem már gombát,de avval sem jó(sokszor világít,ill bevillog).
Ha világít és közben meglazítom a légtelenítőt akkor kialszik.
Szóval arra gyanakszok,hogy a fékszelep rádolgozik néha a munkahengerre.
A generátor témához a tisztánlátás végett esetleg annyit lehetne még hozzáfűzni, h. nem teljesen írták ki rá a teljesítmény jelzését. Az 1000w utánról véletlenül lemaradt az h.: /2 db/1800RPM. Én is bedőltem egyszer ennek a felírásnak, vettem egy 1000w-osat, aztán mikor nem akarta elszaggatni az istrángot, akkor ráakasztottam egy lakatfogót, és kiderült, h. 1800 fordulat kellett neki ahhoz, h. 40 Ampert le bírjon adni. Egyszóval sokkal többet ér egy bontóból szedett régi zsiguli, v. Skoda generátor, mint egy 1000w-osnak csúfolt Orosz kútkölönc. Ja, és arról ne is álmodjon senki, h. 1400 fordulat alatt hajlandó lenne egy kicsit is dolgozni ez a műszaki csoda.
Hogy mit dolgozok, az mindegy... De ha csak 1500 felett győz rá a fogyasztókra, az gáz. Még az a szerencse, hogy pl szántás után 25 perc a hazaút...akkor van esélye visszatölteni... Csak akarnék plusz munkalámpákat előre és hátra is. A sima 1 munkalámpa, meg a 2 első "gyertya" elég sovány...
Felfagyállóztam az W50-est,lecseréltem a tágulási tartályt,meg a csövét is.Azt vettem észre,hogy járó motornál apró bubik jönnek a csövön,eddig nem idegesített mert hypós flakon volt,most meg az újba belelátok.Most mentem vele egy szuszra 150Km-t,minden gond nélkül!Lehetséges,hogy hajszálrepedéses a hengerfej?
Sziasztok! Üdvözlök mindenkit! Pár hete vagyok tulaja egy hatosnak, készítem fel műszakira. Keresnék a géphez bontott bal ajtót, illetve kérdezném, hogy kompatibilis-e a w50 ajtajával. Kösz a segítséget!