Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Szabóbobó Creative Commons License 2015.04.03 0 0 2417

A következő lépés a bizti tábla.  Ha a bal világít akkor  addig van áram, tehát,vagy bizti,vagy  a biztitől az égőíg menő vezeték.  tehát egy dróttal az akkurol adok áramot az égő

 

nél a sárgára,ha műkszik megyek tovább a bizti minkét felére, és megvan a hiba.    Egyszerű mint a faék.

Előzmény: manyik01 (2416)
manyik01 Creative Commons License 2015.04.03 0 0 2416

Tisztelt klubtársak!

Segítséget szeretnék kérni a jobb lámpa tompítottja nem világít nincs a sárga vezetékbe áram idáig eljutottam innentől kezdve viszont nem tudom mit csináljak tippet várok illetve kapcsolási rajzot vagy bármit ami hasznos lehet köszönettel: Manyik Dániel!

t.zsolti Creative Commons License 2015.03.25 0 0 2415

hogy miket nem lát az ember .

17mp-nél

sgabo Creative Commons License 2015.03.12 0 0 2414

Sziasztok!

 

Hétvégén tavaszváró találkozót tartunk a bicskei Báder fogadóban! Mindenkit sok szeretettel várunk.

Találkozó: 2015. március 14. 14:30 Budaörs Metro-MOL kút (Budaörs Keletei út)

Útvonal: http://goo.gl/maps/EdsTz

 

SGabo

sgabo Creative Commons License 2015.03.10 0 0 2413

Kedves Klubtársak, Márkatársak, Barátok!

 

Sok szeretettel meghívunk mindenkit a XIV. W123 Club Hungary nagytalálkozójára, melyet idén június 26. és 28. között tartunk az Őrségben, a Vadása-tó vadregényes kempingjében.

 

A programokról:

2015. június 26. péntek

érkezés, beszélgetés, sátorállítás, ismerkedés

este közös tűznél sütjük meg azt, amit hoztunk magunkkal (szalonna, stb.)

nevezés a Csillagtúrára este 20:00-ig lehetséges

június 27. szombat

ébredés, mosdás, reggelizés

10:00 őrségi Csillagtúra rajt

15:00 célbaérkezés

az esti eredményhirdetés illetve vacsora elkészültéig alkatrészbörzét tartunk

18:00-19:00 vacsora és eredményhirdetés (bográcsos)

június 28. vasárnap

sátorbontás, indulás haza

 

A szállásról:

A szállásról részletesen az alábbi linken találhattok információkat: http://vadasacamping.hu/

Kérnénk, hogy  jelentkezési lapot mindenki töltse ki legkésőbb április 20-ig! Ezután már mindenki maga intézi a szállást, ha marad még. A jelentkezési lap kitöltésével a kért szállást lefoglaljuk, de a bejelentkezést és a fizetést mindenki saját maga intézi a helyszínen.

Az őrségi Csillagtúráról:

A Csillagtúra a korábbi évekhez hasonló élményt nyújt minden indulónak. Megpróbáljuk bemutatni Nektek az Őrség csodálatos táját és színes kultúráját. Nagyjából 100-120 km-es távval lehet számolni. Az induláshoz szükség lesz egy fotók készítésére alkalmas eszközre, illetve tollra, ceruzára. A nevezési díjat (4000 Ft/autó) a helyszínen kell rendezni készpénzben, de kérnénk mindenkit, hogy a jelentkezési lapon feltétlenül jelezze előre indulási szándékát, csapatának megnevezésével együtt.

 

A jelentkezési lap itt található: http://www.w123club.hu/talalkozo/15_orseg/jelentkezes.html

Jelentkezési határidő: 2015. április 20.

 

A találkozónak saját topikja van a www.w123club.hu oldal fórumán, szívesen válaszolunk bármilyen felmerülő kérdésre. Amennyiben valakinek további kérdése lenne, úgy írhat a talalkozo@w123club.hu e-mailcímre, vagy telefonon is szívesen segítünk a +36 20 926 1410-es telefonszámon.

 

Sok szeretettel várunk mindenkit 2015. június 26. és 28. között az őrségi Vadása tónál.

 

Üdvözlettel:

w123club.hu

_smasszer_ Creative Commons License 2015.03.07 0 0 2412

Sziasztok 

 

300D feliratot keresek. Elhagytam... 

mb280ce Creative Commons License 2015.02.10 0 0 2411

Tuning ültetőrugó H&R Mercedes W123, W123 D, W123 C, 5-6 hengeres, 1976-1985-ig, -50mm-es 
Erről van valakinek tapasztalata, nálunk vizsgáztatható vele az autó?
http://www.deviltuning.hu/?oldal=2&kat=83&termek=110113

t.zsolti Creative Commons License 2015.02.10 0 0 2410

jó, így a képről lejött, hogy benzines, 

nem tudom miért gondoltam dízelre

Előzmény: csoszy76 (2409)
csoszy76 Creative Commons License 2015.02.10 0 0 2409

Igy van az a jelado kábele! A két cső pedig a z automata szivatóra megy!

Előzmény: t.zsolti (2403)
t.zsolti Creative Commons License 2015.02.09 0 0 2408

ennyi elektronika nincs benne-)))))))))

Előzmény: csabais (2406)
t.zsolti Creative Commons License 2015.02.09 0 0 2407

köszi,

van olyan amit nem tudsz-)))))))

Előzmény: csabais (2406)
csabais Creative Commons License 2015.02.09 0 0 2406

A bal doblemezen a diag csatiba megy.

 

Előzmény: t.zsolti (2405)
t.zsolti Creative Commons License 2015.02.09 0 0 2405

nekem olyanom nincs , de mihez kell?

Előzmény: csabais (2404)
csabais Creative Commons License 2015.02.09 0 0 2404

Nem cső az!  A főtengelyhez a jeladó! :-)

Előzmény: t.zsolti (2403)
t.zsolti Creative Commons License 2015.02.09 0 0 2403

és akkor most én kérdezek,

-mi az a cső ami ott kerülgeti a motort elöl ?

-a termosztátházból kiálló csonkok hova csatlakoznak? ( azok a vékonyak )

Előzmény: csoszy76 (2402)
csoszy76 Creative Commons License 2015.02.09 0 0 2402

Ok! Köszönöm!

Előzmény: t.zsolti (2401)
t.zsolti Creative Commons License 2015.02.08 0 0 2401

ennyit ír a jav. útmutató, de nem egyszerű tartani a méretet.

kb ennyire vágtam a sajátomon is

Előzmény: csoszy76 (2399)
504LACI Creative Commons License 2015.02.08 0 0 2400

Még van a kereskedői emblémából.

 

http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=132558423&t=9039799

 

 

csoszy76 Creative Commons License 2015.02.05 0 0 2399

Alul felül 1-1 mm? Össze fog nyomni annyit? Ezt valahogy le lehet ellenőrizni hogy sikeres e a művelet vagy csak inditás után derül ki?

Előzmény: t.zsolti (2398)
t.zsolti Creative Commons License 2015.02.05 0 0 2398

ugy nez ki, hogy alul felul van benne egy tuske kozepen arra nyomd ra eloszor utana egy vastagabb csovel bele kell "gyomrozni" es ami kmarad azt vissza kell vagni ugy , hogy kb 1mm kialjon a hazbol.

 

Előzmény: csoszy76 (2397)
csoszy76 Creative Commons License 2015.02.04 0 0 2397

Sziasztok!

cserélt már valaki burgmann" tömítést? 

arra lennék kiváncsi hogy csináljam ,mire kell figyelni, mennyit kell ráhagyni ,stb stb.....

200-as benzines a gép,motor már szétszedve ,elmosva

válaszokat előre is köszönöm!

504LACI Creative Commons License 2015.02.04 0 0 2396

Ez nem jó bele, kettővel kevesebb a henger.

Előzmény: automento2000.com (2395)
automento2000.com Creative Commons License 2015.02.04 0 0 2395
Előzmény: mb280ce (2391)
csabais Creative Commons License 2015.02.04 0 0 2394

Hosszabb a váltó!

Előzmény: chriske8 (2393)
chriske8 Creative Commons License 2015.02.04 0 0 2393

nekem van szabadtéri aknám ott tuti elfér szerszámaim is vannak csak szakértelmem nincs :) lehet hogy kardánt nem tudok szerezni eltérhet attól ami alatta van? 

Előzmény: csabais (2389)
19730911 Creative Commons License 2015.02.04 0 0 2392

sziasztok!s.o.s ben kellene egy profi t száma aki otthon van a régi álló 2.8 hathengeres motorokkal!

 

jet tronikos az injektor!  köszi

mb280ce Creative Commons License 2015.02.04 0 0 2391

Üdv márka társak! :) Van egy w123 280ce coupe mercim éppen egy nagy felújjítási projectben vagyok, szeretném kivenni a jobb oldali ajtóból az üveget és az ablakemelő szerkezetet eltudná valaki mondani pontosan hogyan tudom megtenni? Amit csak lehet magam szeretnék megoldani a költségek miatt, most ez feladta a leckét nem szeretném eltörni a színezett üveget gondolom nem lenne olcsó egy új! Továbbá még keresek kék színű hibátlan műszerfalat, benzines fordulatszámmérőt, hátsó lökhárító sarkokat de esetleg komplett is érdekel és persze a jobbos elektromos ablakszerkezet! Műszerfal pontos színe amit keresek a mellékelt képen.

kalocsalaca Creative Commons License 2015.02.01 0 0 2390

Sziasztok,

új csóka vagyok itt a fórumon,(de régi olvasó) a segítségeteket kérném, hátha tudtok csepegtetni tudásotok és tapasztalatotok feneketlen kútjából.

Ezelőtt állólámpás fan voltam, de pár éve váltottam w123 230E-re /ex Sydor vas/.

eddig tökéletesen muzsikált de sajna az én jó öreg szerelőm a kereki mercidoki a dieselt preferálja, nem igazán konyít a

K jetronic-hoz,  én sem.

 

Valaki máshoz kell vinnem a problémát orvosolandó, de szeretnék tőletek tanácsot kérni, mielőtt beleszakértenek.

Különben sem tudom még, itt kecskeméten kihez vihetném.

A probléma a következő: hidegen három négy fordulatra indul- pár hónappal ezelőtt még első küllőre röffent.

egy két lityivel éhesebb is a kis drága mióta ez a probléma van vele, de ez még hagyján, ha bemelegedett és leállítom mondjuk egy órára, utána nagyon nehezen indul, tizen huszon másodperces köszörülés és padlógáz kell neki.

üzem melegen pöccre indul, tehát a köztes hőmérsékleteknél van baj, gondolom én kis náív...

 

A másik..., milyen márkájú esetleg cikkszámú lengéscsillapítót ajánlotok hátra szedánba?

 

válaszaitokat előre is köszönöm.

csabais Creative Commons License 2015.01.31 0 0 2389

Az nem biztos hogy befér hozzám! :-(

 

Kardán is kell meg váltótartóbak!

Előzmény: chriske8 (2388)
chriske8 Creative Commons License 2015.01.31 0 0 2388

bocsánat :) lejebb írtam...egy 207 d teherautóba 240 es dízel blokkos egyenlőre 4 sebis váltó van alatta de nagyon rövid 

Előzmény: csabais (2387)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!