Keresés

Részletes keresés

Pitylog Creative Commons License 2017.10.01 0 0 2868

Szia,

 

esetleg meg tudnád oszztani hogyan kell a microtiket routereket beállítani? Nem szeretnék 180 napot rááldozni:-)

 

köszi

üdv

Előzmény: zmagix (2785)
pajaci Creative Commons License 2017.09.18 0 0 2867

Szeretem a meglepetéseket, amit dob a sors, azt nézem :-) Emlékszem anno a nagy választási lehetőségnek is hogy örültünk, amikor megszületett a második csatorna a fekete fehér tévénken.

 

Előzmény: blg (2866)
blg Creative Commons License 2017.09.18 0 1 2866

Kb.20 éve szinte csak felvételről nézek TV-t (eleinte VHS, majd merevlemezes felvevő rögzítette a műsorokat, 7 éve meg már IPTV ). Így egyrészt nem a TV-műsor határozza meg a napirendemet, másrészt amikor leülök a TV elé, akkor mindig olyan műsot tudok nézni, ami tényleg érdekel. Hogy a reklámok áttekerését már ne is említsem...

Előzmény: pajaci (2865)
pajaci Creative Commons License 2017.09.18 0 0 2865

Nemtom ezt a felvételes dolgot, nem próbáltam még. Sose merült fel bennem, hogy rögzíteni kellene valamit. Eddig UPC tányéros volt, annál állandóan eltűnt néhány csatornának a műsor információja. Viszont volt kikapcsolás időzítő, meg a belehetett állítani előre a nézendő műsorokat. Ennél egész jó a műsorújság, csak néha ugrál az időpontok között, ha léptetem a csatornákat benne.

Előzmény: blg (2864)
blg Creative Commons License 2017.09.18 0 0 2864

Ha van felvétel funkció, minek az értesítés? Ha nincs, miért nincs? Az a legjobb dolog benne!

Előzmény: pajaci (2863)
pajaci Creative Commons License 2017.09.18 0 0 2863

********** (ez a véleményem :-))))

Szóval ők is fejlődnek, csak sok mindenben visszafelé. Okostelóról lehet felvételt indítani, de alapvető dolgok meg kimaradtak.

Na nem baj! Rendeltem egy ilyen időzítőt, majd rákötöm, és nézelődhet hogy nem kap áramot.

Előzmény: bendeguz90 (2862)
bendeguz90 Creative Commons License 2017.09.18 0 0 2862

"Kikapcsolás időzítőt nem találok benne. "

 

Mert nincs benne. 

 

 

"A műsorújságban sem látok olyan lehetőséget, hogy bejelölök egy műsort, és majd átvált arra ha kezdődik. "

 

 

 

Mert nincs olyan lehetőség, ami viszont nagyon néha bosszantó tud lenni.

 

 

"A rádiókat csak a menü > extrák > webrádió útvonalon lehet elérni?"

 

Igen. 

Előzmény: pajaci (2861)
pajaci Creative Commons License 2017.09.18 0 0 2861

A napokban kötötték be hozzám optikai kábelen, de van néhány gondom.

Kikapcsolás időzítőt nem találok benne. A műsorújságban sem látok olyan lehetőséget, hogy bejelölök egy műsort, és majd átvált arra ha kezdődik. A rádiókat csak a menü > extrák > webrádió útvonalon lehet elérni?

 

Előre is köszönöm a segítséget!

zodes Creative Commons License 2017.09.04 0 0 2860

Nálam az volt a gyanús, hogy 1 percenként 20 mp-re esett ki a kép mindig. Tehát nem "össze-vissza" hanem rendszeres időközönként.

Előzmény: Degeczi (2858)
zodes Creative Commons License 2017.09.04 0 0 2859

Most elköltözünk Érdről Sukoróra. Itt koaxos szolgáltatás volt, ott pedig állítólag valami DSL. Tudja valaki, hogy milyen DSL és azt, hogy ott hol van a központ?

Azért kérdezem, mert úgy tudom nem mindegy milyen messze van a házamtól a központ. Attól függ majd a szolgáltatás minősége.

Degeczi Creative Commons License 2017.09.04 0 0 2858

Pár éve nekem is a kábelmodem koax csatlakozó lazulása okozott kapcsolatlassulást, képkieséseket, kimerevedéseket.

Előzmény: zodes (2857)
zodes Creative Commons License 2017.09.04 0 0 2857

Szia! Nálam is hasonló probléma volt, de Én (már régebbi tapasztalatokból kiindulva) minden nap hívtam őket, amíg végre ki nem küldtek egy olyan valakit, aki értett hozzá. Mondjuk nálam összetett probléma volt, mert hiába cserélte ki a 2 éve már kicserélt csatikat (szemmel láthatóan valóban szarok voltak, mondta is a srác, hogy a T-Home a legszarabb, legócskább csatlakozókat használja. Megmutatta milyet kéne. Nekem olyat is rakott fel, teljesen korrekt minőségi cucc volt.) Egyébként 11 éve vagyok előfizető a T-nél és nem volt olyan év, hogy ne kellett volna 2-3 csatit cserélni! Szóval ettől még nem szünt meg a hiba, csak javult. Újra telefonálás napokig, egyszercsak jó lett és jött is az sms, hogy belső készülékhibát találtak. Tehát náluk bent is volt valami gebasz. Addig kell telefonálgatni, amíg jó nem lesz! Nem szabad hagyni! Állítólag ezért fizetjük mindennek a dupláját!!

Előzmény: sascipok (2854)
sascipok Creative Commons License 2017.09.03 0 0 2856

Szia!

Igen, koaxon kapom a 250 Mb/s savszélességet! Én is úgy tudtam, hogy koaxon ez már nem megy, sőt a lakhelyemnek megfelelő térerőtérképen is a 150 Mb/s szerepelt. Az ügyfélszolgálatos lány viszont megnézte, és azt mondta az ő nyilvántartása szerint megy a 250! Most, hogy már minden OK, valóban tudja ezt a sebességet!

Elvileg a szerződéskötés utáni 14 napon belül büntetlenül felmondhatom a hűségszerződést, ezt a szerelő is mondta! Nem akarom felmondani, mert egyébként szeretem a Telekomot. Egyet hiányolok, hogy megszüntették a PC -s lakossági műsorújságot. Tudom mobilon megvan, de okos telefont csak ritkán használok, nekem a telefon csak beszélgetésre kell, és jó, ha 5-6 napig bírja 1 töltéssel. Az sem elhanyagolható, hogy a szabadban napfénynél is jól látom a mono butatelefon display -ét. NoteBook -ról viszont bármikor pillanatok alatt, és kényelmesebben tudnám intézni, de hogy ez így kinek jobb? Különben seperc alatt ott tudnám hagyni a Telekomot: a MindigTV szobából kitűnően jön egy 15 centis botantennával, alig nézünk több csatornát, amit ott ingyen kapunk.

Internethez a Vodafone HomeNET -et a cégem fizeti, 50 GB + 150 GB éjszakai adatmennyiségbe igencsak beleférnék. A HomeNET 4G -s modemje ad ki WiFi mellett 1 LAN csatlakozást, (az újabb modemek már 4 LAN -t!) arra rátehetném a PAP2T VoIP adaptert, amely a vezetékes telefont is biztosítja. Az EPHONE -nál nincs havi előfizetés, a feltöltött összegemből csak annyit fizetek, amennyit beszélek. És vezetékes irányba elég jók a percdíjak. Mobil irányba már kevésbé! 

Előzmény: bord444 (2855)
bord444 Creative Commons License 2017.08.31 0 0 2855

Mondtam ,hogy előbb utóbb küldenek egy szerelőt aki tényleg ért hozzá.Nevetséges,hogy a vadonatúj modemeket cserélgetik amikor csak a csatlakozásokat kellene átnézni.Azért nagyon ne örülj ,sajnos mindig történik vele valami.Azt javaslom ha megint elkezd szaggatni és 1-2 napon belül nem múlik el ,akkor hívjad őket.Most,hogy nálad jó a rendszer valószínüleg náluk lesz a hiba és 1-2 órán belül megcsinálják.Régebben én is vártam 2-3 hétig hátha megjavul ,aztán mérgesen felhívtam őket ,mondták ,hogy náluk van a hiba .Gyenge a jel,1 óra múlva jó lett.Koaxon van 250 megás net?Én úgy tudtam 120 a max.

Előzmény: sascipok (2854)
sascipok Creative Commons License 2017.08.31 0 0 2854

Miután a szakadozás továbbra is jelentkezett, ismét bejelentettem a hibát. Egyben közöltem, ha továbbra is sikertelen lesz a javítási próbálkozás, szolgáltatót fogok váltani, miután szeptemberben úgyis lejár a hűségidőm.

Az ügyfélszolgálatos hölgy azonnal közölte, hogy azt tanácsolja, hogy a jelenlegi 30 Mb/s -os sávszélességemet váltsam át 250 Mb/s -osra, ugyanazért az árért. Nem sokat bíztam hozzá, miután egy IPTV -hez bőven elegendő a 30 Mb/s -os sávszélesség, egyébként is az IPTV teljesen külön szegmensből kapja a jelet. De tudván, hogy a szerződéskötést követő 14. napig büntetlenül fel lehet bontani a hűségszerződést, egy próbát még megér a próbálkozás. A régi Cisco modemet lecserélték egy Sagecom Fast@3686 HGW tipusra. A szerelést követően minden rendben volt, az esti TV -zés azonban meghiúsult, mert teljesen ki volt akadva a IPTV. Másnap reggelre már internet sem volt. Ismételt hibabejelentés. A kiküldött szerelő a lakás helyett meglétrázta az oszlopot. Levágta a kábelről a régi csatlakozót, újat készített, és villáskulccsal meg is húzta a csatlakozót. Azután tájékoztatott, hogy a régi csatlakozás laza volt, és el is volt oxidálva. Tableten megmutatta a vonalamról készült statisztikát: a javítás előtt rengeteg hibás, elutasított csomag volt, utána meg egy sem. És valóban, az évek óta húzódó hiba megszűnt! Egy korábbi szerelő trehány munkája miatt kinlódtam évekig!

Előzmény: bord444 (2850)
sascipok Creative Commons License 2017.08.08 0 0 2853

A koax kábel nincs szétosztva! A szolgáltatótól érkező koax kábel csak a modembe van csatlakoztatva. Analóg adást nem nézek, csak IPTV -t.  A LAN hálózati kábel a modemből átmegy a SetTopBox -ba. A TV -hez egy külön koax megy, egy külön MindigTV -s antennáról. De ezt csak abban az esetben használom, ha baj van a szolgáltató műsorszolgáltatásával! LAN kábel nem megy a TV -re, mert  a TV WiFi -n keresztül kapja a jelet. A SetTopBox pedig HDMI kábelen keresztül van összekötve a TV -vel. 

Előzmény: bord444 (2852)
bord444 Creative Commons License 2017.07.31 0 0 2852

Nálam is koax van. Szét van osztva a kábel     valahol vagy csak a modembe csatlakozik ?    Például a  tv-be,hogy legyen digitális adás.Ha igen az gondot okozhat ,mert áramot kaphat a koax és zavarja a modemet.                                                                                                                                                             

Előzmény: sascipok (2851)
sascipok Creative Commons License 2017.07.30 0 0 2851

Szervusz!

Koaxon kapom a netet, optikai kábel itt még nincs! Több szerelő, és az ügyfélszolgálat is azt mondta, az IPTV és a NET teljesen külön van választva, nem befolyásolják egymás működését! A Telekom IPTV fórumán is, hivatalosan így nyilatkozott a cég képviseletében a moderátor. Bízom benne, ennyire egybehangzóan, nem hazudhatnak!

Viszont az időnkénti akadozás kellemetlen, a felvételekben is jelentkezik. Hozzáteszem, az utcában én voltam az első IPTV -s, és a hiba már a kezdetekkor is jelentkezett, amikor még más nem volt rákapcsolva! Tehát nem azért szaggat, mert sok előfizetőt kapcsoltak rá egy kábelre! A szaggatás időjárástól függetlenül, csak időszakosan jelentkezik, van amikor hetekig nincs probléma!

Előzmény: bord444 (2850)
bord444 Creative Commons License 2017.07.27 0 0 2850

Ha nem használod  egyszerre a tv-t és a netet nem kellene akadoznia.Milyem sűrűn akadozik ,ilyenkor a modem is újra indul?Milyen kábelen kapod a netet,gondolom koax.

Előzmény: sascipok (2849)
sascipok Creative Commons License 2017.07.27 0 0 2849

Csak egy beltérim van! Igen a csomagban az IPTV mellett telefon, és 30 Mbit/s -os internetem is van. De amikor TV -zek, akkor nem használok internetet. Egyébként úgy tudom, hogy az IPTV más tartományból kapja az internetet, nem számít bele a másik.

Előzmény: bord444 (2848)
bord444 Creative Commons License 2017.07.26 0 0 2848

Nekem is régóta van iptv-m ,mindig van vele valami baj.Ha akadozik a kép érdemes hívni őket,van amikor náluk van a hiba ,beállítják aztán pár hétig jó.Ha meg nálad van a hiba jobb hívogatni őket amíg meg nem csinálják.Eleinte csak ilyen modem cserélgetős szerelőt küldenek,aztán ha még továbbra is hívogatod őket küldenek egy szakit aki tényleg ért hozzá.Valószínüleg be kell szerelni 1-2 szűrőt és javul a jelminőség. Több beltérit használsz?Interneted van esetleg az iptv mellé ?

Előzmény: sascipok (2846)
bord444 Creative Commons License 2017.07.26 0 0 2847

Megnéztem itt van felirat,nem biztos,hogy mindig, nem nézem ezt a csatornát.

Előzmény: proletár (2845)
sascipok Creative Commons License 2017.07.26 0 0 2846

Tisztelt Sorstársaim!

 

A legelső IPTV -sek egyike vagyok! Kezdetektől problémám, hogy az adás időnként akadozik. Már szerelő is volt kinnt, modemet és STB -t  is cserélt, lényegi eredmény nélkül.

Korábban a lakossági műsorújságot a webről is el lehetett érni, sőt felvételeket lehetett beállítani, törölni, szerkeszteni. Ez a lehetőség megszűnt?

Nekem személy szerint az új felület nem tetszik. A korábbi sokkal jobb volt. Tudom ugyan használni, de olyan, mintha a PC után Commodore64 -est kellene kezelnem.

proletár Creative Commons License 2017.07.18 0 0 2845

Hello,

 

Eltűnt a Comedy Central Extra felirata. Csak nálam? Vagy valahol állítanom kéne? Korábban mindig volt..

megtorlow7 Creative Commons License 2017.07.18 0 0 2844

Szio.

Mitől van az hogy nem tudom párosítani a mobilom a setaboxal. A telefon felismeri de állandóan azt írja hogy " érvénytelen Qr kód". 

Néha ha nézem a felvett műsorokat akkor nincs hang. Elkapcsolom máshova majd vissza és akkor már van hang. Mitől vannak ezek?

Nektek sikerült párosítani?

amigdala46 Creative Commons License 2017.07.11 0 0 2843

Talán kéne kérnem új távirányítót, mert abban lehet a hiba, nem? Már egyszer cseréltek, de a legrégebbi IPTV-sek közé tartozom.

Előzmény: amigdala46 (2842)
amigdala46 Creative Commons License 2017.07.11 0 0 2842

Nálam a tévékészülék és a box közötti váltásnál van gubanc. Venném le a hangot a tévén, máris átmegy a boxra. Volt hogy lekapcsolni is csak a  saját távirányítójával tudtam a tévét. A dolog esetlegességét végképp nem értem.

Előzmény: Nores (2841)
Nores Creative Commons License 2017.07.11 0 0 2841

Igen, a nyilat kétszer, de utána a számot is kétszer vagyok kénytelen, mert elsőre nem vált oda a kis képen.

Előzmény: amigdala46 (2840)
amigdala46 Creative Commons License 2017.07.07 0 0 2840

Ha már lépkedtél a nyíllal, akkor egyszer elég számot beírni. Egy adott csatornát nézve, ahhoz hogy számmal elérj egy csatornát és ne kapcsoljon oda, a nyilat kétszer kell megnyomni, azaz a szomszédosra át kell lépned előbb.

Előzmény: Nores (2839)
Nores Creative Commons License 2017.07.07 0 0 2839

Eddigi tapasztalat: kép-a-képben funkció esetén, azaz ha a nyilak nyomkodásával felhozom az alsó infó sávot, és lépkedek a csatornák között, akkor eddig ugrás esetén elég volt egyszer beírni egy csatorna számát, (ha kis képen szerettem volna megnézni, hol tart a műsor) most elsőre visszadob, és csak második beírásra vált az infó sáv és a kis kép az adott csatornára.

Előre nyíllal csak a 3 következő műsor látszik, a többihez már műsorújság kell. Eddig akármeddig előre lehetett menni csak a nyilat nyomkodva is.

 

Ezek megszokható dolgok, egyedül a kétszeri csatorna beírást találtam hibának.

Viszont előny, hogy az alsó infó sávra rákerült az aktuális idő is.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!