Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

csunyamalac Creative Commons License 2011.02.23 0 0 1449

Hello. A terepváltó mennyibe lenne és milyen állapotú?

Előzmény: Vasas90 (1443)
Ata samurai Creative Commons License 2011.02.21 0 0 1448

Még van egy alsó kuplung munkahengerem, vadiúj eredeti csillagos, G-hez. Személyautó váltóhoz nem jó.

Előzmény: Ata samurai (1446)
peteszil Creative Commons License 2011.02.21 0 0 1447

Sziasztok!

 

Keresnék rövid 460-ashoz eladó hátsó ajtó kárpitot. Ha a borítás sérült rajta nem számít de szerkezetileg egyben kéne, hogy legyen. Szintén rövid G-hez keresnék küszöb díszlécet. Ha valakinek van bontott, eladó kérem szóljon!

peteszil@gmail.com, Tel: 30-269-5021

Ata samurai Creative Commons License 2011.02.16 0 0 1446

Eladó maradékok, újak:

1 db Simex 35*10,5*16

1db Spidan féltengelycsukló G Mercihez (460)

Vasas90 Creative Commons License 2011.02.13 0 0 1445

Szia! 

6 csavaros és zala megyébe van! csere nem érdekel!

Előzmény: mozil (1444)
mozil Creative Commons License 2011.02.12 0 0 1444

üdv érdekelne az elsö kardán ára hány csavaros hejileg hol van és nics véletlenűl lengéscsillapitód 30/3851353 előre is köszönöm        15 lemrzfelni csere??

Előzmény: Vasas90 (1443)
Vasas90 Creative Commons License 2011.02.11 0 0 1443

Terepjáró építésből megmaradt alkatrészeim eladók:
Mercedes G : alváz, terepváltó, kardánok, kormánymű, felni 16", hátsó fék, difizárkapcsoló felső munkahenger!

Tel.:06302514013

peteszil Creative Commons License 2011.02.02 0 0 1442

Köszi szépen a tippet, gondoltam rá, megkérdezem ő mennyit mond. Üdv!

diselpower Creative Commons License 2011.02.02 0 0 1441

Kiss Zoltán /alias/ Krézi, Rácalmás a telefonszámát megtalálod a honlapján majd mondja az árat is.Olcsóbat találsz,de jobbat nem.

Előzmény: peteszil (1440)
peteszil Creative Commons License 2011.02.01 0 0 1440

Sziasztok!

 

Tudnátok adagolóst ajánlani aki sprinter motorét mechanikusra varázsolna? Ha van tapasztalat esetleg, milyen áron vállalnák. Köszi.

Kétfészeres Creative Commons License 2011.01.31 0 0 1439

sziasztok!

keresem azt a puch mercis srácot, aki tegnapelőtt ott volt a béri túrán, és bearaktuk a kötelét a platómba

netán te vagy az?

Előzmény: Zoli469TD (1438)
Zoli469TD Creative Commons License 2011.01.20 0 0 1438

Sziasztok G-sek!

Jövő hét végére szervezünk egy jó kis 2napos túrát Bér (Nógrád m) környékén.

Minden terepjáróst szeretettel várunk! Akinek még szerelés alatt van a vasa, érdemes sietni, mert jónak igérkezik a terep...

 

 

Nagy Kalandom Északon 2011 Január 29-30 Bér Virágospuszta

Terpjáró építők találkozója, túra a környék hegyein völgyein .
/rendszám nem kell de jóha van/
Találkozó:
Szombaton 09 óra a fogadónál kirándulás egyénileg vagy közösen
GPS-el vagy itinerrel kb 25-30 Km és egy kis képességfelmérés!
Vadvacsora koccintás vitafórum.
Vasárnap ébredés után 9-10 óra túra ,kirándulás 20-25 Km
Rendezvény hozzájárulás 3000 Ft / fő Gyerekeknek 1500Ft/fő  vadétellel szombat este

Jelentkezzetek Itt: t-kazi@hotmail.com
Telefonon +36205241098 begin_of_the_skype_highlighting              +36205241098      end_of_the_skype_highlighting
 
Szállás egyénileg itt:
http://andezithotel.hu/szoba.html

lexus81 Creative Commons License 2011.01.20 0 0 1437

a gumicsík az nekem is kéne, a gyári 100EUR körül/felett van.

milye nyelvű oldal volt?

 

 

Előzmény: eleven 007 (1436)
eleven 007 Creative Commons License 2011.01.19 0 0 1436

Sziasztok !

 

Régebben találtam a neten egy helyet, ahol G-hez meg lehetett venni a gumicsíkot, oldalra.

Az áruk 8-és 12 ezer forint közt volt, hossztól függően. Sajnos a gépemet szétbombázták, ezért a címem is elveszett.

Nem ismeritek véletlenül ezt a linket ?

Érdekelne még az ajtókhoz páralehúzó.

Levente.hu Creative Commons License 2011.01.18 0 0 1435

Úgy látom, hogy olyan 2,5-3,5millió Ft alatt nem nagyon lehet kapni jobb állapotúakat.

A 463-as mitől rohad kevésbé? (azon túl hogy újabb) Igazából nem szimpatikus valamiért. Értem én hogy kultúráltabb,

de nekem a nyúzhatóság a lényeg, kényelmi extra nem nagyon kell. Meg nemtom hogy a fogyasztás szempontjából az állandó 4x4

nem ront-e. Mondjuk a szélesített hidak lehet hogy jót tesznek a stabilitásnak.

 

Szóval leginkább a 460/461 ami jobban érdekelne, de meggyőzhető vagyok. Amúgy vásárlás után ne kelljen restaurálni,

ha költeni kell rá, akkor már inkább kiegészítő legyen(jó terepgumi, csörlő, ilyesmi). Igazából ezért is tetszenek a katonai darabok,

jó állapotúnak tűnnek, és csak az van benne ami szükséges. Mondjuk egy rugócsere lehet esedékes. Mennyit bír amúgy egy hosszított G? Gondolom azért nem megy bele az 1 tonna. Létezik esetleg hátra keményített rugó?

Előzmény: lexus81 (1434)
lexus81 Creative Commons License 2011.01.16 0 0 1434

attól is függ,h mennyit szánsz a  kocsira,mert pl. most már egyre több 463-ast is lehet találni 10.000EUR alatt. 463 már nem rázsdásodik és W124-es műszerfala,szélesebb hídjai vannak stb. és persze 10(!) évvel fiatalabbak.

 

egyik haver 6000-ért vett jó állapotú 300GE-t. benzines ,tehát nem ajánlott a hétköznapokra. 2.000 EUR-ért vett alkatrészt,de a kocsi közelít a gyári állapothoz.

minden fék,szilent,összekötők,rugók,olajak,szűrők,vezérlés stb...

most 10évig lesz egy jó kocsija.

ha újrakezdeném hasonlóan kivárnám a jó vételt.

 

másik haveromnak polgári 461-ese van 290GD. kicsit kultúráltabb belső,pörgősebb korszerűbb motor azátn ennyivel kb. ki is merült a különbségek sora.

 

 

 

Előzmény: Levente.hu (1433)
Levente.hu Creative Commons License 2011.01.16 0 0 1433

Ez az alkatrészárakra is igaz? Én most nem egy személyautóhoz viszonyítok, jelenleg egy Toyota Hiace 4WD van, 10l-es fogyasztással(Télen-nyáron, üresen rakottan. Na jó, országúton üresen talán 9l) Alkatrészárakat tekintve elég olcsó, és nincs is vele sok baj, elég megbízható. Ha ennél nem drágább sokkal, akkor még élhető egy G, szerintem.


Nem szórakozni kellene, elsősorban mezőgazdaság, vontatás, lehessen megpakolni, és lehetőleg ezt tudja terepen is.

A Toyota egészen megteszi, azt leszámítva hogy a 4WD és a nagyobb félterep gumi ellenére, a komolyabb terepet nem bírja.

 

A motorokon kívül mi a különbség a W460 és a W461 között? Annyit tudok hogy az első differenciázár a 461-ben már nem volt szériatartozék, meg hogy a 461-es leginkább csak katonai célokra volt kapható.

Előzmény: lexus81 (1429)
Surci126 Creative Commons License 2011.01.15 0 0 1432

Sajnos fog,a Samurait emiatt adtuk el.

Előzmény: eleven 007 (1431)
eleven 007 Creative Commons License 2011.01.15 0 0 1431

Szia !

 

Ez a pogácsa a rugó alá való ?

Régebben  a 123 és 126 alá raktunk ilyesmit, mert elfáradt a rugó anyaga.

Volt egy apró trükk, amikor a 123-126 hátsó rugó belsejébe belecsavartuk a skoda rugóját, de ilyenkor egy óriási alátétfélét kellett esztergáltatni a kisebb rugónak.

Ez jó megoldás volt, csak rossz úton néha nagyokat csattant az egymáson elcsúszó rugó.

Mennyi volna a 4 pogácsa ára ?

Még egy kérdés : ha magasabb az autó, nem fog libegni az úton, ha gyorsabban megyek ?

Előzmény: szecsaa (1423)
lexus81 Creative Commons License 2011.01.15 0 0 1430

Sziasztok,

 

ismét eladó a rövid  300GD alváz hidakkal (4.9),jó magyar szokás szerint hétfőn félretettem egy vevőnek aki ma nem jött érte...

 

üdv.

 

Balázs

 

30 2060753

lexus81 Creative Commons License 2011.01.13 0 0 1429

hello,

 

szerintem ha számít a fogyasztás akkor ne begyél G-t,mert a legtöbbet fogyasztó és legdrágábban fenntartható típusok egyike.

 

a helyedben 290GD és 300GD-ben gondolkodnék a W460/W461 szériában.

 

katonai modellek: kint néhány 100.000km-el,itthon néhány 10.000-rel hirdetik őket,de valóban sokkal kevésbé vannak lehajtva  mint a hasonló korú polgári társaik.

nem alacsonyabbak csak a legtöbb alatt iszonyú fáradt rugók vannak.

gyárilag úgy tudom az összes w460 alatt 205R16 volt.

 

szívó 290 az 95Le a turbó az 120körül van de csak automata van belőle. kint (NY-EU) ezt tartják a legjobb G-nek. USA-ban a G500-at. itthon a 300GD-t sprinter motorral :)

 

üdv.

 

Balázs

 

 

 

Előzmény: Levente.hu (1427)
t-kazi Creative Commons License 2011.01.13 0 0 1428

Nagy Kalandom Északon 2011 Január 29-30 Bér Virágos puszta

 

Terepjáró építők találkozója, túra a környék hegyein völgyein .

 

 

Találkozó:

Szombaton 09 óra a fogadónál kirándulás egyénileg vagy közösen

GPS-el vagy itinerrel kb 25-30 Km és egy kis képességfelmérés!

Vadvacsora koccintás vitafórum.

Vasárnap ébredés után 9-10 óra túra ,kirándulás 20-25 Km

Rendezvény hozzájárulás 3000 Ft / fő Gyerekeknek 1500Ft/fő

Részletek email ben !!

Jelentkezzetek Itt: t-kazi@hotmail.com

Telefonon +36205241098

 

Szállás egyénileg itt:

http://andezithotel.hu/szoba.html

Levente.hu Creative Commons License 2011.01.12 0 0 1427

Sziasztok!

 

Lenne pár kérdésem a G-kkel kapcsolatban, hátha van valaki aki vágja az összes típusváltozatot.

Mostanában feltűnt egy rakás osztrák katonai leselejtezett gép a használtpiacon. Nagyon szimpatikus darabok, van egy-két nagyon szép is, viszont nekem úgy tűnik, hogy ezek valamivel alacsonyabbak mint a többi Steyr-Puch/Mercedes G. Egyrészt kisebb a kerekük is(asszem 205/80 R16), de mintha a kerékagy is feljebb lenne a küszöb vonalához nézve. Tényleg más a futóművük, vagy csak a kerék kicsi?

Aztán a ponyvás 10 személyes változatok között találtam olyat is ahol azt írták hogy gyárilag erősített futómű és alváz. Ez mit jelent?

Nagyobb a kerekük, és láthatóan magasabbak is, a hidakat nézve a karosszériához.

 

Más:

 

A W460, illetve a W461-es G-k között milyen motorral érdemes venni, ha a szempontok ezek:

 

-fogyasztás

-élettartam

-egyszerűség

 

Elsősorban dízelek érdekelnek, kb. 90-130LE között, a fogyasztás fontosabb mint hogy akármilyen erős legyen.

A 300 GD és 290GD között pl. mi az érdemi különbség? Ha valaki leírná pontosan a létezett motortípusokat, a fenti három pontban véleményezve, annak örülnék. (a 290GD ha minden igaz 95LE, de láttam hirdetésben 107 és 102LE-t is leírva, nem tudom hogy a katonai típusok miben térnek el, vagy csak elírás)

 

Ha valamelyik motorral tudná a 10l alatti/körüli fogyasztást, akkor elgondolkodnék rajta.

lexus81 Creative Commons License 2011.01.11 0 0 1426

igen,én is ezt tettem, a régiek ezenkívül szeretnek eltörni. majd minden ismerősöm G kocsijában tört már el.

 

üdv.

 

Balázs

Előzmény: piddy (1424)
lexus81 Creative Commons License 2011.01.11 0 0 1425

igen,én is ezt tettem, a régiek ezenkívül szeretnek eltörni. majd minden ismerősöm G kocsijában tört már el.

 

üdv.

 

Balázs

Előzmény: piddy (1424)
piddy Creative Commons License 2011.01.11 0 0 1424

Szia!

Szerintem keress rá a "rugó" szóra a fórumon. Az öreg rugóknak általában nincs meg a megfelelő útjuk. Én vettem újakat+ új lengéscsillapítókat is.

Előzmény: eleven 007 (1421)
szecsaa Creative Commons License 2011.01.10 0 0 1423

szia!nekem van 4db aluminium emelőpogácsám merci alá!7-8 cm emel rugó alá való ,könnyen beszerelhető!hivj ha érdekel!205344088!

Előzmény: eleven 007 (1421)
Vasas90 Creative Commons License 2011.01.10 0 0 1422

Sziasztok!

Keresek Mercedes G belső szimeringes difizárkapcsolós első féltengelyszárat ha valaki tud kérem jelezzen! Köszönöm a segítségeteket! Tel:0630/2514013

eleven 007 Creative Commons License 2011.01.07 0 0 1421

Üdv !

 

Köszönet mindenkinek a felnik ügyében.

Úgy néz ki, találtam felnit.

Szóval köszönöm szépen az ajánlatokat !

A következő probléma az volna, ha az autót meg akarom emelni, mik kellenek hozzá ?

A kocsi eredetileg egy lelakott, lerohadt, motorhibás fehér hosszú G volt.

Ebből szeretnék egy szigorú, morcos, mattzöld ragadozót összehozni.

(Már összehoztam eddig pár szép eredményt, bár csak fanatikus amatőr vagyok.)

Ha készen van, felrakom az eredeti állapotot és a végeredményt.

Gallytörőt az eredeti alapján legyárttattam. ( tel.szám,06 30 6897091)

Sárvédőszélesítőt legyártattam.(Tel szám az előbbi írásomban)

A motorja 230E.

Mivel nagy  merci-mágus vagyok, pár éve rájöttem, hogy a 230E meghajtáshoz 124/300D motort rakva az eredmény jobb, mint az  E210/ 290TD nem tuningolt motoré ... ( ezt csak úgy megjegyzem, néhány év eszméletlenül haszontalan  pénzkidobása után.

Ráadásul az E210/290TD egy elektronikázott , női viselkedést imitáló szeszélyes rejtély.

Ez azt jelenti, hogy néha elképesztő gyönyör, néha vérremenő bosszúság.)

Ezen kívül keresnék csörlőt, 15-ös széles terepgumit.

Használt is jó.

Ha van valakinek G-se, ami gondot okoz,vagy tud olyanról ,ami egy garázsban várja a bürokrácia reménytelen útvesztőjét, az is érdekelne.

 

Üdv mindenkinek.

 

szecsaa Creative Commons License 2011.01.05 0 0 1420

keresek g mercihez hátsó lámpákat új v jó állapotu bontott is érdekel!205344088!köszi szecsa hivj ha van vagy tudsz eladót!

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!