Igen, a két polcot meg az oldalsó műanyag tartókat is (2-2 csavar fogja). Helyette van a vékony felemelhető (gyári) lap és erre került rá a gyári műanyag tálca (ezt kicsit méretre kellett szabni). Így sokkal több hely van benne.
A csomitartó pontos mérete felszereltségtől függ. Ha rendes pótkerék van akkor kicsi, ha mankókerék akkor nagyobb, ha csak defekt javító készlet akkor még nagyobb.
Plusz van még egy idétlen kacattartó fiók szerű rész - na ezt én kiszedtem belőle, így lett +10cm magasságban.
2017-est J11-est (nem a legújabb) méreteket tudok mondani ha az jó.
Azért írják hogy nem kell, mert hivatalosan amennyi km-re a gyártó szanja a kocsit, ki kellene bírnia a gyári olajjal. Én automatában max 150e-nél cserélném. Manuálisnál 200 nál cseréltem és észrevehető volt a változás.
Lassan már egy éve van meg a kocsi, de valahogy nem sikerül parkolóba normálisan előrefelé beállnom vele. Ha véletlenül nem ferde, akkor vagy az egyik, vagy a másik csíkra állok. Hátramenetben nincs gond. Van valami trükkötök? Vagy ez másnak is ilyen? Az Meganommal ilyen gondom soha nem volt...
2016-os gyártású, 2017-es forgalomba helyezésű Quashqai 1.2 N-Connecta fejegységében nissan connect 3 v2navigációs sd kártya van. ( gondolom még a gyári ) Úgy tudom, hogy garanciális időszak alatt ingyen cserélik / frissítik a navigációs rendszert. Tavaly márciusban volt az első kötelező szervizen, akkor nem cserélték, és nekem ez nem is jutott az eszembe. Lassan majd aktuális lesz a második szerviz. Kell ezt kérni külön a munkafelvételnél, vagy intézik automatikusan? Jár-e egyáltalán a csere / frissítés?
Küldtem levelet a lapodon megadott mail címre, de azt kapom vissza, hogy a cím nem létezik vagy nem tud levelet fogadni. Kaphatnék esetleg egy elérhetőséget?
A stop/start-ot én is ki fogom kapcsolni, engem frusztrál, hogy leáll...
Viszont meglepetés volt (eladó sem tudta), hogy car play-es (azt mondta ez így bónusz ajándék), aminek örültem, de még utána kell olvasnom, hogy tulajdonképpen mi mindenre lesz ez jó. :)
Ha nem felejtem el akkor én mindig kikapcsolom a Start-Stop rendszert. A Nissan egy kicsit túl érzékenyre állította szerintem. Volt hogy dugóban araszolva 10x leállította a motort. Ha lehetne én örökre kikapcsolnám :-) A motornak szerintem nem árt, csak az önindítónak meg az akksinak.
Én tavaly decemberben vettem át az enyémet ugyanezzel a motorral. Átadáskor nem mondtak semmi különöset a bejáratásról, a kézi könyv sem tett említést arra. Csak megjegyezte az átadó, hogy a STOP/START funkciót sokan kikapcsolják.
Az itt és általában a neten olvasottak alapján így normálisan, nem agyonhajszolva, 1500 - 3000 közötti fordulatszámmal megyek az autóval.
Azóta tovább olvasgattam a STOP/START hasznáról és esetleges káros hatásairól és kicsit megijedtem, lehet hogy tényleg nem kellene használni,ha hosszú életet szeretnék az aksinak és a motornak :).
Ha már itt vagyunk, Ti - akiknél van - hogy használjátok ezt a STOP/START rendszert?
Eddig kb. 1000 km-t jártam az autóval, városban 7.5l átlag fogyasztást számolta ki a fedézeti kompjúter. Benzinvásárlás alapján azonban 8l/100km átlag jön ki.
Most olvastam, hogy a Nissan kiadott egy frissítést az IPDM modulhoz (az vezérli többek között a töltést...) ami a PTC (kiegészítő fűtés) nagy áramigényét kompenzálja plusz töltéssel, hogy pl ne villogjanak a fényszórók.
Ha nem jó azzal sem, akkor a PTC fűtést tudják úgy beállítani, hogy csak akkor fűtsön ha megy a kocsi, így alapjáraton szintén nincs villogás...
Eddig ilyen nem volt... Majd rákérdezek a Nissannál...
A negatív saru egyben az áramérzékelő. Azon van egy csatlakozó, 4 vagy 5 vezetékkel.. Ha azt lehúzod, akkor kikapcsol az intelligenst töltésrendszer, és átvált a jól bevált hagyományosra.. Viszont ha lehúzod, akkor a kocsi a start-stop rendszer hibáját írja! Ha nem zavar hogy a kocsi kiírogatja a hibát, meg nincs már garancia (bár nem tudom, hogy a lehúzása garanciavesztéssel jár e), akkor télen ez nagy segítség lehet. Angol fórum szerint sokan járnak így vele télen...
Viszont az a szenzor nem doboz alakú. Nem a pozitívra gondoltál? Azon van egy pici doboz, abban biztosítékok vannak.
Kiegészítő fűtés van benzinesben is. A turbósokban legalábbis. Azoknál is alacsony a veszteséghő, mint a dízeleknél, lassan melegszenek be, és ezért van ez a fűtés. Bár nem minden régióban. Van ahol nincs rá szükség.
A fűtés lekötésére gondolsz? Az nem dob hibát, nekem hibakódolvasáson sem mondták, hogy bármi baja lenne. Meg a javítási útmutatóban is a PTC fűtés ellnőrzését manuális szakadás, meg feszültségméréssel írják. Minden körnek vagy egy-egy reléje, a relé bekötése alapján a kocsi nem tudja figyelni, hogy a relé behúzása után történik-e valami. Ettől függetlenül felelősséget nem vállalok. Én így használom...
Ha érdekel akkor leírom én hogy csináltam.
Ha az akksisarun lévő áramérzékelő lekötésére gondolsz, akkor az dob hibát, és nem működik a start-stop renszer sem!!
Sziasztok! 2016 1,2 QQ a bal oldali visszapillantó már többször nem nyílt ki, hidegben ez gyakrabban fordul elő. Valakinek van tapasztalat ezzel kapcsolatban? Előre is köszönöm.
Szia Az akkusaru negatív oldalán van 1 nagyion kics mini doboz szerű valami, arról lehet lehúzni a sarut?Mi az a kis mini doboz az akku negativ saruján?A benzinesben is van ilyen fűtés?Elnézést a sok kérdésért.Előre is köszi.
Ez a dolog nem lenne rossz, csak jól meg kellett volna csinálni. Az előző kocsimban is volt ilyen fűtés, csak abban nem volt még "intelligens töltésrendszer". Itt az minden baj forrása... A Nissan egy kicsit alul programozta.