Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Zolysys Creative Commons License 2020.01.27 0 0 2411

total quartz 9000 vagy Ineo ECS

3,75 ha jól rémlik

Előzmény: ElCalvados (2410)
ElCalvados Creative Commons License 2020.01.26 0 0 2410

Sziasztok!

 

Holnap végre átveszem az én kis szépségemet. 308 1.6hdi (9HZ) 2008as évjárat. Segítséget szeretnék kérni hogy milyen olajat és mennyit szerezzek be az olajcseréhez?

 

Előre is köszi a segítséget!

 

Üdv

Dani

 

Agressor11 Creative Commons License 2020.01.23 0 0 2409

Sziasztok !
Hogyan tudnom kicserélni a külső visszapillantó alatti világítást ?

Peugeot 308 SW , 2015 , BlueHdi. Előre is köszönöm.

Előzmény: Agressor11 (2408)
Agressor11 Creative Commons License 2020.01.23 0 0 2408

Sziasztok !
Hogyan tudnom kicserélni a külső visszapillantó alatti világítást ?

Yerriko01 Creative Commons License 2020.01.20 0 0 2407

Sziasztok!

 

Nem rég lettem egy 2009-es 1.6 vti peugeot 308 sw tulajdonosa. Egy régi f astráról váltottam, így rengeteg dolgot kell megtanulnom. Észre vettem hogy a csomagtér ajtaja elég érdekesen működik. Kicsit fárasztó, hogy minden elindítás előtt hátra kell menni és felnyitni/ becsukni. Ez programozás kérdése vagy valamit rosszul csinálok? Hogyan lehet megoldani, hogy ne nyitogassa ki az ajtót minden elindításnál?

 

Szeretném előre is megköszönni a segítséget.

Törölt nick Creative Commons License 2020.01.09 0 0 2406

Thanx.

Előzmény: Zolysys (2405)
Zolysys Creative Commons License 2020.01.09 0 0 2405

olajteknő le

Előzmény: Törölt nick (2403)
Agressor11 Creative Commons License 2020.01.08 0 0 2404

Üdv , Tope! 

Elérhetőséged ?

Előzmény: Tope963 (2402)
Törölt nick Creative Commons License 2020.01.08 0 0 2403

Sziasztok!

 

2009-es 308 hdi (hz). Az olaj szintmérő pálca vége letört, bent maradt. Az újat nem tudom végig beledugni, valószínűleg a cső végén lent van a régi. Hogy lehet kiszedni? Valakinek tapasztalat???

Tope963 Creative Commons License 2020.01.06 0 1 2402

Agrees or 11 !

Ugyanilyen problem mate van.

Megtennéd,  hogy rám csörögsz.

Visszahívlak.

Törölt nick Creative Commons License 2020.01.05 0 0 2401

Üdv mindenkinek biztos volt már erről szó de nem találok róla hozzászólást. 2011-es 92 lovas hdi-m van melyik olajat ajánlatos beletenni ? Én a total quartz 5w30-at néztem ineo ecs .És mekkora kiszerelés kell hozzá.Válaszokat köszi.

Hegeda82 Creative Commons License 2020.01.05 0 0 2400

Üdv csoporttárs. Érdekelne milyen megoldás lett az autón? Nekem ugyanilyen hibám van 1.6-nál. Válaszodat előre is köszönöm 

Előzmény: rabant70 (2224)
204 PS. Creative Commons License 2020.01.04 0 0 2399

Üdv mindenkinek!  Tudtok segíteni,szemezek egy 2.0 Hdi autómatával 2010 évj 130XXX  km van benne. első sorban érdekelne a váltó de ha valami jellegzetes hiba van amire érdemes odafigyelni az is. Köszi előre is.

Zolysys Creative Commons License 2019.12.27 0 0 2398

Bp XIX ben tudok neked segíteni

Előzmény: gabcsika_88 (2397)
gabcsika_88 Creative Commons License 2019.12.26 0 0 2397

Sziasztok!

 

Adott a kis 2012-es 308 SW 2.0 HDI autóm. Tegnap reggel indításnál az alábbi üzenet fogadott: "parking assistance system fault", sose fordult még elő ilyen. Találkozott már valaki hasonló hibával? A radar fejeken nem látszik semmi sérülés, kosz, minden indításnál ezt írja ki.

Tudtok ajánlani szakembert BP illetve környékén vagy marad a márkaszervíz?

Előre is köszi a válaszokat

peto.istvan Creative Commons License 2019.12.17 0 0 2396

CímBudapest, Pozsony u. 24, 1151

 


Telefonszám06 30 353 7691

Előzmény: Agressor11 (2395)
Agressor11 Creative Commons License 2019.12.17 0 0 2395
Sziasztok ! Van egy Peugeot 308 SW , 2015 évjáratú , 1.6 BlueHdi , 120 Le , autóm. Sajnos egyik napról a másikra jöttek a problémák. Motor ikon folyamatosan világít , Service lápma folyamatosan világít és az Urea felirat már villog és számolja vissza a kilómétereket , jelenleg letiltásig még 800 km van vissza. A rendszer Környezetvédelmi és Motorhibát ír. Kiolvasták többször és alacsony Adlue nyomást ír. Lényegében a Peugeot szervízben azonnal cserét javasolnak az Adblue tartályra ami persze nem olcsó + munkadíj stb.Ez lenne nekem a legjobb megoldás csak nem 300 - 400 ezerért. Használt de felújított tartályokat is lehet kapni csak ki tudja meddig jó. Valakinek valami ötlete , tanácsa esetleg ? Előre is köszönöm. Képet , videót hogyan tudok ide berakni ?
Samukaa2002 Creative Commons License 2019.12.08 0 0 2394

Üdv Mindenkinek!

 

Megváltunk szeretett 308-as Oroszlánunktól (sajnos motorhibás lett). Mivel a téli gumival adtuk el, így megmaradt a nyári alufelnis garnitúra. Amennyiben egy itteni fórumtársnak szüksége volna rá, akkor az ára alatt olcsón odaadom (ne álljon itt a sufniban).

Adatok: 205/55 R 16-os (4x108-as, 7x16) kopott nyári Continental nyári gumival amikkel egy szezont talán még elmennek (kerékcsavarok megvannak).

Érdeklődni privátban:

tarver7@gmail.com

 

 

 

 

peto.istvan Creative Commons License 2019.12.07 0 0 2393

Szia!

 

Hívd fel Jena-t. Ha én 2000-nél padlózók olyat ugrik, hogy kiszakad az aszfalt pedig csak 115Le ..... volt :).

 

Üdv.,

István

Előzmény: byo2 (2376)
francecoupe Creative Commons License 2019.12.06 0 0 2392

Oké. Nem kommentelem a valótlanságaidat. Kérdeztél én segíteni próbáltam, de feleslegesnek érzem.

Előzmény: byo2 (2391)
byo2 Creative Commons License 2019.12.06 0 0 2391

A regenerációt a részecskeszűrőbe juttatott üzemanyag hevíti, nem gondolom hogy egrnek van rá hatása hisz padlógázon pl zárva van.

Másrészről a nyomást lehet monitorozni,és most 170e km környékén sem vészes a nyomása a fapnak, pedig 45 százalékos a nem elégethető telitettsége jelenleg, korom az persze van benne bőven.

 

ha az egr miatt elromlik a keverék vagy. turbo nyomás, akkor jobban füstöl az auto, na akkor pont hogy az egr miatt gyorsabban telitődik a fap.

Előzmény: francecoupe (2389)
byo2 Creative Commons License 2019.12.06 0 0 2390

ezeken az autókon vizhűtésen keresztül vezetik vissza az egren keresztül a gázt. minél hidegebbet szeretnének, ez kell az alacsonyabb nox képződéséhez(a hideg gáz az hiányozhat). nem valószínű hogy a részecskeszűrőnek ez rossz, illetve megemelkedik picit a nox, az lehet nem ideális, de a tapasztalatok alapján tűrésen belül marad az is. az egr takarítás vagy csere ezért nem ideális önmagában, mert az egr hűtőt is meg kellene tisztítani. (azt gyanítom az el szokott maradni, nem lehet egyszerű egy ilyen csöves hűtőt kipucolni).

nem véletlen, hogy lezárót már a 90es évek közepétől lehet venni alkatrészboltokban. úgy tudom EUn kívül nem kötelező az egr, ezért vannak országok ahol ugyanabban az autóban nincs is.

Előzmény: francecoupe (2389)
francecoupe Creative Commons License 2019.12.05 0 0 2389

Azt nem is említettem, hogy egr off után jönni fog a részecskeszűrő halála. Reghez kell a visszavezetett forró gáz.

Előzmény: francecoupe (2388)
francecoupe Creative Commons License 2019.12.05 0 0 2388

Azért dobhat sárga lámpát, mert befolyásolja a nyitása-zárása a turbonyomást. Ezt pedig figyeli az ecu és szintén ő vezérli az egr-t is. Tehát ha kivezérli az egr-t hogy részlegesen nyisson, de nincs nyomásváltozás, akkor hibát fog dobni. 

Én így tudom, de lehet te jobban :)

Az N75 turbonyomás szabályzó szelep hibájakor vagy alacsony, vagy magas lenne a turbónyomás, check engine. Magas esetén vészmóddal is válaszol az ecu.

Turbo geo is szorulhat, főleg, ha nincs pörgetve néha. Kézzel könnyen mozgatható? Indításkor állít rajt a vakuum?

A legegyszerűbb hibalehetőségtől kell elindulni a vizsgálattal. Ezért mondtam a vakuumcsöveket is. EGR-t meg szívősort meg minden évben érdemes kipucolni, meghálálja. Főleg, ha sok a város. És akkor még nem beszéltem az IC+nyomócsövek tisztításáról. Azt is végig lehet ellenórizni. Ahol olajos, ott szökik agondolom nyomás.

Előzmény: byo2 (2386)
byo2 Creative Commons License 2019.12.05 0 0 2387

picit félrertam, a szelepnek nincs alapjele, az a turbonyomásé. a turbonyomás tér el az igénytől.

azt gondolom diagnosztikai célzattal nem probléma az egr kiiktatása.

ha a turboszelep vacakol, van annak valamilyen egyértelmű jele?

Előzmény: byo2 (2386)
byo2 Creative Commons License 2019.12.05 0 0 2386

Mibl gondolod hogy dobna check enginet? Nem csak az egr szelep mozgását ellenőrzi a rendszer?

A csövek sajnos el vannak dugva, de azt gondolom ha állandó rés lenne valahol, akkor az gyorsulás közben is érezhető lenne, nem csak akkor amikor gyorsítást indítok. A monitorozás alapján a turbo szelep vagy geometria állító (bizonytalan vagyok ebben) értéke eltér folyamatosan a szelep alapértékétöl, én innen gondolom a problémát gyökerezni, viszont az. eltérés az konstans.

igen euro 4.

Előzmény: francecoupe (2385)
francecoupe Creative Commons License 2019.12.05 0 0 2385

Szerintem Nálad már dobna check engine-t, mivel euro3 feletti.

Turbónyomás szabályzás összefüggésben van az egr nyitásával, zárásával.

Nézd át a vákuumcsöveket a turbonyomás szabályzó szelepnél és az egr-nél is. Ha kicsit is reoedezett valahol, csere. Bár nem.tudom Nálad vákuumos-e az egr vagy már elektromos vezérlésű.

Aztán nyugidtan lehet egy egr, szívósor takarítást is csinálni. Felér egy chiptuninggal.

Előzmény: byo2 (2383)
byo2 Creative Commons License 2019.12.04 0 0 2384

Monitoron látszik hogy padlógáznál az EGR szelep lezár.

Lehet hogy lusta? 

Előzmény: francecoupe (2377)
byo2 Creative Commons License 2019.12.04 0 0 2383

ha az agyából nem írják ki az EGR-t, de az EGR szelep még mozog, és úgy vakolják le, akkor is lehetnek gondok?

Előzmény: francecoupe (2379)
nyebojsza Creative Commons License 2019.12.02 0 0 2382

Szerencsére én se hagytam a feleségem rábeszélni a dízelre.

Szinte állandó városi forgalomnál a 120 lovas kombi 6,7-es fogyasztásával ki vagyunk békülve...

Előzmény: francecoupe (2381)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!