Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

raider Creative Commons License 2021.02.23 0 0 33446

Egyértelműen fotosop+autóstop. Nagyon gyanús hely lehet.

Előzmény: hatablak (33442)
Nozomi700 Creative Commons License 2021.02.22 0 0 33445

Ez a hely egy még létező Xm bontó?

Előzmény: xmbela (33441)
husza Creative Commons License 2021.02.22 0 0 33444

Ha még van hely a nosztalgiavonaton...

LeX Creative Commons License 2021.02.22 0 0 33443

de jó volt ott mustrálni a gépeket!

Előzmény: xmbela (33441)
hatablak Creative Commons License 2021.02.22 0 0 33442

Ez tuti fotosop!  Ennyit nem is gyártottak!  :)

 

Előzmény: xmbela (33441)
xmbela Creative Commons License 2021.02.22 0 0 33441

Azok, bizony.

Előzmény: hatablak (33430)
hatablak Creative Commons License 2021.02.22 0 0 33440

Ha jól karban van tartva, akkor csak egyszer kell megcsinálni és egy bónusz zsírzószem megkönnyíti a jövőt!

Az igaz, hogy a normális karbantartás nem jellemző itthon, legfeljebb a tűzoltó munka....

Előzmény: kari56 (33434)
hatablak Creative Commons License 2021.02.22 0 0 33439

Lehetek társszerző??

Előzmény: raider (33435)
Nozomi700 Creative Commons License 2021.02.21 0 0 33438

Szia!

Köszönöm a bíztatást.Egy 1993-as 2.1 td Xm kombival szemezek.Mondjuk még szerelő keresőben vagyok hozzá,addig nem veszem meg,amíg nem találok hozzá embert,most csak begyűjtöm az infókat.Érden találtam egy Citroen-Peugeot szervizt a Hivatalnok utcában,nem tudom ők otthon vannak-e az Xm-ben,a hidrós futóművekben,illetve jó hírűek-e?A héten akarok velük beszélni.

http://www.franciaautoszerviz.hu/

Előzmény: hatablak (33429)
kari56 Creative Commons License 2021.02.21 0 0 33437

Főleg, mikor a külső csapágycsésze kioperálása közben ráb@sztam az újamra:)

Előzmény: raider (33436)
raider Creative Commons License 2021.02.21 0 0 33436

Azt akarod mondani, hogy néhány könnycsepp is kicsordult?

Előzmény: kari56 (33434)
raider Creative Commons License 2021.02.21 0 0 33435

Kb. 6,05 lesz az impact factor. :-P

Előzmény: hatablak (33433)
kari56 Creative Commons License 2021.02.20 0 0 33434

Kúpgörgős a csapágy. Még egyszer sem röhögtem magam halálra csere közben:)

Előzmény: raider (33432)
hatablak Creative Commons License 2021.02.20 0 0 33433

Mekkora impact factoros folyóiratban fog megjelenni??  :)

Előzmény: raider (33432)
raider Creative Commons License 2021.02.20 0 0 33432

"hátsó lengőkar faék egyszerűségű, oldalanként 2-2 db tűgörgős csapágy van benne."

 

Na, ezt azért idézni fogom. ;-)

Előzmény: hatablak (33429)
hatablak Creative Commons License 2021.02.19 0 0 33431

hatablak Creative Commons License 2021.02.19 0 0 33430

Azok a régi szép idők.....

hatablak Creative Commons License 2021.02.19 0 0 33429

Hello!

 

A 2.1TD motor jó választás lehet. Ha még BOSCH adagolós, akkor nagyon takarékos, ha már EPICkel szerelt, akkor pedig halk és erős. (Ez utóbbi esetben azért lehetnek elektromos hibák)

Futóműve nem egy ördöglakat. Az első futómű szilentjei és gömbcsuklói megegyeznek a Peugeot 605 ével, így semelyik szerelő ne mondhatja , hogy lehetetlen a küldetés.  A hátsó lengőkar faék egyszerűségű, oldalanként 2-2 db tűgörgős csapágy van benne.

Szerintem a gólyalábaktól visszatérő hidrócsövek tudnak elporladni elöl, illetve a munkahenger gumiharangjai hátul.

Az "A" oszlop alja és küszöb eleje tud rohadni, de nem mindegyiknél. 

Alkatrész egyre kevesebb van hozzá, de még akad, ha más nem akkor bontott.

Ha a tetőkárpit lóg, ne ijedj, meg hanem csináld meg.

 

Kényelmes és jó autók ezek, ha megkapják a szükséges karbantartást, ami sajnos itthon nem jellemző, inkább csak a kivéreztetés. A mindennapi használhatóvá tételre legyen pénzed, mert aztán csak anyázni fogsz, hogy 20.000 Ftból nem lett jó az autó!

A gyártási időszak alatt több mindent változtattak, fejlesztettek, olcsósítottak, visszafejlesztettek. A tapasztalatok alapján a 93-94 körüli modellek a legkiforrottabbak elektronika terén.

Előzmény: Nozomi700 (33419)
hatablak Creative Commons License 2021.02.19 0 0 33428

Jéé! Mégsem halt ki a fórum!

Nozomi700 Creative Commons License 2021.02.16 0 0 33427

Rendben,akkor keresni fogom.Köszi!

Előzmény: raider (33426)
raider Creative Commons License 2021.02.16 0 0 33426

Igen, de felveheted vele közvetlenül is a kapcsolatot, nemrég szólt hozzá a topichoz.

Előzmény: Nozomi700 (33424)
Nozomi700 Creative Commons License 2021.02.16 0 0 33425

:)Igen,engem is pont ez érdekelne,hogy lenne-e rá hozzáértő ember?

Előzmény: XM2.5TD (33422)
Nozomi700 Creative Commons License 2021.02.16 0 0 33424

Ő budapesti szerelő?

Előzmény: raider (33421)
XM2.5TD Creative Commons License 2021.02.15 0 0 33423

Pontosabban: nem futóművett akartam mondani, hanem felfüggesztést.

Előzmény: XM2.5TD (33422)
XM2.5TD Creative Commons License 2021.02.15 0 0 33422

A futómű szerintem nem igazán nyűgös. ha tisztességesen (újszerű állapotra hozva) "gatyába van rázva".

Csak az a kérdés, van-e valaki aki ezt meg is csinálja?

Előzmény: Nozomi700 (33419)
raider Creative Commons License 2021.02.15 0 0 33421

Nem tudom ki foglalkozik XM-mel, de FeZ talán még igen, itt a fórumon megtalálod. Alkatrész jó kérdés, szerintem nem problémamentes, de megoldható.

Előzmény: Nozomi700 (33420)
Nozomi700 Creative Commons License 2021.02.15 0 0 33420

Csak a lényeget felejtettem el megkérdezni tőletek.:)Alkatrészeket lehet hozzá kapni?

Nozomi700 Creative Commons License 2021.02.15 0 0 33419

Sziasztok!

Egy ideje már Citroen Xm kombi vásárlásán töröm a fejem.Tetszik a nagy utas,és csomagtere (ezt amúgy ki is használnám biciklik szállítására).Az lenne a kérdésem,hogy tudtok-e ajánlani Budapesten,vagy környékén olyan Citroen gurut,aki meg tudja javítani az autót,ha gond van vele. Nem tudom,hogy a hidropneumatikus futóműve mennyire nyűgös,kell-e vele folyamatosan foglalkozni,vagy egyszer kell csak gatyába rázni,aztán teszi a dolgát.A 109 lovas 2.1 td mennyire nyűgös,avagy megbízható?

Üdv:Csaba

pH03N1xM Creative Commons License 2021.02.11 0 0 33418

Egyertelmuen rossz a szenzor. Alin van egyebkent fillerekert belevalo.

Előzmény: Don Carada (33416)
FeZ_ Creative Commons License 2021.02.11 0 0 33417

Más PSA típusoknál ilyenkor azt ajánlják, hogy hajszárítóval addig kell melegíteni a hőmérséklet érzékelőt, amíg ki nem akad. (gondolom gyújtáson vagy járó motornál)

Utána ha lehűl, (remélhetőleg :-P) jó értéket fog mutatni. 

Már ha működik ez a módszer. Én még sosem próbáltam, de rosszabb biztosan nem lesz, ha már most is sz@r.  :-D

 

Előzmény: Don Carada (33416)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!