5. sebességi fokozatban gyorsításkor és motorféknél fura zörgő, kerregő hangot hallani a bal elejéből. Nagy valószínűséggel váltó probléma. Olaj megfelelő mennyiségű, kb 20000 km - rel ezelőtt lett cserélve Total olajra. Lehet ezt a helyén javítani vagy le kell venni a váltót? Mi szokott tönkre menni? Csapágy?
Megyünk, szól a CD-ről a zene, aztán egyszer csak újraindult az egész fedélzeti számítógép. Semmi hibaüzenet, ott folytatta a CD-t, ahol abbahagyta. Aztán vettem észre, hogy éppen akkor fordult át a számláló a 260 000 km-re. Létezhet összefüggés? Mondjuk a többi ilyen kerek számra nem emlékszem, hogy ilyesmit művelt volna, pedig volt néhány, a 198 xxx óta, amennyivel vettük..
sziasztok, hátso ajtoban hol találom a lámpa kapcsolo szerkezetet? folyamat azt jelzi h felvan oltva és igy a lámpák sem alszanak el a kocsiban ha bezárom
Üdv, a külsőhőmérsékletet a műszerfalon is rosszul írta, vagy csak a motorvezérlőbe ment rossz jel. nekem ugyanezt csinálja a C8 2,2 HDI azt mondták porlasztócsúcs baja van
Már számos forrásból értesülhettek az európai piacokon tapasztalható gáztartalék hiányokról és a világpiaci folyamatok következtében elszálló gázárakról. Ezen kedvezőtlen piaci folyamatoknak hatása van az AdBlue gyártásra is. A közép-európai műtrágyagyárak az elszálló földgázárak hatására erősen korlátozzák, több esetben le is állították már a gyártásukat. A visszafogott termelés következtében az elmúlt hetekben AdBlue ellátási problémák tapasztalhatóak a piacon és a helyzet várhatóan tovább fog romlani.
A MOL elsődleges célja a folyamatos ellátás biztosítása, éppen ezért a töltőállomásainkon korlátozzuk az egy vásárlás során maximálisan megvásárolható AdBlue mennyiségét (pisztolyos: max 100 liter; kiszerelt termék: max 2 db).
Bízunk benne, hogy a helyzet mielőbb stabilizálódik.
Érdeklődöm, hogy az ulysseban hol található a fűtőradiátor. Erős a gyanúm, hogy cserélni kell. Keresem továbbá annak a kismotornak a helyét is, ami elzárja, és nyitja a hideg- melegvíz útját. Lehet, hogy amiatt gyenge a fűtés. Ulysse, 2007 100kw dizel.
Üdvözlök mindenkit! Érdeklődni szeretnék. Van egy 2008 as Peugeot 807 HDI 2.0 autóm. a jobb oldali ablakemelő kapcsolóm megadta magát. Olyan, mintha eltörött volna a kapcsoló. Esetleg tudnátok segiteni abban, honnan tudnék venni ilyen kapcsolót?
A főtengely és a vezérműtengely jeladóiról érkező jeleket a motorvezérlő elektronika (ECU) az üzemanyag befecskendezés időzítésének és a gyújtási szög vezérléséhez használja. A jeladó meghibásodásának tünete a motor leállása, vagy nincs lehetőség a motor elindítására.
Vettem egy Creader 7S-t, ami papir szerint olvassa az EDC15c2-t ami ebben van. A legnagyobb baj az hogy egy normalis leiras nincs mikent hasznaljam. Tegnap erkezett meg, a napokban megprobalok valamit ugykodni vele.
Most fejből nincsen előttem a vezérlés, de ezeken a motorokon már jellemzően van valamilyen megoldás a szíjhossz különbség kompenzálására. Pl. Van amelyiken a főtengelyen levő kerék ékpályája szélesebb, mint az ék, így el tud forogni rajta kicsit a kerék jobbra-balra vagy a vezérműkerék az agyhoz nem fixen van rögzítve, hanem 3 csavarral, ami szintén enged mozgást a pontatlanság kijavítására.
A stifteknek bele kell menniük a helyükre viszonylag könnyen. Ha nem mennek, akkor újra kell kezdeni a vezérlés beállítását.
Maximum annyi hogy: Mivel ugy kerult az auto hozzam hogy a vezerles rosszul allt, igy lehesegesse valik hogy bevert par szelepet, amirol en nem tudhattam.
Felhivtam tegnap azt a ceget aki javitotta, azt mondtak hogy ok csereletek le a vezerlest, es az auto aztan ment, majd megallt.
Amit azert ketlek mert igaz a szij uj, de a 2 stift nem ment be egyidoben a ket furatba, messze nem ment be.
Ha hazamegyek a munkabol megprobalom levenni a szelepfedeleket, hatha latszik valami.
Most ebbe nem merülök bele, mert túl sok időt vesz el megértenem a gondolatmenetetdet, elnézést.
Azonban ha leveszed a szíjat a rendszerről (képzeletben) és alul a tengelyen forgatsz egyet bármelyik irányba, majd visszateszed a szíjat, akkor mi nem fog ugyanoda kerülni ?
Mert nyilván úgy kell érteni azt, hogy forgatsz egyet a főtengelyen, hogy csak azon forgatsz, a vezérműtengelyen nem. (amúgy nem is tudnál, ha a rögzítő stiftek bemennek a helyükre mindenhol.)
Ja, egy kör, az 360 fok, úgyhogy a 180 fokot és a többit ne keverjük bele.
Tehát ha mondjuk veszszük a főtengelyeden az X-et, forgatsz egyet rajta, az X = X lesz.
Ezen mar tul vagyok, ugy tunik hogy minden megfeleloen mukodik.
Egy dologban tevedes van, segitsegul.irnam le annak aki ezt olvassa.
2,2 ulysse 2004. A lendkerek rogzitese nem azz onindito felol van, hanem 180 fokkal a motor masik oldalan. Hiaba talalni interneten videokat / leirasokat. Lehet a 2.0-nal igy van vagy C8-nal nem tudom.
Nincsen 2 hely, csak 1 helyen lehet megakasztani.
Oninditozasra a motor rofenne, de neall. Olyan mintha vagy megfulladna, vagy nem porlasztana be.
A beporlasztas leallitasat az agya vegezheti valami hiba okan. ( Bosch edc15c2 )
A fulladast pedig vagy az egr felakadasa vagy a reszecskeszuro teljes eltomodese okozhatja.
Ledugoztam az egr elorejovo csobet, semmi valtozas. ( Bevagtam egy alu lemezt... )
Arra gondolok, mivel repult ki nemi korom a kipufogon, mi van ha a reszecskeszuro van teljesen eltomodve es folytja meg a motort.
Ezeket en gondolom, tobb autoszerelo jart mar itt gepekkel, az egyik tudott kiolvasni valamit ami a 260a volt, vakuum dologgal kapcsolatos azt mondta, nem tulajdonitottam nagy jelentoseget neki.
Az olajhomerseklet erzekelo rossz, de lehuzva se valtozik a helyzet.
Elo adatban a fordulat felszokik 850 korulire, es leall.
Koszonom a tanacsot a segitseget, szivesen fogadom.
Mi az ami esetleg tilthatja a motor mukodeset?
Megstereztem par leirast, eLearn stb.
Nem taglalja az okokat ilyen helyzetben.
En programozo vagyok es haztartasigep szerelo, valami fogalmam van rola ha idaig eljutottam.
Nem azt ketem hogy lattatlanba mondja meg valaki a hiba okat, azt kerem ha tud valaki segitsen.
Szeretnem megerteni azt hogy mi mikent mukodik, ez egy jo torna.
A baj az hogy jon a hideg es sietnemkellene nincs garazs hova beallhatnek.
Ha elindulna a tobbbi nem mokodo dolgot megjavitanam szepen lassan, de amig nem tudom beinditani nincs ertelme.
Megpróbálok segítni. Ha jól sejtem megtaláltad a főtengely rögzítő lyukat. Az önindító mögött van. Speciális szerszám kell hozzá és akna. De nem vészes. A szelepvezérlés egyszerűbb, a bordáskeréken van egy rés ami ha szembe kerül a blokkban lévő lyukkal akkor rögzíthető. Egyenlőre úgy hangzik körbe lehet tekerni kézzel mind a főtengelyt, mind a szelepvezérlést. A főtengelyt csak akkor tudod körbetekerni ha a vezérlés már rögzítve van. Ekkor fontos megemlíteni, hogy kompressziónak kell lennie, mert minden szelep zár. Tehát egy dugattyú felfelé haladó útján kb. 10 szer piciket tudsz tekerni. Utánna jön a következő henger, szépen sorban. A főtengely rögzítés a lendkeréken lévő lyukba csatlakozik. Viszont két kör közűl nem tudni, hogy melyik a jó. Ezt próbáltad is. Csakis kézzel próbáld körbetekerni a szíj feltétele után is, mert ekkor derül ki, hogy nem akad- e össze. A nagynyomású szivattyú és a vízpumpa teljesen mindegy hová kerül. Még fontos megemlíteni, hogy a szíj feszítés erejét mérőműszerrel kellene beállítani. És az is fontos, hogy a szíj feltétele után a rögzített pontok a helyükön maradnak és a vezérműkerék 3 db 13 as csavarfejét meg kell lazítani, mert a nagynyomású adagoló oldalán laza marad a szíj, ha ezt nem teszed meg. Tehát beállítod a feszességet és visszahúzod a csavarokat. Még egyszer leteszteled kézzel, körbeforgatva, ellenőrizve újra a feszességet és ha nem akad akkor lehet próbaindítás.