Sajnos régi "berögződés" itt nálunk hogy ha fék átlag autóra akkor Brembo tárcsa meg Textar betét. 10éve még rendben is volt, mára már el kell felejteni. Mindkettő egy kalap sz@r. Nekem is volt, kb.25ezer km után ment is a kukába. Nem érnek semmit. Rázott, nyikorgott és elrohadt, úgy nézett ki mit a leveles tészta.
Én az ATE-t tudom ajánlani, az frankó és bevonatolt így nem is rozsdásodik, most betét és tárcsa is ez van fent. Sokan esküsznek még a Zimmermann-ra, illetve betétben még nagyon jó a Pagid, elvileg a gyári az vagy az volt valamikor.
Én is megszívtam az első féktárcsa-fékbetét cserével!
Szerelő: milyen tárcsa?
Én: Brembo mimás?!! Ez nem kérdés!
Aztán kb. 5000km után fékezéskor elkezdett rázni. Egyre jobban erősödött. Nem bírtam, visszavittem és a szerelőm válasza lepett meg a legjobban. Ezek ilyenek!! Jó mondom elviszem egy másikhoz, hát ez milyen hozzáállás gondoltam magamba! Mit mond a másik is?! Ezek ilyenek! Le kell venni, felszabályozni aztán egy darabig jó lesz!
Nem tudja esetleg valaki, hogy az obd csatlakozo melyik biztositekre van kotve? Talaltam biztositek tablazatokat de abbol nem egyertelmu sajnos. Szeretnem kapcsolhatova tenni az obd portot mert ha bezarom az autot es beriasztom akkor is marad 12 volt a csatin. Egy diagnosztikai kutyut szeretnek radugva hagyni ami egy kulso monitorkent mutatna par adatot menet kozben de nem szeretnem, hogy allandoan aram alatt legyen. Koszi ha valakinek van otlete.
Az autóm egy 1,6-os 16V BCB motorkódos 2003-as Bora, a műszeregységből nem működik az óra beállítás és nem tudom a napi kilométert lenullázni. Tudtok valakit, lehetőleg Budapesten, vagy Hatvan, Pásztó vonzáskörzetében, aki hivatalosan szerel ilyet? Előre is köszi, Jani
1,9 tdi borám van,és az ajelenség,hogy kigyulladt a légzsák visszajelző.Elsőkörben szerelőnél voltam vele,ahol műszerre lett csatolva,de innen tovább lettem küldve autó elektromoshoz,mondván ide már ez a műszer kevés.Az elektromos szaki műszere azt állapította meg,hogy oldal ütközési szenzor hiba van.
Kicseréltem mindkét oldali szenzort,majd vissza a szerelőhöz,hogy töröljűk a hibát,de ez sajnos nem sikerűlt.Mindkét oldalon ugyanúgy szenzor hibát jelez.A kocsi nem volt beázva,a kábelszakadás is kizárva,főleg,hogy mindkét oldalon egyszerre kizárt a szakadás ténye.Mivel most németben vagyok,itt nem fogom elektromoshoz elvinni,mert akkor akár a házamat is el adhatom,viszont a magyar elektromos szakit felhívtam,és még ő is tanácstalan.Azt mondja,hogy azért is kizárható a kábelhiba,mert az ő műszere érzékelte,ha le és rá csatolta a szenzorokat,sőt ő minden más hibát is kizárt.
Az a baj hogy többe kerül a hús mint a leves, ha érted mire gondolok. Én legalábbis sajnálom rá a pénzt. Akkor már inkább a ráfordított összeget elrakom a következő verdára... Ha egy normális állítható futóművet akarsz(Nem TA, FK, Jom stb...) akkor az kb 200K körüli összeg, de ha fix az is egy normális 100K körüli összeg, felni az mérettől is függ, de ott is egy jó szett(nem alessio meg hijoin) az kb. 80-100K egy jó szett+ beiratni a forgalmiba mindent az se lesz olcsó. Nekem Volt FK állíthatóm,de biztos mégegyszer nem raknék alá, inkább a kényelem marad..
Nekem most kicsit vàltozott a helyzet lehet marad full gyàri max egy 16" felni lesz alatta, itt Hajdú- Biharban nagyon csesztetnek mindenért. Több ismi is visszaalakìtatta gyàrira. Inkàbb félrerakom a tuningolàsra szànt pénzt a következő verdàra...
Én is ez előtt állok, bár én elég alpárira szeretném majd ültetni egy állítható szettel.
Az biztos, hogy minél nagyobb a felni, annál kisebb a gumi, csökken a komfortérzet és erősebben gyilkolja a futóművet is, mert a guminak csökken az elnyelő képessége,
ezáltal jobban vigyázni kell a felnire is, ha nem akarod sűrűn görgőztetni.
Az tény, hogy a 18-as jobban mutat alatta, de arra is fel kell készülnöd, hogy sűrűsödik a futóműalkatrészek csere intervalluma.
Sziasztok! Az egyik ismerősöm TK-ra tőrte a Bora-ját. 1,6 Benzines Kombi (2001-es) Ilyenkor milyen lehetőségei vannak, hogy jusson-maradjon is valamicske pénze...?
Új belépőként három kérdéssel fordulnák hozzátok, a kedves csatalovam apróságainak kiigazításáért. (1.9 (nem pd)TDI bora 2004-ből) 1. Egy "kedves" pesti lakos elvitte a gyári alufelni közepét takaró műanyag kupakot, 2 bontót is meglátogattam, de sajnos elhajtottak. indoklás, nem bontanak bora-t. Van esetleg ötlet, hogy honnan lehet pótolni? 2. Mikrokapcsoló az ajtózárban elfáradt, úgy olvastam, hogy ez szériahiba, nálam az óvatos használat miatt eddig bírta. Tudnátok ajánlani céget ahol be lehetne szerezni ilyen kapcsolókat, vagy műhelyt, ahol meggyógyítják a zárakat? 3. Pár éve volt itt a fórumon egy hozzászólás, amiben felsorolták azokat a led-eket, amikkel a belső világítások kicserélhetőek. (talán aranybora volt a szerzője, de biztos nem vagyok) A fényképeken meggyőző volt a változás, belevágnék én is.
A válaszaitokat / tanácsaitokat nagyon köszönöm, minden másban ép és egészséges a paripa, sok vidám évünk lesz még együtt. :)
Segitseget szeretnek kérni. BcB borarol lenne szó, szeretném kivenni a valto körüli muanyag boxot. Egy probléma van, nem merem kihúzni a kódos inditasgatlot. Soha életemben nem használtam az előző tulaj meg kb 10 evvel ezelőtt igy nem emlékszik a kódra.
szerintetek ki huzhatom a kábelt vagy elobb huzzam le a sarurol és úgy? Felek hogy ha visszadugom, nem fog indulni vagy kódot fog kérni.
Azt nem tudom eldönteni hogy 17 vagy 18" legyen . Lesz egy igen szolid ültetés is,Eibach Pro kittel, ezért ehhez szeretnék olyan felnit ami nem rontja jobban a komfortérzetet mint az Eibach rugók.