Keresés

Részletes keresés

kivi000 Creative Commons License 2017.11.15 0 0 558

OneCard regisztráció... :P

Előzmény: mephisto6 (557)
mephisto6 Creative Commons License 2017.11.15 0 0 557

hát, én végigmentem (nagyjából) minden menüponton, és nem találtam semmit...

Előzmény: kivi000 (555)
Petya79 Creative Commons License 2017.11.15 0 0 556

Egy ügyfélértesítőt közben kipostáztak, amiben benne van, hogy a hitelkártya szerződésem megszűnt, és ezt továbbították a KHR felé is.

Előzmény: Törölt nick (553)
kivi000 Creative Commons License 2017.11.13 0 0 555

Igen. :)

Előzmény: mephisto6 (554)
mephisto6 Creative Commons License 2017.11.13 0 0 554
Törölt nick Creative Commons License 2017.11.12 0 0 553

Szerintem ha írásos értesítőt szeretnétek tegyetek panaszt a weboldalon, azt kénytelenek írásban megválaszolni, így lesz írásos értesítő :)

Petya79 Creative Commons License 2017.11.10 0 0 552

Amikor a behajtási osztályon érdeklődtem, hogy kapok-e majd valamilyen hivatalos papírt a felmondásról, a hölgy csak annyit tudott mondani, hogy valószínűleg igen. Mindegy. Várok 2 hetet, aztán ha nem érkezik semmi, akkor bemegyek személyesen. Amúgy is van 63 Ft túlfizetésem, amit elkülönítettek. :-)

Előzmény: citis (551)
citis Creative Commons License 2017.11.10 0 0 551

Én is felhívtam ma őket, sima ügyfélszolgálat. Kelletlenül személyes adatok alapján beazonositottak, vakon vannak, először kérték az érvénytelen azonositókat, nem nagyon van rá protokoll úgy látom. Csak szóban erősítették meg, hogy minden rendben van a megszüntetéssel. Sem egy e-mail vagy SMS, írásos értesitőről ne is beszéljünk. Nagyon nem így kéne működnie szerintem sem...

Előzmény: Petya79 (550)
Petya79 Creative Commons License 2017.11.10 0 0 550

Valamilyen értesítőt kaptál azóta? Mert én, mivel már nem vagyok az ügyfelük, DirektNeten keresztül nem tudok belépni, és a Telebankos azonosítom sem működik.

A behajtási osztályon keresztül sikerült beazonosítani, ahol megerősítették, hogy inaktív ügyfél vagyok, és nincs elmaradt tartozásom sem. De jó lenne, ha ezt írásban is megerősítenék. Remélem, hogy jön majd erről valamilyen értesítő...

Előzmény: citis (534)
pearlbubble Creative Commons License 2017.11.02 0 0 549

Termeszetesen be van fizetve minden, addig el sem inditjak a kerelmet. Csak tobb ne legyen mar :) 

Előzmény: Petya79 (548)
Petya79 Creative Commons License 2017.11.01 0 0 548

Én a helyedben azért befizetném azt a 600 Ft-os zárlati díjat, nehogy aztán 1-2 év múlva meglepetésként érjen egy nagyobb tartozás követelése.

Előzmény: pearlbubble (547)
pearlbubble Creative Commons License 2017.10.31 0 0 547

Most olvasom csak itt, hogy változtak a hitelkártya kondíciók. Jó tudni :)

Én kb 1-1,5 hónapja mondtam fel a OneCard-omat, de nem a kondíciók miatt, hanem mert berágtam mert egy nagyobb összegű szállásfizetést 1%-nak számoltak az 5% helyett (mert az náluk nem szálláshelyként hanem vendéglátásként volt feltüntetve), plusz én anno Gold-ot kértem, de nem kaptam meg mert csak 3 hónapja dolgoztam Mo-on, a határnál kicsit kisebb hitelkerettel küldtek sima One Card-ot, amit nem kértem.

Bankárom mondta, hogy fognak hívni "megtartó program keretében", hogy miért mondtam fel, mondjam el a problémákat. Hívtak is, meggyőztek mert felajánlottak Gold kártyát első éves díj nélkül. Mondom oké. Kb 2 hét múlva írtam a bankáromnak, aki nem is tudott erről, mert őt még nem keresték még. Húzták az időt gondolom. Ő elindította nekem a kérelmet, de most derült ki, hogy nem tudtam teljesíteni a feltételeket (fele jövedelmem vállalkozóként van, még nem volt lezárt adóévem). Ma lemondattam. De megint 15 nap, és megint várni kell a hiénák hívását, újra elmondom nekik az összes problémámat és ne is próbáljanak újra meggyőzni. Még egy 600 ft-os havidíjat nem fogok befizetni. 

Van egy másik hitelkártyám (Wizz Erste) úgyis, nem kell kettő. Azon meg jó nagy hitelkeretem van. De amúgy lehet h azt is meg fogom szüntetni mielőtt lejár, mert olyan nagyon nem használom ki, az csak addig éri meg nekem míg nincs éves díj.

 

Azt, hogy a premium 2.0 gold-os 400e-s havi jóváírás mehet-e még mindig több összegben, meg fogom kérdezni, mert nekem június óta 2 összegben érkezik, eddig nem volt gond.

 

 

Előzmény: vpete83 (541)
Petya79 Creative Commons License 2017.10.30 0 0 546

Zsák a foltját. Lesz még ettől lejjebb is?

Előzmény: FOMA (545)
FOMA Creative Commons License 2017.10.30 0 0 545

Újabb ügyfélszerzés-visszaszerzés kísérlet:

 

https://onsegelyezo-penztar.izys.hu/az-eloregisztracio-elindult

 

nyman Creative Commons License 2017.10.28 0 0 544

"Mert elég szarul fog festeni a míííítingen az a powerpoint előadó, aki leprezentálja a menedzser uraknak, hogy ennyi-meg-ennyi potenciális 40 % THM fizető menekült el a Raiffeisentől (más bankhoz)."

 

Pont hasonlot akartam irtni. Valoszinuleg jott vmi uj "menedzser" meg tavasszal, aki megnezte a visszateritesek nagyasagat, majd kitalalt egy csokkentett csomagot.  Excelben szamolt egyet, es a kulonbsegebol kijovo szamot szepen kiszinezte, grafikont csinalt es kihozott egy nagy erteket. A prezi lattan, a mitingen holgyeknek meg megizzadt a mellbimbojuk is a push-up alatt, ahogy ev vegi bonuszt vegigporgettek fejben.

 

Csak ahogy irod, a keplet egyik szorzoja, az ugyfelek szama elkezdett rohamosan csokkeni, igy az eredmeny is fogyni. Igy pedig nem lesz karacsonyi pluszpenz.

 

Ahogy egy honapja Zegzug linkelte veget ert a "hitelkartya laz".

 

Tizeneve meg volt 1 db hitelkartyam. Jo volt arra, hogy a cashflow-ban a fizeteseket arrebb lehetett tolni, akkor meg a havi betetekre is adtak 7-8 esetleg akciosan 10-11%-os kamatokat. Akkor meg ezek kitermeltek kb. a dijakat is. Meg kellett az autoberleseknel, volt melle alap utazasi biztositas, igy osszessegeben hasznos volt.

 

Most negy db van, abbol harom kimondottan a visszaterites miatt erte meg. Ha mar nem eri meg, akkor racionalizal az ember es ha tobb a leves, mint a hus, akkor hiaba hangzik jol az a parszezezres esetleg millios hitelkeret a "varatlan kiadasokra", nem eri meg. Akkor pedig meg kell szuntetni. 

Előzmény: FantomKommandó (543)
FantomKommandó Creative Commons License 2017.10.27 0 1 543

Szerintem is túllőttek a célon, és van egy olyan érzésem, hogy a tömeges felmondások miatt enyhülni fog a visszatérítési szigor. A hitelkártya tulajdonosok többsége nem fizet időben, és azokon van zsír rendesen banki oldalról nézve. Helló bankosok: 0 % körüli kamatkörnyezetben egy laza 40 % THM több mint vastag profitot jelent! :D De ilyen agyonkurtított kedvezményekkel még a tudatos használók zöme is bukóban lesz, így nem lesz méz a mézesmadzagon, ami berántja a népet a 40 % THM-es buliba. Vagyis én arra számítok, hogy legkésőbb januártól enyhítenek a szíjon, és kedvezőbb lesz a visszatérítési feltételrendszer. Mert elég szarul fog festeni a míííítingen az a powerpoint előadó, aki leprezentálja a menedzser uraknak, hogy ennyi-meg-ennyi potenciális 40 % THM fizető menekült el a Raiffeisentől (más bankhoz). Mert ha fogyatkozik az ügyfélbázis, nincs kisebb az esély a nagy kaszára is. És mi hoz jobban a konyhára banki fronton? Egy megcsúszott személyi hiteles 7-8-9 % THM-mel, vagy egy megcsúszott hitelkártyás 40 % THM-mel? Ezért nem is nagyon értem, mi ez a nagy hajcihő több banknál is a csábító visszatérítések kurtításánál? Miközben bakker egy nyomorult BETÉTI otépés bankkártyával lassan jobban jössz ki, ha évente párszor megfordulsz Mol-kóton, Tescóban vagy Praktikerben. És ott nincs THM csapda sem. Mit pattog a Raiffeisen meg a Citi összeolvadás óta a panaszáradatoktól hemzsegő Erste? Ne már... Ha ezen a gondolatszálon indulunk el, akkor egy 0 % kamatkörnyezet vs. 40 % hitelkártya THM igencsak csábító üzleti modell, azt meg tömegesen soha nem fogja az átlagpóóógár a visszatérítések révén megkurtítani. Különben eleve nem kerültek volna ezek a konstrukciók a piacra.

Petya79 Creative Commons License 2017.10.27 0 0 542

Engem 29 percen át próbált meggyőzni szegény ügyfélszolgálatos, de nem sikerült maradásra bírnia. :-) 3 hónap zárlati díjat engedtek volna el, úgyhogy ezzel az 1800 Ft-os kedvezménnyel érvelt, meg a karácsonyi vásárlással, elsősorban a műszaki (3%) és ruházati (5%) cikkek esetében. Hiába magyaráztam, hogy én ilyen üzletekben ritkán vásárolok, és akkor is kisebb összegért. Az 1800 Ft-os kedvezménytől meg nem dobtam hátast.

vpete83 Creative Commons License 2017.10.27 0 0 541

Szerintem mindenkit megprobalnak telefonon maradasra birni. Nekem is nehany napra felajanlottak, hogy a kovetkezo eves forduloig, majd onnan tovabbi egy evig nem kell fizetnem eves kartyadijat. Bar nem tunt rossznak, de utana szamoltam, es meg igy is jobban jarok mashol, ahol nincs negyedeves 300K-s limit.

Előzmény: Petya79 (539)
Sarkany Creative Commons License 2017.10.27 0 0 540

Szeptember végén mondtam le a hitelkártyámat és már a bankfiókban jelezték, hogy hívni fognak és ajánlatot tesznek. Fel is hívtak. Azzal kecsegtettek, hogy október-november-december hónapokra elengedik a havi elszámolás díját. Levezettem nekik matematikailag, hogy a megnyirbált visszatérítési kedvezmények mellett negatív a szaldó, tehát én fogok fizetni, hogy nekik jó legyen. Elég nehezen törődtek bele, de a végén belátták, hogy igazam van.

Előzmény: Petya79 (539)
Petya79 Creative Commons License 2017.10.27 0 0 539

2 napja mondtam le a hitelkártyát, és máris hívtak telefonon, hogy gondoljam meg magam. :-) Még egy vicces kis kedvezményt is felajánlottak. Lehet, hogy csúnyán elszámolták magukat, és most megpróbálják visszacsábítani a régi OneCard hitelkártya tulajdonosokat?

Előzmény: citis (537)
Törölt nick Creative Commons License 2017.10.25 0 0 538

Szerintem teljesen jó a Raiffeisenes hitelkártya kiváltására az Aegon Hitelkártya, néztétek már? Gyakorlatilag bárki igényelheti!

citis Creative Commons License 2017.10.25 0 0 537

Nagyon szívesen. Én is spóroltam 80 km-t illetve fél napot.

Előzmény: Petya79 (536)
Petya79 Creative Commons License 2017.10.25 0 0 536

Hálásan köszönöm, már el is intéztem a lemondás bejelentését! És ha jól látom, még pénzembe sem került a hívás, mert a 80-as számot hívtam. Az ügyfélszolgálatos hölgy tanácsolta, hogy a kártya megszüntetésének napján (ami nekem nov 9-e); miután visszafizettem mindent, hívjam fel még egyszer a bankot, hogy leegyeztessük, valóban nem maradt semmilyen tartozásom. Elvileg postán küldik majd a felmondásról szóló dokumentációkat.

Előzmény: citis (534)
Petya79 Creative Commons License 2017.10.25 0 0 535

Köszi, akkor megspóroltál nekem egy utat! Pont ma akartam bemenni a bankba, de akkor megpróbálom én is telefonon lemondani.

Előzmény: citis (534)
citis Creative Commons License 2017.10.24 0 0 534

Meglepetésemre be sem kell menni személyesen. Telefonon rendeztem. Online feltöltöttem a keretet, töröltem a csoportosokat, meghallgattam a tudnivalókat. 8-án finitó.

Előzmény: Petya79 (533)
Petya79 Creative Commons License 2017.10.24 0 0 533

Közben nekem is megérkezett. Amikor felmondtad, a visszafizetendő összeget ott kellett rendezni kp-ben? 

Előzmény: citis (532)
citis Creative Commons License 2017.10.24 0 0 532

Nekem is dél körül jött meg a jóváírás, 10 perc múlva már fel is mondtam, november 8-án szűnik meg. Cetelem klubkártya megkötve.

Előzmény: mephisto6 (531)
mephisto6 Creative Commons License 2017.10.24 0 0 531

Nekem most írták jóvá az utolsó 10-est (a héten felmondom).

Előzmény: Petya79 (529)
nyman Creative Commons License 2017.10.20 0 0 530

"Nálam egyedül csak a külföldi autóbérléseknél van fontossága"

Meg amihez jol johet, hogyha arany, az a Mastercard lounge. Meg talan ha beszarik a mosogep es cash-flowban lehet tolni a fizetesnel esetleg 1-2 hetet.

 

De ehhez eleg egy darab is. 

 

Eddig ugye azert erte meg tobb, mert lehetett kombinalni a visszateritesekkel, de ha a koltsegeit, dijait sem termeli ki a visszateritesbol, akkor mar csak kiadas.

 

A citi ugye kiment a lakossagi teruletrol, azota mar kozuluk sokan felmondtak az Erstenel a kartyajukat. Raiffeisent is nehanyan elhagyjak, stb.

Előzmény: Zegzug (520)
Petya79 Creative Commons License 2017.10.20 0 0 529

Kivételesen most nekem se jött. "Biztosan véletlenül"...

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!