Két évvel ezelőtt felfigyeltem egy kedves, és szerény bácsikára török országban. Jópofa videói nagyon bejöttek nekem,főleg az önvédelmi csúzlis tetszett nagyon...... mondjuk a 2150km-s túra is megsüvegelendő azzal a régi-- Kajak 100cm3 --- lélekvesztővel......
2022-ben beújított egy komolyabb járgányt ,és beutazta vele egyedül európát...........vadkemping hegyek, útszéli étkezés nála alap állapot.
remélem sikerül megfelelő sorrendben feltennem a vidókat......
Szia.......jómagam 1996-03-ban gyártott Suzuki /Marutit használok ujj kora óta . A merkúrtól vettük még annó ...... , a 151500-km alatt semmi extra nem volt vele.........imádja az egész családom, és a baráti köröm is.......
Tavaj kipróbálhattam egy LML 125 BIKOLORT 4-t , nagyon tetszett a kidolgozása, és a kinézete ........ Tudnak jó strapa motort készíteni az indiaiak........
Sokan elfelejtik hogy a BMW -310 széria is teljesen TVS -indiai gyártmány......... az árát inkább hagyjuk.
örülök ,hogy reagáltál a bejegyzésemre, nagyon régen szóltál hozzá a fórumhoz.......remélem motorozol még...jöhet pár fotó is....... szia zs
Ha a Bajaj hozza a Maruti/Alto anyagminőséget és összeszerelést, helye lenne Európában is. Városi szöcskézőnek kiváló. Főleg a szénné tunningolt babakocsi-kerekű robogókkal szemben.
India meglépte azt amiről még japán tárgyalgat, az európai unió pedig hallani sem akar............micsoda ötlet, a vevőnek is jó,és a gyártónak is!!!!!
íme az ujj MOPED specifikáció. 100cm3 alatti motor /99,7cm3 / 85kg alatti üres súly /84,2kg/ két személy szállítása 150kg ig-
vagy sofőr +50kg csomag!!!!! a neve a terméknek: TVS XL-100 ....van belőle 5- féle felszereltség! ára 40000ruppia = 180000ft !!!!!!!!!-tól .
18500km-t lenyomni egy keeway-Monkey nyergében?????? !!!!!! Megemelem a kalapom.........a fotókat látva ,nem vagy egy vitrin motoros.
A precíz költség kimutatásodtól ,pedig leesett az állam.......Még a Motor-revünél sem csinálják ilyen profin , a könyvelést.
Számomra még mindig hihetetlen, hogy egy széria minimotor így bírja a gyűrődést alattad.
A teljes futómű +teleszkópok ,+kormány csapágy szett + lengővilla perselyek nagyon jól bírták a gyűrődést. Az elektronikáról nem is beszélve.
Összességében :-szerintem nagyon jól vizsgázott a kis járgány, a vételárához képest. Remélem tavasszal összefutunk végre ,és motorozunk egyet ismét közösen...... Sütire-üdítőre-sörre ne legyen gondod ,megszolgáltad bőségesen........................... Tisztelettel- Zsolt.
Monkey-al átszelni Amerikát.........igaz 110cm3 -es változattal teszi ezt meg ................. hajrá....üdv zs
Daniel Ricciardo – Majdnem... minimótóban átszeli Amerikát
Daniel Ricciardo egy kicsit elhagyja a Forma-1 világát egy 110 köbcentis motor mellett, amellyel... átkel az Egyesült Államokon.
Az ausztrál pilóta tavaly novemberben távozott a McLaren csapatától, visszatérve a Red Bull csapatához, valószínűleg eléggé aggódva karrierje alakulása miatt. Ez a Forma-1 hivatalos podcastjában, a Beyond the Grid-ben tett nyilatkozataiból is kitűnik. Azonban bár nem teljesen biztos benne, mit fog csinálni, ha nem a Red Bull feladataival van elfoglalva a következő 12 hónapban, egy dologban teljesen világos:
„Igyekszem kifogások nélkül felelősségre vonni magam. Ha van időm valamire, és ez olyasvalami, amit mindig is meg akartam csinálni, akkor meg fog történni. Mert azt hiszem, ez is megadja azt, amit jövőre ki akarok hozni, mégpedig az egy kis önreflexió, és valami vidám kis kirándulás, vagy bármi más. Egy dolgot szeretnék tenni, hogy egy mini biciklivel átkeljek Amerikában, alapvetően New Yorkból Los Angelesbe. Azt szeretnénk, hogy ez egy izgalmas utazás legyen, és ne a legrövidebb utat válasszuk."
A Beyond the Grid műsorvezetője Tom Clarkson megkérdezte, hogy a 110 köbcentis minimoto motorra gondol-e. amivel láttuk Ricciardót gyakorolni, amit megerősített.
"Lehet, hogy "kicsit" fárasztanunk kell őket (a kerékpárokat). Az útvonal még nincs eldöntve, de ez valami... Emlékszem, fiatalon sok éven át azt mondtam, hogy "ha végre abbahagyom a versenyzést és lesz egy kis időm, szeretnék egy országúti kirándulást tenni Amerika". És ez a fajta jövő évi tervvé vált – bármennyire is szeretnék sok izgalmas dolgot csinálni –, meg is akarom ragadni az alkalmat, hogy egy év szabadságot kapjak a lassításra. És azt is gondolom, hogy amit egy 110 köbcentis bicikli, amely áthaladna Amerikán, azt szimbolizálná, hogy lassítson, és mindent bevállaljon. Mindig azon gondolkodunk, hogy eljussunk valahova, amilyen gyorsan csak tudunk, elvégezzük a munkát, kiszálljunk. Ó, nem, szeretném felszívni az egészet, és csak önmagam lenni. Csak térj vissza az alapokhoz, és értékeld az apró dolgokat, de az ismeretlent is.”
– Természetesen gyalog is megtervezzük az utat, de… oké, milyen ez a város? Mivel fogunk találkozni útközben? Csak hát az egész ismeretlen olyan izgalmas lesz. Tehát ez a néhány… tulajdonképpen egy nagyon nagy kontextus, amelyet meg akarok jegyezni. És biztos vagyok benne, hogy lesznek éjszakák, amikor felnézek a csillagokra, és érzelmes leszek, elgondolkozhatok a karrieremen, gondolkodhatok… ki tudja? De szerintem nagyon jó és nagyon erős lesz."
Bevallottan sokat gondolkodott egy pilóta, aki pályafutása során 32 dobogós helyezést ért el – és ezek többségét a Red Bullnál végzett első szereplése során. A helyzet az, hogy Daniel Ricciardónak időre van szüksége, hogy felmérje, mit szeretne csinálni a jövőben. A Forma-1-ben akarja folytatni, vagy vissza akar vonulni a sporttól? Egy ilyen utazás azonban minden bizonnyal sokat segít neki a keresésben.
Kínai tulajdonba került a Morbidelli olasz vállalt is.
Ha egy név megszerzése jelenthet bármit is, akkor talán a mesés olasz cég logója is visszatér.
Amint az olasz Moto.it feltárja, a Powerlink Technology nevű, hongkongi székhelyű cég bejegyezte a Morbidelli MBP és a Morbidelli MBP Pesaro nevet. Bár első pillantásra ez a cég teljesen ismeretlennek tűnik a Motorcycle közvélemény számára, a sztori hátterét az MBP kezdőbetűk árulják el.
A legutóbbi EICMA 2022 rendezvényen a Keeway új olaszországi székhelyű céget indított útjára, az MBP-t a Moto Bologna Passione-tól, és természetesen az új védjegynévvel való kapcsolat szinte automatikus.
Morbidelliről egyelőre nincs információ, és hivatalos bejelentés sem történt, de nem lenne meglepő, ha a kínaiak megszereznék a névhasználati jogokat a nemrég elhunyt Giancarlo Morbidell i családjától azzal a céllal, hogy felvegyék őt a a múlt történelmi gyártóinak újjáéledésének listája .
Morbidelli rendkívül találékony és aktív mérnök volt, aki vagyonát famegmunkáló gépek építésével szerezte, ami lehetővé tette számára, hogy táplálja szenvedélyét a motorversenyzés iránt.
Talán végre valóra válik az elképzelése, miszerint Morbidelli márkájú kerékpárokat láthatunk az olasz utakon, még ha hosszú kitérőt is tesz Kínán keresztül.
A Keeway egy olyan cég, amely a Benellivel és a QJ Motorral együtt az óriás Geely csoporthoz tartozik, de a másik két "testvérétől" eltérően más gyártók motorjait használja az EICMA-n bemutatott modellekben - például a Gaokin (ami a Brixtont gyártja). ) és Longjia motorkerékpárok.