Keresés

Részletes keresés

v_peti Creative Commons License 2019.08.29 0 5 10235

Ez mekkora sunyi patkányság! Már az újságok is napi tizenvalahány vonatról írtak, most meg nem 1-2 vonatot, hanem a felét kihúzták! Mire jó ez? Bebizonyítsák, hogy nincs utas??? Mintha direkt gonosz emberek dolgoznának ott!

 

Elköltöztetném őket olyan helyre, ahol csak komppal lehet átkelni, és a kompnak is ilyen menetrendje lenne. Hogy anyáznának!

 

Előzmény: Abymot (10230)
Abymot Creative Commons License 2019.08.26 0 0 10234

Ha megnézed a 16-os vonal menetrendi ábráját, láthatsz valamit, ami talán egy kis fantáziával megfeleltethető egy vasárnapi Zalaegerszeg-Győr vonatnak: egy Szombathelyre naponta 20.48-kor érkező vonat menetvonala zöld vonallal folytatódik 21.05-kor Szombathelyről, 21.32/33-kor tervezett megállása van Répcelakon, 21.39-43 között Beleden keresztezés céljából, majd 21.57-kor van Csornán, ahonnan abban a percben folytatódik is, innen a 8-as vonal menetrendi ábráján követhető, és 22.17-kor érkezik Győrbe.

Ez lehet akár a Zalaegerszegről 19.45-kor Szombathelyre induló 9811-es személyvonat hétvégi meghosszabbítása is...

Előzmény: haha 1970 (10229)
Abymot Creative Commons License 2019.08.25 0 1 10233

Eredetileg 4 perccel korábbra volt tervezve az első Zalaegerszeg-Celldömölk vonat, így 4.53-4.55 között lett volna átszállási lehetőség.

Szerintem a szentgrótit is lehetne igazítani, hiszen csak 26 perc múlva fordul vissza. 

De a 24-es vonali rendszer lényege a Zalaszentgrótról 6.01-20.01-ig Zegről 7.18-tól 21.18-ig tartó kétórás ütem lett volna, Zalabér-Batykon sarokcsatlakozásokkal a bobai deltán közlekedő budapesti IC-khez.

(Illetve 7.18 helyett 7.20 lett volna az indulás, mert ennek a vonatnak még nem kellett sarokcsatlakozást tervezni Zalabér-Batykon.)

Előzmény: Lovrin (10232)
Lovrin Creative Commons License 2019.08.25 0 0 10232

Az is szép ahogy 4:55-kor feltétlenül el kell zavarni Zalabér-Batykról Zalaszentgrótra az első vonatot, a 4:57-kor Zeg felől érkező csatlakozás előtt.

Előzmény: Abymot (10230)
Lovrin Creative Commons License 2019.08.24 -1 3 10231

Fasza :( Úgy néz ki mintha a KTI szakértői belevetették volna magukat a kedvenc hobbijukba, a menetrendek szétbarmolásába és értelmezhetetlen menetrendi lyukak gyártásába. Ez megint csak arra lesz jó, hogy kimutassák, hogy nincs utas.

Abymot Creative Commons License 2019.08.23 0 0 10230

Tényleg, ezt eddig én észre se vettem: Zalaszentgrótról az eredetileg tervezett kétórás ütem helyett (ami Bp. felé is kétóránként csatlakozást biztosítana) már csak 4.24-kor 5.28-kor, 6.01-kor, 8.41-kor, 16.01-kor és 22.38-kor szerepel vonat ezen a menetrendi ábrán, másik irányba pedig mindössze négy vonat.

Ez így már inkább csak alibimenetrend: napközben közel nyolcórás lyuk van. :/

Előzmény: 20-as vonal (10228)
haha 1970 Creative Commons License 2019.08.23 0 0 10229

Lesz valami Zalaegerszeg-Győr vonat is vasárnapi napokon ami Szombathelyig személyvonati megállással fog közlekedni, onnét pedig IC megállással és Flirt van tervezve rá!

Előzmény: 20-as vonal (10228)
20-as vonal Creative Commons License 2019.08.23 0 0 10228

Ez nem vasúti fejlesztés, hanam menetrendi fejlesztés. Gondolom ide kapcsolódik majd a deltás IC - k közlekedése, meg a közvetlen Győr - Balatonszentgyörgy vonatok is. Ezek is érintik Zalát. Amúgy a júliusi tervezethez képest a Szentgróti vonatokat már megfelezték. 

Előzmény: kamant (10227)
kamant Creative Commons License 2019.08.23 0 1 10227
Aln 663 1189 Creative Commons License 2019.08.11 0 0 10226

Miért ne lenne járható?

Előzmény: SuedBahn (10225)
SuedBahn Creative Commons License 2019.08.11 0 0 10225

Mit lehet tudni a Citadella nehany nappal ezelott baleseterol az SZ-nel?

 

Jarhato mar ismet a palya?

Mennyire serultek a MAV-os kocsik?

Mi volt az ok, stb.?

 

Aln 663 1189 Creative Commons License 2019.08.08 0 1 10224

Meglátjuk mi sül ki ebből! 

Előzmény: 20-as vonal (10223)
20-as vonal Creative Commons License 2019.08.05 0 3 10223

Nem. Kétórás ütem.

Előzmény: Aln 663 1189 (10222)
Aln 663 1189 Creative Commons License 2019.08.03 0 0 10222

Valami alibi menetrend lenne mint ahogy a legtöbb mellékvonalon van? 

Előzmény: 20-as vonal (10220)
Lovrin Creative Commons License 2019.08.01 0 0 10221

Jól hangzik, úgy legyen! 23-masra is ráférne a menetrendi kínálat helyreállítása a 2012 előttire, ott terveznek változást?

Előzmény: 20-as vonal (10220)
20-as vonal Creative Commons License 2019.08.01 0 1 10220

Azt hallottam,hogy decembertől újra jár a vonat a 24-esen,Zeg.-Szentgrót közt.

Tópart expressz Creative Commons License 2019.06.30 0 1 10219

Sziasztok!

Azt szeretném kérdezni, hogy tudja-e valaki a tegnapi (06.29.) Zalaegerszeg-Csömödér-Páka és vissza 39054, 39055 számú vonatok összeállítását.

Sajnos lemaradtam róla.

Köszi!

koller andor Creative Commons License 2019.06.26 0 0 10218
Aln 663 1189 Creative Commons License 2019.06.22 0 0 10217

"A Divaca - Koper 2. vagany egyeltalan mar tutira el van minimum dontve/hatarozva" 

Már folynak a régészeti feltárások a nyomvonalon és épülnek ki a szervizutak. 

https://www.rtvslo.si/gospodarstvo/zorko-drugi-tir-je-s-posojilom-eib-ja-postal-evropski-projekt/488156

 

 

 

Amúgy meg Trieszt az új Koper: https://index.hu/gazdasag/2019/06/21/60-100_millio_eurobol_epit_magyarorszag_kikotot_triesztben/

 

 

Előzmény: SuedBahn (10215)
Railwayman1 Creative Commons License 2019.06.20 0 0 10216

A Slovnaft szlovák, a Petrol csoport és a Nafta Lendava szlovén. Tudomásom szerint a lendvai finomítót bezárták, a telephelyen maradt Nafta Petrochem pedig nincs jó bőrben és egyébként földgázból is gyárthat, szóval nincs nagy vasúti árualap. Csáktornya Horvátország, amellyel Szlovéniának akadtak határ-konfliktusai, például Pirani-öböl miatt, kisebb szinten vasúton is mehet az adok-kapok.

 

A Divaca – Koper 2. (DK2) vágány a szlovén politikának azért lehet fontos, mert Koper az egyetlen árukikötőjük, amely az 1 vágány miatt lassan már nem tud több árut fogadni. Az EU részéről az elkötelezettséget a szlovén Violeta Bulc uniós közlekedési biztos magyarázhatja. Én úgy tudom, hogy összekalapozták a szlovén költségvetésből, EU támogatásokból és hitelekből (EIB, SID bank) a szükséges 1,2 milliárd eurót, a 45 éves koncessziós szerződést aláírták a 2TDK céggel, amely lassan kezdheti a 6-7 éves kivitelezést, ami a sok alagút és viadukt építése miatt csúszhat. A koncesszióról szóló 2 népszavazás egyébként érvénytelen volt a kevés szavazó miatt.  

 

Nem csak a DK2, hanem az általad említett kétvágányosítások is fontosabbak lehetnek a szlovénoknak, mint a Beltinci-Lendva, amit vélhetően inkább a magyarok nyomnak a határ mindkét oldaláról. A projekthez szlovén parlamenti döntés is kell majd, amely vélhetően a villamosítást is előírja. Ez tovább drágítja a projektet és csökkenti a megvalósítás esélyét.

Előzmény: SuedBahn (10215)
SuedBahn Creative Commons License 2019.06.18 0 0 10215

Nem lehet, hogy a SlovNaft Lendava -i gyaranak ellatasa miatt akarja az SZ a Ljutomer - Lendava szakaszt esetleg? Nem hinnem, hogy a szemelyszallitas a fo celjuk Lendava -rol ...

(Vmi miatt nem tetszik nekik Cakovec fele, stb...)

 

A Divaca - Koper 2. vagany egyeltalan mar tutira el van minimum dontve/hatarozva (akar 2030-ig is)?

Csak mert mar min. annyiszor leszavaztak/elkaszaltak, ahanyszor elhataroztak/tervbe vettek ...

Nem is ertem az egeszet, sem Slovenia sem az EU reszerol ...

 

No meg a Maribor - Spielfeld Strass masodik vagany (nemileg uj nyomvonalon, egy uj alaguttal is) a tervben van az SZ reszerol, az uj alaguton tan mar dolgoznak is, stb....

 

No meg Jesenice - Ljubljana koze sem artana esetleg egy 2. vagany, stb...

 

Ezekhez kepest kb. 20-adrangu csak a Lendava-i atkotes, akar tovabb menne ZEG-ig, akar nem ...

 

 

Előzmény: Railwayman1 (10214)
Railwayman1 Creative Commons License 2019.06.10 0 0 10214

Magyar megvalósíthatósági tanulmány készült tavaly, szlovén kb. 10 évvel korábban.

A szlovénok kb. 2030-ig a Koper-Divaca 2. vágány lesznek elfoglalva, csak utána tudnak erre költeni. Ők Lendvának akarnak egy szlovén oldali vasúti bekötést, bár a szlovén A5-ös autópályával szinte párhuzamosan új vonalat építeni egy kb. 3000 fős községnek nincs sok értelme. 

Előzmény: SuedBahn (10213)
SuedBahn Creative Commons License 2019.06.10 0 0 10213

Udvozletem!

 

 

   Valami ujdonsag, fely/jlesztes, hir a 25-osrol esetleg?

 

Vagy nem tortenik mostansag ott semmi erdekes es hirerteku?

 

 

Mas:

Mennyire komoly ez a Ljutomer - Lendava - oh. - Redics - ZEG szappanopera?

A slovenek ugyanis mar a hatastanulmanynal jarnak allitolag.

 

Mi ertelme/jelentosege lesz/lenne, ha meglesz valaha is epitve?

 

oldmumus_v.2 Creative Commons License 2019.02.05 0 0 10212

Írd le a Te verziódat és megkérdezem, hogy akkor ez hogyan is van?

Előzmény: Aln 663 1189 (10211)
Aln 663 1189 Creative Commons License 2019.02.05 0 0 10211

Akkor biztos úgy van. Én másképp tudom. 

Előzmény: oldmumus_v.2 (10210)
oldmumus_v.2 Creative Commons License 2019.02.03 0 0 10210

Nekem a helyiek azt mondták egy korábbi EU-s projekt be nem fejezett része.

Előzmény: Aln 663 1189 (10209)
Aln 663 1189 Creative Commons License 2019.02.03 0 0 10209

Igen

Előzmény: oldmumus_v.2 (10208)
oldmumus_v.2 Creative Commons License 2019.02.03 0 0 10208

Arra gondolsz, hogy ha majd 2. vágány megépül akkor?

Előzmény: Aln 663 1189 (10207)
Aln 663 1189 Creative Commons License 2019.02.03 0 0 10207

Annak a bekötővágánynak egyenlőre nem sok funkciója van illetve lesz az elkövetkező évekig. 

Előzmény: oldmumus_v.2 (10206)
oldmumus_v.2 Creative Commons License 2019.02.03 0 0 10206

Jártam 2018 tavaszán mozdonyon Koperig. Koper Tovorna után Rižana felé már álltak az oszlopok, de a vágányzatnak csak az alépítménye volt meg.

Előzmény: oldmumus_v.2 (10204)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!