A topik a Mo.-n szerintem vagy nagyon kevesek által használt, vagy méltatlanul agyonhallgatott Aprilia Atlantic Sprint scooterrel foglalkozik, ahol a tulajdonosok és érdeklődők cserélhetnek eszmét és tapasztalatot
Egy újjabb tanulságos történet a fesszabályzóval. Elmentem egy elég meredek körre a barátaimmal, (két supermotossal) kb 40 km kanyargós út. Csutkán kellett pirítanom hogy tartsam őket. Megálltam a benzinkúton itthon és többet nem indult a paripa. Szétszedtem bűzlött a feszzabályzó, jó vettem egy újat, kimértem a generátort ok, öszzerakom és még mindig nincs töltés. Gondoltam valami oka volt hogy leégett a Tatabányai szabályzó, senkinek nem volt vele gondja. Nem hittem el semmi sem látszott a töltés biztosítékán, de ki húztam, visszadugtam és már jó is lett a töltés. Mivel rossz volt a bizti kontaktja, nem tudott keresztűl menni az áram, a fesszabályzónak nem volt gakorlatilag terhelése és túlmelegedett, leégett.
Ja és semmi rosszindulat nincs bennem és fel nem foghatom ha ezt tényleg meg merték csinálni, és piti dolognak tartom az ilyen lopást, csak ez számomra érthetetlen hogy egy kis kapacitású tankkal rendelkező járműnél hogy merik ezt megcsinálni...
De hogy vágtak át egy motornál? Nem igazán értem. Nem tele tankoltad hanem azt mondtad hogy legyen 5000.-é? Ha telekérted akkor nem köhetett ki pontos összegre... Nem néztél rá a pénztárra sem? Nem kaptál blokkot? Azért én olyan 10-12litert szoktam tankolni! Abból azért 10litert ellopni? Azt nem hiszem hogy meg mernék csiálni? Meg azt is tudták hogy nem jó a tankműszered? Azért itt elég sok a gyenge pont...
Mivel az első futóművön szinte semmilyen súly nincs így elég könnyű az eleje! Ha lenne mondjuk egy tank/lábközép táskád és azt megpakolnád már is változna pozitív irányba a stabilitás,kanyarodás,futómű.
Én az Aprilián a hátsó rugót a legerősebb fokozaton hagytam és elöl a kormány lengéscsillapítót a legerősebbre tekertem szintén! Első hátsó futómű így jó szerintem!
Szasztok!
Hat a tura tenyleg jo volt.kaja,pia,autós uldozes:-D fürcsi...szal minden.meglatom,h tudok elszakadni es ilyen "rövidebb"turakat lehetne szervezni.;-)
Nagyon sajnálom hogy nemtudtam veletek együtt gurulni de sajna csak délutánra végeztem a vizszerelésemel,pedig nagyon szívesen mentem volna! De azért este 6-kor felraktam magammögé aszony pajtást és elindultunk a környéken lévő Csurgoi tó megnézésére,és tudjátok mit tapasztaltam? Azt hogy 2személyel sokkal stabilabb a gép igaz hogy most elöször vittem magammal az aszonyt,nem pattog hanem szépen ring az úton a kanyar vételt nem is emlittem úgy belehet dönteni hogy az na! Nem tudom hogy ez normális vagy valami nincs rendben a futomüvel ezért érzem így? Na mindegy a lényed
g hogy tök jó volt gurulni igaz hogy csak gyenge 80km volt ! Remélema legközelebbi guruláson én is részt vehetek már!
Mandjukmkajálni én szoktam gárdonyban az egész jó szerintem azt ne hozz ebben a melegben. Eredetileg a túrát úgy terveztem ill én úgy is megyek hogy le Gárdony ott egy kis pihi aztán körbe a tavon fel a kilátóba mert az nagyon szép és onnan valamerre tovább vagy haza vagy ha még nem elég akkor kis körrel haza. Ez olyan 160 és 230km-er lehet valahol. Természetesen én nem haragszom ha Ti leragadtok és inkább áztattok de az alap ez lenne röviden, vagyis én ezt szeretném bejárni.
Érdeklödnék hogy kb mikor és hova értek le Gárdonyba? Én is nagyon szivesen mennék de nem tudom hogy tudok-e mert a melohelyen ügyeletes vagyok de ha minden csendes bent akkor meg kockáztatom hogy meglépek!Ha tudtok valami konkrét helyet és idöt mondani azt megköszönném!
Sziasztok! Érdekel valakit egy 2005-ös kék Atlantic 4000 km-el, 600 körül (friss olajcserével, szinte minden új rajta)? Fent van a hasznaltauto.hu-n. Nincs időm használni. Üdv.Tom