Keresés

Részletes keresés

Szere28 Creative Commons License 2020.10.12 0 1 35492

Udv!

Nem megtelik a henger vizzel csak párás lesz. Ezt ugy tudod kideriteni ha akkor gyertyát cserélsz és akkor indul akkor valszeg hengerfejes. Azért áll le mert elfogy a karbiból a benzin. Elég sok hibba miatt tud ilyen lenni. Ezért szoktak elektromos benzinpumpát beépiteni.

 

Előzmény: TropaD (35490)
TropaD Creative Commons License 2020.10.11 0 0 35491

Az hogy a tankban mennyi üzemanyag van nem befolyásolja mert tele és majdnem üres tankkal is ugyan ezek a jelensegek vannak.

+ Néztem a csövek cseréje után hogy az ülés melletti kis tartályt kb 3-4 másodperc alatt feltöltötte úgy hogy a felső visszafolyon is ment már visszafelé a tankba

Előzmény: Szere28 (35489)
TropaD Creative Commons License 2020.10.11 0 0 35490

Köszönöm a gyors választ, ha víz menne minden reggel a hengerbe nem fogna a vizem? Mert a vizet szoktam nézni és nem változik.

 

Még egy olyan jelensége van hogy óra szerint kb 75-80km/h amivel a végtelenségig lehet menni vele, viszont ha gyorsabban megyek kb 1 perc és lefullad menetközben, megállok és nem is indul újra kell neki úgy 15-20 másodperc pihenő mire újra beindul.

(Ha leallok és rögtön inditozok mindegy meddig 2-3mp szunetekkel nem indul hagyom a 15-20at utána elindul, de ha amikor megállok és nem inditozok es úgy hagyom neki a 15-20at akkor is elindul)

 

Viszont ha koccig húzom a gáz kart érzem amikor megállna (kicsit lassul ránt párat) és újra is indul ha már 3-4milimeterrel visszább engedem leáll és csak a 15-20 másodperc után indul újra 

Előzmény: Szere28 (35489)
Szere28 Creative Commons License 2020.10.10 0 1 35489

Üdv!

Igy ez nem megmondható miért nem indul a motor. nagyon sok dolog lehet a szivatotól kezdve rossz benzinszintik. Az egy dolog h szétszedsz valami és megnézed de nem biztos h tudod h kell nézni és mit kell csinálni. Ja és van olyan is mikor nem üzemanyag gond van hanem hengerfejes a járgány és viz kerül a hengerbe és azért nem indul.

 

Előzmény: TropaD (35488)
TropaD Creative Commons License 2020.10.10 0 0 35488

Sziasztok

Van egy 98as leonardom 125ccm, nemrég vettem, hidegen reggel elég nehezen indul, olvasgattam a fórumot visszafelé, de elvesztem benne

(Az összes üzemany csövet cseréltem a vákuum szivattyút szétszedtem nem volt szakadt se koszos) mégis nehezen indul reggel utána már pöcc-röff

 

A vákuumos szivattyú helyett egy AC megoldaná a reggeli hideg indítási gondot?

(Mert a panel rengetegben elég gáz hogy percek kellenek mire elkapja)

A-p Creative Commons License 2020.09.16 0 0 35487

Szia, köszi a választ! Közben "megálmodtam" mit ronthattam el. Kipróbálás közben nem dugóztam le a vákuumcsövet. :) 

Hétvégén csekkolom, addig menjen szépen a régi AC-vel.

A biztosítéktól vettem le én is provizórikusan a kapcsolt pozitívot, de csak a bizti mellé dugtam a vezetéket. Nem akartam megbontani a kábelezést.

De igazad van, az lesz a jó megoldás.

 

Amúgy 0,2 baros AC, konkrétan ez: https://microabc.webcare.hu/termek/kisnyomasu-elektromos-ac/

Előzmény: Szere28 (35486)
Szere28 Creative Commons License 2020.09.15 0 0 35486

Udv!

Hát akkor valami nálad nem jó. Egyáltalán milyen szivatyút használsz h alapjárat töle ingadozik? Mert az furcsa hacsak nem változik a benzinszint mikor alapjáraton jár. A biztositékoknál is van kapcsolt pozitiv. Szoval nem egy ördöngöség az egész.

 

Előzmény: A-p (35485)
A-p Creative Commons License 2020.09.15 0 0 35485

Sziasztok!

SzlobII-t kérdezem, ha még jár erre, de ha más is tud válaszolni az is jó: az elektromos AC-t próbáltad a visszacsapó szelep nélkül is. Nálam úgy nem az igazi. 

Nem tudom azzal jó lenne-e. 

A jelenség: elektromos AC-vel kicsit egyenetlen az alapjárat, gázadásra lefullad. Visszarakva a vákuumos AC-t tökéletesen működik. 

 

A reléhez a kapcsolt pozitívot végül honnan vitted? Gyújtáskapcsolóról, vagy találtál más köthető pontot? Köszi szépen!

Előzmény: SzlobII (35169)
Aprilia LeonardoDa Fincsi Creative Commons License 2020.09.03 0 0 35484

Aprilia LeonardoDa Fincsi Creative Commons License 2020.09.03 0 0 35483

Előzmény: Aprilia LeonardoDa Fincsi (35482)
Aprilia LeonardoDa Fincsi Creative Commons License 2020.09.03 0 0 35482

.

Aprilia LeonardoDa Fincsi Creative Commons License 2020.09.03 0 0 35481

A gázkar ,a kormány és a fék munkahengerek sem gyáriak.

Előzmény: Szere28 (35480)
Szere28 Creative Commons License 2020.09.03 0 0 35480

Az biztos a telo miatt meg a kipuf miatt megérte nagyon is mert annyiért nem kapsz ilyen cucot bontva is. De a fényképek alapján látszik a tuning matyi dolgozott rajta rendesen de igazából inkább csak elbaszta mind javitott rajta.

 

Előzmény: Aprilia LeonardoDa Fincsi (35479)
Aprilia LeonardoDa Fincsi Creative Commons License 2020.09.03 0 0 35479

Aprilia LeonardoDa Fincsi Creative Commons License 2020.09.03 0 0 35478

.

Aprilia LeonardoDa Fincsi Creative Commons License 2020.09.03 0 0 35477

Aprilia LeonardoDa Fincsi Creative Commons License 2020.09.03 0 0 35476

Aprilia LeonardoDa Fincsi Creative Commons License 2020.09.03 0 0 35475

Aprilia LeonardoDa Fincsi Creative Commons License 2020.09.03 0 0 35474

Aprilia LeonardoDa Fincsi Creative Commons License 2020.09.03 0 0 35473

Igen, azok.De nonornak akkor is megérte. Leszedetm a gyújtás deklit...tádám.Ott figyelnek a dugó darabkái.

Előzmény: Szere28 (35472)
Szere28 Creative Commons License 2020.09.03 0 0 35472

Öregek már ezek a motorok. 

Előzmény: Aprilia LeonardoDa Fincsi (35471)
Aprilia LeonardoDa Fincsi Creative Commons License 2020.09.02 0 0 35471

Üdv.Ma sikerült vennem egy 250-est 10.000 ft ért.Akart a fene venni, de itt volt a közelben. Hiányos, de nem vészesen.A motor átfordul.Remélem senkinek nem hiányzik... Piros fehér. Hátsó lámpa levakolva, helyére ledek beültetve.Valószínüleg hajtókaros,a gyújtás delki csavarjai leszedve.Nem gyári a kormány és a fék hidraulikák. A hátsó lengéscsillapÍtói  újjak(nem csak 3 pozícióban állítható)olyan mint a gewinde.Elemek nem töröttek, de csúnya a festés.A fényszóró viszont patika...Ha lesz időm dobok róla képet. Sötétben hoztam el.A lényeg , hogy már ennyire lekopott az áruk.

Atessz7108 Creative Commons License 2020.08.24 0 0 35470

Akkor így már világos.

Tehát a tankot muszály lesz kiszedni.

Megoldom.

Mégegyszer köszi !

 

Előzmény: Szere28 (35469)
Szere28 Creative Commons License 2020.08.24 0 0 35469

Azt ki kell hajitani a tankból és a szivatyú részt direkbe kötni egy csövel. Nem egy ördöngösség.

Előzmény: Atessz7108 (35468)
Atessz7108 Creative Commons License 2020.08.24 0 0 35468

Köszi a választ.

A szivattyút külön be kell csövezni a tankba,vagy melyik csőre lehetne rákötni?

Gondolom az eredeti szívócsőre ,aminek a végén a membrános ac van a tankban az nem lesz jó,mert azon keresztül nem fog szívni.?

Az enyém 1999-es 150-es.

Előzmény: Szere28 (35467)
Szere28 Creative Commons License 2020.08.23 0 0 35467

Az nem egy nehéz dolog. Kell egy relé egy pumpa és ennyi. Pontasan aksiról a relére főkábel és a gyujtáskapcsolóról a vezérlőszál. Ennyi . Ja igen biztositék beépitése kötelező. 

udv

Előzmény: Atessz7108 (35466)
Atessz7108 Creative Commons License 2020.08.23 0 0 35466

Szia.

Tudnál erről leírást adni.

Előzmény: ateeska (35016)
Atessz7108 Creative Commons License 2020.08.23 0 0 35465

Sziasztok!

Tudna valaki pontos leírást adni 150-es Leóhoz ,az elektromos ac bekötéséhez ?

Szere28 Creative Commons License 2020.06.22 0 0 35464

Udv!

Hát láttod nem tudom mert én nem vagyok átlag szerelő. De ott nem csak a melodijat kell fizetni. Uj olaj + szürö viz és egyébb sallang meg tömitész szet meg sikolás meg ki tudja még mit kell javitani simán összejön 100e ft 

Előzmény: <3285> (35463)
<3285> Creative Commons License 2020.06.22 0 0 35463

Még egy kérdés átlag szerelőnél javítás minnyibe kerülhet, reális áron?

Előzmény: Szere28 (35461)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!