Nem megtelik a henger vizzel csak párás lesz. Ezt ugy tudod kideriteni ha akkor gyertyát cserélsz és akkor indul akkor valszeg hengerfejes. Azért áll le mert elfogy a karbiból a benzin. Elég sok hibba miatt tud ilyen lenni. Ezért szoktak elektromos benzinpumpát beépiteni.
Az hogy a tankban mennyi üzemanyag van nem befolyásolja mert tele és majdnem üres tankkal is ugyan ezek a jelensegek vannak.
+ Néztem a csövek cseréje után hogy az ülés melletti kis tartályt kb 3-4 másodperc alatt feltöltötte úgy hogy a felső visszafolyon is ment már visszafelé a tankba
Köszönöm a gyors választ, ha víz menne minden reggel a hengerbe nem fogna a vizem? Mert a vizet szoktam nézni és nem változik.
Még egy olyan jelensége van hogy óra szerint kb 75-80km/h amivel a végtelenségig lehet menni vele, viszont ha gyorsabban megyek kb 1 perc és lefullad menetközben, megállok és nem is indul újra kell neki úgy 15-20 másodperc pihenő mire újra beindul.
(Ha leallok és rögtön inditozok mindegy meddig 2-3mp szunetekkel nem indul hagyom a 15-20at utána elindul, de ha amikor megállok és nem inditozok es úgy hagyom neki a 15-20at akkor is elindul)
Viszont ha koccig húzom a gáz kart érzem amikor megállna (kicsit lassul ránt párat) és újra is indul ha már 3-4milimeterrel visszább engedem leáll és csak a 15-20 másodperc után indul újra
Igy ez nem megmondható miért nem indul a motor. nagyon sok dolog lehet a szivatotól kezdve rossz benzinszintik. Az egy dolog h szétszedsz valami és megnézed de nem biztos h tudod h kell nézni és mit kell csinálni. Ja és van olyan is mikor nem üzemanyag gond van hanem hengerfejes a járgány és viz kerül a hengerbe és azért nem indul.
Hát akkor valami nálad nem jó. Egyáltalán milyen szivatyút használsz h alapjárat töle ingadozik? Mert az furcsa hacsak nem változik a benzinszint mikor alapjáraton jár. A biztositékoknál is van kapcsolt pozitiv. Szoval nem egy ördöngöség az egész.
SzlobII-t kérdezem, ha még jár erre, de ha más is tud válaszolni az is jó: az elektromos AC-t próbáltad a visszacsapó szelep nélkül is. Nálam úgy nem az igazi.
Nem tudom azzal jó lenne-e.
A jelenség: elektromos AC-vel kicsit egyenetlen az alapjárat, gázadásra lefullad. Visszarakva a vákuumos AC-t tökéletesen működik.
A reléhez a kapcsolt pozitívot végül honnan vitted? Gyújtáskapcsolóról, vagy találtál más köthető pontot? Köszi szépen!
Az biztos a telo miatt meg a kipuf miatt megérte nagyon is mert annyiért nem kapsz ilyen cucot bontva is. De a fényképek alapján látszik a tuning matyi dolgozott rajta rendesen de igazából inkább csak elbaszta mind javitott rajta.
Üdv.Ma sikerült vennem egy 250-est 10.000 ft ért.Akart a fene venni, de itt volt a közelben. Hiányos, de nem vészesen.A motor átfordul.Remélem senkinek nem hiányzik... Piros fehér. Hátsó lámpa levakolva, helyére ledek beültetve.Valószínüleg hajtókaros,a gyújtás delki csavarjai leszedve.Nem gyári a kormány és a fék hidraulikák. A hátsó lengéscsillapÍtói újjak(nem csak 3 pozícióban állítható)olyan mint a gewinde.Elemek nem töröttek, de csúnya a festés.A fényszóró viszont patika...Ha lesz időm dobok róla képet. Sötétben hoztam el.A lényeg , hogy már ennyire lekopott az áruk.
Az nem egy nehéz dolog. Kell egy relé egy pumpa és ennyi. Pontasan aksiról a relére főkábel és a gyujtáskapcsolóról a vezérlőszál. Ennyi . Ja igen biztositék beépitése kötelező.
Hát láttod nem tudom mert én nem vagyok átlag szerelő. De ott nem csak a melodijat kell fizetni. Uj olaj + szürö viz és egyébb sallang meg tömitész szet meg sikolás meg ki tudja még mit kell javitani simán összejön 100e ft