Aux bemenethez van egyébként gyári kábel is, a fejegységbe csatlakozó kábelcsatiba kell bepattintani és van is audio bemenet. De akkor is érthetetlen, hogy gyárilag miért nem csinálták meg.
Nekem a könyöklő talpának hátuljában is van audio-video kábel, csak nincs csatlakozóba kivezetve. Bár ez lehet, hogy kimenet a hátsó utasoknak.
Igazából amikor töltettem a klímára gázt, onnantól elhagyta, de most, hogy sokszor esett és párásodott bent, bekapcsoltam az ablak fújatást (ezzel megy a klíma is a nem aut. klímánál), megint ez megy.
Vsz töltetni kell megint, tavaly nyár vége óta nem ment a klíma.
Amúgy, ahogy írod is, a hűtés ettől függetlenül rendben van/volt.
A ventilátor kérdéshez nem tudok hozzászólni, nekem nem csinál ilyet a kocsim, viszont a Bluetooth-ot kipróbáltam és nekem nem igazán jött be. A párosítással nincs gond, bár ha jól emlékszem angol hangutasításokkal kell elvégezni a beállítást. Ha megvan a párosítás, akkor szó nélkül csatlakozik a telefonhoz, hangminőség elfogadható, telefonálni nagyszerűen lehet vele. Ami miatt én nem szerettem: - Bejövő hívásnál csak a számot írja ki, még akkor is, ha a hívó egyébként benne van a telefonkönyvben, így nagyjából sosem tudtam, hogy ki hív éppen. - Hívásindítást hangutasítással lehet kezdeményezni, ha nem akarom elővenni és kézbevenni a telefont és a hangvezérlés dolog elég lassú és körülményes és persze magyarul nem tud szegény. - Zenét vagy navi hangját nem tudtam átvinni a telefonomról BT-n keresztül a hifire. Mivel audio bemenet sincs a rádión, ezért végül vettem egy dension car dock-ot, ami nekem tökéletesen bevált.
Nemrég óta van nálam egy 2008-as Outlander. Van egy olyan problémám, hogy ha kapcsolom a klímát azonnal bekapcsol a két ventilátor az autó orrában de csak kb. 15 mp-re, aztán leáll. Pár másodperc és ismét bekapcsol és 15 mp. múlva kikapcsol. Bekapcsol-kikapcsol. Nem értek a klímához, de ez nem hinném, hogy normális. Valakinek volt ilyen problémája?
A másik, hogy a gyári bluetooth nem működik. Benne van minden (modul, mikrofon, kormányon gombok), de a kijelzőn (navigációs fejegység) inaktív a telefon ikon. Külföldi oldalakon azt írják, hogy a bt modul elromlott ebben az esetben. Ebay-en kapható (kb. 35 ezer), csak kérdés, hogy megéri-e megvenni? Jól, kényelmesen, hiba nélkül használható?
Ha kell tudok egy embert akinek a HDI a kisujjában van, alkatrész is van minden a polcon, de Bp-i. Én a Balatonpartról is oda megyek, ha valami spéci dolog van és sokan az egész országból. Olcsóbb, mint találomra bármit cserélni. Bár lehet ez ECU más a Crosserben, mint a többi PSA kocsiban. Ha kell adok elérhetőséget.
Köszi a jó tanácsot - utána nézetek márkaszervizben ahova most viszem (már előre be lett jelentve,akkor még nem tudtam erről a meghibásodásról ) olaj,szűrők,hűtővíz stb. cserére amit a gyári karbantartási utasítás előír 4 éves korra.
Kb. 3 éves korában csinált ilyet az én Outlanderem, ez egy pdtdi, nem a francia dízel. Menni lehetett vele, de limitálta a teljesítményt. Akkor még volt rajta kb. két hét gyári garancia, a helyi Mitsu márkaszerviz trélert is küldött volna, de bevittem lábon, kibírta azt a kb 5 km-t. Garanciában cserélték az EGR szelepet - megnéztem, amit kivettek, vastagon állt benne az olajsáros fekete dzsuva. Remélehetőleg - kívánom, hogy így legyen - "csak" ez a kocsid baja. Az EGR szelep ára kb. 20ezer, plusz szerelés.
Én azóta is jóban vagyok a helyi Mitsusokkal, minden szervizre oda viszem a kocsit úgy, hogy én vihetem az anyagot, mindent gondosan összeválogatva az én ízlésem szerint. Beengednek a műhelybe is ha kell, bízom bennük. Ajánlom Neked is, hogy legyen egy ilyen "bízom bennük" szervized.
Az autó meggyógyult magától ! Ma reggel lebeszéltem,hogy viszem a szervizbe (Bosch) és az autónak semmi baja.
Azért elvittem hibakód kiolvasásra - és v.mi levegővétel volt túl gyakori ,részecskeszűrő regenerálódot-bocsi a szakszerűtlenségért v.mi ilyet írt ki a komputer. Szóval pánikra semmi ok.
Köszi a javaslatod,de nem Bp-i vagyok, nekem a Siófok-Sz.fehérvár-Veszprém a lehetséges választás ,most csak azért,mert nem szeretnék túl sokat menni vele - nehogy v.mi nagyobb baja legyen.
Ha jó lenne természetesen megpróbálkoznék ott is !
Nem tudom hova vigyem,mert a szervizbe a 4 éves revizióra már be van jelentve,nem gondoltam .hogy már hibajavításra is kell vinni-1 hét múlva van időpont ,annyira tele vannak.Addig nem akarok várni-mert érdekel mi a baja és legyen mielöbb hadra fogható.
Esetleg Bosch servicében próbálkozom-de most nem merek menni vele,nehogy v.mi komolyabb baja legyen.
Hát ez szívás, részvétem! Biztató, hogy megy az autó, gondolom ez azt jelenti, hogy nem olyan komoly a baj. Hétfőn irány a szervíz, ott biztosan többet tudnak mondani!
Sziasztok.- már cserbenhagyott az "új Crosser 2.2 HDI.
Tegnap indítások elött már nem jelzett az izzítás jelzőlámpa egy pillanatra sem,de simán beindult,ma viszont egy 300 km es országúti túra után,hirtelen letiltott és nem engedi 2000 felé forogni a motort. Viszont semmi hiba jelzés nincs !
Laikusként remélem valami csak eltömődött - 2 hete 62%os volt részecskeszűrő eltömődése. amikor a vásárlás elött bevittem állapotfelmérésre.Igaz a 300 km-el több lett a km.órában -mint amikor megnézték és én átvettem. A hibáknak van/lehet összefüggése ?
Átvettem az autót és rákérdeztem a navi.-ra. A Navi Guru-t említették, rákerestem a honlapukra és v.ban szinte minden típus fel van sorolva,de a "mienk"nincs . Rájuk kellene kérdezni - ha megteszed...
Egyébként kaptam /vettem/ jó áron 4db. gyári eredeti Crosser k.fém felnit szerelt szinte vadi új téli gumikkal - így én is maradok a 18"as méretnél !Nem tudom, hogy érdemes-e még átcseréltetni a kerekeket vagy már jön a tavasz ?
Hello. Nekem 2008-as 2.0 Di-D (hehehe...) Mitsu Outlanderem van, most van benne 146ezer km. Semmi baja. Ez a motor eredendően egy kicsit karcos, férfias jelenség, de ha odafigyelnek (odafigyeltek?) rá, nem lehet nagyobb baja, mint bármelyik mai dízelnek. A fogyasztása verhetetlen, ereje is van, ha kell, de ne számíts halk dorombolásra. Tipikus hosszú távú utazóautó ezzel a Mitsu, nem városi rövid utakra való dugóban, mert azt nem szereti, előbb-utóbb tönkremegy (de ez minden dízelre igaz sztem). Sok város után érdemes tartós 90-100-120-as tempóval kerülni egyet, kikormolás céljából.
Minden cserét időben kell elvégezni jó anyagokkal (vezérlés 100ezer körül, olajcsere szűrővel természetesen 10-12 ezrenként - ez nálam évente van, Castrol Edge 5W30-at javasolták nekem hozzáértők), jó dízelt tankolni bele (pl. OMW, télen alpesi), motort hidegen nem hajtani, turbót hűteni hosszú etapok után, satöbbi. Nemrég a totalcaron azt olvastam, nem a fordulatszám öli meg a dízelt, hanem a nyomaték, amit hidegen akar az úrvezető kivenni belőle.
Szerintem több a rémhír, mint a valódi, és ahogy előttem írták, az a jellemző, hogy valaki megvesz mondjuk egy 400ezerről 80ezerre visszapörgetett, ridegen tartott Passatot, és panaszkodik, hogy 81ezernél elszáll a motor. Annak idején és is sokat vívódtam a PDTDI miatt, de benzines nem volt Mo-on elérhető, 2.2-es HDI meg még nem volt a Mitsuban akkor, úgyhogy lett ez. Én szeretem. Traktoros, férfias, jelen van:-)
Köszönöm a segítséget, azt hiszem kicsit megnyugodtam :-D. Jelenleg egy 1.9 PD motoros Audim van, ezzel nagyon meg vagyok elégedve és nem szeretnék csalódni a Mitsu-ban sem.
Igen, hallani ezt is-azt is. Az én véleményem az, hogy minimális figyelemmel, és egy kis törődéssel kimennek a világból a PDTI-s motorok. Ugyan az enyémben még csak 50 ezer van, tehát, saját tapasztalatom mindössze arra korlátozódik. Ha a tapasztalatokról kérdezősködsz egyre figyelj: csak olyannak vedd komolyan a véleményét, aki nullkilométeres korától hajtja az adott autót. A mostanában divatos, tizenéves autót vettem nyolcvanezerrel az órájában és máris megadta magát, mert ez egy sz@r, nos arra ne adj.
Egy biztos, millió autó fut ilyen erőforrással az utakon, hiszen nemcsak a VW, hanem a Skoda, Seat, és ugye a Mitsu is használja.Itt is azt mondom, egy korrekt állapotfelmérés után, nem kell félni jó lesz ::)
Helló. Nem olvastam végig a fórumot, gondlom volt már ilyen kérdés. Szeretnék venni egy 2007 utáni Outlandert csak kicsit elbizonytalanít a 2.0 pdtdi motor. Elég sok rosszat hallani a VW-s ismerőseimtől. Porlasztó hiba, olajpumpa hiba stb... Esetleg milyen típus-hibákra lehet számítani? Megéri a befektetést? Kérem segitsen akinek van tapasztalata!
Ha megveszem - de megpróbálom függetlenül a vételtől a "varázsló " elérhetőségét pontosan megtudni és természetesen tájékoztatlak az elérhetőségéről. Arra emlékszem ,hogy bp-i a cég.
Én a kocsival együtt kaptam egy garnitúra szinte új téli gumit is, nem akartam cserélgetni minden szezonban ezért vettem hozzá felnit végül. Hosszú távon biztosan jobban járok, ha eladom és váltok 16-os méretre.
A navi elég spéci benne, nekem nem sikerült olyan varázslót találnom, aki tudja frissíteni, ha esetleg valakinek sikerült már a mutatvány, akkor légyszi írjátok meg! Én itthon vettem a kocsit magánszemélytől, de ez is import.