Sziasztok.2 hengeres Csepel-Dutra motorhoz keresek a ketpoharas motorolaj szűrő helyett szuroatalakitot melyhez talán egy db ladaszuro megy bele.A gondom az,hogy tavaly a fiam olalycserenel a durvaszuro cső tengelyét töben letörte.
Kicsit én is belekeveredtem a hidraulikába, mert 1 kettes ekénél nehezebbet nem bírt emelni, pedig nem is hidraulika olaj volt benne . Találtam fura dolgokat, és még a tömböt szét sem szedtem.
Kösz akkor az is felújitandó, a váltó adta meg magát ma. Szárzúzózás közben megállt a kés egy halk kattanás, megakadtak a fokozatok. 1-2 ment 3-R meg ütve.
Amennyiben valaki német kistraktor kereket keresne Pl: Kramer, MAN, Deutz, Fendt, Eicher....
A képen látható 2 db 10x28 -as német felnit elcserélném hasonló állapotú ue 28-ra való hátsó felnire. Kisdutrára szerettem volna feltenni, de az ET-je nem engedi. Az egyiknek közepe erősítés képen duplázva van.
Kedves veterángép kedvelők! Az idei "Sándor napi gépindítás",járványügyi kockázatának csökkentése,saját és embertársaink egészségének megóvása miatt , az idei évben elmarad! Kérjük és köszönjük szíves megértéseteket!
Nekem az olajszűrő házban eléggé házi barkács tömítés volt - több menet kender spárga betekerve mindkét nútba, és jól rátépve az olajszűrő pohár- de csak a fémszűrő volt benne- amiből sikerült vagy 20 deka 'aranyat' kimosnom, a papír az hiányzott. Az olajnyomás sincs az egekben.
Itt Borsodban semmi nem az aminek látszik!!!!
Leszedtem a bal oldali emelő kart- a konzolt fogta 2 db m16x1.5 ,1 db m14x1.5, és van még egy m18-as menet, és ebbe egy összekötő gömbfej volt belemókolva.
Hogy néz ki at eredeti tartója az emelőkarnak?
De legalább 2 felnit már sikerült 'tisztába tenni'
Nem tudni ezt kinek címezted. De ki kellene , mosni a rendszert , hogy az olajzó csatornák tisztuljanak, felönteni megfelelő olajjal, és próba. Ha ezzel elkerülsz egy szétszedéssel járó átvizsgálást, már megérte!:)
Simán visszamehet, jó eséllyel pont azért tekerte csutkára a "szaki", mert melegen nem volt elég olajnyomás valamikor és így akart rajta segíteni. Nyilván nem sikerült neki, de akkor már úgy hagyta...
Azóta meg belekerült valami normálisabb (vagy csak sűrűbb) olaj, amivel már melegen éppen tudja a 3 bar-t. Hidegen meg annyit, amennyit.
Meg kell nézni a gépkönyvben, elvileg tolómérővel állítható a nyomás. Megvan, hogy mennyinek kell lennie a rugó szabad hosszának és mennyire kell betekerni. Ez persze csak gyári rugóra igaz, de jó eséllyel az van benne, ha a szabad hossz oké, akkor nincs gond.