Üdv mindenkinek!
Aki szereti az off roadot (már van ilyen topic igaz), de ezen túlmenően imád autót fejleszteni és szerkeszteni, azt szeretettel várjuk tapasztalatcserére! Remélem hasznos segítői lehetünk egymásnak a jövőben!!!
Sajnos más fórumban nem nagyon nézik jó szemmel, ha valaki jobbat akar a meglévőnél. Itt ez a cél...
Tárcsafékes hidak,emelve,bukócső,bőr ülések, erős lökösök, szervófék,kormányszervó, 33/12,5/15-s BF Goodrich km1-s Mt-s kerekek kifogatott samu felniken, 5 éve ujra vezetékelve, motor már nincs meg!
Sziasztok! Érdeklödnek szerelte màr valaki össze vw 1,9 tdi motort, valamelyik vw lt váltójàval?Gaz69 -be szeretnek tdi motort bele rakni! Segitseget előre is köszönöm!
Nem tudom mi a váltó kódja,de jobbra hátra van a rükverc. Nem úgy mint a benzines váltómon.Ott 1-es mellett van. Ja és a terepváltó bolygóműve össze van törve.EZEN IS.
Szia. Szerintem jó ha van 10db ilyen autó az egész országban. A Daihatsu fiatalabb modelljeihez is nehézkes bizonyos alkatrészek beszerzése. Szóval vagy szereztek egy jó állapotú de pl nem rendszámozható donort. Vagy egy ügyes lakatosra bízzátok a dolgot. Véleményem szerint az első a gyorsabb és gazdaságosabb megoldás. Feltéve ha van.
Gondolom nem meglepően,tanácsot szeretnék kérni...Vásároltunk nemrég egy Daihatsu F20-ast,1982es,nyitott terepjáró,1,6 benzines (12R) motorral.Szeretnénk felújítani és forgalomba helyezni,viszont a karosszéria eléggé korrodált,és nem találok sehol sem hozzá karosszéria elemeket,esetleg van aki tud nekem ebbe segíteni,hogy honnan tudok beszerezni.A segítő válaszokat előre is köszönöm.
Segíteni nem tudok,legfeljebb tanácsot adni.Össze lehet hozni bármit de ez egy nagyon rögös út,nem biztos hogy megéri.Nem ismerem ezeket a tipusokat de nincs egy erősebb váltó ami esetleg jobban bírja?Vitara mondjuk?
Ha mindenképpen csere akkor motorral együtt.Még az sem biztos,hogy drágább lesz.
Sziasztok, remélem nem probléma, ha kicsit reklámozok...hátha valakinek hasznos lehet, ill. erre van szüksége (és még esetleg nem is tud róla ). Cégünk többek között ipari poliurea bevonatok készítésével foglalkozik, sok munkánkat teszi ki pick-up platóbevonat szórás. Ez gyakorlatilag minden szempontból jobb mint a műanyag platóbélés, árban pedig hasonló. Ha érdekes lehet bárkinek, visszanézek ide is, de ti is nyugodtan látogassatok el a www.platobevonat.hu ill. www.prosurface.hu oldalainkra további infóért ill. sok képért! Köszönöm a lehetőséget, hogy itt lehetek!
Itt biztos van valaki aki tud nekem segíteni. Szóval ,a helyzet a következő: Van 1 samuraiom 1.9td peugeot blokkal szerelve, ez mindíg megeszi 1 idő után a szinkronokat meg pár kapcsolóvillát szóval azt találtam ki ,hogy van itthon 1 bmw 525tds váltó, azt kéne beletenni. Azt szeretném kérdezni, hogy hogy lehetne összehozni a kettőt és milyen kuplung legyen benne? samurai? bmw? esetleg valami más?
Vannak puhább gumik, azok jóbbak télen, például a Yokohama MT, van más is, de nem jegyeztem meg. Nyílván aszfalton jobban kopnak, viszont a keréknyomás az tényleg kritikus, próbáld 2 bar környékére vagy alá beállítani.
Sziasztok! A patrol fórumon már próbálkoztam, de nem sok segítségre leltem eddig. Szóval itt remélek egy kis útmutatást vagy valamit :)
Nos olyan problémával fordulnék hozzátok, hogy hol volt első hajtásom, hol nem..Nos ezért a napokban székaptam az első féltengelyzárakat és meglepve tapasztaltam, hogy az egyik "perselynek", szabályosan elfogyott a vége. Így a benne lévő rugó ki tudott ugrani, aztán már a probléma adott... Nos a kérdés az lenne hogy mit lehet ezzel csinálni? Lehet kapni felújító szettet? Esetleg külön azt a "perselyt" amiben a rugó van? Sajnos nem tudom pontosan a nevét...Ha szükséges képet mellékelek a napokban, hogy miről is van szó.
Úgy látom,pont a merci váltó a téma,ami nekem is nagy dilemma. Nem tudom mi lenne a jobb? A múltkor kerestem VW motor és merci váltó közé közbetétet. Az Uazos válaszolt is. Amire nem reagáltam. Elnézést is kérnék remélem olvassa majd. Sajna a sors úgy hozta,hogy nem tudtam foglalkozni a témával. A lényeg az lenne,hogy egy Range Rover lett átfaragva. Amibe egy gyári 2.5 tdi motor,váltó van. Gyári hidakkal. Ezt cserélném VW1.9 tdi motorra és valamilyen váltóra.Kérdésem az lenne,hogy elég 1.9tdi vagy valami keményebb motort nézzek? És Merci váltó,vagy BMW 525 tds?
Gratulálok az átépítéshez...Szeretnék pár információt az átépítéssel kapcsolatban...Ha küldenél egy elérhetőséget,nagyon megköszönném,,,,lenne pár kérdésem.. returbusz@vipmail.hu
Hello.Én teherautókban találkoztam ezzel a váltóval.Pont azért amit itt már említettek,hogy extrém esetbe is elinduljon az autó.Régi tip váltóban ritka az ötös és eléggé szét vannak hajtva.Még a W 123-as korszakba mindenki erre vadászott.Párat már felraktam de mind zörgött,zakatolt alapjáraton.
Én vettem egy W 124 2,5 D-t törve ausztriába-600Juró-és átépítettem mindent amit lehetett.A maradékot még el tudtam adni 70 E ft-ért.
Kapott még 4 tárcsaféket meg szervót.Az első hidat is kitámasztottam.
Szia. MT-s gumitól ne várd télen, hogy jó legyen. Havas jeges úton nincs tapadásuk. Én télen téli gumira váltok mindig. Én hátsókerékkel tolatva kijöttem akármekkora hóban elrugás nélkül a pick up-al (üresen). Van egy kis lejtése az udvarnak. Utánam a másik pick up MT-s gumival csak összkerékben kínlódott ki. Pedig pár hónapos gumik voltak.
Kb 50%os és nagyon nem akar menni már a csúszósabb terepen,pláne kicsit jegesebb,havasabb,vagy taknyosabb,de nem mély sáros úton. Kicsit többet vártam volna egy ilyen drága gumitól. Kezdem érteni miért árulják ezeket már ha kicsit lekopott is.
A kapcsolása miatt még előnyös is terepen,mivel ha elakadsz és hintáztatni kell az egyes és a rükverc egymással szemben van..
Előre - hátra gyorsan lehet kapcsolni,nem kell kevergetni a váltókarral...Felhúzom-lenyomom-jobb hátulról-bal előre-addig kiesel a ritmusból..Azért volt jó a kis Gaz 3+1 seb.váltója is mert szemben volt az egyes és a rükverc.
Nissant mindenesetre ne vegyél, faternak az van, igaz 400 ezer km felett van, intenzív használattal, de inkább az a kérdés milyen baja nem volt eddig, alkatrész ár horror (igaz céges autó). Itt a mazda van elterjedve.