Akit érdekel: kiderült hogy generátor probléma :( Akksi ugye nem tud tölteni ez egyértelmű, de autómata váltós autónál vmiért a váltót is kidobja hibának, hálistennek annak nincs baja (Captur is ilyen, ha sz@r az akksi akkor az EDC váltó is hibát jelez, sőt vmikor le is tiltja emiatt és csak 1 sebesség lesz benne). Annyi a baj még hogy úgy teli vannak előre lefoglalt melókkal, hogy akkor foglalkoznak csak az én autómmal ha vki lemondja az előjegyzést, amúgy szeptember 7 az első szabad időpont (anyád!). Találtam egy autóvillamossági szerelőt, az is teli van egész jövő héten...besz@rás.
Mondjuk már kicsit unom minden 2. hónapban szerelőhöz vinni, úgyhogy ha ezután újra vmi nagyobb baja lesz minimum időn belül akkor felgyújtom azt jóccaka 😂
Nézd meg a fékolaj szintet, a tartály hajlamos előre bukni és azt látod hogy tele van. Kicsit emeld meg, ha előre bukik és úgy látod a valós fékolaj szintet.
Sziasztok! Elmúlt hetekben néha felvillan: stop breaking system fault. A fék rendesen működik. 1 hónapja volt éves szervizen. Aggódjak vagy lehet így használni? Mi lehet a gond?
Sokat olvasni a "check start and stop"kínlódásról üzenet, vagy kikapcsolás miatt a topikban.
Az üzenet egyik előidézője ( ha nem az egyetlen, ami nem szándékos) hogy a pozitív akksisaru mögött doboznyi egységben van egy rejtett 5A bizti a gumi kupak alatt. Az kimegy, de senki nem találja, mert nincs leírva sehol, külön nem hoz rá hibát, csak nem lehet eb vagy ki kapcsolni és jön a fekete-fehér felirat.
sárga karika alatt fenti képen F7.
A kikapcsoláshoz sokan vettek egységet szereltek be, holott elég széthúzni a szürke csatit a fekete adóról a negatív sarun. Egyetlen negatívuma, hogy indításkor a fekete-fehér check stop and start feliratot hozza a kijelző, más nincs tárolt, vagy jelenlévő hiba nincs kiolvasáskor.
szintén sárga karikával jelöltem, remélem sokak számára érthető volt :D
Köszi.Azóta is figyelgetem,nem tudom,honnan jön.Ha nem okoz problémát,akkor nem idegesít annyira.Hamarosan lejár a műszaki,úgyis viszem szerelőhöz.Előtte mennénk még nyaralni,és nem a szomszédban van.Egy hete jöttem Svájcból,akkor még nem hallottam.
Kb.2 éve vettem egy Renault Grand Scenic 1.6 Dci kocsit.Eddig csak olajcserékre vittem,összességében elégedett vagyok vele.Tegnap feltűnt,hogy 1800-as fordulat körül fura hangja van,valami nagyon berezonál.Nem látok a motortérben semmi szokatlant.A motor jobb feléből hallatszik.
Sziasztok kis segítséget kérnék, hátha valaki találkozott a jelenséggel ...
1.6 16v 2010böl, a reggeli első inditásnál a fordulat felmegy 1500 ra majd lesik 750 körülire majd ismét fel majd le és utánna áll be 1000 körülire, hibakód nincs, cserélve lett az okoskerék(volt hangja),gyertyák(gyárit kapott) valamint a fojtószelep is tisztítva lett(utánna kapott alapbeállítást) de a jelenség fent áll még mindig. De csak a napi első indításnál ilyen ... A map szenzor is tisztítva lett ... Mit lenne érdemes még megnézni ? Mi okozhat ilyen problémát ? Köszönöm
Az én autómnál láttam az előző tulaj is többször töltetett. Mikor megvettem nekem is nyomáspróbázták minden ok, de következő tavaszra megint elengedte. Egyszer a betültő műanyag kupakját lecsavarva megjelent egy buborék. Akkor már tudtam... Bár a klímás vitatta, de ragaszkodtam, hogy a betöltő szelepet is mindenképpen cseréljék. Ez volt 4 éve azóta nem engedte el a gázt.
Tanulság, hogy a szelep is engedhet amit ugye nem mérnek bele amikor nyomáspróbáznak mert ott csatlakoznak rá.
Ácsi! a fékolajtartályt két anya tartja határozottan a tűzfalból kiálló tőcsavarokon! Nem a műanyag elemegnek kell fogniuk. Ezért nem is értem hogyan tud nálad előrebukni vagy ilyesmi.
Magam az iparos, de annyira spec helyzet, hogy nem tom. Csődarabos 2x annyiba kerül ráadásul ugyanaz a pierburg egység, mint a darab nélküli, nem vagyok szarrágó, de a felesleges kiadásokat sem szeretem. Pl a gyári akksit vettem meg múlt éveben, mindenféle vacak helyett a piacról :D
Ezért érdeklődtem mert többen cserélték, cseréltették már, hátha valaki konkrétumot mondhatna.
Szemre ahogy néztem a csődarab nélkülire nem tudom rátenni a összekötő bilincseket, ha valaki már tette rá az lenne az igazi. Valszeg úgy fogok eljárni, hogy berendelem mindkettőt, meg a bilincs úgyis kell, és visszaküldőm az amit nem használok.