Autó csere előtt vagyok, egy nagyon megbízható és szeretett megfáradt f astrám utódjaként az insignia jött képbe! Abban kérem a véleményeteket, hogy mire kell odafigyelni, milyen motort érdemes választani? Ha esetleg tudtok ajánlani valami szépet az is érdekel! Dízel, kombit keresek amelyik aránylag jól felszerelt olyan 3 mft. ig. Színválasztásnál általában a sötétebbek tetszenek vagy a fehér.
Sziasztok a segitségeteket szeretném kérni most szeretnék insigniat venni max 2.5 millió ért érdemes ? milyen a fenttartási költségei? előre is köszönöm a segitséget !!
Kezdjük a váltóval..Aisin TF80-SC váltó a 350-400Nm-es nyomatékot váltásokkor 6500-as fordulaton "bírja " elviselni...Itt 1750-es fordulaton megvan a 400Nm, tehát nagyon gyepálja ezt a váltót...
a 160 lovas szolídabb 350Nm-ét jobban el tudja viselni...
Én ezzel kezdeném...mármint a váltót egy hozzáértővel próbáltatnám ki, sőt egy jobb váltóshoz is elvinném diagra....(ingyen van általában)...Nagyon hamar szeleptömb problémás lesz ez a váltó, és ha nincs azonnal cserélve akkor teljes váltófelújítás a vége...(szeleptömb olyan 250 ezer körül van, teljes felújítás 700 ezer)
Motor:
ami gáz a biturbó...csak egyszerre lehet cserélni a kettőt..ha bármelyik tönkremegy viszi magával a másikat is, tehát 2x annyi esélyed van arra hogy valamelyik turbó tönkremegy, mint egy sima turbónál...
Aztán a szokásos olajszivattyú anomália, és a turbó nyomócsövének repedése ami típushiba...
Belső tér: ezekkel az ülésekkel a kényelemről le is mondhatsz...Kemények, szűkek, kényelmetlenek..
Navija fura módon nem érintőképernyős, hifije elég gagyi.Könyöklőbe felejtsd el az üvegtartót, a könyököd folyton bele fogod verni.
Nem tudom hány kiló vagy, és 120-125 között...Nekem halál a hely..szűk..mindenbe beleverem a könyökeim.Elzsibbadok benne 30-40 perc alatt...
Miért mondom hogy gyanúsan olcsó?
Km óra állás akár lehet valós is, de öcsémé is 4 éves és 283 ezer km-rel vette...az övében nincs elektronikus futómű, nincs ütközés asszisztens, nincs szellőztethető elektromos ülés (de ugyan ilyen van benne), se automata váltó, és csak 160 lovas.. 3.5 milláért vette..
Őszinte leszek...én nem egyszer mentem már vele, de megváltás volt utána a sajátomba ülni :D
Más ülésekkel kellene egyszer kipróbálnom , lehet változna a véleményem...
Én nagyon megnézném ezt a kocsit mielőtt kiadnék érte egy sztem kedvező árat...
Sziasztok, azzal kapcsolatban érdeklődnék, hogy van-e azzal atapasztalatotok, hogy a gyári féktárcsa meddig bírja. 1 éves autó volt 60 ezres szervizen és tárcsát és betétet is cseréltek. A betétet nem furcsálom, bár még nem jelzett a kopásjelző, de 60 ezernél azért esedékes lehet. De a tárcsa cserét azért érdekesnek tartom mivel ezelőtt octáviám volt, ugyanúgy vezettem nagyjából a motor és a váltó is megegyezett és ott két betétet kibírt egy tárcsa. Persze abban nem volt adaptiv tempomat ami elég agresszívan tud fékezni, de ennyit számítana? Van tapasztalatok ilyen téren?
Szeretném a navigációs rendszeremet frissíteni. Opel insignia 2009 DVD 800-as navi van rajta. Tudja valaki honnan tudok hozzá frissítést letölteni, ami nem kerül horror árba? Vagy ha valakinek megvan a friss 2015-2016-os dvd-je akár meg is tudnánk egyezni hogy egy frissítés erejéig találkoznánk? Válaszotokat és segítségeteket előre is köszönöm!
Beszerelés előtt ellenőrizték a bontott generátort ?Megfelelően szerelték be ? Minden vezeték a helyén van bekötve ?Feszes a szíj ?Nincs égés nyom vezetékrendszerén ? Hirtelen ezeket kellene megválaszolni mert a hiba itt lesz nincs más mód,mint egy rendes hibafeltárás.....
Egy Opel szervizben amikor épp nem volt töltésem, akkor rámértek közvetlen a generátorra, ugyanúgy 12V körül volt a feszültség, és azt mondták, hogy generátor csere.
Ekkor szereztem be egy másik bontott generátort, és ugyanaz a jelenség.
Csak érdekes, hogy amikor elindítom a kocsit, akkor még van töltés, aztán huss semmi...
Ha rámértek a generátora ott nagyobb kell lenni a fesznek mint az aksinak 12,25v jelenleg ...
kérdés: generátor 12,25v vagy az akkumulátor? ha a generátor nagyobb 12,25v (14,00V)legalább eldönthető a töltés van .Amennyiben megegyezik vagy kicsivel nagyobb csak ,úgy nem kap töltést így csak az akkumulátort töltöttségi szintjét mérhető ..jelen esetben szakaszolnék ,ezt a megoldást bármelyik szakember fél óra alatt megtenné neked ...cserélgetés nélkül így legalább a hiba is kiderülne ..
Üdv, friss Insignia tulajdonos vagyok. Az lenne a kerdesem, hogy a nappali menetjelző fényt, az elején lévő ledeket hogy kapcsolom fel? Mert automatában nem kapcsolja.
Az NTFS a probléma. Fat32-be formázd a pendrive-ot és olvasni fogja úgy mint a cd-t. A kézikönyvben is le van írva, hogy csak a Fat32 jó neki. Ezután úgy tudod elérni az USB tárolót, hogy 2x megnyomod a CD gombot. Remélem sikerül.
Sziasztok!Egy kis segítséget-tanácsot kérnék.2011-es 2l diesel,Záráskor hiába nyomom tovább a gombot,nem emeli fel a nyitott ablakot,nyitáskor szintén hiába nyomom tovább,nem viszi le az ablakot.Ez az opció alapban benne kell legyen az autóban,tudnia kellene,vagy valami exta?
Sziasztok az érdekelne, hogy 2011- es 2000cm3 automata váltós Opel insignia beindításkor a fékek befognak a pedál bekeményedik, eltelik 20-30mp és felpuhul a fék kienged és semmi baja ( eddig nem csinált ilyet ) diagnosztika nem mutatott ki semmit.
Az lenne a kérdésem hogy a gyári Navi 800 hoz van gyári USB be menet írtam pendrivere zenéket de "hibás formátum" ezt írja ki és nem olvassa be. Mivel van a baj ? A Pendrive NTFS formátumba van leformázva és mappákba vannak a zenék de szerintem a mappákkal nem lehet baj mert a CD-ét mappákkal simán be olvassa.