Keresés

Részletes keresés

JarnoTrulli Creative Commons License 2020.02.28 0 0 4197

Na, csak lesz ebből formaautózás, bár elnézve a csapatot sokat nem várok 

W Series mezőnnyel ellentétben ő talált helyet itt

 

JarnoTrulli Creative Commons License 2020.02.15 0 0 4196

Sophiat sajnalom csak, mert iden tenyleg elkallodott ami a formaautozast illeti. Boritekolni lehetett ezt sajna evek ota, amikor mar a nemet F4 se ment konnyen, vagy mar azelott a Ginetta Junior, hogy nincs sok penz mogotte

 

Ehhez meg jottek olyan rajta kivul allo dolgok mint amikor kitalaltak hogy a nemet F4-ben nem szamit ujoncnak a 0 rajtjaval (igy eleve elesett attol a lehetosegtol, hogy a TOP3-on kivul o is felmehet a podiumra, ha a legjobb ujonckent zarna az adott futamok utan), F3-ban a csapata nem tudott atmenni az akkor atszervezodo uj F3-ba. Hab a tortan, hogy ahova mentek volna, mint B opcio ott meg mar a szezonkezdet elott lefujtak olyan keves indulo volt. 

 

Durva, de a balesete az ami Sophiara terelte a figyelmet. Tavaly mar abban a Formula Regionalban tengodott mindossze. Minden evere jutott valami ilyesmi hatraltato tenyezo. 

Amennyire elzarkozik (szerintem jogosan) a W Seriestol, most bevallalta ezt az ELMS csajcsapatot. Nyilvan egy Le Mans indulas a celja. 

HWA vagy akar a Mercedes komolyabban tamogatna nem itt tartana

HWA Racelab nem tette be se az F3-as se az F2-es csapataba 

 

Előzmény: Generic Jingle (4195)
Generic Jingle Creative Commons License 2020.02.13 0 0 4195

Nem is értem, hogy a mostani szuperliszenc rendszerben miért ölnek egy valag pénzt nem reális F1-es álmokat kergetve, mikor a rendszer célja, kimondva, ki nem mondva, hogy csak F2-es élmenők ülhessenek F1-es autóba. Mert gondolom alsóbb szinteken sem olcsó mulatság az együlésezés.

Előzmény: convar (4194)
convar Creative Commons License 2020.02.13 0 0 4194

Flörsch is jöhetne az IC-be (efeggy úgyse lesz ebből se soha), az lenne ám csak az igazán nyami-nyami :) (Chadwick úgyis elment már a Williamshez kávét főzni.)

Előzmény: Generic Jingle (4193)
Generic Jingle Creative Commons License 2020.02.13 0 0 4193

Nem vagyok szexista, de nagyon nyami-nyami! :-)

Előzmény: JarnoTrulli (4192)
JarnoTrulli Creative Commons License 2020.02.13 0 0 4192

Generic Jingle Creative Commons License 2020.02.12 0 0 4191

Lennék én ott apuka, ahol Legge anyuka! :-)

Előzmény: JarnoTrulli (4187)
JarnoTrulli Creative Commons License 2020.02.09 0 0 4187

ELMS idei mezonyere osszejott egy csajcsapat

 

Richard Mille Racing 3 versenyzoje: Sophia Floersch (19), Katherine Legge (39), Tatiana Calderon (26)

 

megy az ido rendesen...Legge lehetne korban Sophia anyja :D 

JarnoTrulli Creative Commons License 2019.09.13 0 0 4189

bejelentkezett a tesztre már Calderon is

kb. ez lehet a szintje szerintem

JarnoTrulli Creative Commons License 2019.09.11 0 0 4188

úgy tűnik Legge mégis érdeklődik a W iránt (vagy kell neki némi költőpénz)

 

Legge, Eaton, Agren among 2020 W Series applicants

 

Former IndyCar racer Katherine Legge and Abbie Eaton are among 14 drivers who will take part in the 2020 W Series selection test at Almeria next week.

 

https://www.motorsport.com/w-series/news/legge-eaton-agren-2020-applicants/4538890/

 

2019 drivers with guaranteed spots - 

 

Jamie Chadwick

Beitske Visser

Alice Powell

Marta Garcia

Emma Kimilainen

Fabienne Wohlwend

Miki Koyama

Sarah Moore

Vicky Piria

Tasmin Pepper

Sabre Cook

Jessica Hawkins

 

2019 drivers without guaranteed spots - 

 

Caitlin Wood

Gosia Rdest

Naomi Schiff

Esmee Hawkey

Vivien Keszthelyi

Megan Gilkes

Sarah Bovy

Shea Holbrook

 

New applicants attending the Almeria test

 

Abbie Eaton

Abbie Munro

Anna Inotsume

Ayla Agren

Belen Garcia

Bruna Tomaselli

Chelsea Herbert

Courtney Crone

Gabriela Jilkova

Hannah Grisham

Irina Sidorkova

Katherine Legge

Michelle Gatting

Nerea Marti

convar Creative Commons License 2019.09.04 0 0 4187

Upsz, ezt közben meg el is felejtettem.

 

Amit belinkeltél és amit ott írtál, arra reagálva: hát igen, nagyon az látszik hogy a bajnokság első öt helyezettje az akinek a produkciója tényleg ért is vmit, a többiek mehetnek vissza a balettba ugrálni nek lehet hogy érdemesebb volna vmi más, hasznosabb elfoglaltságot találni :)

Előzmény: Generic Jingle (4186)
Generic Jingle Creative Commons License 2019.08.16 0 0 4186
Előzmény: convar (4185)
convar Creative Commons License 2019.08.16 0 0 4185

Látom mennyire megmozgatott mindenkit ez a W Series :DDD A szezonzáró is, meg úgy maga az egész is :D

 

 

Jó, mondjuk vhol nem is csodálom. 6 verseny egy bajnokságba (ami egyébként is tartott 3 hónapig úgy hogy augusztusban már vége is) még egy türkmenisztáni megye 3-as Swift kupába is kevés lenne, nemhogy ide...... ez így konkrétan egy lófasz. Még ha a DTM betétszériája is (ami mondjuk szem alapból rossz koncepció, inkább az F1 elé kéne betolni ezt a szériát, ezek a lányok úgyis oda igyekeznének, nem a DTM-be), akkor is, legalább a Nürburgring-en még rendezni kellett volna nekik is egy versenyt.

 

Meg ezek a félórás versenyek is, a tetejébe alapból időlimittel.... akkor már legalább legyen már 1 óra az az időlimit... sztem......

 

Meg onboard sincs szinte sose.... 2019-ben..... ez is egyszerűen gáz........

 

 

Szóval vhol tényleg, szinte lehetetlen vállalkozás az ember számára hogy igazán megkedvelje ezt a szériát.

 

 

De mindezektől függetlenül Chadwick-ot továbbra is komálom, és így ezzel együtt továbbra is tárt karokkal várnám 1x az IC-be :) (az f1-be úgyse fog kapni sose versenyzői ülést, akkor se ha még vagy 10 W Series bajnokságot nyer, de pár éven belül ő is rájön majd biztosan)

JarnoTrulli Creative Commons License 2019.07.05 0 0 4184

Ha már W lesz a hétvégén:

 

Vittoria 

 

 

 

JarnoTrulli Creative Commons License 2019.06.16 0 0 4183

JarnoTrulli Creative Commons License 2019.06.06 0 0 4182

nehéz ezzel vitatkozni, hiába magyar autóversenyzőről van szó (és nem azért mondom, mert már az első F4-es éve óta bírom a lányt és követem a pályafutását.) 

Előzmény: toto92 (4180)
convar Creative Commons License 2019.06.05 0 0 4181

Miért, mit mondott Sophia? A gugli fordító megint leszerepelt.

Előzmény: toto92 (4180)
toto92 Creative Commons License 2019.06.05 0 0 4180

convar Creative Commons License 2019.05.24 0 0 4179

"vhogy nem gondolnám hogy pl. az f1-es csapatfőnökök is innen akarnának annyira majd pilótákat kiemelni innentől fogva"

 

Mondjuk hogy ezzel kapcs. máris megcáfoljam magam: közben pont el is felejtettem hogy mindazok ellenére amit állítok/gondolok, Chadwickről napvilágot látott hogy már mehet is majd az f1-be

 

szimulátorozni (meg kávét főzni :P) :)

https://hu.motorsport.com/girlpower/news/hivatalos-noi-versenyzot-igazolt-a-williams-jamie-chadwicket-a-w-seriesbol/4392209/

 

 

Azért majd ha esetleg 1x megunja a szimulátorozást/kávéfőzést/mosogatást/stb., akkor jöhetne majd akár az IC-be is :) Én biztos hogy tárt karokkal várnám :)

Előzmény: convar (4178)
convar Creative Commons License 2019.05.24 0 0 4178

"engem meglepett, mert sokkal nagyobb lemaradást tippeltem volna nála"

 

Kérdés, hogy ez őt vagy inkább a mezőnyt minősíti-e inkább :)

 

 

Amúgy tegnap megnéztem Zoldert. Hát nem is tudom. Az a baj hogy nekem egyelőre eléggé hamvába holt vállalkozás szagú az egész. Nézők gyaklag nincsenek (vagy legalábbis még nincsenek, nem tudom hogy annak idején pl. az F-E-nek is ilyen nehezen indultak-e be a dolgok), az autó eléggé ormótlan, magyarán csúnya, és nem is kicsit, + még hangja is alig van. Semmi "pezsgés" nincs körülötte. Vagy Európában mostanában minden ow autó ilyen semmilyen? Ja és még a festések is, kb. van összesen három, azok variálódnak az autókon oszt csókolom.

 

Nameg onboardok sem voltak....... Szóval az az igazság, hogy - legalábbis nekem - elég nehéz lesz igazán szeretni ill. megszeretni így ezt a szériát.

 

 

Ill. maga a verseny is elég álmoska volt, leszámítva az elején történt egy-két crasht (Keszthelyi hát persze hogy benne volt, szinte mintha vonzaná az ilyen helyzeteket), nameg!!!!!!!!!!!

 

a végefelé Chadwick és Powell párharcát, akik tényleg szépen egymásra találtak egy pár körön. Ez azért tényleg nem volt rossz, igazi kerék a kerék ellen, kerékvetőkön át féle versenyzés, sőt, ha nem lányok volnának még azt is mondhatnám rá hogy igazi férfimunka volt! :)

https://www.youtube.com/watch?v=E8_NtuomU9U

 

Visser meg úgy nyert hogy nem is működtek a kijelzői:

https://hu.motorsport.com/girlpower/news/a-versenyzono-vakon-nyerte-meg-a-w-series-futamat/4392350/

 

 

Persze egy mint DTM nevelősorozat még működhet sokáig, csakhát én úgy tudom ennél azért egy kicsit ambiciózusabb terveik vannak Coulthardéknak ezzel a szériával.

 

Meg ez a nevelősorozat státusz is, azt pl. vhogy nem gondolnám hogy pl. az f1-es csapatfőnökök is innen akarnának annyira majd pilótákat kiemelni innentől fogva (főleg nem olyat aki pl. már 26 éves mint Powell, vagy 29 mint Kimilainen). Innen tovább sztem csak - értelemszerűen - pl. a DTM-be, ill. egyéb más nem f1 szériába vezethet inkább csak az útjuk. Ezekbe jobban el tudom képzelni, hogy egyik-másik itt ügyesen vitézkedő leányzóban látnak némi fantáziát, vagy ha nem is feltétlenül a csapatfőnökök, akkor meg a szponzorok.

Előzmény: JarnoTrulli (4177)
JarnoTrulli Creative Commons License 2019.05.19 0 1 4177

Keszthelyi tegnap debütált is a W-ben (Kimilainent helyettesítette)

engem meglepett, mert sokkal nagyobb lemaradást tippeltem volna nála

 

 

futamot Visser nyerte

JarnoTrulli Creative Commons License 2019.05.05 0 0 4176

Chadwick historic winner of inaugural W Series race

 

https://wseries.com/w-hub/hockenheim-race/

 

1 55 Jamie Chadwick GBR 18 32:59.079
2 27 Alice Powell GBR 18 33:00.408 01.329 01.329
3 19 Marta Garcia ESP 18 33:00.771 00.363 01.692
4 95 Beitske Visser NLD 18 33:02.552 01.781 03.473
5 26 Sarah Moore GBR 18 33:04.850 02.298 05.771
6 5 Fabienne Wohlwend LIE 18 33:06.128 01.278 07.049
7 85 Miki Koyama JPN 18 33:07.890 01.762 08.811
8 31 Tasmin Pepper RSA 18 33:16.215 08.325 17.136
9 3 Gosia Rdest POL 18 33:17.968 01.753 18.889
10 20 Caitlin Wood AUS 18 33:19.463 01.495 20.384
11 21 Jessica Hawkins GBR 18 33:20.652 01.189 21.573
12 2 Esmee Hawkey GBR 18 33:22.074 01.422 22.995
13 37 Sabre Cook USA 18 33:22.444 00.370 23.365
14 99 Naomi Schiff DEU 18 33:24.411 01.967 25.332
15 11 Vicky Piria ITA 18 33:30.836 06.425 31.757
16 67 Shea Holbrook USA 18 33:45.285 14.449 46.206
17 7 Emma Kimilainen FIN DNF
18 49 Megan Gilkes CAN DNF

JarnoTrulli Creative Commons License 2019.05.03 0 0 4175

W is megkezdte a versenyhétvégét. 

Chadwick igazolta, hogy a mezőnyből ő a legtöbbre hivatott. Elég nagy fölénnyel nyerte mindkét edzést Kimilainen előtt

Generic Jingle Creative Commons License 2019.04.08 0 0 4174

Azt írtam is, hogy magát fényezte, de szerintem simán megtenné olyannal is, akivel baráti vagy üzleti viszonyban van, esetleg munkaköri kötelességként szólnak neki, hogy kellene pár jó szó.

 

W-nek önálló topik biztosan nem kell, magasabban jegyzett sorozatok topikjai is behaltak, lásd pl. Super Formula vagy Formula E. Akinek írhatnékja lesz, az vagy ide ír, vagy a neveldébe, elvégre a jelek alapján ez a sorozat a nevelde neveldéjének tűnik, de majd kiderül.

Előzmény: JarnoTrulli (4173)
JarnoTrulli Creative Commons License 2019.04.07 0 0 4173

Wégé féle dologra emlékszem, de ott szerintem benne volt némi önreklám, elvégre arról a bajnokságról volt szó amiben versenyzett és az akkori csapattársáról

 

de visszatérve a W-re most mi legyen? 

- legyen itt tárgyalva, mert nők a rajtrácson, sőt versenyeznek is

- legyen külön topikja és vegyük komolyra hiszen új széria

- menjen át az egész a neveldés topikba

 

Illetve egy bónusz kérdés: érdekel egyáltalán valakit komolyabb szinten, hogy bármilyen formában téma legyen? :D

első pár fordulóra én az esélyt megadom nekik. 

Előzmény: Generic Jingle (4169)
convar Creative Commons License 2019.04.03 0 0 4172

Ejnye-ejnye Suzuki, tessék kényelmesebb lábbeliket biztosítani a lányoknak! :)

 

 

convar Creative Commons License 2019.03.31 0 0 4171

Hát akkor inkább csak egyszerűen bosszankodj te is azon (ahogy én), hogy a faszé' kellett váltania forma autókra, amikor nagyon bennevolt a pakliban (ahogy én már régebben is írtam), hogy annyi zártkabinos versenyzés után ez akár zsákutca is lehet, és hát nagyon úgy néz ki hogy az is lett (mert én igenis tényleg úgy gondolom azokban a túraautós felhozó szériákban viszont egész szépen fejlődött, persze hogy végül elérte volna-e a DTM szintjét az kérdés, ill. ez már lehet örökre az is marad) -------- és hagyd a picsába ezt a ki tolja/mi tolja/kinek a kije/mije/Carmen Jorda/Vivike féle folyton epéskedő cinikus, sőt szarkasztikus, mellesleg tényleg tipikusan annyira magyaros virtust.

 

A menedzsmentjének persze tényleg nem ártana már egy jó alapos seggberúgás, ezzel egyetértek, úgy értem mindenkivel a topikban. Mert ahogyan lekommunikálnak dolgokat tény hogy az is egy igazi hungarikum, és egyáltalán nem is segítik vele Keszthelyit, sőt inkább az ellenkezőjét érik el vele, legalábbis ami pl. az elfogadtatását jelenti - lásd pl. ezt a topikot is, amely példásan szemlélteti ezt a folyamatot.

Előzmény: Generic Jingle (4162)
Generic Jingle Creative Commons License 2019.03.30 0 0 4170

https://en.wikipedia.org/wiki/2014_SEAT_León_Eurocup

 

Ez volt azt a nagyon erős mezőny. A legismertebb név Stefano Comini volt, de csak azért, mert a hungaroringi WSR hétvégéken lehetett vele találkozni a túraautós futamokon.

Előzmény: Generic Jingle (4169)
Generic Jingle Creative Commons License 2019.03.30 0 0 4169

Mai világban felesleges ennyire hülyének nézni az embereket, ahol 2-3 kattintás után bárki feltérképezheti az adott szériát, ellenfeleket, és azt, hogy hozzájuk képest hogyan teljesít Vivi. 

.

Ne gondold, az emberek többsége még az őket érdeklő dolgoknak sem képes utánanézni, azt tudja ezekről, amit az arcába tolnak. Tapasztalom ezt nap nap után akár autós, akár zenei topikokban, fészbúk csoportokban. De remek példa erre az F1 szabadedzések során beolvasott nézői kérdések, amelyeket egy, magát F1 rajongónak mondó arcnak vagy séróból tudni kellene, vagy pár klikkeléssel meg kellene találni rá a választ, nem kellene ehhez Szujót meg Wégét kérdezgetni.

És ha már wégé, pár éve ő is előadta a túraautós topikban, hogy milyen magas színvonalú bajnokságban kergetőzik, hogy milyen nagy nevű emberekkel veszi fel a versenyt ő meg Bús Edina. Pedig ha valahol, hát abban a topikban a többség tudja használni a gúgölt.

Előzmény: JarnoTrulli (4168)
JarnoTrulli Creative Commons License 2019.03.30 0 0 4168

kétlem, hogy egy 18 éves lánynak ekkora arca lenne. Legalábbis bízom benne.

Egészséges önbizalom és a nagy arc ugye nem ugyanaz :) szerintem 100% hogy a menedzsmentje a hunyó, akik előállnak ezekkel a Rákosi korszakbeli filmhíradós lelkes hangulatjelentésekkel, hogy minden szép és jó és tökéletes és haladunk a cocializmus dicső útján

baj csak akkor van, ha már Vivi is elhiszi a sok hülyeséget de erre tényleg csak olyan tudná a választ aki ismeri is

 

"Ódákat zengeni arról hogy egy kilencvenhatod rangú  ázsiai bajnokságban megvert egy 50 éves japán hobbiversenyzőt?"

 

pont ez a baj, hogy ódákat zengenek a kilencvenhatod rangú ázsiai szerepléséről, de azt már elhallgatják, hogy 50-es, 60-es éveiket taposó japán amatőröket képes csak megelőzni. Ha jól tudom nem csak egy 50 feletti bácsi volt ott, hanem 60 is. Igaz nem minden futamon. 

 

De ez régi bevett szokás, hogy a mezőnyről csak azokat emelik ki a Vivi médiában, aki valamennyire ismertek egy átlag autósport követőnek és kész. Ázsiai bajnokságban Ticktum volt kiemelve, meg tavaly vagy azelőtt valamelyik Audi hobbikupában a vendégszereplő van der Garde. 

Ellenben arról, hogy hány fős a mezőny illetve kiket tudott megelőzni, és a "bravúros, sporttörténelmi pontszerzéshez" konkrétan elég volt elrajtolnia. Bár, ha genyó lennék ideírnám, hogy volt amikor a felvezető kör már kifogott rajta. Ezért is írtam, hogy a formaautós kalandig mindig jól egyengették az útját. Kis létszámú mezőny, ahol ebből adódóan mindenki pontot tud szerezni és lehet cikkezni róla. 

Mai világban felesleges ennyire hülyének nézni az embereket, ahol 2-3 kattintás után bárki feltérképezheti az adott szériát, ellenfeleket, és azt, hogy hozzájuk képest hogyan teljesít Vivi. 

 

Emlékszem én arra, amikor az Audi kupában felvette vele a versenyt egy profi alpesi síző aki csak vendégversenyző volt egy hétvégén, de volt amikor egy holland uralkodói leszármazott is hozta a szintjét. 

 

Érdemes megnézni a wikipédia oldalát amit szerintem a csapata szerkeszt:) angolba bele se mertem olvasni, elég a magyar:

 

Pár részlet:

 

"Kivételes tehetségéhez társuló kitartása és rátermettsége révén a magyar versenyző fiatal kora ellenére a felnőtt mezőnyben is sorra vette az akadályokat"

 

"Kiemelkedő eredményeit látva, a Suzuki Cup Austria promótere egyedüli magyar versenyzőként hívta meg az osztrák sorozat egyik futamára, ahol a felnőtt férfi mezőnyben elért előkelő 4. helyezésével ismét bizonyította vitathatatlan tehetségét."

 

"A szezon záróhétvégéjén pályafutása 60. versenyén a 60. dobogós helyezését, és 25. győzelmét érte el." - ennek a mezőnynek tényleg utána kellene nézni :)

 

" A szezon folyamán rajta kívül álló okok miatt (balesetek, kommunikációs hiba okozta büntetés) 14-ből 7 versenyt tudott befejezni. Ennek ellenére 65 pontot gyűjtve a 13. helyen zárta a bajnokságot, s ezzel a magyar autósport történetének legfiatalabb pontszerzője lett a nemzetközi sorozatok tekintetében"

 

"Ezzel ő lett minden idők legfiatalabb női autóversenyzője a nemzetközi GT4-es (nagy túraautó) kategóriában, aki a szezon befejeztével dobogós helyen végzett"

 

"Az ázsiai bajnokságban való indulással a legfiatalabb és egyben az első női pilóta lett a magyar autósport történetében, aki egy teljes szezon keretein belül eljutott a nemzetközi Forma-3-as kategóriáig. Élete első Formula 3-as sorozatában 9 versenyből ötben szerzett pontot, összesen 13-at, amivel a 13. helyen végzett, s minden idők legfiatalabb, egyben legsikeresebb magyar autóversenyzője lett a kategóriában."

 

 

Előzmény: toto92 (4163)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!