Sophiat sajnalom csak, mert iden tenyleg elkallodott ami a formaautozast illeti. Boritekolni lehetett ezt sajna evek ota, amikor mar a nemet F4 se ment konnyen, vagy mar azelott a Ginetta Junior, hogy nincs sok penz mogotte
Ehhez meg jottek olyan rajta kivul allo dolgok mint amikor kitalaltak hogy a nemet F4-ben nem szamit ujoncnak a 0 rajtjaval (igy eleve elesett attol a lehetosegtol, hogy a TOP3-on kivul o is felmehet a podiumra, ha a legjobb ujonckent zarna az adott futamok utan), F3-ban a csapata nem tudott atmenni az akkor atszervezodo uj F3-ba. Hab a tortan, hogy ahova mentek volna, mint B opcio ott meg mar a szezonkezdet elott lefujtak olyan keves indulo volt.
Durva, de a balesete az ami Sophiara terelte a figyelmet. Tavaly mar abban a Formula Regionalban tengodott mindossze. Minden evere jutott valami ilyesmi hatraltato tenyezo.
Amennyire elzarkozik (szerintem jogosan) a W Seriestol, most bevallalta ezt az ELMS csajcsapatot. Nyilvan egy Le Mans indulas a celja.
HWA vagy akar a Mercedes komolyabban tamogatna nem itt tartana
HWA Racelab nem tette be se az F3-as se az F2-es csapataba
Nem is értem, hogy a mostani szuperliszenc rendszerben miért ölnek egy valag pénzt nem reális F1-es álmokat kergetve, mikor a rendszer célja, kimondva, ki nem mondva, hogy csak F2-es élmenők ülhessenek F1-es autóba. Mert gondolom alsóbb szinteken sem olcsó mulatság az együlésezés.
Flörsch is jöhetne az IC-be (efeggy úgyse lesz ebből se soha), az lenne ám csak az igazán nyami-nyami :) (Chadwick úgyis elment már a Williamshez kávét főzni.)
Amit belinkeltél és amit ott írtál, arra reagálva: hát igen, nagyon az látszik hogy a bajnokság első öt helyezettje az akinek a produkciója tényleg ért is vmit, a többiek mehetnek vissza a balettba ugrálni nek lehet hogy érdemesebb volna vmi más, hasznosabb elfoglaltságot találni :)
Látom mennyire megmozgatott mindenkit ez a W Series :DDD A szezonzáró is, meg úgy maga az egész is :D
Jó, mondjuk vhol nem is csodálom. 6 verseny egy bajnokságba (ami egyébként is tartott 3 hónapig úgy hogy augusztusban már vége is) még egy türkmenisztáni megye 3-as Swift kupába is kevés lenne, nemhogy ide...... ez így konkrétan egy lófasz. Még ha a DTM betétszériája is (ami mondjuk szem alapból rossz koncepció, inkább az F1 elé kéne betolni ezt a szériát, ezek a lányok úgyis oda igyekeznének, nem a DTM-be), akkor is, legalább a Nürburgring-en még rendezni kellett volna nekik is egy versenyt.
Meg ezek a félórás versenyek is, a tetejébe alapból időlimittel.... akkor már legalább legyen már 1 óra az az időlimit... sztem......
Meg onboard sincs szinte sose.... 2019-ben..... ez is egyszerűen gáz........
Szóval vhol tényleg, szinte lehetetlen vállalkozás az ember számára hogy igazán megkedvelje ezt a szériát.
De mindezektől függetlenül Chadwick-ot továbbra is komálom, és így ezzel együtt továbbra is tárt karokkal várnám 1x az IC-be :) (az f1-be úgyse fog kapni sose versenyzői ülést, akkor se ha még vagy 10 W Series bajnokságot nyer, de pár éven belül ő is rájön majd biztosan)
nehéz ezzel vitatkozni, hiába magyar autóversenyzőről van szó (és nem azért mondom, mert már az első F4-es éve óta bírom a lányt és követem a pályafutását.)
"vhogy nem gondolnám hogy pl. az f1-es csapatfőnökök is innen akarnának annyira majd pilótákat kiemelni innentől fogva"
Mondjuk hogy ezzel kapcs. máris megcáfoljam magam: közben pont el is felejtettem hogy mindazok ellenére amit állítok/gondolok, Chadwickről napvilágot látott hogy már mehet is majd az f1-be
Azért majd ha esetleg 1x megunja a szimulátorozást/kávéfőzést/mosogatást/stb., akkor jöhetne majd akár az IC-be is :) Én biztos hogy tárt karokkal várnám :)
"engem meglepett, mert sokkal nagyobb lemaradást tippeltem volna nála"
Kérdés, hogy ez őt vagy inkább a mezőnyt minősíti-e inkább :)
Amúgy tegnap megnéztem Zoldert. Hát nem is tudom. Az a baj hogy nekem egyelőre eléggé hamvába holt vállalkozás szagú az egész. Nézők gyaklag nincsenek (vagy legalábbis még nincsenek, nem tudom hogy annak idején pl. az F-E-nek is ilyen nehezen indultak-e be a dolgok), az autó eléggé ormótlan, magyarán csúnya, és nem is kicsit, + még hangja is alig van. Semmi "pezsgés" nincs körülötte. Vagy Európában mostanában minden ow autó ilyen semmilyen? Ja és még a festések is, kb. van összesen három, azok variálódnak az autókon oszt csókolom.
Nameg onboardok sem voltak....... Szóval az az igazság, hogy - legalábbis nekem - elég nehéz lesz igazán szeretni ill. megszeretni így ezt a szériát.
Ill. maga a verseny is elég álmoska volt, leszámítva az elején történt egy-két crasht (Keszthelyi hát persze hogy benne volt, szinte mintha vonzaná az ilyen helyzeteket), nameg!!!!!!!!!!!
a végefelé Chadwick és Powell párharcát, akik tényleg szépen egymásra találtak egy pár körön. Ez azért tényleg nem volt rossz, igazi kerék a kerék ellen, kerékvetőkön át féle versenyzés, sőt, ha nem lányok volnának még azt is mondhatnám rá hogy igazi férfimunka volt! :)
Persze egy mint DTM nevelősorozat még működhet sokáig, csakhát én úgy tudom ennél azért egy kicsit ambiciózusabb terveik vannak Coulthardéknak ezzel a szériával.
Meg ez a nevelősorozat státusz is, azt pl. vhogy nem gondolnám hogy pl. az f1-es csapatfőnökök is innen akarnának annyira majd pilótákat kiemelni innentől fogva (főleg nem olyat aki pl. már 26 éves mint Powell, vagy 29 mint Kimilainen). Innen tovább sztem csak - értelemszerűen - pl. a DTM-be, ill. egyéb más nem f1 szériába vezethet inkább csak az útjuk. Ezekbe jobban el tudom képzelni, hogy egyik-másik itt ügyesen vitézkedő leányzóban látnak némi fantáziát, vagy ha nem is feltétlenül a csapatfőnökök, akkor meg a szponzorok.
Azt írtam is, hogy magát fényezte, de szerintem simán megtenné olyannal is, akivel baráti vagy üzleti viszonyban van, esetleg munkaköri kötelességként szólnak neki, hogy kellene pár jó szó.
W-nek önálló topik biztosan nem kell, magasabban jegyzett sorozatok topikjai is behaltak, lásd pl. Super Formula vagy Formula E. Akinek írhatnékja lesz, az vagy ide ír, vagy a neveldébe, elvégre a jelek alapján ez a sorozat a nevelde neveldéjének tűnik, de majd kiderül.
Wégé féle dologra emlékszem, de ott szerintem benne volt némi önreklám, elvégre arról a bajnokságról volt szó amiben versenyzett és az akkori csapattársáról
de visszatérve a W-re most mi legyen?
- legyen itt tárgyalva, mert nők a rajtrácson, sőt versenyeznek is
- legyen külön topikja és vegyük komolyra hiszen új széria
- menjen át az egész a neveldés topikba
Illetve egy bónusz kérdés: érdekel egyáltalán valakit komolyabb szinten, hogy bármilyen formában téma legyen? :D
Hát akkor inkább csak egyszerűen bosszankodj te is azon (ahogy én), hogy a faszé' kellett váltania forma autókra, amikor nagyon bennevolt a pakliban (ahogy én már régebben is írtam), hogy annyi zártkabinos versenyzés után ez akár zsákutca is lehet, és hát nagyon úgy néz ki hogy az is lett (mert én igenis tényleg úgy gondolom azokban a túraautós felhozó szériákban viszont egész szépen fejlődött, persze hogy végül elérte volna-e a DTM szintjét az kérdés, ill. ez már lehet örökre az is marad) -------- és hagyd a picsába ezt a ki tolja/mi tolja/kinek a kije/mije/Carmen Jorda/Vivike féle folyton epéskedő cinikus, sőt szarkasztikus, mellesleg tényleg tipikusan annyira magyaros virtust.
A menedzsmentjének persze tényleg nem ártana már egy jó alapos seggberúgás, ezzel egyetértek, úgy értem mindenkivel a topikban. Mert ahogyan lekommunikálnak dolgokat tény hogy az is egy igazi hungarikum, és egyáltalán nem is segítik vele Keszthelyit, sőt inkább az ellenkezőjét érik el vele, legalábbis ami pl. az elfogadtatását jelenti - lásd pl. ezt a topikot is, amely példásan szemlélteti ezt a folyamatot.
Ez volt azt a nagyon erős mezőny. A legismertebb név Stefano Comini volt, de csak azért, mert a hungaroringi WSR hétvégéken lehetett vele találkozni a túraautós futamokon.
Mai világban felesleges ennyire hülyének nézni az embereket, ahol 2-3 kattintás után bárki feltérképezheti az adott szériát, ellenfeleket, és azt, hogy hozzájuk képest hogyan teljesít Vivi.
.
Ne gondold, az emberek többsége még az őket érdeklő dolgoknak sem képes utánanézni, azt tudja ezekről, amit az arcába tolnak. Tapasztalom ezt nap nap után akár autós, akár zenei topikokban, fészbúk csoportokban. De remek példa erre az F1 szabadedzések során beolvasott nézői kérdések, amelyeket egy, magát F1 rajongónak mondó arcnak vagy séróból tudni kellene, vagy pár klikkeléssel meg kellene találni rá a választ, nem kellene ehhez Szujót meg Wégét kérdezgetni.
És ha már wégé, pár éve ő is előadta a túraautós topikban, hogy milyen magas színvonalú bajnokságban kergetőzik, hogy milyen nagy nevű emberekkel veszi fel a versenyt ő meg Bús Edina. Pedig ha valahol, hát abban a topikban a többség tudja használni a gúgölt.
kétlem, hogy egy 18 éves lánynak ekkora arca lenne. Legalábbis bízom benne.
Egészséges önbizalom és a nagy arc ugye nem ugyanaz :) szerintem 100% hogy a menedzsmentje a hunyó, akik előállnak ezekkel a Rákosi korszakbeli filmhíradós lelkes hangulatjelentésekkel, hogy minden szép és jó és tökéletes és haladunk a cocializmus dicső útján
baj csak akkor van, ha már Vivi is elhiszi a sok hülyeséget de erre tényleg csak olyan tudná a választ aki ismeri is
"Ódákat zengeni arról hogy egy kilencvenhatod rangú ázsiai bajnokságban megvert egy 50 éves japán hobbiversenyzőt?"
pont ez a baj, hogy ódákat zengenek a kilencvenhatod rangú ázsiai szerepléséről, de azt már elhallgatják, hogy 50-es, 60-es éveiket taposó japán amatőröket képes csak megelőzni. Ha jól tudom nem csak egy 50 feletti bácsi volt ott, hanem 60 is. Igaz nem minden futamon.
De ez régi bevett szokás, hogy a mezőnyről csak azokat emelik ki a Vivi médiában, aki valamennyire ismertek egy átlag autósport követőnek és kész. Ázsiai bajnokságban Ticktum volt kiemelve, meg tavaly vagy azelőtt valamelyik Audi hobbikupában a vendégszereplő van der Garde.
Ellenben arról, hogy hány fős a mezőny illetve kiket tudott megelőzni, és a "bravúros, sporttörténelmi pontszerzéshez" konkrétan elég volt elrajtolnia. Bár, ha genyó lennék ideírnám, hogy volt amikor a felvezető kör már kifogott rajta. Ezért is írtam, hogy a formaautós kalandig mindig jól egyengették az útját. Kis létszámú mezőny, ahol ebből adódóan mindenki pontot tud szerezni és lehet cikkezni róla.
Mai világban felesleges ennyire hülyének nézni az embereket, ahol 2-3 kattintás után bárki feltérképezheti az adott szériát, ellenfeleket, és azt, hogy hozzájuk képest hogyan teljesít Vivi.
Emlékszem én arra, amikor az Audi kupában felvette vele a versenyt egy profi alpesi síző aki csak vendégversenyző volt egy hétvégén, de volt amikor egy holland uralkodói leszármazott is hozta a szintjét.
Érdemes megnézni a wikipédia oldalát amit szerintem a csapata szerkeszt:) angolba bele se mertem olvasni, elég a magyar:
Pár részlet:
"Kivételes tehetségéhez társuló kitartása és rátermettsége révén a magyar versenyző fiatal kora ellenére a felnőtt mezőnyben is sorra vette az akadályokat"
"Kiemelkedő eredményeit látva, a Suzuki Cup Austria promótere egyedüli magyar versenyzőként hívta meg az osztrák sorozat egyik futamára, ahol a felnőtt férfi mezőnyben elért előkelő 4. helyezésével ismét bizonyította vitathatatlan tehetségét."
"A szezon záróhétvégéjén pályafutása 60. versenyén a 60. dobogós helyezését, és 25. győzelmét érte el." - ennek a mezőnynek tényleg utána kellene nézni :)
" A szezon folyamán rajta kívül álló okok miatt (balesetek, kommunikációs hiba okozta büntetés) 14-ből 7 versenyt tudott befejezni. Ennek ellenére 65 pontot gyűjtve a 13. helyen zárta a bajnokságot, s ezzel a magyar autósport történetének legfiatalabb pontszerzője lett a nemzetközi sorozatok tekintetében"
"Ezzel ő lett minden idők legfiatalabb női autóversenyzője a nemzetközi GT4-es (nagy túraautó) kategóriában, aki a szezon befejeztével dobogós helyen végzett"
"Az ázsiai bajnokságban való indulással a legfiatalabb és egyben az első női pilóta lett a magyar autósport történetében, aki egy teljes szezon keretein belül eljutott a nemzetközi Forma-3-as kategóriáig. Élete első Formula 3-as sorozatában 9 versenyből ötben szerzett pontot, összesen 13-at, amivel a 13. helyen végzett, s minden idők legfiatalabb, egyben legsikeresebb magyar autóversenyzője lett a kategóriában."