270 ML szívókönyök / szívósor olajszivárgás a műanyag könyök és a fém közti tömítetlenségtől van főleg vagy a pillangószelepek tengelye melett folyok az olaj ?
Itt is köszönöm a segitséget. Üdv mindenkinek. Kérdésem hol tudok a ml 430 2000es évjátu mercimhez kulcsot csináltatni mert 1 kulcsal vettem. Elektromos ablakok nem müködnek csak a jobb1, biztik jók. tanács?
Kösz az egészséges érdeklődésedet:-)) Kölönben jól vagyok,és a kocsim is remek formában van az elmúlt műtét utáni 5800 kilóméteres futásteljesitménye alapján.
Az nem diag. Az egy 3 dvd-nyi speckó német progi,ami fedi az összes kb 2004-2005 ig gyártott összes mercedes személy,és teherautók teljes félmetszet-félnézet..sok metszet sok nézet:-) ben minden egyes alkatrészét fődarabjait,felépitését az utolsó csavarig a teljes tételes cikszámai alapján.
Segitünk ahol tudunk 1másnak. Van aki komoly szak,és alkatrész ismeretekkel bir. De minimum meg van neki a WIS nevű progija,amiböl ki tudja lesni a tutit,és van olyan aki csak ugatja a szakmát mint én,de állandóan fúr-farag,és mindent megold a "maga módján" :-)) Mondjuk a nevezett progi nekem is föl van telepitve a 3 dvd lemezével 1 win2000 emulátor alá,csak lusta vagyok ott molyolni.
Amúgy teljesen egyet értek ezzel. Amikor csak időm engedi magam csinálom,de sajnos akna és tágas garázs hijján szűkösek a lehetőségek. És nagyon köszönöm az instrokciókat ,tényleg jó ez a fórum !
Hali. Nem ment el a kedvem. Volt szakműhelybe a gép. 3-4 közti szeleptest hibát javították (70 pénz) wandlert nem találták hibásnak. Motortartóbakcserét már Én csinálom és még szerintem a szívósort is le kell venni mert eléggé nyomja az olajat. Szívósort ha leveszem és ledugózom fog lustulni az autó?
A méretek miatt. Nekem kb ott a piros pontnál van az a pont,ahol a zárhid alsó lemezére nyomva be tudok nyúlni a 12 centi mély,és 5 centi pipába hajtott csavarhúzóval. Ha a méreteket betartod,kb ott fogysz kavirnyállni a vas végével,ahol kell:-)) És jobbra az óra járásával megegyező irányba!
Melyik vége szakadt?Többnyire az utastér oldalán pattan le a bovdenvég. Ha igy van,akkor nem nagy ügy.Kibányászni a bovdenvéget,massziv csőrös fogó,és húzni:-). Ha a túloldalon szakadt le a vége,akkor sajnos "pecázás" van Gépház közepétöl jobbra kb 6-8 centire van a fül,amit húzna a bovden . Én ezt 1 hosszú "profilra" hajtott csavarhúzóval pöcköltem ki alulrol a diszrácson keresztül. Biztos tudományosabban is meglehet oldani,de nekem ez jutott eszembe,és működött!! Ja ,egy kicsit nem árt nyomni a gépháztetőt feszités pillanatában,mert könyebben kipattan!!
Üdv mindenkinek. ML 430 2000-es évjárat most vettem. Eletromos ablakok nem müködnek csak anyós ülésnél. Biztik jók valakinek tippje? JKöszönöm a segitséget.
Igen. Mint emlitettem ,utólag "helyre" lett téve a dolog.. További másfél órás szüttyögéssel hanyatt a betonon. A komplett váltót nem méregettem. Csak annyit éreztem,hogy hiába vagyok jó erőben,vállon nem birtam volna kicserélni. 1ébként meg köszönjük a hasznos infókat,megpróbálunk épitkezni belőlük.
Van egy rossz hírem neked: ha nem tudod szabadon forgatni a wandlert bent a helyén, akkor nem lett rendesen feltéve a nyelestengelyre. Ha így raktad össze, akkor feszíti a fogaskoszorút, és szétbarmolja a tehermentesítőt is. A rendesen felrakott wandlernek bent a helyén van legalább 5mm szabad játéka, és simán ráforgatható a csavarok furatára.
Üdv Mindenkinek! 2001-es 270cdi. Kettő fura hiba, ami nagyon szivat. Esetleg valaki már találkozott vele. Ahogy kezdődött távkapcsoló nem zárta a központi zárat, de bentről működik. Elem csere, kulcs és abban is elemcsere megvolt, de ugyan az nem zár és gondolom akkor riasztóm sincs. Pár napra rá generátor visszajelző világít. Szerelőig elértem, de aksi lemerült. Bebika nincs töltés. Haver átjön hibakód olvasás, de nincs hiba van töltés. Két nap múlva ismét generátor visszajelző és nincs töltés. Szerelő generátor le villamosságis felujít, generátor vissza lámpa világít nincs töltés. Generátor ismét le és villamosságis, majd vissza, de hiba még mindig megvan. Most várok, hogy sorra kerüljön, de valami olyasmit vettem ki a beszélgetésből a szerelőnél, hogy komputer vezérli a generátort, vagy mi és ott lehet a bibi. Szóval van valami ilyesmi, vagy csak a laikust szívatják?
Ha jól értelmezem,már el is ment a kedved az egésztöl.Miután láttad ezeket a "vidéki" megoldásokat:-)) 1 azonban biztos... csak igy tudsz sok-sokszázezret a zsebedben tartani. De hát én sem vagyok debil, pláne kezdő:-))