Üdvözletem! Olyan kérdésem volna hogy, van egy 98-as B Corsa-m amin hátsó kerékcsapágyat cserélnék (Mapco típusú csapágy) és mikor rakom vissza a csavart azt nyomték kulccsal kell meghuznom és ha igen akkor mekorra nyomatékkal? Segítségetket elöre is köszönöm
Évekig voltam igy az X 12 XE motoros Corsámmal-a létömegmérő hüvelyén a gyári bilincs már nem szorított ,de egy szerelő se vette észre és a fals levegő miatt nem pontos a keverék (amikor nagyon szív) emiatt a katalizátor jelez és a rendszer leszabályoz-mindig légtömegmérőt akartak vetetni velem,egyer 1 bontos mondta hogy nézzem meg a GM kódját ott van alul és akkor rájöttünk hogy nem is fogja a bilincs ,igy lehet computert nézni-meg mérni ,de minek????
A másik a kartelgázcső ami lehet hogy repedezett ,de alig látszik.
Most a legutolsó dolog ami szinte újjá varázsolta motort ,hogy a pillangóház retenetesen tele volt olajsárral amit a kartelgázból kap.
Sziasztok! Már többször jártam úgy, hogy a bal első ajtónál a zár nem működött, így a központi zár sem volt jó. A kilinc lötyögött, nem mozgatta a szerkezetet. Nagyon nehezen megjavult mindig, de végül is azt sem tudom mi a gond. Egyszer megpróbáltam, szét is szedtem az ajtót, de semmit nem találtam, minden jónak tűnt. Valami gond csak lehet! Ha esetleg tudnátok tanácsot adni mit nézzek meg, azt megköszönném!
Szia!A helyedben első körben egy szénkefecserét megejtenék, mert a vázolt hiba, hogy kocogtatással indul, egyértelműen arra utal, hogy már elkoptak a szénkefék. Pár ezer forintból megoldható.Üdv.:
Érdeklődni szeretnék, 97-es B corsához szeretnék önindítót mert a régi csak akkor működik ha minden indulás előtt megkocogtatom.Motorszám X12SZ.Esetleg más motorszámú corsa önindítója megegyezik ezzel?Ha van valakinek kérem jelezze.
94-es OpelB Corsával kapcsolatban szeretnék segítséget kérni. Bedugtam a kulcsot, elfordfítottam, hogy indítsak, de nem reagált az autó. A kulcs forog, eljut az utolsó állapotba, de megakad és nem csinál semmit. Kihúztam a kulcsot, de a gyújtás ugyanúgy rajta maradt. Csak az akku lekapcsolásával tudtam ezt kikapcsolni.
Kiszedtem a zárbetétet, de nem látok rajta sérülést. A tok levétele nagyobb munka lenne, de nem tudom, hogy ott van-e a hiba, esetleg a gyújtáskapcsolóban.
Van ötletetek? Találkozott valaki ilyen problémával?
Sziasztok, Olyan kérdesem van hogy az az ablaktörlő motort hátul kicseréltem mert rosz volt, Az első még működött, De ma se elől se hátul nem reagál a bajuszkapcsolóra, a motor biztos hogy jó, Biztosíték lehet esetleg? Hol keressem mert a müszerfalba mind jó, A relékre gyanakszok, de egyszerre mind a ketttő nem hiszem hogy kiment. Mi tilthatott le? Ez egy B corsa
Érdeklődöm, hogy valahol valaki nem tud e metálbordó corsához kar. elemeket.
A következők érdekelnek: bal oldali sárvédő és motorháztető.
Szükségem van még egy bal első lámpára, első lökhárítóra, a lökhárítót tartó első betétre, ennek a betétnek a bal oldali beforduló elemére és egy hűtőre.
Üdv. Kérdezni szeretném,hogy a kézi könyv fel let téve valami nyilvános letölő oldalra? Mert jól jönne nekem is ha meg lenne. Vagy esetleg ha szépen megkérlek elküldöd nekem is? Köszi.
Üdv. Kérdezni szeretném a műszerfal közepén ,az óra ,dátum ,hőmérő, megvilágító ízzót hogyan tudom kicserélni? a jobb oldala nem világít. Vagy valami link ahol látható a művelet. Köszi.
Igen a főtengelyt, csapágyas lett megette :S Lehetséges h a hidraulikája!
A motor fos az 100% erősen gondolkodok egy u.ilyen corsa b ben csak isuzu motorosan, vagy egy VW Polo 16 szelepesben, ha veszel autot még 1x ne vegyél 12 szelepest, szörnyűűűű!!!
Úgymegbántam elsem hiszem, csábított az alacsony fogyasztás 1.7 D kellett volna :(
Melyik tengelyt ette meg? A főtengelyt? :-( Amúgy Mobil super van benne. A csattogás amiatt lehet, hogy a láncot egy hidraulikus elem feszíti, amit szintén az olajnyomás működtet. Vagy megnyúlt a lánc. Szintén tipushiba. Amúgy egy fos ez a motor. :-(((