Annyi jutott még eszembe a hangszóróbeépítéssel, ha még nem kezdtél hozzá, hogy a hátsó ajtóban ( nekem legalább is ) külön van kábel egy alapból nem beépített csipogónak, magassugárzónak.
Így, ha akarod, lehet tenni az eredeti hangszóró helyére egy egyutas mélysugárzót ( ha találsz 13 cm-esben ) és külön egy magassugárzót.
Ha ezt előre tudtam volna, lehet így csináltam volna én is.
Plusz annyi infó, hogy az enyém Limited felszereltség, itt az első ajtó könyöklőben van az "ajtóbehúzó" mélyedés, a magasabb felszereltségűekben más volt az ajtóborítás, ott egy ívelt ferde "fogantyú" szolgált erre a célra, ott nem tudom milyen a hangszóró helye és mérete.
Ohm-ra szerintem mindegy, csak egyezzenek. :-)
Én kétutas Focal-t tettem bele, plusz vatellin és "tojásszivacs".
Nem mondom, hogy döbbenetes a különbség, de azért jól hallható.
Ahhoz még a fejet is cserélni kellene, de az meg macerásabb...
A magyar rádiósugárzás minősége meg az mp3 korlátja miatt úgysem lesz egy csoda, a CD-vel egészen jól szól.
De már kinek van kedve cserélgetni a CD-t? :-)
Akkor meg már flac-et lejátszó fejegység kell(ene)...
Annak idején azért vettünk Megane-t, mert a 194 centis, 120 kilós kisfiam befért a hátsó ülésre. Jó ideje úgy vettünk autót, hogy őt beültettük a hátulra, ha befért, akkor jó. Egészen nagy autók nem tudták ezt produkálni, de ma is rendszeresen ül a Fluence-ben is hátul, minden gond nélkül. Mindkét változat megvolt (van), nincs méretkülönbség.
Nagyon csalódott vagyok, több mint fél éve nézegetem a fluenceket, nagyon szép autó. Most eljutottam odáig, hogy szerettem volna venni egy benzines faceliftes (2014- )modellt. Most a hétvégén volt szerencsém beülni egy 2010-es darabba, és nagyon csalódott voltam, ugyanis hátul a párom feje beleért a tetőkárpitba, én is hátra ültem és nem tudtam teljesen kihúzni magam nekem teljesen beleért a fejem a tetőkárpitba, pedig nem is vagyok nagyon magas 185cm. Az lenne a kérdésem, (de igazából sejtem a választ) hogy a faceliftes modellekénél is gondolom centire pontosan ugyanez a helyzet, ott sincs nagyobb hely? Az autó méretei a frissítés után nem változtak, csak az eleje és műszerfal lett más gondolom? Nagyon csalódott vagyok pedig már annyira bele éltem magam, de így hosszú utakon nagyon kényelmetlen lenne hátul utazni.
Én kiszedném a pollenszűrőt (talán cserélném is) és maxon forgatva a ventillátort átjáratnám a szellőző rendszert. Porszívó isvbejátszik. :) Esetleg ránéznék a levegő vezető csövekre is, hátha van benne oda nem illő cucc. (ha már úgyis ki van szedve a kesztyűtartó).
Mindenképp ellenőrizném az ablaktörlők alatti nyílásokat, az is szokott falevéllel tele lenni. Ha felhajtod a gépháztetőt, egyből látszik.
A régebbi Megane II-nél volt ilyen hang, a fentiek megoldották...
Nekem most volt a 6. éves szervíz és kérésem nélkül ugyan, de atvarazsoltak 10000km/12m rá. Néztem is nagyokat, hiába nullaztam. Szerelőt hívtam, így szoktuk a kevésbé odafigyelő ügyfelek érdekében.😀
Szóval át lehet írni.
Én évente csereltetem az olajat, kb 8-13e km/év jött ki eddig, most volt hogy 2 üres karika volt. Szerintem nagyban függ az olajból.
Anno a H Astra könyve az 1 dl/1000 km fogyást normálisnak írta.
Azt esetleg tudja valaki, hogy a következő szerviz/olajcsere esedékességét jelző 30ezer km-es visszaszámlálót át lehet állítani 10ezer km-re? Mondjuk OBD-n keresztül és nem feltétlenül márkaszervizben, mert inkább Bosch szervizbe hordom a kocsit. :)
Nálam ugyan még csak szeptember óta van az autó, akkor volt olajcsere is, de kb ugyanezt tapasztalom. 5 karikát jelez a computer már szinte az elejétől kezdve, de a nívó pálca szerint tele van. Lassan meglesz az 5000km, 10ezer-nél csere. :)
Nekem is 1.6-os benzines motorom van, 110LE, ha igaz, és nem panaszkodom. Én is 1.4-es Megane-ról tértem át erre, csak az még Megane I volt. :)
Azt szoktam mondani, hogy benne vannak a lovak, csak meg kell hozzá pörgetni. Legfeljebb akkor érzem a korlátait, ha fent vannak a tetőn a biciklik, akkor kicsit lassan gyorsul fel 130-ra a pályán. Tudomásul veszem, ez van. Ezzel együtt én nagyon szeretem.
Na ez a nagyon "gyenge" 1.6 benzin ma reggel mikor mentem valahova fura mód egyedül csak én előzgettem a kamion sorokat főúton az erősebb autók meg utánam nem is mertek jönni :)
Sziasztok. Ma néztem a computeren az olajszintet és a 6-ból csak 5 karika világít. Ez probléma vagy természetes, hogy egy kicsit fogyott az olajból? Augusztus végén volt olajcsere, azóta 4000 km-t ment az autó.
Ezt én sem értettem soha, nekem semmi bajom nem volt az 1.6 benzinnel, most is az van a GC-ba. 1.4 16V 98LE-s Megane II-t követett a Fluence, ahhoz képest iszonyatosan nyomatékosnak tűnt, már kis fordulaton jól húz. Autópályán 130 sima volt 4 felnőttel, és még ugyancsak gyorsult ha odaléptem. El nem tudom képzelni mire nem elég ez a motor normális éppeszű használat mellett. Jártunk vele hegyvidéken is, nyilván vissza kell kapcsolni... és akkor mi van? felmegy? - fel. Lehet akiknek diesel van elmennek mindenhol nyomatékból, de nekem valahogy nem volt fáradságos munka visszaváltani egyet :)
Szerintem kimmondottan jól megy az 1.6 benzin, legalábbis ahhoz képest amiket írnak róla. Persze relatív, nyilván nem 140LE-s turbóshoz kell hasonlítani, de ha valaki normálisan közlekedik arra tökéletesen megfelel. A 6.-ik viszont tényleg kellene bele pályán. A GC már humánusabb ilyen szempontból, az is 5 gang, de másabb az áttétel, 130-nál 3400 körül forog és kerek 6 literrel elvan. (Tudom a TCE még annyit sem, de nem leszek ettől szomorú :) )
A tesztelőket meg hagyjuk, van valahol egy teszt ahol két fapad 2-es Octavia-val hasonlítják a phase 1 Fluence-t, lehúzták mint a ....t. Nekem facelift volt, de nem hiszem, hogy a futóműve, motorja más lett volna mint amit teszteltek, hát én semmit nem vettem abból észre amire azt mondták, hogy rossz...