Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Cigany78 Creative Commons License 2019.11.03 0 0 6397

Nagyon köszönöm! Kifogom próbálni.

Szép estét!

Előzmény: FeZ_ (6395)
csabakiss53 Creative Commons License 2019.11.03 0 0 6396

Sziasztok!

Autóeladás miatt feleslegessé vált a következő szett: téligumik gyári 16"-s alufelnin.

https://admin.autoalkatresz.hu/gyorsnezet/2633713

Üdv.: Csaba

FeZ_ Creative Commons License 2019.11.03 0 0 6395

Két dologra tudok gondolni hirtelen: az egyik, hogy a hideg/meleg terelőlapát nem működik valami miatt. (sok típusnál ez el szokott törni a hajtó motornál)

A másik, hogy a radiátor mégis el van tömődve. Nagyon sokszor találkoztam olyannal, hogy a kimenő/bemenő cső meleg, mégsem fűt mert a radiátor 90%-a el van dugulva. A víz megfordul ugyan benne, de csak nagyon kis részen. Ha van lehetőség valahol benyúlni kézzel és az alját megfogva ha forrónak érzed, akkor valóban nincsen eldugulva.

Volt olyan autó, ahol állítólag korábban már cseréltek radiátort, mégsem fűtött. Mivel más hibát nem találtam, tesztelésből betettem egy új radiátort a motortérbe a fűtéscsövekre, hogy érezzem forró-e a radiátor az újjal. Az volt. Végül kicseréltem és hibátlan fűtés lett benne. :-)

 

Előzmény: Cigany78 (6394)
Cigany78 Creative Commons License 2019.11.03 0 0 6394

Sziasztok!

Fűtés gondom van.

508 sw gt 2,2. digitális klíma.

A hűtővíz meleg (90 fok), a hőmérsékletet feltekerem, a ventillátor magasabb fokozatba kapcsol, de hideget fúj.

A rendszert átmostam, a radiátoron keresztül megy a víz. Tudna valaki segíteni, vagy ötleteket adni.

Előre is köszönöm.

 

Alex099x Creative Commons License 2019.10.24 0 0 6393

Az ajtókereten levő belső gumitömítés leánykori nevén kédergumi, egy U profi. Ami a keret élére csúszik rá. Drótszállal van erősítve. A vége pedig ahol összeér kis gumidugó, zárja. Itt nincs ragasztás. Utángyártott az mindenhez jó, meg semmihez sem. Gyári a korrekt megoldás.!!! Egyszerűen belekapaszkodsz és lerángatod, aztán gumikalapáccsal vissza kell ütögetni.

Előzmény: -= aTTi =- (6390)
-= aTTi =- Creative Commons License 2019.10.23 0 0 6392

Köszönöm szépen a gyors választ! :)

Előzmény: néhai0 (6391)
néhai0 Creative Commons License 2019.10.20 0 0 6391

Szia,

 

Kédergumi az :) Láttam már ebayen is, de gondolom autóalkatrész kereskedőknél is kell legyen. Nem tudom a gyári az hogyan van feltéve, amiket én láttam az erős öntapadó réteggel van ellátva egy alaposan letisztított felületről nem igen jön le, pláne, hogy szinte állandóan oda van préselve a csukott ajtóval. Szervízbe ki kell tudni cserélni, de lehet te is megtudod csinálni, keress rá lehet van youtube video vagy ilyesmi is róla, nem lehet egy ördöngősség.

Előzmény: -= aTTi =- (6390)
-= aTTi =- Creative Commons License 2019.10.20 0 0 6390

Sziasztok,

 

Tudtok abban segíteni, hogy a 2014-es kombi 508-as bal hátsó ajtó kádergumija (ami az autó karosszériáján fut végig) kezdi megdni magát, mert amikor a gyermekek pánikszerűen menekülnek az autóból (pl. megérkezünk a nagymamához), letapossák, és kiszakadt... Ilyet hol lehet venni, és ki tudja kicserélni?

 

Köszönöm előre is!

néhai0 Creative Commons License 2019.10.11 0 0 6389

Ezt már írtam neked előzőleg, ha nem márkaszervízben szervízelték akkor nem fogsz sokat találni róla, én is így jártam nem is egy kocsival, egy esetben volt infó a kilóméter állásról a márkakereskedő alvázszám alapján annyit látott, hogy amikor elhagyta Franciaországot az autó a kiléptetésnél mennyi volt benne. Persze, hogy tekergettték-e azt meg kitudja. Olyan autó kereskedőt kell keresni, akinél nem gond ha el tudod vinni az autót, velem együtt eljött a kereskedő vizsgaállomásra, átnéztük mintha műszakira menne (úgyis kellett). Az automata váltóra kell figyelni alapvetően, pl. ha vonóhorog van az autón akkor nem feltétlenül hálás a nehezebb vontatmányokért a váltó, nekem azt javasolták kerüljem ezeket, mert nem tudni mit és hogyan vontattak vele, motorterem por száraz volt, jó hangja volt az utónak pedig hideg volt télen vettem, minden működött rajta megfelelően és még így is legalább egy hónapig szemezgettem vele, többször agyára menve a kereskedőnek (visszajártam) :)

Előzmény: pzolee79 (6388)
pzolee79 Creative Commons License 2019.10.11 0 0 6388

 Köszi a hozzászólást .Nem ragaszkodom  hozzá hogy fekete és GT legyen az autó, Én is úgy vagyok vele hogy korrekt legyen az autó , nem szeretném elkapkodni a vásárlást , Mielőtt  megvennék majd egy autót mindenféleképp szeretném átnézetni egy márkaszervizben , Meg ha lehet leellenőrizni az előéletét . Azt had kérdezzem már meg hogy elég sok kocsit megnéztem alvázszám szerint  az autoDNA án  de km állás egyiken se  volt rögzítve , ez már eleve felejtős egy kocsinál ? Vagy mi lehet az oka hogy nem rögzítették a km állást egyszer sem . Pont az lenne a lényeg hogy azt hogy le tudjam ellenőrizni .

Előzmény: Alex099x (6387)
Alex099x Creative Commons License 2019.10.09 0 0 6387

Azért a használt ne így működik, hogy fekete és ez+az mert az a szalonokban van. :-) Szerintem jó lesz az ezüst, vagy sötétkék, de még a fehér-gyöngyház is, ha korrekt az autó. :-) Sajna én 7 hónapja hoztam egy 2.0 hdi-t 43.000 km-el, igaz 2013-as volt. 1 tulaj teljesen dokumentált. És 3 hónap alatt vitték el pedig 3,6 -ot kértem érte. Fekete Allure kombi.

Jó lett volna, ha korábban jössz..... Figyelj! Én 22 évet töltöttem el több márka képviseleténél és több, mint 30 saját autóm volt 40 év alatt, a szolgálatiakról nem is beszélve. Volt, hogy 4-5 hónapig kerestem, mire meglett a megfelelő. Hirtelen felindulásból soha ne vegyél, mert az ész a fontos nem a szív, hidd el. Nyugi! Jó legyen, ne a szín legyen az elsődleges. És mi van ha nem GT, hanem egy jó 2.0. Egyébként GT-t nem azért szoktak venni az emberek, hogy tojást szereljenek a gázpedáljára. A lelkét is kinyomják. Ezért vette. Szóval, szerintem gondolkodj kicsit és mérlegelj. Fehérváron csak a Fábiánnal számolj......A többi murvás elég gáz. Csak ügyesen és türelmesen. Ebből az autóból nem sok jön szembe ezt láthatod. És ezért nehéz is találni. Hazai alig van. Ki vett ilyet itthon újonnan? És hányat? Max 1.6 Hdi. Mind kintről jön.

A patika állapot egy varázs garázs után nem csoda. Én láttam autót, amiben öngyilkos lett a tulaj és két hét után találták meg nyáron. Nem telt el egy hónap és első hölgytulajtól megkímélt stb tetszelgett a piacon patika belsővel......:-)

Előzmény: pzolee79 (6386)
pzolee79 Creative Commons License 2019.10.05 0 0 6386

Nem adom fel én sem!

Előzmény: néhai0 (6385)
néhai0 Creative Commons License 2019.10.05 0 0 6385

Mi lett volna motort mosnak előtte és olajat cserélnek, megvetted volna? Azért ennyiért már megnézi az ember mit vesz. Amikor keresgéltem biztosan megnéztem vagy 50 autót :) nem bántam meg, hogy a 508GT-nél kötöttem ki.

Előzmény: pzolee79 (6383)
pzolee79 Creative Commons License 2019.10.05 0 0 6384

  Sziasztok , ha valaki tud esetleg érdekelne 508-as  Peugeot .2015 Évjárattól , Allure  2000-es motorral  vagy pedig Gt ,Fekete színben , automata váltóval .

Előzmény: pzolee79 (6383)
pzolee79 Creative Commons License 2019.10.05 0 0 6383

 Szia , megnéztem az autót , de nagy csalódás volt , patika állapotú volt kívül belül ,De a motorháztetőt  kár volt felnyitni, tiszta olaj volt a motor mindenütt ,a Szervóban Fél centivel volt a minimum jel alatt az olaj szint.  A nívópálcán  Koromfekete volt a  Motorolaj .

Előzmény: Törölt nick (6382)
Törölt nick Creative Commons License 2019.10.03 0 0 6382

Szia ! Nekem ugyanilyen van, a véleményemet már leírtam ide: 

 

http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=149527047&t=9204799

 

Azóta is imádom, brutál erős és gyorsulásban kevés ellenféllel találkozol.

Előzmény: pzolee79 (6380)
pzolee79 Creative Commons License 2019.10.03 0 0 6381

 Szia visszaolvasva a fórumon , az 1,6-os  motorról  nem sok jót írtak , de az automata váltót az dicsérik .

Előzmény: köteles lászló (6379)
pzolee79 Creative Commons License 2019.10.03 0 0 6380

 Sziasztok , Székesfehérváron a Kadocsa út 86 szám alatti kereskedést ismeri valaki ? Van-e valakinek tapasztalata velük kapcsolatban.https://www.hasznaltauto.hu/auto/peugeot/508/peugeot_508_sw_2.0_bluehdi_gt_eat6_teto.navi.kamera.xenon-14893728  ezt az autót néztem ki náluk. Tudnátok véleményeket írni ?

Előzmény: köteles lászló (6379)
köteles lászló Creative Commons License 2019.10.02 0 0 6379

Venni szeretnék egy Peugeot 508 at.

Autómata váltós 1.6 OS diesel. 2010 és évjáratú

Van valakinek infója a váltóról és motorról?

Köszönöm 

köteles lászló Creative Commons License 2019.10.02 0 0 6378

Üdv

Most szemetek egy 508 al

1.6 diesel  112 le autómat váltóval. 

2010 és kiadás 

Tud valaki valami infót a váltóról? 

 

pzolee79 Creative Commons License 2019.10.01 0 0 6377

 Itthon se ártana már szankcionálni az óra tekerést , mondjuk két év   Börtönnel .

Előzmény: Alex099x (6376)
Alex099x Creative Commons License 2019.10.01 0 0 6376

Velük nincs tapasztalatom. A kereskedők általában dokumentálják az autó előéletét a hirdetésekben. Nem hülyék, tudják, hogy az alacsony futásteljesítményt bizonyítani kell. Nagyon komoly a vizsgálat beszámításkor. Körbemérni Te is körbe tudod, pár euro egy egyszerű rétegvastagság mérő. a német és a  svájci is az összes számlát megőrzi az eladásig, ezt hidd el. Ezek a két határ között szoktak szublimálni. :-) Meg az óra is akkor ugrik egyet valamelyik döccenőnél. Nyugaton ez olyan bűncselekmény,amiért letöltendőt osztanak.

Előzmény: pzolee79 (6375)
pzolee79 Creative Commons License 2019.09.30 0 0 6375

 Köszönöm , már én is gondoltam rá hogy jobban járnék ha kimennék  külföldre  és ott néznék körül . De ha mégse jutnék ki, az autoDNA  mennyire megbízható ? Mert itthon szinte csak kereskedésbe van kocsi, Mennyire lehet őket leellenőrizni?

Előzmény: Alex099x (6374)
Alex099x Creative Commons License 2019.09.30 0 0 6374

Azért a km. telítettségre figyelj! Vannak bőven 100.000 alatti 7-8 éves autók Németország nyugati oldalán és  Svájc francia részén is. Német nyelvterületen ez az autó valamiért örömautó és nem munkaautó. Az árát nem tartja, de nem is tolják bele a km-t. Szóval magad keress és ne a behozott fostalicskákat nézd, mert azokkal lesz baj rendesen. Nem a világ teteje behozni egy autót. Agyon szervizelve és ápolva, rendszerint őszinte tulajtól, garmadával vannak. Németországban és Svájcban nem csak a digitális szervizkönyv működik, hanem vele párhuzamosan a manuális is. Ki érti ezt? :-)Vagyis teljesen kontrollálható az autó.

Egy 13.000 € -s autónál sima 2.000 - 2.500 € lehet az alku, ha nálad a pénz. Egy fényezett elem 3.000 € mínusz. Ez bevett szokás. Az persze nem árt, ha van német ismerős aki segít, a vásárlásnál, a bizalom miatt. Sok sikert, ne gatyázz!

Előzmény: pzolee79 (6372)
néhai0 Creative Commons License 2019.09.30 0 0 6373

A GT az igazi, ha tudod hasonlítsd össze, aki kipróbálta a kettőt annál ez nem kérdés, ha az anyagi lehetőségek megengedik. ;) 

Előzmény: pzolee79 (6371)
pzolee79 Creative Commons License 2019.09.30 0 0 6372

 Meg lehet hogy elfogult vagyok de nekem az 508-as tetszik a legjobban főleg  Belülről .

Előzmény: pzolee79 (6371)
pzolee79 Creative Commons License 2019.09.30 0 0 6371

 Köszönöm a válaszokat , biztos hogy venni fogok egyet mert nagyon tetszenek ,Eddig is Peugeotom volt,  Először egy 1,4-es 106-os, most  pedig egy 406-os 2000Hdim van  mind a kettőt nagyon szerettem ,  szerintem maradok a 2000-es motorral de még szemezgetek  a Gtivel is, az biztos hogy ár érték arányban verhetetlen a Peugeot .

Előzmény: properus (6370)
properus Creative Commons License 2019.09.29 0 0 6370

Okosan, hozzáértően, intelligensen érvelsz. Nem is vitatkozom, mert úgy egészében igazad van. Amit írtam, az nem is a hozzászólásod ellen volt, - sőt – csak az 1,6-ost akartam megvédeni, valóban talán elfogultan, de nem ok nélkül. Amit szerettem volna közölni, az az utolsó mondat, „Konklúzió: Elég az 1,6 blue-hdi, ha stabil, a forgalom általános ritmusának megfelelő autót keresel, ha kevés, vegyél mustangot. (jó, most túloztam!) Hidd el elég is és olcsóbb!!!”

Talán az a baj, hogy mikor ifjú koromban teljesítményre vágytunk, - még az ősi benzingőzfertőzés időszakában, - csak egy lada motort tudtunk bevonni a varázslatba, és azt gondoltuk, hogy az 1500-ös motorból kipréselt, kireszelt (egyébként nagyon komoly gépészeti munka mellett sk.) 120-130 Le már maga a menyország, és akkor az is volt. Most meg a gyár adja, csak bele kell ülni. Biztosan azért van, mert így közel a 60-hoz, már minden más dimenzióban játszik.

Szerintem fogjunk kezet és biztassuk együtt a leendő 508-as tulajdonost, hogy ne habozzon!

properus

Előzmény: Alex099x (6369)
Alex099x Creative Commons License 2019.09.29 0 0 6369

Pont azt írtad le amit én. Csak szólok. Jó, megértem, hogy elfogult vagy, de a tények makacs dolgok. Nem riogatásnak számít a tényszerűség. Az egzakt tudományok számokon, tényeken alapulnak és nem emocionális véleményeken. Egyébként az általad említett autómárkák javarészt nem a prémium osztályba sorolódnak, csak a felső kategóriába. Már a nagyobb modelljeiket tekintve. Az 508 a felhasznált anyagok, kidolgozás és szerelési minőségét tekintve nem marad el tőlük. Sokkal közelebb áll ehhez a szegmenshez, mint a felső-középkategóriához. A 2011-es modell biztos. A 2018-as kicsit elrugaszkodott a földről, a külső jegyeket és az enteriőrt tekintve is. A piac szigorú, majd meghozza a döntést. Szóval a véleményem továbbra is az, hogy tiszteljük meg ezt a kitűnő autót azzal, hogy a tekintélyes megjelenéséhez illő és azzal összhangban levő motorral szereljük. 2.0 sem aszfaltszaggató, csak egy dinamikus, jó nyomatékelosztású, lapos, egyenletes nyomatékcsúcsokkal rendelkező motor. Annyit írtam mindössze, hogy belépő modell, az 1.6. Tudjuk mibe szerelik garmadával, a fele ekkora autókba mint ez és szórakoznak a számokkal, tekergetik a turbónyomást le-fel és játszanak a befecskendezési időkkel, hogy 90-120 LE között mindenkinek befogják a száját egy pontosan ugyanolyan motorral. Ennek úttörője a BMW volt. Mára meg mindenki ezt csinálja. Igaz az 5-ös sorozatban sosem volt 1.6-os motor.

De puding próbája az evés ki kell próbálni mindegyik motorral az autót és ennek megfelelően dönteni.

Előzmény: properus (6368)
properus Creative Commons License 2019.09.26 0 0 6368

Egyszerű kérdésre sok „tudományos” válasz jöhet. Először is, ha 508-ast szeretnél venni, jó döntést hoztál. Nyilván nem prémium márka, ez nem BMW, Merci, Audi, de egy jó ár-értékű közlekedési eszköz. (bár az új 508-ast szerintem durván túlárazták, mindemellett csorgatom érte a nyálam…)

Szóval a kérdésedre válaszolva minden motor ok, mindegyik mellett lehet voksolni, meg elriasztó tényekkel is riogatni. Csak azért gondoltam, hogy írok pár tényt, mert „Alex099x” bejegyzése esetleg elriaszt egy igen jó 1,6-os blue-hdi-től. Ha 2015 utánit keresel, mind blue-hdi, mind nagyon jó motor, ha figyelsz rá és okosan használod nem örök élet, de majdnem. Szóval „Alex099x” véleménye azt sugallja, hogy az 1,6-os motor ehhez a géphez kevés. Nekem most egy ilyen van, 2016-os, 120 Le, 300 Nm nem egy aszfaltszaggató, de racionális döntés, már a vételt illetően. Ezt megelőzően egy 607 2,2 Hdi-t hajtottam 250.000 km-en át, gond nélkül, kellő dinamizmussal, és hibátlanul adtam el úgy, hogy 12 év alatt semmit nem kellet rá költenem a kötelezőkön kívül.

Ennyi mellébeszélés után azt kell mondanom, hogy ne tarts attól, ha egy 1,6-os 508-asba szeretsz bele. A gerinced nem tépi ki mikor előzöl, de alig gyengébb mint a 607 2,2 Hdi, (98 Kw, 300 Nm), cserébe viszont alacsonyabb ár, felfoghatatlanul alacsony fogyasztás (4,8 l 1000 kilóméterre vetítve, - nem műszerérték, tankolási számítás, - megjegyzem megegyezik azzal amit a bsi számít -). Hozzátartozik, hogy én naponta 100-120 km-t országúton teszek meg, kevés város, de azt gondolom ezek az értékek így is elismerésre méltóak.

Konklúzió: Elég az 1,6 blue-hdi, ha stabil, a forgalom általános ritmusának megfelelő autót keresel, ha kevés, vegyél mustangot. (jó, most túloztam!) Hidd el elég is és olcsóbb!!! Érdekelne mit gondolsz arról amit írtam, ha válaszolsz figyelmesen olvasom!

properus

 

Előzmény: pzolee79 (6363)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!