Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

krimpelő Creative Commons License 2019.03.02 0 0 15

Szia!

 

Van Ford topik

 

Szerintem tedd fel itt a kérdést, hamarabb lesz válasz, de lehet az lesz majd, hogy vidd el Ford szervizbe.......

 

 

 

https://prohardver.hu/tema/ford_focus_tapasztalatok/friss.html  

Előzmény: Babajuba (14)
Babajuba Creative Commons License 2019.03.02 0 0 14

Sziasztok! Érdeklődni szeretnék, hogy valaki tud e segíteni abban amiben 5 szerelő nem tudott eddig. 2009es összkerekes titanium kugánál írja a p2263 as hibakódot, és feldobja a kis esp piktogrammot, ilyenkor pedig ugye tílt egyből a motor. Az egyik a turbót mondja, a másik azt hogy annak semmi baja. A másik azt hogy esp hiba, ebből dobja fel a turbó hibát. Egr jó. DPF most tisztít va lett. A fordba nem nagyon akarom vinni mert csak leveszik az embert. Erről is sokat olvastam már és nem tudták az autót megcsinálni. Ha valakinek esetleg valami nagyon szuper profi ötlete van, vagy saját tapasztalata esetleg, azt nagyon megköszönném. Nem tudom már hogy hová fordulhat ék Miskolcon, szinte minden létező szerelőnél voltam már. Köszönöm. TAMÁS

krimpelő Creative Commons License 2019.02.20 0 0 13
Szia leendő márkatárs!

Hidd el, olyan lesz a váltás, hogy el sem fogod hinni.....
Nekem eddig csak suzuki autóim voltak, a vitara előtt swift volt, nos hozzájuk képest egy "prémium" autóba ültem át. Csend vesz körül vezetés közben, nincsenek zörgések, koppanások, és a derekam sem érzi az úthibákat. Ha, gondolod bármiben segítek, ha kérdésed van az autóval kapcsolatosan, mert igazából nem nagyon pörög a topik.....Milyen felszereltségűt szeretnél venni? Benzinest, dízelt?

Üdv!
Előzmény: Vivaro1 (12)
Vivaro1 Creative Commons License 2019.02.20 0 0 12

Szia!

 

Köszi a részletes infókat, én is Vitaráról fogok Kugára váltani úgy néz ki.

Előzmény: krimpelő (11)
krimpelő Creative Commons License 2019.02.19 0 1 11

Szia!

 

Nagyon nem pörög a topik, ez tény. De, ha már így kéred, és mi most vettünk egy új Kugát 1,5 ös benzinest, csak mondok róla pár szót.....

Igaz, csak 1 hetes még a járgány, és csak 1000km van még benne, de elmondanám az első benyomásaimat róla. Összehasonlítani, csak a suzuki vitarával tudom, mert előzőleg az volt, 3,5 évesen nem régen adtuk el, és ez lett helyette. No, ennyi bevezetés után kezdjünk is neki.

Az utazási komfortja, az összehasonlíthatatlan a Vitaráéval(pedig szerettem a vitarámat nagyon), mert a két autó nem egy ligában játszik......A Ford-ban valóban, csak "hallani" lehet az út hibákat, érezni szinte nem lehet, annyira jó futóművel rendelkezik. Azonos sebességgel a vitara, ugyanott szinte felütött koppanásig, ahol ez észre sem veszi, pedig majd 400kg mal nehezebb a Kuga. A beltér hangszigetelése prémium szintű, ezt olvastam is róla egy tesztben valahol, de meg is tudom erősíteni....ez nagyon csendes, öröm a köbön. Nekem a belső kialakítása is bejön, de el tudom fogadni, ha valakinek nem ez a nyerő kinézet. Feleségemmel közösen végigjártuk a kereskedéseket SUV jellegű autókat kerestünk, és mindnél volt valami olyan, ami annyira nem tetszett, hogy lemondtunk más márkáról.....így volt ez a KIA Sportage-al is, aminek az orra olyan, mint egy munkagépé....egyszerűen nem jött be azzal a juke-os felülre került lámpájával. A Tucson tetszett, de a belső térben az a kiálló kijelző, már-már olyan, mintha felszögelnék egy junost TV-t a műszerfalra.....ezt is dobtuk, arról nem beszélve, hogy egy majdnem olyan felszereltséggel mint a Kuga 1-1,5 misivel többe is kerül, és ez igaz a KIA-ra is, úgyhogy ejtettük is ezeket. A Suzuki Vitara új 1,4 turbóját is nézegettük először, de annak olyan ronda hátsó lámpát készítettek japán barátaink, hogy az egyszerűen ocsmány. Nem vagyok hajlandó egy autóért 6 misi fölötti árat kiadni úgy, hogy a hátára rá sem bírok nézni.

Vissza a Ford Kugára:

 

A jelenlegi fogyasztásra 7,4l/100km ír a fedélzeti, ez autópálya nélküli, országút/városi fogyit jelent, majd lemérem a tényleges fogyit is, de azt írja a kis okos, hogy 3000km után ad majd a komputer elfogadható értéket...no majd akkor összehasonlítom. Most úgy gondolom 8L lehet a valós, és azt el is fogadom, egy a szívó Vitarától, 400kg al nehezebb autótól, az 6,5-7L evett ugyanitt. 

Mindent lepróbáltam, a parkoló segítő asszisztenst is, és ellenkező tapasztalatom van azzal, amit "Huffnagel Steve" tapasztalt. Szerintem tökéletesen beparkol, mint merőlegesen, mint pedig párhuzamosan(többször lepróbáltam) Azt írja Huffnagel, hogy nekimenne gondolkodás nélkül bárminek.....hát persze, hogy neki, hiszen a gázt, és a féket a vezető kezeli, az autó nem fékez helyettünk. De ha a kijelzőt, és a tükröket is figyeled, akkor látod, hogy meddig mehetsz, majd hátramenetből egyesbe kapcsolsz, és megy előre tekeri a kormányt...korrigál, aztán megint álj/hátramenetbe kapcs, és már áll is be hiba nélkül, azt azért elmondom, hogy beáll olyan helyre is, ahonnan nem tudsz kiszálni(szűk helyre), ezért a sofőrnek kell eldönteni, hogy beáll e oda, ahová ő felajánlotta(egyszerűen felül lehet bírálni). Mivel még bejáratós, ezért még nem tapostam ki a szemét, de már érződik így is, hogy menni fog a kicsike rendesen, legalábbis annyira biztosan, amennyire nekem kell. A fedélzeti, és a középső SYNC3 rendszer valóban nem tud magyarul, és ez való igaz nem egy jó pont, de a Suzuki kormány előtti kijelzője sem tudott, pedig az a "mi autónk", akkor azért nem is annyira gáz ez, arról nem is beszélve, hogy 1-1,5 hónap múlva kész lesz a magyarítása a kütyüknek.

A kormányfűtés tök állat, nagyon szuper, mikor a fűtetlen garázsból kiállok....isteni, ja és érdekes, hogy mennyire gyorsan bemelegszik az autó...szinte mire bezárom a garázst, és újra beülök, már meleg is van benne. Olvastam valahol, hogy a kormány, és az ülésfűtés is gyenge,.....hát nem tudom, de nekem bőven elég mindkettő, egyéni megítélés ez. A Sony hangrendszer nagyon jól szól benne, már legalábbis aki a suzuki vitara hangzásához szokott annak biztosan, én így elsőre nagyon élvezem, van basszus, és magas is bőven. A SYNC3 rendszer egyébkén iszonyatosan gyors, a mobilomat hiba nélkül kezeli(Huawei Mate 10 pro) egyszer sem bontja  a kapcsolatot. AndroidAuto-val hibátlan, így van Waze, és Google térkép akár magyarul is, de a saját nav-ja is tökéletes, pár úton teszteltem, nem találtam benne hibát. Az első szélvédő fűtése villámgyors, akár jeget, akár párát kell megszüntetni, szuper találmány. A körbe radar jól teszi a dolgát, amikor tolatunk be valami szűkebb helyre, nagyon jól lehet vele a távolságot mérni, akár az oldalsót is, nekem ez is bejövős. Csomagtere bőven elég,arról nem beszélve, hogy az ajtókat sem kell beba....ni, mint a budi ajtót, akinek Vitarája van, az tudja miről beszélek, más autóra ez nem biztosan áll. De ezért mondtam az elején, hogy a vitara az áldozat az összehasonlításban. Az elektromos kézifékkel, akár kevésbé rutinosak is tudnak kézifékes elindulást bemutatni komolyabb lejtőn is akár, mert magától is kiold, és mindezt úgy, hogy figyeli azt az erőt, ami arra elég, hogy elindulj a lejtőn felfelé, és csak akkor old. Plusz még hozzá jön az is, hogy a kuplung felemelésekor automatikusan emeli a fordulatszámot, és így szinte művészet vele lefulladni, szerintem lehetetlen.

Negatívum mégy egyelőre nem sok van számomra, tán csak az, hogy akár olcsóbb is lehetne, de ha a fullos vitarához hasonlítom ezt, akkor csak pár 4-500 ezer a ford előnye, ami nem sok, az említett komfortérzetért cserébe, és szerintem szebb is lényegesen, autóbb,ha érthető...., hogy megbízható lesz e annyira majd mint a suzuki volt, az csak később derül ki.

Még annyit, hogy a Ford nál az tetszett még nagyon, hogy nagyon jól lehet feljebb tuningolni, bizonyos plusz dolgok megrendelésével. Akár hamutartó 3000Ft ért, deréktámasz 15 ezerért...stb. A vitaránál van 3 verzió, és vagy veszed a magasabb árú felszereltségű autót, vagy nem lesz benne az a dolog, amit szeretnél egy olcsóbb verzióban. De így megveszel olyan dolgot is, amit pl nem is akarnál. Nem tudom ez érthető volt e....

Később még, ha beáll a fogyasztás majd beírom ide az adatokat, a fed.komp. által mutatottakat, és a tankolások közötti pontos számítási adatokat is.

Huhhhh, ez hosszúra sikerült, bocsika.

 

 

 

Előzmény: Old_School (10)
Old_School Creative Commons License 2019.01.31 0 0 10

Kedves Kuga Tulajdonosok!

 

Megköszönöm, ha írtok pár szót a frissebb tapasztalataitokról, hogy mi a véleményetek az autóról, akár az újabb kiadásúról. 20 évig két Toyota-t használtam 5 illetve 15 évig együttesen kb 610 ezer km-t beletéve, viszont mostanra megszünt az általam kedvelt Verso egyterű gyártása, illetve a a lehetőségeimhez sajnos relatíve drágák a mostani Toyoták. Így került fel a gondolkodási listámra az 1.5 vagy 1.6 benzines turbo Kuga változat. Napi ingázó vagyok, mintegy 100 km naponta amit úton kell töltenem, így a komfortérzet és a fajlagosan kedvező fogyasztás szempont, ez utóbbinál 7-7.5 liter vegyes használatú fogyasztás a "tűréshatárom". Tudom senki nem jós, de a Kuga szerintetek milyen? Nektek mennyire vált be?

Hálás köszönt előre is minden válaszért, és az időért melyet arra fordítotok, hogy egy kezdő "fordost" felvilágosítsatok. Sajnos elveszek az információk az interneten talált adatok és infók ellentmondásaiban, így első kézből más lenne azért hallani a Ti tapasztalataitokat! 

Lukacs Istvan KUGA Creative Commons License 2018.12.23 0 0 9

Szep napot mindenkinek! Nem reg lettem egy 2013 as kuga tulajdonosa az a problemam az autoval hogy neha be tudom kapcsolni az elso es hatso szelvedofutest mukodig egy hetig es egyet gondol aztan nem lehet bekapcsolni egyiketsem kb ket harom napig! Talalkoztatok ilyen problemaval? Mi okozhatja a nem mukodeset? Koszonom szepen mindenki tanacsat!

Steve Huffnagel Creative Commons License 2018.10.22 0 0 8

2018 július végén vettem az új 150 lóerős 1500-as turbó ecoboost motorral szerelt st line kugámat.

2500 km-nél olajat cseréltettem. Hosszú távra tervezem az autó birtoklását.

 Az előző autóm egy újonan vásárolt vw touran volt ( 1.9PDTDI)

 

A kuga előnyei így 3 hónap után: 

- csendes

- erős, gyors

- jó dolog a radar körben és az ezzel járó holttér figyelő, valamint a keresztirányú forgalom jelző.

- tetszik az esőszenzor és az autómata lámpa kapcsoló

- tetszik a külseje is és a belseje is.

 

A kuga hátrányai így 3 hónap után.

- A fogyasztása 100-110-es tempó és tempomat használatával ( no nehéztalp) is mindössze 7.2 re tudott 100 kilóméteren lemenni. A gyári adat a vegyes fogyasztásra 6.3 l/100km.

Ez über átverés, mert a tapasztalatom az, hogy ha óvatosan kezelem a pedált, akkor csak 8-8.4 litert fogyaszt százon.

- Az információs rendszer ( egérmozi) csak angolul tud. Beszélek angolul, de nem mindenki a családban. Mégis nonszensz, hogy ez a drága kocsi, csak velem áll szóba.

- Két szim kártyás a telefonom. Ha azt akarom, hogy hanggal tárcsázzak, akkor az egyik sim-et ki kell kapcsolnom. Hiába kiabálom, hogy: Call Dani, nem csinál semmit. Csak, ha az egyik sim ki van kapcsolva.

- Az automata parkoló egy batyu f@.. simán nekimemme az álló kocsiknak.  Én aki jól parkolok sem merem használni. Nemhogy a vidéki jogsis feleségem. Legszívesebben visszaadnám ezt az opciót, akár a fele áráért.

- A csomagtartó a kocsi méretéhez képest kicsi.

- A start-stop rendszer minden indításkor aktív. Ki lehet kapcsolni, de ezt minden indítás után meg kell tenni.

Nem hiszem, hogy jót tesz az önindítónak és a fogyasztásnak haegy klóméter alatt 15-20szor elindítom.

krakowia Creative Commons License 2018.04.30 0 0 7

Trubalu!

 

Suv vasarlas elott allok, ezert szalonban megneztem a a Kugat is! 190 cm magas vagyok,

nekem az ulolapok elol es hatul is nagyon rovidek voltak es kenyelmetlennek tuntek. A gazpedalt csak 

a bokam kitekeresevel tudtam elerni a kialakitas miatt es a muanyag feluletek nem tuntek minoseginek.

A kozepkonzol transformers filmekbe illo kialakitasat nezegetve azon gondolkodtam, hogy tudok e kompromisszumot kotni magammal ilyen kedvezo ar ertek arany mellett? Hagyok meg idot...

Előzmény: TrueBalu (5)
tejesfiu Creative Commons License 2018.03.30 0 0 6

Vásárlás előtt állok érdeklődtem több forrásból is (ismerősök, autószerelő) hogy milyen autó. Majdnem mindenki azt a választ adta hogy csak azt ne vegyél. Nem értem ezt hiszen nem ma kezdték, miért van ilyen híre az autónak. 

Érdekelnének a tapasztalataid.

 

Köszönöm.

Előzmény: TrueBalu (5)
TrueBalu Creative Commons License 2017.05.05 0 0 5

Kedves Kuga Tulajdonosok!

 

Ez év március 31. óta vagyok jómagam is tulajdonosa egy 2017. januári gyártású 1.5 Ecoboost 150 LE-s motorral szerelt Ford Kugának Business Technology felszereltséggel + téli csomag + kényelem csomag + vezetőoldali deréktámasz + mini acél pótkerék + Frozen White fényezés. A tetemes árengedmény mellett ajándékba kaptam gumi- és textilszőnyeg-garnitúrát, kerékőrt, Kresz-csomagot és 4 db Hankook téli gumit.

 

Vásárlás előtt több márka különböző típusát is kipróbáltam, de ár-érték arányban, megjelenésben, felszereltségben, fenntartási költségekben a Kuga győzött.

 

Eddig 2300 km-t tettem meg nagy örömmel az autóval, mindennemű probléma nélkül. Ami feltűnt: nagyon csendes a motor és az utastér is, komfortos a rugózás és remek a magas üléspozíció.

 

Több szervizben is érdeklődtem az első, ajánlott olajcsere felől, ezt 3000 km környékén javasolták, úgyhogy hamarosan viszem is a vasat.

 

Gondtalan autózást mindenkinek!

velipe Creative Commons License 2015.06.07 0 0 4

40000-s szerviz után 3 héttel a komputer kiírta, hogy menjek olajcserére :(

 

a petrányiék azt mondták, h elfelejtették törölni a szerviz folyamán és a naptár bejelzett

 

ez lehetséges????

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

 

a Mazdánál azt tapasztaltam, hogy az utánégetős dízeleknél a motorolajat minimum körülire töltik... itt most nekem a maximumon áll ???

 

mi a véleményetek?

 

333333333333333333333333333333333333333333333333333333

 

 

velipe Creative Commons License 2015.06.07 0 0 3

???????????????????

FORD KUGA ?

elnézést

Előzmény: procaliber. (0)
velipe Creative Commons License 2015.03.31 0 0 2

a kormány lejtőn elfordítva kicsit recseg?

 

a motoros hátsóajtó teleszkóp morog mintha darálódna?

 

a beépített telefon rendszer időnként a beindításnál úgy tesz mintha vívna egy számot és lebénítja a billentyűket...

 

 

találkoztatok már ilyen jellegű gondokkal?

 

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

 

a 160 le dizelnél milyen fogyasztást mértetek? mennyire megbízható a fogyasztás mérő?

 

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

milyen szerviz tapasztalatok van?

procaliber. Creative Commons License 2014.10.22 -1 0 0

F0rd

velipe Creative Commons License 2014.10.20 0 0 topiknyitó

nekem a mazda 6 után minden téren kellemes meglepetés a Kuga...de csak 5000km ...

mit kell tudni??????????

gép

szervizek

tanácsok

 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!